אדיר מילר
צילום: צילום מסך, קשת, ערוץ 2
רייטינג

אדיר מילר מאלתר 16.3% - ומנצח שוב את The voice

תכנית האלתורים של מילר מנצחת זה השבוע השני ברציפות את הריאליטי המוזיקלי של רשת. מחוז ירושלים הסתפק ב-3.6%, ערב פושר לחדשות 12
אלכסנדר כץ | (3)

החלק השני של אדיר מילר מאלתר (קשת 12) קיבל 16.3% בקרב יהודים ו-492 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית - עם רייטינג כמעט זה לזה של השבוע שעבר (16.4%), ניצחה בנקודה את The voice (רשת 13) עם 15.1% (426K), בדומה לפרק ההשקה בשני שעבר, שהניב 15.4%. 

 

הפרק הרביעי של סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הסתפק ב-3.6% (119K). ביוטיוב רשם הפרק 124 אלף צפיות. בסך הכל ממוצע הצפייה של 4.6% ב-4 הפרקים הראשונים.

'מונית הכסף' (קשת 12) – 10.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.3%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) – 5.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) – 4.9%, 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.5%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.4%, שש עם עודד בן עמי - 9.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, שש עם אמנון לוי - 3.6%.

כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.4%.

מנגד לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1%, ואחריה גאולה ולונדון ומהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11), ששתיהן הסתפקו ב-1.4% בלבד.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 15.3% (414K) בלבד,

מול חדשות 13 עם 9.1% (249K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.5% (132K).

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גיא מ. 28/05/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    השיגה רייטינג של 15% אחרי הובלה מהחדשות של 9%
  • 1.
    התוצאות של התאגיד בפרה פריים מביכות ממש! (ל"ת)
    יוסי 28/05/2019 10:47
    הגב לתגובה זו
  • אופק לוגסי 28/05/2019 14:25
    הגב לתגובה זו
    כי רוב הציפיות בדיגיטל וביוטיוב. התאגיד פשוט עושה בשכל הגיע הזמן להתקדם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.