מוזיקת טראנס ושעשועון ביום הזיכרון: הקנס לרדיו א-שמס הוגדל ל-70 אלף ש'
עוד תחנת רדיו אזורית סופגת קנס בעשרות אלפי שקלים. מספר ימים לאחר שרדיו ללא הפסקה
הרשות השנייה הטילה לאחרונה קנס של כ-30 אלף שקלים על התחנה, לאחר שבמהלך יום הזיכרון הושמעה בשידורי התחנה מוזיקת טראנס ונערכו משחקי טריוויה. מנכ"ל התחנה סוהיל כראם הגיש ערעור על ההחלטה. ועדת הערר של מועצת הרשות השנייה, בראשותה של ד"ר דליה זליקוביץ', בחנה את הטענות שהועלו על ידי התחנה והאזינה להקלטות מאותו יום. בסופו של דבר קבעה הוועדה כי התחנה לא התאימה את שידוריה לאופיו של יום הזיכרון.
אגב, זה המקרה השני בשנתיים האחרונות בו נקנסת התחנה בעקבות התנהלות בעייתית ביום הזיכרון. מיד לאחר יום הזיכרון ב-2012 הוגשו תלונות על התחנה, ורק לאחר שנה התחנה נקנסה ב-15 אלף שקלים. בעקבות ערעור שהוגש אז על ידי התחנה,
לטענת גורם ברשות השנייה, השמעת שירים שמחים וספיגת קנס פועלים לטובתו של המנכ"ל סוהיל כראם, שזוכה בשל כך ליחסי ציבור טובים במגזר הערבי.
חברת מועצת הרשות השנייה ד"ר דליה זליקוביץ', אישרה את הפרטים, והביעה אכזבה מהתנהלותו של כראם: "קשה לי לשאת חוסר כיבוד תרבותי מינימלי. אם היה הדבר הפוך, אז הייתה מתרחשת מהומת אלוהים. דבר מינימלי הוא לכבד רגשות של הזולת". את תגובתו של סוהיל כראם לא ניתן היה להשיג.
- 6.צפוני 16/01/2014 14:08הגב לתגובה זושנאת המדינה והיהודים בדמם ובחלב האם כי הכול הוא קנאה שהמדינה הציונית פורחת והעולם הערבי-מוסלמי בשאול תחתיות.לעולם לא יוותרו על הדרכון הכחול, ביטוח לאומי, קופת חולים והאפשרות האוטומטית לזכות בבג"ץ
- 5.כחלון נתן להם. תחנה פלסטינית מסוכנת ביותר. (ל"ת)מקור פנימי 16/01/2014 11:45הגב לתגובה זו
- 4.אין על דליה אלופה (ל"ת)טל 16/01/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 3.לסגור את התחנה ולהעביר לסוריה יהנו שם הצבועים (ל"ת)ששון החציל הקלוי 15/01/2014 17:26הגב לתגובה זו
- 2.ערן 15/01/2014 15:03הגב לתגובה זובוגדים לא צריכים לקבל תחתנה
- 1.בושה של התנהלות של התחנה (ל"ת)דבורה 15/01/2014 14:19הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
