CIBC: לנצל את החולשה במניית רדויז'ן ליצירת אחזקות
לאור הצגת תוצאות רבעון שלישי חיוביות לחברת רדויז'ן, מסקרים האנליסטים ב-CIBC את החברה ופעילויותיה החדשות.
בשורה העליונה מותירים האנליסטים את המלצתם למניות החברה על "תשואת שוק", כשבין נימוקיהם: הפוטנציאל הטמון בפעילות החברה בתחום ה-CONFERENCING ROOM, ובתחומי 3G ו-DESKTOP, שבשילוב עם הכרזתה של סיסקו על תחום הוידאו הארגוני מחזק את בסיס פעילותה. בתוך כך מחיר היעד למניה לא נקבע על ידם על רקע העליות האחרונות במניה והערכתם כי מחיר המניה הנוכחי משקף את שוויה המלא של המניה.
ב-CIBC מדגישים כי למרות הסתייגותם מקביעת מחיר יעד למניה אין בכך בכדי לגרוע מהמלצתם ה"שמרנית" לדבריהם וסבורים כי התקופה הנוכחית היא זמן טוב ליצירת אחזקות במניה.
כאמור, חברת סיסקו הכריזה במהלך הרבעון על כך שתחום הוידאו הארגוני הופך לאחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של החברה. השקת המוצר של סיסקו המכונה TELEPRESENCE תואם את הכרזות החברה, ומהווה שינוי מהותי במפת השוק הקיים. שיתוף הפעולה בין רדוויז'ן לסיסקו יכול להביא להערכתם לתוצאות חזקות משמעותית מהתחזיות, בנוסף, כניסתה של סיסקו לתחום זה שעשוי לגרום להרחבה ניכרת של השוק.
מבין הנתונים החיוביים של החברה ברבעון ה-3, מציינים ב-CIBC מכירות של 23.6 מיליון דולר, שמובילים לרווח נקי של 5.1 מיליון דולר, 0.23 דולר למניה. את תחזית המכירות לשנת 2007 מעלים מ-101.9 דולר ל-105 מ' ד'. את תחזית הרווח למניה העלו מ-0.98 דולר ל-1.03% דולר למניה.
השינוי בתחזיות משקף לדבריהם את התחזקות החברה בתחום המסורתי שבא לידי ביטוי בהשקת מוצרי SCOPIA, בעסקת DISA, במערכת היחסים עם סיסקו ובהתקדמות ה-OEMים החדשים עם חברת AETHRA, וחברת LIFESIZE.