נציגי נטוויז'ן התחזו לנציגי בזק - והחברה קיבלה קנס

ההפרה של נטוויז'ן התגלתה בעקבות תלונות של לקוחות שפנו לפניות הציבור של משרד התקשורת
 |  (2)
ניר שטרן, צילום: סיון פרג'
משרד התקשרות הודיע על הטלת קנס בסך 194 אלף שקל על נטוויז'ן מקבוצת סלקום עקב צירוף מנויים לשירותי האינטרנט שלה ללא הסכמה מפורשת ולעיתים אף תוך התחזות של נציג המכירות של נטוויז'ן לנציג של חברת בזק, המספקת את תשתית האינטרנט, או תוך מצג שווא שהלקוח כבר משויך לנטוויז'ן והנציג רק רוצה לתת לו הנחה במחיר.
ההפרה של נטוויז'ן התגלתה בעקבות תלונות של לקוחות שפנו לתחום פניות הציבור של משרד התקשורת, ובעקבות כך, פתח המשרד בהליך פיקוח. החברה טענה שהנציגים שפעלו באופן המתואר ותוך כדי ביצוע התחזות, אינם עובדיה, אלא עובדי חברות הנותנות שירותי שיווק לנטוויז'ן, אך המשרד לא קיבל את הטענה, שכן לחברה יש אחריות על כל מי שמשווק את שירותיה, בין אם הוא עובד החברה ובין אם הוא עובד של חברת שיווק במיקור חוץ.
מנטוויז’ן נמסר בתגובה: "מדובר באירוע נקודתי מלפני ארבע שנים שטופל באופן מיידי. עבודתו של המשווק החיצוני שפעל בניגוד לנהלים הופסקה מיידית ומעט המנויים שנפגעו טופלו".
להלן פירוט העיצומים שהוטלו במהלך הרבעון האחרון 2018 ותחילת 2019:
בחודש ספטמבר הוטל על גולן טלקום עיצום בסך 181 אלף שקל, עקב זמני המתנה ארוכים למענה אנושי בשירות הלקוחות של החברה.
בחודש ספטמבר הוטל על סלקום תקשורת קווית עיצום בסך 130 אלף שקל, בעקבות עיכוב ניוד של מנויים לספק מתחרה.
בחודש ספטמבר הוטל על בזק בינלאומי עיצום בסך 208 אלף שקל, בעקבות אי ציות לכללים בכל הנוגע למתן שירות באמצעות אתר האינטרנט למנוייה, כגון הכללים להתנתקות באמצעות האתר, פניה לנציב הפניות של החברה וכו'.
בחודש ספטמבר הוטל על חברת טלזר (019) עיצום בסך 170 אלף שקל, בעקבות פגיעה ביכולת מנויי הסלולר להתקשר לחו"ל דרך ספקי תקשורת בינלאומיים  אחרים, עיצום דומה הוטל על החברה בעקבות הפרה זהה בעבר.
בחודש ספטמבר הוטל על גולן טלקום עיצום בסך 75 אלף שקל, על שלא השיבה כנדרש בחוק לפניות של מנויים על חיובי יתר.
בחודש אוקטובר הוטל על הוט מובייל עיצום בסך 126 אלף שקל, על שלא השיבה כנדרש בחוק לפניות של מנויים על חיובי יתר.
בחודש דצמבר הוטל על סלקום עיצום בסך 405 אלף שקל, על שלא השיבה כנדרש בחוק לפניות של מנויים על חיובי יתר.
בחודש ינואר הוטל עיצום על חברת סלקום בסך כ-349 אלף שקל, בגין אפלייה בין לקוחות, שהתבטאה בכך שלא איפשרה ללקוחות קיימים לעבור לחבילות שהוצעו ללקוחות חדשים בלבד.
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדבר המצחיק ביותר ששמעתי אי פעם על כשלון של חברה (ל"ת)
    לא חשוב 11/02/2019 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נפגע נטוויזין
    אחד שקרה לו אותו דבר 10/02/2019 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לי חברת נטוויז'ן עשתה לי בדיוק את אותו התרגיל וצירפו אותי לשירותי האינטרנט שלהם ללא ידעתי. המקרה שלי קרה לפני 10 שנים בדיוק. מה שנלמד שהתרגיל הזה לא חדש וכנראה שיש עוד נפגעים נוספים. במקרה שלי רק לאחר מכתבי איומים בתלונות דרך עו''ד הם ירדו ממני וחברת האשראי החזירה לי את מלוא הכסף של העיסקה לאחר שהסברתי להם את העוקץ. פשוט בושה שהחברה הזו עדיין קיימת בכלל
    סגור