יאיר קראוס
צילום: פייסבוק/ יאיר קראוס

לאחר שחשף שדובק חילקה סיגריות במירון: יאיר קראוס העיד במשטרה

כתב Nrg360 ומקור ראשון חשף כי חברת הסיגריות הקימה מתחם "הירגעות" בכניסה למירון בו חילקה סיגריות בחינם, אפילו לנערים. המשטרה פתחה בחקירה לאחר דיון בכנסת
משה בנימין |

חודש וחצי לאחר שחשף כי חברת דובק חילקה סיגריות בחינם, בניגוד לחוק, במהלך הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון, כתב הצפון והסביבה של Nrg360 ו'מקור ראשון' יאיר קראוס זומן לתת עדות בתחנת המשטרה של צפת, שהחקירה בנושא נמצאת תחת אחריותה.

כזכור, קראוס חשף כי דובק הקימה מתחם "הירגעות" בכניסה למירון, שבו חילקה סיגריות בחינם ובחלק מהמקרים אף חילקה אותן לנערים. בעקבות החשיפה ולאחר פנייה לאגודה למלחמה בסרטן, הגישה זו תלונה למשטרה שהחלה לחקור את העניין. ההחלטה לפתוח בחקירה הגיעה לאחר הדיון המיוחד שנערך בכנסת בהשתתפות נציגי משרד הבריאות והפיקוד הראשי של אירועי ההילולה הגדולה במירון בעקבות הפרסום באתר Nrg360.

המשטרה שלא הייתה מודעת לעבירה לכאורה שהתרחשה בכניסה למושב אמרה בדיון כי לא הכירה את החוק האוסר על חלוקת סיגריות בחינם ותשקול פתיחה בחקירה. בשבוע שעבר פנו חוקרי משטרת תחנת צפת אל קראוס וביקשו לזמן אותו לתחנה להעיד במטרה לאסוף חומרים ועדויות על האירוע. בין השאר, סרטון שבו צילם וראיין את אחד מדיילי קידום המכירות של המותג 'רויאל' בבעלות דובק שהסביר כי חלוקת הסיגריות נועדה לאפשר למעוניינים לנוח וליהנות מהעישון.

עם זאת, העבירה שבה חשודה חברת 'דובק' שהכחישה את חלוקת הסיגריות בחינם וטענה כי הסיגריות ניתנו רק לאחר מילוי סקר העדפות היא לא עבירה פלילית אלא ברמת חומרת עוון. במשטרה יאספו את העדויות ויתחקרו גורמים נוספים בטרם יחליטו האם להעביר את החומרים להגשת כתב אישום. 

קראוס אישר בשיחה עם אייס את הפרטים: "אני שמח שהיה בכוחי כדי להשפיע ולהביא לתחילתו של תיקון. אני מקווה שהמשטרה תפעל כדי למנוע אירועי קידום מכירות של סיגריות לצורך עידוד העישון ובעיקר שהמחוקקים לא יפחדו לפעול מול חברות הטבק במטרה למנוע מהם לנצל כשלים ופרצות בחוק כדי לעודד עישון דווקא באוכלוסיות פחות מודעות לסכנה בדבר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״