מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

מאסטר שף ניצחה בקלות את הערב - אבל איבדה 5 נק' ביממה

בסופו של דבר, קשת ניצחה את הערב בקלות בכל רצועות השידור, מול חולשה של רשת, בעיקר בחדשות, שם הובילה ב-1.5 נק' בלבד על מהדורת כאן 11
אלכסנדר כץ | (6)

מאסטר שף (קשת 12) ניפקה 17.4% בקרב היהודים ו-444 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתוך יממה הפסידה התכנית כ-5 נקודות רייטינג.

 

מנגד הסתפקה הישרדות VIP (רשת 13) ב-13.5% (379K), לאחר שבשבוע שעבר רשמה 14.9% (469K) – אז התמודדה מול ארץ נהדרת (17.7%, 438K). אחרי שקיבלה ברביעי שעבר 4.2%, מאבדת סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) שליש מהרייטינג שלה – ומסתפקת הפעם ב-2.9% (77K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.9%, נקסט (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 3.7%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 2) ניפקה 8.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.3%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.

העולם היום (כאן 11) הסתפקה ב-1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 1) עם 1.4% בלבד, ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 15.7% (401K),

מול חדשות 13 שהסתפקה ב-6.5% (196K),

ובפער של 1.5 נקודות בלבד מחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (155K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    היי תתעוררו 18/06/2019 12:27
    הגב לתגובה זו
    לעומתה רסקין תותח על.
  • 4.
    חדשות 13 גוססים 13/06/2019 18:55
    הגב לתגובה זו
    קבלן ההריסות שהרס עוד מקום עבודה
  • 3.
    אפשר לסגור את התאגיד, הפך לבדיחת הברנז'ה (ל"ת)
    פרסומאי 13/06/2019 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נילי 13/06/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    ערוץ כאן ממשיך בשידורי פח!!!
  • איזה מהם (ל"ת)
    גבי 13/06/2019 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    A 13/06/2019 09:27
    הגב לתגובה זו
    למעט המהדורה המרכזית עם הרייטינג המפוצץ 5% אף תכנית שם לא עברה את ה-3%. לונדון וגאולה הם כישלון מהדהד.
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.