"אני עובד הרבה עם צעירים, חשוב לי שיכירו מושגים, ההחלטות שלהם היום משמעותיות מאוד להמשך"

זיו וולף | (1)
נושאים בכתבה סוכן ביטוח

אלדד וולקוביץ. צילום: אסף אמברם

אלדד וולקוביץ. צילום: אסף אמברם

שם: אלדד וולקוביץ                     

תפקיד: סוכן ביטוח פנסיוני

מקום מגורים: חולון 

מצב משפחתי: נשוי  + 3

השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון מנהל עסקים ושיווק + רישיון פנסיוני משנת 2012 , ייעוץ פרישה

ניסיון תעסוקתי: 2010 -2013 : מכירות בחברת ביטוח מגדל; 2013-2018: שיווק אלטשולר שחם; 2018 עד היום – סוכן עצמאי בבית סוכן שחם 

החלום של אלדד וולקוביץ הוא להצליח בגדול ולגרום לאנשים להשיג יותר ממה שיש להם. בראיון לביזפורטל הוא מסביר כמה חשובה הסבלנות בדרך לבניית קהל לקוחות איכותי, מה הוא אומר ללקוחות מודאגים, ומספר גם על העבודה מאחורי הקלעים מול חברות הביטוח ואיך הצליח לארגן לבת של לקוחה ניתוח דחוף בתוך יומיים. צפו בראיון המלא:

  

נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    וולקוביץ אמה 18/03/2024 18:13
    הגב לתגובה זו
    הוא גדול .... גדול גהה בך בן שלי
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".