גיתם באומן ומקאן זוכים בפרסי זהב, כסף וארד בתחרות הפרסום הלונדונית LIA
תחרות הפרסום הלונדונית LIA נחתמה הלילה עם בשורה משמחת עבור באומן, מקאן דיגיטל ובעיקר גיתם שזכה בזהב. בתחרות שהכריזה לפני מספר שעות על הזוכים הצליחו כל הפיינליסטים מישראל לחזור הביתה עם זכייה. מקאן דיגיטל עשה זאת עם מהלך הטיימליין, באומן בר ריבנאי צירף זכייה נוספת לרשימה הארוכה של מהלך קשרי הדם וגיתם BBDO עשה זאת עם מהלך ה
כאמור, גיתם BBDO זכה בזהב עבור מהלך הרדיו "היום בו הרדיו עבר למונו" במסגרת הפעילות לקידום המודעות לסרטן השד. במהלך שהתחרה בקטגוריית "תוכן ממותג" (Branded content) עברו תחנות הרדיו בישראל, באופן מסונכרן לשידור במונו, כשהצלילים בוקעים מרמקול אחד בלבד. בסיום דקת השידור הוקראה הודעה בזו הלשון: "ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד... מאזינה יקרה, עברת את גיל 50? בדיקת ממוגרפיה יחידה אינה מספיקה...".
הקייס סטאדי למהלך המונו של גיתם BBDO
בגזרת הדיגיטל, מהלך הטיימליין של מקאן דיגיטל ממשיך לגרוף מחמאות למרות המרחק הרב מיום עלייתו של הטיימליין לאוויר עולם הפייסבוק. במהלך, עבור הרשות למלחמה בסמים, כיכב דניאל ברק - קופי דיגיטל לשעבר במקאן. הקמפיין הציג בעזרת תמונות את מהלך חייו הכפול של אדם המשתמש בסמים, לצד התפתחות חייו ללא סמים. העבודה התחרתה בקטגוריית דיגיטל/שימוש במדיה חברתית וזכתה בפרס הברונזה.
קייס סטאדי - מהלך הטיימליין
באומן בר ריבנאי מצרף גם את לונדון לרשימת הכיבושים הבינלאומיים של מהלך קשרי הדם המדובר. למהלך שזכה ב-5 אריות זהב בפסטיבל קאן האחרון, והתחרה בקטגוריית שירות לציבור/רווחה הוענק פרס הכסף בלונדון.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
