ארקדי ודביר. מזרחי טפחות
צילום: יח"צ/ יוטיוב

ארקדי עצוב - מזרחי טפחות שמחים: שיר חדש של הזמר נחשף כמהלך פרסום של הבנק

שבוע לאחר שפורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק של הזמר והפרזנטור שיר ל"שנה החדשה" הוא התברר כקמפיין אינטראקטיבי לבנק שאליו הצטרף דביר בנדק
משה בנימין |
בנק מזרחי טפחות מחזק את הקשר שלו עם הפרזנטורים דביר בנדק וארקדי דוכין ובמיוחד עם האחרון. שיר חדש של דוכין שנחשף לראשונה בעמוד הפייסבוק שלו לפני כשבוע התברר שבוע לאחר מכן כחלק ממהלך פרסום של מזרחי טפחות לקראת השנה החדשה, שגם בנדק לוקח בו חלק. ב-1 בספטמבר פרסם דוכין שיר לשנה החדשה, שכל כולו מלנכוליה ועצב אומנותיים רגישים ודוכיניים טיפוסיים. השיר החדש תחת כותרת הפסוט "שנה טובה???" צבר למעלה מ-160 אלף צפיות בפייסבוק, כ-3,000 לייקים ו-575 שיתופים בליווי מאות תגובות של גולשים על מידת הפסימיות והכנות שבשיר.    
כאמור, שבוע לאחר מכן נחשף חלקו השני של הסרטון אליו הצטרף דביר בנדק עם התשובה השמחה לשיר העצוב של ארקדי - מה שממשיך את קו הקריאייטיב של הבנק, בדילוג שבין הגישה הקודרת של דוכין והגישה המחויכת של בנדק. במסגרת הקמפיין, הוזמנו הגולשים ביוטיוב לדלג בלחיצת כפתור בין הגרסאות, כאשר שתי הגרסאות זהות זו לזו מבחינת מבנה מוזיקלי, אלא בעוד שהלחן של האחת מלודי והמילים דיכאוניות, בגרסה הנגדית הלחן קצבי והמילים שמחות. כך שהגולש יכול למעשה "לשחק" ולעבור בין הגרסאות לאורך כל הקליפ.  
יש לציין כי לא כל הגולשים אהבו את ההפתעה הפרסומית שהכין להם הבנק. בפוסט שעלה תחת הכותרת: "קצת הומור אף פעם לא מזיק. שתהיה לכולנו שנה מצויינת" חיכתה לארקדי אחת הגולשות בשם מיכל פירו שכתבה לזמר: "הבנקים האלה שדדו ממני מצרכים קיומיים ואתה מפרסם אותם בהומור, כאילו חסר להם או לך בסיס למחיה זה מזכיר את הנגנים שניגנו בשואה ליהודים שנשלחו למות מאחלת לכם לכו לעזאזאל!,ושתהיה לכם שנה רעה מאוד אולי יהיה לכם לאן לשאוף להתפתח כי תפסתם כבר את כל המקום. אין שום קשר לאהבה שלי אליך כאמן מוצלח". ארקדי, יש לציין, לא הותיר אותה ללא מענה והשיב לה: "האושר שלי לצערי כל כך לא קשור לבנקים וכסף גם כשהיה או לא היה לי לא קישרתי בין הדברים, חוץ מזה כשבאתי לתל אביב היה לי 250 שקלים וכל מה שבניתי היה בשתי ידי. מה אגיד לך בחיים אלה גם לי לקחו המון אבל לא רק הבנקים, גם חברים וגם חברות תקליטים לא הייתי יוצא בסוג של הכללה כזאת גורפת אני תמיד גם בודק את עצמי ולאחרונה מבין שאין מפלצת מחוץ הלי".  קרדיטים: מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן, סמנכ"ל קראיטיב: איתי גרונר, מנהל קריאטיב: קובי כהן, קופי: עד נוי, ארט: איתמר פרדני, נמרוד מימן, סמנכ"ל לקוחות: שירי בן גור הייסר, מנהל לקוחות: עומר אפרתי, תקציבאיות: נטלי רוקח, גל רובינסון, סמנכל"ית אסטרטגיה: ענת סגל, מפיקה: דנה קארו, סמנכ"ל דיגיטל: מתן קפלן, מנהלת SEM: רוני פרי, מעצב דיגיטל: רועי שמעוני, חברת הפקה: ראבל דיגיטל, בית פוסט: גרוויטי, במאית: רוני אזגד.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.