תקציב הפרסום של סולגאר עובר לזרמון: יעמוד על 4 מ' שקל

אמברוזיה סופהרב, בבעלות איתן מרקוביץ, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה ובעלת המפעל הגדול בתחומו בישראל
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום זרמון גרופ בבעלותו של אילון זרמון מקבל לידיו את תקציב הפרסום של אמברוזיה סופהרב, יצרנית ויבואנית תוספי התזונה סופהרב והמותג המוכר יותר סולגאר. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-4 מיליון שקלים. 

 

אמברוזיה סופהרב, בבעלות איש העסקים איתן מרקוביץ, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה ובעלת המפעל הגדול בתחומו בישראל הממוקם בנצרת עילית. החברה נוסדה ב-1986 וב-30 השנים האחרונות מתמחה בפיתוח, ייצור, ייצוא ושיווק של תוספי תזונה. החברה מייבאת את המותג הבינלאומי 'סולגאר' שמכיל כ-30 פטנטים עולמיים (בליין תוספי הבריאות שלו) עם טכנולוגיות מתקדמות על פני 70 שנות פעילות.

אליקה מרחבי, מנכ"ל קבוצת זרמון: "אני מברכת את משפחת אמברוזיה - סופהרב על הצטרפותם למשרד. עם הניסיון שלנו והמותג המקסים והמאתגר אני בטוחה שנעשה עבודה מצוינת יחד".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עופר גל 20/11/2018 06:40
    הגב לתגובה זו
    בחירה טובה שיהיה לכם בהצלחה
  • 3.
    היחיד שיודע 19/11/2018 20:53
    הגב לתגובה זו
    תברחי, תברחי אוהב אותך בלב
  • 2.
    אחרי שהתחילו לעשות עבודה טובה דווקא לעבור לזרמון? (ל"ת)
    אוי 19/11/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחת שיודעת 19/11/2018 12:46
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף שהמנכ"לית החדשה חברה של הבעלים וככה עוברים תקציבים! מותג כושל ומשרד כושל
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.