מאסטר שף ניצחה בקלות את הערב - אבל איבדה 5 נק' ביממה
מאסטר שף (קשת 12) ניפקה 17.4% בקרב היהודים ו-444 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתוך יממה הפסידה התכנית כ-5 נקודות רייטינג.
מנגד הסתפקה הישרדות VIP (רשת 13) ב-13.5% (379K), לאחר שבשבוע שעבר רשמה 14.9% (469K) – אז התמודדה מול ארץ נהדרת (17.7%, 438K). אחרי שקיבלה ברביעי שעבר 4.2%, מאבדת סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) שליש מהרייטינג שלה – ומסתפקת הפעם ב-2.9% (77K).
'אנשים' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.9%, נקסט (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,
וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 3.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 2) ניפקה 8.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.3%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.
העולם היום (כאן 11) הסתפקה ב-1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 1) עם 1.4% בלבד, ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.7% (401K),
מול חדשות 13 שהסתפקה ב-6.5% (196K),
ובפער של 1.5 נקודות בלבד מחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (155K).
- 5.היי תתעוררו 18/06/2019 12:27הגב לתגובה זולעומתה רסקין תותח על.
- 4.חדשות 13 גוססים 13/06/2019 18:55הגב לתגובה זוקבלן ההריסות שהרס עוד מקום עבודה
- 3.אפשר לסגור את התאגיד, הפך לבדיחת הברנז'ה (ל"ת)פרסומאי 13/06/2019 13:30הגב לתגובה זו
- 2.נילי 13/06/2019 09:57הגב לתגובה זוערוץ כאן ממשיך בשידורי פח!!!
- איזה מהם (ל"ת)גבי 13/06/2019 17:32הגב לתגובה זו
- 1.A 13/06/2019 09:27הגב לתגובה זולמעט המהדורה המרכזית עם הרייטינג המפוצץ 5% אף תכנית שם לא עברה את ה-3%. לונדון וגאולה הם כישלון מהדהד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
