תקציב הפרסום של סולגאר עובר לזרמון: יעמוד על 4 מ' שקל
משרד הפרסום זרמון גרופ בבעלותו של אילון זרמון מקבל לידיו את תקציב הפרסום של אמברוזיה סופהרב, יצרנית ויבואנית תוספי התזונה סופהרב והמותג המוכר יותר סולגאר. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-4 מיליון שקלים.
אמברוזיה סופהרב, בבעלות איש העסקים איתן מרקוביץ, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה ובעלת המפעל הגדול בתחומו בישראל הממוקם בנצרת עילית. החברה נוסדה ב-1986 וב-30 השנים האחרונות מתמחה בפיתוח, ייצור, ייצוא ושיווק של תוספי תזונה. החברה מייבאת את המותג הבינלאומי 'סולגאר' שמכיל כ-30 פטנטים עולמיים (בליין תוספי הבריאות שלו) עם טכנולוגיות מתקדמות על פני 70 שנות פעילות.
אליקה מרחבי, מנכ"ל קבוצת זרמון: "אני מברכת את משפחת אמברוזיה - סופהרב על הצטרפותם למשרד. עם הניסיון שלנו והמותג המקסים והמאתגר אני בטוחה שנעשה עבודה מצוינת יחד".
- 4.עופר גל 20/11/2018 06:40הגב לתגובה זובחירה טובה שיהיה לכם בהצלחה
- 3.היחיד שיודע 19/11/2018 20:53הגב לתגובה זותברחי, תברחי אוהב אותך בלב
- 2.אחרי שהתחילו לעשות עבודה טובה דווקא לעבור לזרמון? (ל"ת)אוי 19/11/2018 13:16הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 19/11/2018 12:46הגב לתגובה זואיזה כיף שהמנכ"לית החדשה חברה של הבעלים וככה עוברים תקציבים! מותג כושל ומשרד כושל
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
