גיתם באומן ומקאן זוכים בפרסי זהב, כסף וארד בתחרות הפרסום הלונדונית LIA
תחרות הפרסום הלונדונית LIA נחתמה הלילה עם בשורה משמחת עבור באומן, מקאן דיגיטל ובעיקר גיתם שזכה בזהב. בתחרות שהכריזה לפני מספר שעות על הזוכים הצליחו כל הפיינליסטים מישראל לחזור הביתה עם זכייה. מקאן דיגיטל עשה זאת עם מהלך הטיימליין, באומן בר ריבנאי צירף זכייה נוספת לרשימה הארוכה של מהלך קשרי הדם וגיתם BBDO עשה זאת עם מהלך ה
כאמור, גיתם BBDO זכה בזהב עבור מהלך הרדיו "היום בו הרדיו עבר למונו" במסגרת הפעילות לקידום המודעות לסרטן השד. במהלך שהתחרה בקטגוריית "תוכן ממותג" (Branded content) עברו תחנות הרדיו בישראל, באופן מסונכרן לשידור במונו, כשהצלילים בוקעים מרמקול אחד בלבד. בסיום דקת השידור הוקראה הודעה בזו הלשון: "ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד... מאזינה יקרה, עברת את גיל 50? בדיקת ממוגרפיה יחידה אינה מספיקה...".
הקייס סטאדי למהלך המונו של גיתם BBDO
בגזרת הדיגיטל, מהלך הטיימליין של מקאן דיגיטל ממשיך לגרוף מחמאות למרות המרחק הרב מיום עלייתו של הטיימליין לאוויר עולם הפייסבוק. במהלך, עבור הרשות למלחמה בסמים, כיכב דניאל ברק - קופי דיגיטל לשעבר במקאן. הקמפיין הציג בעזרת תמונות את מהלך חייו הכפול של אדם המשתמש בסמים, לצד התפתחות חייו ללא סמים. העבודה התחרתה בקטגוריית דיגיטל/שימוש במדיה חברתית וזכתה בפרס הברונזה.
קייס סטאדי - מהלך הטיימליין
באומן בר ריבנאי מצרף גם את לונדון לרשימת הכיבושים הבינלאומיים של מהלך קשרי הדם המדובר. למהלך שזכה ב-5 אריות זהב בפסטיבל קאן האחרון, והתחרה בקטגוריית שירות לציבור/רווחה הוענק פרס הכסף בלונדון.