בגיר פותחת רשת חנויות בהשקעה של 10 מיליון שקל

סניף ראשון נחנך היום בקניון גבעתיים ו-4-5 סניפים נוספים צפויים לקום ב-2007 בשטח של 100 מ"ר כל אחד
שי פאוזנר |

חברת האופנה בגיר פותחת רשת חנויות בישראל. החנות הראשונה נפתחה בקניון גבעתיים. בגיר הודיעה היום, כי הרשת תפעל ברחבי הארץ וכי ההשקעה בהקמתה נאמדת בכ-10 מליון שקל.

לאחר הקמת הסניף בקניון גבעתיים, היום צפו בחברה, כי במהלך 2007 היא תפתח 4-5 חנויות נוספות בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. הסניפים ישתרעו על פני שטח של כ-100 מ"ר, לכל סניף.

עוד מסרה בגיר, כי הסניפים החדשים יפתחו ברחבי הארץ בקניונים ויצטרפו לחנות הראשונה שכבר נפתחה בקניון גבעתיים. בנוסף, קיימת כבר היום חנות מפעל בקרית גת ובכוונת בגיר לפתוח חנות מפעל נוספת בצפון הארץ.

עפר גלבוע, מנכ"ל חברת בגיר אמר היום, "אנו גאים לצאת לדרך עצמאית ולהשיק רשת עצמאית של מותג האופנה בגיר. זהו המשך טבעי של התפתחות בגיר מחברת אופנה לרשת אופנה". עוד הוסיף גלבוע, "ההחלטה לפתוח רשת חנויות עצמאית נבעה מהצורך לתת מענה הולם לקהל הצרכנים הנאמן שלנו ברחבי הארץ, ולהפוך את המותג בגיר לנגיש יותר. אנו נציע בסניפים את כל דגמי החברה בקולקציה עשירה ומגוונת המתאימה למגוון סגנונות".

בגיר פונה לקהל אותו היא מגדירה - גבר ה"היי טק" הישראלי, ומכוונת לגברים בני 25 ומעלה מהעולם העסקי. רשת החנויות של בגיר תבנה על פי הקונספט של פתרונות לבוש לעבודה ולעסקים מכל המגוון הדרוש לאותו "גבר הייטק" ישראלי, החל מקז'ואל ועד הפורמל.

בחברה אמרו היום, כי מדובר במגוון של סגנונות: סגנון לבוש המותאם לעבודה יומיומית במשרד (BASIC), סגנון לבוש יותר מחוייט לימים של פגישות חשובות יותר (semi formal), וסגנון פורמאלי המיועד לאירועים עסקיים חשובים כגון פגישות וכנסים בחו"ל (Formal).

חנויות בגיר מחזיקות מספר מותגים במספר רמות מחיר. כל המותגים הם מבית בגיר. ב-15 באוקטובר עלה קמפיין שמטרתו לרענן את המותג בגיר ולמצב את בגיר כ"מותג צעיר יותר, אופנתי, עסקי וחדשני". הקמפיינים הבאים יבוא לחזק את הקמפיין הנוכחי ויתמקדו גם הם באופנה, בחדשנות ובינלאומיות.

בגיר מתכננת, מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת ביגוד מחויט לגברים ולנשים ומוכרת לרשתות קמעונאיות מובילות בעולם כגון: Markes and Spencer, JC Penny, Brooks Brothers, The Limited ואחרים. החברה ידועה בעיקר בזכות חדשנותה בהלבשת גברים. במהלך השנים האחרונות, השיקה בגיר חליפות המכילות חדשנות טכנולוגית, ובהם החליפה הכביסה שזכתה בפרסים בכל העולם (ביניהם פרס מלכת אנגליה לחדשנות) וכן את חליפת ה-AeriFlex – חליפה נוחה במיוחד המצטיינת גם באווריריות.

לצד ההשקה של הרשת, השיקה בגיר את קולקציית סתיו-חורף 2006/7 שלה. גם כאן היא מחולקת ל-3 קטגוריות. קולקציית BASIC, המורכבת ממגוון רחב של בדים וגזרות ביניהם: מכנסי כותנה באפור, שחור, חום, ירוק וסגול – הגזרות במראה קלאסי וזרוק לצד גזרה קלאסית וגזרה נמוכה. חולצות מכופתרות אופנתיות בשלל צבעים ודוגמאות של פסים, משבצות, פרחים וכו'. סוודרים בצבעים חלקים ובשילובים של הדפסי מעויינים ופסים בצבעים חזקים. קרדיגנים בעיצוב קלאסי. מעילי צמר ארוכים, משולבים בקשמיר בצבעי כחול ושחור וז'קטים במגוון צבעים חלקים ומשובצים, בגזרות צרות וטרנדיות.

קולקציית Semi Formal הינה קולקצייה אלגנטית הכוללת: מכנסים מחויטים במגוון צבעים, בגזרות ישרות או עם פנסים, עשויות מבדי צמר ותערובות צמר, חולצות מכופתרות מגוונות המתאימות בין היתר להופעה העסקית. ז'קטים מחוייטים מבדי צמר בדוגמאות שונות כגון: עצמות דג, משבצות וטקסטורות שונות.

וקולקציית Formal של לבוש לעסקים ולאירועים מחייבים ופורמליים עם חליפות מבדי צמר ותרכובות צמר ממיטב היצרנים בעולם, בגזרות המעניקות מראה מהודר. מגוון החליפות של בגיר נע בין חליפות עסקים ועד חליפות לאירועים בגזרות עדכניות, בצווארונים צרים וברכיסת 2 כפתורים ו-3 כפתורים. הרכבי הבדים הינם צמר נקי ותערובות צמר איכותיות. החליפות מוקפדות ומגיעות בשילוב פיתוחים טכנולוגיים מעולם הספורט המאפשרים גמישות תנועה ואווריריות התואמים את האקלים המקומי.

כאמור, בגיר ידועה בזכות החליפה הכביסה שפיתחה בהשקעה של כ-10 מיליון דולר וזכתה עבור חליפה זו בפרס מלכת אנגליה לחדשנות. זוהי החליפה הראשונה בעולם המכילה צמר, שניתן לכבס בבית. אין צורך לגהץ אותה אלה רק לתלות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה