חתונה ממבט ראשון
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

חתונמי מובילה בפריים טיים; חדשות 13 שומרת על המקום השני

חתונה ממבט ראשון פתחה עונה חדשה ושלטה ברצועת הפריים טיים עם רייטינג של 20.7% ו-492 אלף צופים

רוי שיינמן | (1)
נושאים בכתבה רייטינג חדשות 12

החזרת החטופות והדיווחים על המשוחררים והמשוחררות בפעימה הבאה, שצפויה להיות ביום חמישי, השאירו את הצופים קרוב למסכים. חדשות 12 ממשיכה להוביל עם רייטינג של 17.2% ו-433 אלף צופים, כאשר חדשות 13, שעקפה לאחרונה את 14, שומרת על המקום השני עם רייטינג של 7.7% ו-197 אלף צופים. ערוץ 14 במקום השלישי עם רייטינג של 7.6% ו-196 אלף צופים וחדשות 11 עם 5.5% ו-126 אלף צופים.




גם בפריים טיים ערוץ 12 שולט: חתונה ממבט ראשון שהחלה אמש עונה חדשה הובילה עם רייטינג של 20.7% ו-492 אלף צופים. אחריה במקום השני הישרדות עם 9.3% ו-249 אלף צופים, במקום השלישי הפטריוטים עם 8.1% ו-225 אלף צופים ובמקום האחרון יהיה טוב של כאן 11 עם 5.9% ו-135 אלף צופים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אדרי 28/01/2025 23:37
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס החרדים לצהל
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.