שופטים  דה וויס עונה 2 the voice
צילום: ינאי יחיאל
רייטינג בינ"ל

הקול עובד חביבי: The voice חוזרת הערב למסך - ומה עשו ההשקות בחו"ל?

אחרי הטירוף בהשקת העונה ה-1, התחרות של 'רשת' חוזרת לעונה 2. בדקנו מה עשו ההשקות בבריטניה ואוסטרליה, ואיך הסופרבול בארה"ב קשור לסיפור?
יוסי זטלמן | (1)

The voice חוזרת הערב (יום ד') לעונה שנייה, אחרי שהצליחה לעורר את שוק הטלוויזיה מתרדמתו בעונתה הראשונה. אל המנטורים המוכרים שלומי שבת, שרית חדד ואביב גפן, מצטרפים העונה כוכבי 'משינה' יובל בנאי ושלומי ברכה, במקומו של רמי קליינשטיין. בזכיינית ערוץ 2 'רשת' מקווים להשוות את נתוני הפתיחה של השנה שעברה - אז השיג הפרק הראשון 39%, שהם כ-1.6 מיליון צופים.

בתעשייה המקומית מדברים על נתוני צפייה של כ-35%-40% להשקת העונה השנייה של The voice. החלטנו לבחון האם גם מעבר לים, זכתה התכנית לנתוני צפייה מטורפים בהשקות של הפורמט.

בארה"ב משדרת NBC בימים אלו העונה השלישית, כשהגמר צפוי להיערך בעוד 6 ימים. בפרק הפתיחה של העונה הנוכחית, צפו קצת יותר מ-12 מיליון איש, נתון דומה לזה של השקת העונה הראשונה.

העונה השנייה היא המצליחה מכולן, כשפרק הפתיחה רשם נתון מדהים של 37.6 מיליון צופים בכלל הגילאים, ו-16.3% רייטינג בגילאים 18-49, קהל היעד שקוסם במיוחד למפרסם האמריקאי. הסיבה: הפלטפורמה ל-The voice הייתה המשדר הנצפה ביותר אי-פעם בארה"ב - מדובר כמובן בגמר הסופרבול שרשם באותו יום את שיא הרייטינג אי פעם בארה"ב, עם 111.3 מיליון צופים.

הפרומו לפרק הפתיחה של העונה השנייה בארה"ב

בבריטניה, מדינה שידועה בריבוי תחרויות כישרונות, השיג הפורמט בפרק הפתיחה של העונה הראשונה נתון מרשים של 37.6% עבור BBC1, ובמספרים - 8.43 מיליון צופים. במהלך העונה הועף מהתכנית חן אהרוני, מתמודד העונה ה-5 ב'כוכב נולד' הישראלית, זאת משום שהפר את הסכם הסודיות עליו היה חתום. התכנית סיימה את עונתה הראשונה בחודש יוני, וצפויה לעלות בקרוב.

התחרות רשמה נתוני צפייה מרשימים גם הרחק מישראל ומאירופה. באוסטרליה למשל, עמד הפרק הפותח בתחרות מול 'רוקדים עם כוכבים' המקומית, וניצח עם נתון של למעלה מ-2 מיליון צופים לערוץ 9 המקומי. ב'רוקדים' צפו קצת פחות מ-2 מיליון איש.

הפרומו לעונה השנייה ב'רשת'

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    pix37 12/12/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    התוכנית תתחיל ברייטינג טוב ותדרדר לרייטינג מאכזב (בסביבות 20%) ואולי אף פחות מכך בהמשך העונה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״