המילה האחרונה, הפורמט חדש: מגישים חדשים לתכנית, לוח השידורים משתנה
גלי צה"ל יוצאת לסבב שינויים נוסף בלוח השידורים, בהמשך לשינויים שהתחנה הצבאית עברה בחודשים האחרונים. השינוי הנוכחי מתמקד ברצועה המיתולוגית המילה האחרונה, שהפורמט שלה ישתנה, לצד שינויים בגזרת המגישים. שינוי זה כבר זכה בתקופה האחרונה לביקורת ציבורית.
אל התכנית שתיקרא 'המילה האחרונה החדשה' שתשודר גם היא בימים ראשון עד רביעי בין 11:00 ל-12:00, יצטרפו יוסי שריד, מנחם הורביץ, רוני בר און ועירית לינור, השריד היחיד מהפורמט הקודם. הארבעה נבחרו מבין מספר רב של שמות ומועמדים שערכו טסטים. הצמדים יחולקו כך: בימים ראשון ושלישי - עירית לינור ורוני בראון בהנחיית מירב בטיטו, ובימי שני ורביעי ישדרו יוסי שריד ומנחם הורביץ, בהנחיית דניאל זילברשטיין.
2 מגישי 'המילה האחרונה' הקודמת, אברי גלעד וג'קי לוי, יגישו את רצועת השידור החדשה בנושאי משפחה והורות בשם משפחה גרעינית, שתשודר בימים ראשון עד רביעי בין 14:00 ל-15:00. אל השניים יצטרפו גם שרון קנטור ועינת נתן. התכנית תצא לדרך בפורמט אינטראקטיבי, כך שבכל בוקר תעלה בקבוצת הפייסבוק של גלי צה"ל סוגיה משפחתית בוערת והמאזינים יוזמנו לחוות דעתם עליה.
מגיש נוסף של הפורמט המילה האחרונה, קובי אריאלי, יקבל תכנית אקטואליה אישית בימי שישי ב-7:00 בבוקר, שתשלב ראיונות עם אנשי השעה.
עוד תכנית מיתולוגית של התחנה, האוניברסיטה המשודרת, שהורדה מן האוויר בשנה שעברה, חוזרת לרצועה הקבועה שלה בימים ראשון עד רביעי ב-20:30, מיד לאחר שידור מהדורת החדשות של ערוץ 2. הפורמט החדש של האוניברסיטה המשודרת יהיה כדו שיח כאשר 3 מנחים יובילו אותה - קובי מידן, בן שני וליעד מודריק.
- 1.חבל. נתגעגע מאוד לפורמט הממכר (ל"ת)ליאור ל. 19/03/2015 16:48הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
