"אפקט העושר"? גם גיים סטופ מדווחות על מכירות חלשות בעונת החגים

חברת משחקי הווידאו מצטרפת כעת לשורה ארוכה של חברות קמעונאיות בארה"ב שדיווחו על עונת חגים חלשה בארה"ב. המכירות של החברה רשמו ירידה של 27.5% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
|
גיימינג, צילום: Istock

למרות העליות החדות בשוקי המניות בחודשים, נראה כי "אפקט העושר" לא חילחל לצרכן האמריקני בעונת החגים האחרונה, כאשר עוד ועוד חברות מדווחות על מכירות חלשות. האחרונה להצטרך למגמה היא חברת משחקי הווידאו גיים סטופ (סימול:GME) שנופלת ב14% ומשלימה צניחה של יותר מ-93% מהשיא בשנת 2013. 

החברה מדווחת על מכירות של 1.83 מיליארד דולר בעונת החגים האחרונה, ירידה של 27.5% ביחס לתקופה המקבילה ב-2018. המכירות בחנויות הזהות של החברה רשמו ירידה של 24.7%, כאשר בעונת החגים הקודמות המכירות בחנויות הזהות עלו ב-1.5%.

לנוכח התוצאות החלשות, החברה מורידה תחזיות לקראת הדו"חות הקרובים. החברה צופה כי המכירות בחנויות הזהות של החברה ירשמו ירידה של 19%-21% בסיכום שנת 2019. החברה צופה כי תרשום הפסד בסיכום שנתי. 

הדיווחה של גיים סטופ מצטרף לשורה ארוכה של חברות קמעונאות בארה"ב שדיווחו על מכירות חלשות בעונת החגים האחרונה. אמש דיווחה חברה פייב בילו (סימול:FIVE), רשת קמעונאות לצעירים, על ירידה של 2%-2.5% במכירות בחנויות הזהות ברבעון הנוכחי, לעומת צפי מוקדם שעמד על עלייה של 2% במכירות..   

בשבוע שעבר דיווחו קוהל'ס (סימול:KSS),  ג'יי סי פאני (סימול:JCP), מייסיז' (סימול:M) ובד בת' אנד ביונד (סימול:BBBY) וחברת L Brands, חברת האם של מותג וויקטוריה סיקרט, על ירידה במכירות בעונת החגים הנוכחיות (לכתבה המלאה). 

מדוע נתונים אלו חשובים? ברקע להאטה בסקטור הייצור בארה"ב בשנה האחרונה, הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בארה"ב מצביעים כי הצריכה הפרטית הייתה הגורם היחידי שצמח בשנה האחרונה (לכתבה המלאה), וריבוי הנתונים מעידים כי סעיף זה מתחיל להיחלש.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות