TV

הדגמה חיה למערכת ה-QuadSight של פורסייט הסתיימה בהצלחה

מנכ"ל פורסייט: "עד סוף השנה הקרובה נהיה אצל למעלה מ-10 יצרנים בשאיפה שעד תחילת 2020 נהיה כבר עם הסכמים מחייבים ראשונים"

נושאים בכתבה אוטו מערכת רכב

חברת פורסייט (סימול: FRSX) ערכה בשבוע שעבר הדגמה בזמן אמת של אחד הפיתוחים המסקרנים בתחום מערכות הראיה לרכב. מערכת ה-QuadSight מתיימרת לייתר את הנהג ולהוות את מערכת הליבה לרכב האוטונומי ובמסגרת ההדגמה בחנה אותה פורסייט בתנאי דרך שונים ובמזג אוויר קשה כדי להראות שהיא יודעת להתמודד איתם בהצלחה.

 

ההדגמה הוכתרה בסופו של דבר בהצלחה לאחר שרכב המבחן של פורסייט הצליח לזהות את כל המכשולים שהיו בדרכו, כולל מכשולים קטנים במיוחד, בכל תנאי מזג האוויר.

לצד ההדגמה זכו המשקיעים שנכחו בהדגמה לבשורות חיוביות ברמה העסקית, כאשר באותו עת דיווחה פורסייט גם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת RH אלקטרוניקה ועל השקעה של החברה בפורסייט בסך של מיליון דולר.

חיים סיבוני מנכ"ל החברה ציין עוד קודם ההדגמה כי הוא אופטימי ביחס ל-2019: "מעבר לתהליכים שהתחלנו בשנה האחרונה, כגון מכירת אבי טיפוס ליצרנים מובילים, המערכת שלנו מותקנת באופן רשמי אצל יצרן אחד ואני צופה שנמסור עוד מספר מערכות במהלך הרבעון הראשון של 2019. להערכתי עד סוף השנה הקרובה נהיה אצל למעלה מ-10 יצרנים בשאיפה שעד סוף 2019 או תחילת 2020 נהיה כבר עם הסכמים מחייבים ראשונים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הלוואי ויכולתי לחלץ את הכסף שלי משער 750 :-( (ל"ת)
    סיבוני המסבן 24/12/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מבין 24/12/2018 12:03
    הגב לתגובה זו
    לא מבין את המשקיעים במניה הזו . זה סכנה וטוב שיוציאו אותה מהבורסה . חברה של שקרנים
  • 1.
    כ25% (ל"ת)
    ומאז הכנס ירידה של 24/12/2018 10:39
    הגב לתגובה זו
עמיחי חדד, אלגומייזר
צילום: יח"צ
ראיון

גיקס מתמקדת בפעילויות הרווחיות; מצפה לגידול בהיקף הפעילות

עמיחי חדד מנכ"ל גיקס הנסחרת בבורסה בתל אביב (לשעבר אלגומייזר): "אנו בוחנים אפשרויות לביצוע רכישות של חברות נוספות ואף נערכנו לכך עם מימון מתאים"

חברת גיקס שהיתה עד לאחרונה ידועה בשם אלגומייזר, עברה תהליך מיתוג מחדש. פגשנו את המנכ"ל, עמיחי חדד, לשיחה לקראת כנס המשקיעים של ביזפורטל.   מדוע ביצעתם מיתוג לחברה? "חברת גיקס עברה תהליך עמוק יותר בשנה החולפת, שעיקרו היה התמקדות בפעילות הליבה שלנו וויתור על מספר פעילויות שלא שירתו אותנו ברמה העסקית. תהליך המיתוג מחדש שביצענו בחברה הינו רק החלק הסימבולי של אותו תהליך. אנו מאמינים כי ההתמקדות שאנו נוקטים כעת תשקף בצורה טובה יותר את הפעילות ואף תייעל אותה".   השוק עובר תהליך של קונסולודציה, האסטרטגיה שלכם היא לרכוש דרך רכישות - יש משהו על הפרק? "כבר בשלב מוקדם הבנו שבטווח הארוך אין מקום לחברות קטנות בשוק הזה ורק חברות גדולות שיודעות לספק One stop shop יצליחו לאורך זמן. לכן קיבלנו החלטה כבר בתקופת המנכ"ל הקודם לצמוח על ידי רכישת חברות. עם כניסתי לתפקיד, החלטנו לבצע מיקוד בסוג הרכישות שאנו מבצעים כדי שנדע לספק ערך גם ללקוחות שלנו וגם למשקיעים. בימים אלו אנו בוחנים אפשרויות לביצוע רכישות של חברות נוספות ואף נערכנו לכך עם מימון מתאים". האם משבר הקורונה והסגר הממושך השפיע על החברה? "אנחנו עסק שפועל על שיווק באינטרנט ועיקר הפעילות שלנו מתבצע, מן הסתם, באופן בינלאומי. המשבר השפיע על כל העולם באופן משתנה, בשוק שלנו פעלו שני זרמים נגדיים אחד לשני. מצד אחד קהל רב היה פעיל באינטרנט בין אם לצורך צריכת מידע ותוכן ובין אם לצרכי עבודה, מנגד, מפרסמים הקטינו את היקפי הפרסום. בטווח הארוך אני מעריך  שכאשר חברות ומפרסמים יבצעו הערכות מצב לעתיד הם יעדיפו להסיט נתח גדול יותר מתקציביהם לפעולות השיווק באינטרנט".   בשנת 2019 היתה ירידה קטנה בפעילות ממה היא נובעת ואיך תראה 2020 על רקע הקורונה? "כפי שציינתי קודם, לחברה היו מספר פעילויות שגזלו משאבים רבים והניבו הכנסות שלא סיפקו אותנו. ביצענו השנה חשיבה ומיקוד בפעילויות המכניסות והרווחיות שלנו ואנו מקווים שנתחיל לראות את הפירות של המיקוד בפעילויות הרווחיות, כבר השנה, למרות משבר הקורונה".    איך יראה שוק הפרסום והשיווק באינטרנט בשנים הקרובות? "ההערכות אצלנו הן שהצמיחה המתמשכת בשוק הזה לא תיפסק ותמשיך אפילו באופן משמעותי יותר. את ההטיה בתקציבים לטובת האינטרנט על פני כל פלטפורומות פרסום אחרות, אנו רואים כבר שנים וזה לא ייחודי, אבל ברמה העמוקה יותר ניתן לומר שצרכני האינטרנט רק גדלים ו"הדור הבא" גדל כבר לתוך העולם הזה, כך שלמפרסמים אין ברירה אלא להיות שם ובנפח גדול יותר".