מיליון יורו, בייבי: מקלארן P1
מקלארן P1

אז כמה מהר היא נוסעת? מאוד. תאוצה ל-100 קמ"ש תיקח "פחות משתי שניות". ל-200 קמ"ש תמתינו פחות מ-7 שניות. ל-300 – "לא יותר מ-17 שניות". והמהירות המירבית – אחרי שכבר הסברנו לכם שאין זה הנתון המשמעותי – מוגבלת אלקטרונית. לא, לא ל-250 קמ"ש כמו בגרמניה, אלא ל-350 קמ"ש.
בגלל שאנחנו מרגישים מחוייבים להשוות – בוגאטי ויירון, מפלצת מזן אחר עם מספרים דומים, מאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות, ל-200 ב-7.3 שניות, ל-300 ב-16.7 שניות ול-400 קמ"ש ב-55.6 שניות. במהירויות גבוהות במיוחד, המכונית נדרשת למאמצים אדירים על-מנת לצבור קמ"שים נוספים. המהנדסים של מקלארן החליטו, כנראה, ששווה יותר להתמקד בכמה טוב המכונית נוסעת.

במחיר הזה, גרסת הייצור, שתוצג בעוד כשבוע בתערוכת ז'נבה, תגיע עם אבזור מלא וללא רשימת תוספות מוגדרת. לקוחות שירצו אבזור נוסף יופנו למחלקת המבצעים המיוחדים של מקלארן שתייצר תוספות לפי דרישה. בהנחה שמרבית הלקוחות יוכלו להרשות את זה לעצמם, רבות מהמכוניות צפויות להיות יחידות במינן, מה שיכול לסייע להיסטוריה שיצרה ה-F1 לחזור על עצמה ולהפוך את ה-P1 להשקעה חכמה – שכן ערך המכוניות עשוי לעלות כבר מהיום הראשון.