מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

מאסטר שף ניצחה בקלות את הערב - אבל איבדה 5 נק' ביממה

בסופו של דבר, קשת ניצחה את הערב בקלות בכל רצועות השידור, מול חולשה של רשת, בעיקר בחדשות, שם הובילה ב-1.5 נק' בלבד על מהדורת כאן 11
אלכסנדר כץ | (6)

מאסטר שף (קשת 12) ניפקה 17.4% בקרב היהודים ו-444 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתוך יממה הפסידה התכנית כ-5 נקודות רייטינג.

 

מנגד הסתפקה הישרדות VIP (רשת 13) ב-13.5% (379K), לאחר שבשבוע שעבר רשמה 14.9% (469K) – אז התמודדה מול ארץ נהדרת (17.7%, 438K). אחרי שקיבלה ברביעי שעבר 4.2%, מאבדת סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) שליש מהרייטינג שלה – ומסתפקת הפעם ב-2.9% (77K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.9%, נקסט (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 3.7%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 2) ניפקה 8.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.3%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.

העולם היום (כאן 11) הסתפקה ב-1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 1) עם 1.4% בלבד, ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 15.7% (401K),

מול חדשות 13 שהסתפקה ב-6.5% (196K),

ובפער של 1.5 נקודות בלבד מחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (155K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    היי תתעוררו 18/06/2019 12:27
    הגב לתגובה זו
    לעומתה רסקין תותח על.
  • 4.
    חדשות 13 גוססים 13/06/2019 18:55
    הגב לתגובה זו
    קבלן ההריסות שהרס עוד מקום עבודה
  • 3.
    אפשר לסגור את התאגיד, הפך לבדיחת הברנז'ה (ל"ת)
    פרסומאי 13/06/2019 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נילי 13/06/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    ערוץ כאן ממשיך בשידורי פח!!!
  • איזה מהם (ל"ת)
    גבי 13/06/2019 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    A 13/06/2019 09:27
    הגב לתגובה זו
    למעט המהדורה המרכזית עם הרייטינג המפוצץ 5% אף תכנית שם לא עברה את ה-3%. לונדון וגאולה הם כישלון מהדהד.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״