מאסטר שף ניצחה בקלות את הערב - אבל איבדה 5 נק' ביממה
מאסטר שף (קשת 12) ניפקה 17.4% בקרב היהודים ו-444 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתוך יממה הפסידה התכנית כ-5 נקודות רייטינג.
מנגד הסתפקה הישרדות VIP (רשת 13) ב-13.5% (379K), לאחר שבשבוע שעבר רשמה 14.9% (469K) – אז התמודדה מול ארץ נהדרת (17.7%, 438K). אחרי שקיבלה ברביעי שעבר 4.2%, מאבדת סדרת הדוקו-אקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) שליש מהרייטינג שלה – ומסתפקת הפעם ב-2.9% (77K).
'אנשים' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.9%, נקסט (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,
וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 3.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 2) ניפקה 8.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.3%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.
העולם היום (כאן 11) הסתפקה ב-1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 1) עם 1.4% בלבד, ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.7% (401K),
מול חדשות 13 שהסתפקה ב-6.5% (196K),
ובפער של 1.5 נקודות בלבד מחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (155K).
- 5.היי תתעוררו 18/06/2019 12:27הגב לתגובה זולעומתה רסקין תותח על.
- 4.חדשות 13 גוססים 13/06/2019 18:55הגב לתגובה זוקבלן ההריסות שהרס עוד מקום עבודה
- 3.אפשר לסגור את התאגיד, הפך לבדיחת הברנז'ה (ל"ת)פרסומאי 13/06/2019 13:30הגב לתגובה זו
- 2.נילי 13/06/2019 09:57הגב לתגובה זוערוץ כאן ממשיך בשידורי פח!!!
- איזה מהם (ל"ת)גבי 13/06/2019 17:32הגב לתגובה זו
- 1.A 13/06/2019 09:27הגב לתגובה זולמעט המהדורה המרכזית עם הרייטינג המפוצץ 5% אף תכנית שם לא עברה את ה-3%. לונדון וגאולה הם כישלון מהדהד.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
