רייטינג

אדיר מילר מאלתר 16.3% - ומנצח שוב את The voice

תכנית האלתורים של מילר מנצחת זה השבוע השני ברציפות את הריאליטי המוזיקלי של רשת. מחוז ירושלים הסתפק ב-3.6%, ערב פושר לחדשות 12
אלכסנדר כץ | (3)

החלק השני של אדיר מילר מאלתר (קשת 12) קיבל 16.3% בקרב יהודים ו-492 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית - עם רייטינג כמעט זה לזה של השבוע שעבר (16.4%), ניצחה בנקודה את The voice (רשת 13) עם 15.1% (426K), בדומה לפרק ההשקה בשני שעבר, שהניב 15.4%. 

 

הפרק הרביעי של סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הסתפק ב-3.6% (119K). ביוטיוב רשם הפרק 124 אלף צפיות. בסך הכל ממוצע הצפייה של 4.6% ב-4 הפרקים הראשונים.

'מונית הכסף' (קשת 12) – 10.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.3%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) – 5.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) – 4.9%, 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.5%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.4%, שש עם עודד בן עמי - 9.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, שש עם אמנון לוי - 3.6%.

כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.4%.

מנגד לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1%, ואחריה גאולה ולונדון ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11), ששתיהן הסתפקו ב-1.4% בלבד.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 15.3% (414K) בלבד,

מול חדשות 13 עם 9.1% (249K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.5% (132K).

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גיא מ. 28/05/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    השיגה רייטינג של 15% אחרי הובלה מהחדשות של 9%
  • 1.
    התוצאות של התאגיד בפרה פריים מביכות ממש! (ל"ת)
    יוסי 28/05/2019 10:47
    הגב לתגובה זו
  • אופק לוגסי 28/05/2019 14:25
    הגב לתגובה זו
    כי רוב הציפיות בדיגיטל וביוטיוב. התאגיד פשוט עושה בשכל הגיע הזמן להתקדם
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.