אחרי הפיצול מסמוטריץ: הנה הקמפיינר של איתמר בן גביר
היועץ האסטרטגי, נבו כהן, ישמש כקמפיינר של מפלגת "עוצמה יהודית" בראשותו של איתמר בן גביר. כהן ילווה וינהל את הקמפיין לאחר מה שנראה כריצה בנפרד של בן גביר ושל בצלאל סמוטריץ, יו"ר הציונות הדתית.
כהן אינו מוכר לציבור הרחב והוא נמצא עמוק עמוק מתחת לרדאר של התקשורת והציבוריות. הוא ייעץ לבכירים במערכת הפוליטית והעסקית, ועובר כרגע לקדמת הבמה במנהל קמפיין של מפלגה המתמודדת לכנסת.
עיקר פעילותו היא בחו"ל. בשנה האחרונה הוביל את קמפיין הבחירות של נשיא קוסטה ריקה לשעבר, חוזה פיגרס - והפסיד, כמו גם את קמפיין הבחירות של ראש ממשלת בולגריה קיריל פטקוב - וניצח (ואולם ממשלתו של פטקוב נפלה לפני כחודשיים והוא הפסיק לשמש כראש ממשלה בתום חצי שנה בלבד, א"כ).
כהן יאלץ להוביל קמפיין למפלגה שנויה במחלוקת, אבל עם יו"ר שהפופולריות שלו פרצה את גבולות הימין הקיצוני ואשר זוכה לאהדה גדולה גם בקרב צעירים, ואפילו בתל אביב, מעוז החילוניות והשמאלניות של ישראל.
- העימות בין המשטרה לאוצר מסלים: "ניצול ציני של לוחמי הימ”מ"
- פורום העסקים לנתניהו: "עצור את ההשתלחות המסוכנת של גורמים בקואליציה"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד סוגיה מעניינת איתה ייאלץ להתמודד, היא שבכל הפעמים שבן גביר התמודד עצמאית לכנסת, הוא לא הצליח לעבור את אחוז החסימה. לאחר ההחלטה לרוץ בנפרד מרשימת הציונות הדתית של סמוטריץ, בשל חוסר הסכמה לגבי הרכב הרשימה המשותפת, יצטרך כהן לטשטש את עמדותיה הקיצוניות של עוצמה יהודית ולפנות לקהלים ימנים רכים יותר.
לפני מספר שבועות הסבירה אשת הפרסום והדיגיטל דנה קול, בראיון ל"ביז מדיה", כמה חזק בן גביר ברשתות החברתיות.
.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
.
"בן אדם שקם מלמטה, שנחשב למוקצה, אף אחד לא חשב שיש לו סיכוי. הוא הולך כל הזמן עם האמת שלו, בטוויטר ובפייסבוק, דרך אגב בלי הרבה מאד תחכום טכנולוגי, אבל עם הרבה מאד עבודה מאד ממוקדת ברשתות החברתיות וזה עובד לו".
- 4.8 18/08/2022 11:06הגב לתגובה זווביבי זה מרצ.
- 3.YL 17/08/2022 11:05הגב לתגובה זוהיחס ש זוכה בן גביר מ ביבי ו בצלאל מביש מתיחסים אליו ש גרוע מ מצורע ולכן מומלץ ל בן גביר לרוץ לבד. ****אישית לא תומך בו בכל דרך אבל הליכוד אוהב לאכול חזיר ומקפיד לא לשאול מה הוא אוכל
- 2.הוא לא פחות ימני ולא יותר קיצוני מסמוטריץ הוא כן פ 17/08/2022 10:43הגב לתגובה זוהוא לא פחות ימני ולא יותר קיצוני מסמוטריץ הוא כן פונה לעמך ויותר למזרחיים הדעות שלו ברגע האמת לא יותר קיצוניות מהליכוד מעולם לא חשבתי לקחת אותו ברצינות אולי הפעם כן
- 1.אולי הנכד של גבלס פנוי (ל"ת)אחד 17/08/2022 10:14הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
