ארקדי ודביר. מזרחי טפחות
צילום: יח"צ/ יוטיוב

ארקדי עצוב - מזרחי טפחות שמחים: שיר חדש של הזמר נחשף כמהלך פרסום של הבנק

שבוע לאחר שפורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק של הזמר והפרזנטור שיר ל"שנה החדשה" הוא התברר כקמפיין אינטראקטיבי לבנק שאליו הצטרף דביר בנדק
משה בנימין |
בנק מזרחי טפחות מחזק את הקשר שלו עם הפרזנטורים דביר בנדק וארקדי דוכין ובמיוחד עם האחרון. שיר חדש של דוכין שנחשף לראשונה בעמוד הפייסבוק שלו לפני כשבוע התברר שבוע לאחר מכן כחלק ממהלך פרסום של מזרחי טפחות לקראת השנה החדשה, שגם בנדק לוקח בו חלק. ב-1 בספטמבר פרסם דוכין שיר לשנה החדשה, שכל כולו מלנכוליה ועצב אומנותיים רגישים ודוכיניים טיפוסיים. השיר החדש תחת כותרת הפסוט "שנה טובה???" צבר למעלה מ-160 אלף צפיות בפייסבוק, כ-3,000 לייקים ו-575 שיתופים בליווי מאות תגובות של גולשים על מידת הפסימיות והכנות שבשיר.    
כאמור, שבוע לאחר מכן נחשף חלקו השני של הסרטון אליו הצטרף דביר בנדק עם התשובה השמחה לשיר העצוב של ארקדי - מה שממשיך את קו הקריאייטיב של הבנק, בדילוג שבין הגישה הקודרת של דוכין והגישה המחויכת של בנדק. במסגרת הקמפיין, הוזמנו הגולשים ביוטיוב לדלג בלחיצת כפתור בין הגרסאות, כאשר שתי הגרסאות זהות זו לזו מבחינת מבנה מוזיקלי, אלא בעוד שהלחן של האחת מלודי והמילים דיכאוניות, בגרסה הנגדית הלחן קצבי והמילים שמחות. כך שהגולש יכול למעשה "לשחק" ולעבור בין הגרסאות לאורך כל הקליפ.  
יש לציין כי לא כל הגולשים אהבו את ההפתעה הפרסומית שהכין להם הבנק. בפוסט שעלה תחת הכותרת: "קצת הומור אף פעם לא מזיק. שתהיה לכולנו שנה מצויינת" חיכתה לארקדי אחת הגולשות בשם מיכל פירו שכתבה לזמר: "הבנקים האלה שדדו ממני מצרכים קיומיים ואתה מפרסם אותם בהומור, כאילו חסר להם או לך בסיס למחיה זה מזכיר את הנגנים שניגנו בשואה ליהודים שנשלחו למות מאחלת לכם לכו לעזאזאל!,ושתהיה לכם שנה רעה מאוד אולי יהיה לכם לאן לשאוף להתפתח כי תפסתם כבר את כל המקום. אין שום קשר לאהבה שלי אליך כאמן מוצלח". ארקדי, יש לציין, לא הותיר אותה ללא מענה והשיב לה: "האושר שלי לצערי כל כך לא קשור לבנקים וכסף גם כשהיה או לא היה לי לא קישרתי בין הדברים, חוץ מזה כשבאתי לתל אביב היה לי 250 שקלים וכל מה שבניתי היה בשתי ידי. מה אגיד לך בחיים אלה גם לי לקחו המון אבל לא רק הבנקים, גם חברים וגם חברות תקליטים לא הייתי יוצא בסוג של הכללה כזאת גורפת אני תמיד גם בודק את עצמי ולאחרונה מבין שאין מפלצת מחוץ הלי".  קרדיטים: מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן, סמנכ"ל קראיטיב: איתי גרונר, מנהל קריאטיב: קובי כהן, קופי: עד נוי, ארט: איתמר פרדני, נמרוד מימן, סמנכ"ל לקוחות: שירי בן גור הייסר, מנהל לקוחות: עומר אפרתי, תקציבאיות: נטלי רוקח, גל רובינסון, סמנכל"ית אסטרטגיה: ענת סגל, מפיקה: דנה קארו, סמנכ"ל דיגיטל: מתן קפלן, מנהלת SEM: רוני פרי, מעצב דיגיטל: רועי שמעוני, חברת הפקה: ראבל דיגיטל, בית פוסט: גרוויטי, במאית: רוני אזגד.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״