אלטרנטיבה? לא מספיק: 2.8% למשחק בערוץ 1 - מול דאבל-פיגרס ב-2 ו-10
ערוץ 1 הציב אתמול, לראשונה זו תקופה ארוכה, אלטרנטיבה לשידורי הערוצים המסחריים, אולם הרייטינג לא זינק בצורה משמעותית.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק המרכזי בליגת הכדורסל בין הפועל חולון למכבי תל אביב (ערוץ 1), רשם רק 2.8%, אבל לקראת סיומו זינק הרייטינג לפיק של 6.1%. אחרי השקה חלשה עם 2.1%, הפרק השני של סדרת הדוקו לא תשקוט הארץ (ערוץ 1) הניבה 5.1%.
בשבוע שעבר, ביום בו נפטר הרב עובדיה יוסף, קיבלה מה אתם הייתם עושים (קשת, ערוץ 2) 22.9%. אתמול התכנית כבר זינקה ל-26%. מונית הכסף (קשת, ערוץ 2) רשמה 22.5%, והמרתון (קשת, ערוץ 2) עם 10.5%. אמבוש (ערוץ 10) הניבה 12%, אחרי 15.7% בהשקה ו-14.4% ביום חמישי שעבר. 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) התחזקה ל-10.4%.
'היום שהיה' (ערוץ 10) חזקה עם 9.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.2%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.1%.
בשעות אחר הצהריים נפתח מושב החורף של הכנסת. המשדר המיוחד בערוץ 2 קיבל 4.5%, ואילו זה של ערוץ 10 עם 3.5%, הפרש קטן יחסית בין 2 הערוצים.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.3%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.5%, 'חדשות 10' רשמה 11%, כאשר סדרת הכתבות 'הפרעות אכילה?' עם נגה ניר נאמן והילה אלרואי רשמה ממוצע של 12.5%. מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) ששודרה במחצית משחק הכדורסל, קיבלה 3.9%
- 6.גיל 15/10/2013 18:18הגב לתגובה זומפסיד אחוזי צפייה !!!
- 5.p214 15/10/2013 14:02הגב לתגובה זותודה על התיקון
- 4.p214 15/10/2013 13:40הגב לתגובה זואנא תקנו את זה: 1: כתוב "בשבוע שעבר היא קיבלה". מי זאת היא? 2: התגית של סגירת טקסט מודגש בפסקה האחרונה נהרסה.
- 3.רק התחילה הליגה ואף אחד לא יודע שהיא בערוץ 1 (ל"ת)חובב כדורסל 15/10/2013 13:38הגב לתגובה זו
- 2.אבי 15/10/2013 10:23הגב לתגובה זולא ייאמן שאותה כמות של אנשים בוחרים לצפות בה ובתוכנית משעממת כמו המרתון...
- 1.אמבוש ממש מצחיק (ל"ת)רונית 15/10/2013 10:07הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
