בגיר פותחת רשת חנויות בהשקעה של 10 מיליון שקל
חברת האופנה בגיר פותחת רשת חנויות בישראל. החנות הראשונה נפתחה בקניון גבעתיים. בגיר הודיעה היום, כי הרשת תפעל ברחבי הארץ וכי ההשקעה בהקמתה נאמדת בכ-10 מליון שקל.
לאחר הקמת הסניף בקניון גבעתיים, היום צפו בחברה, כי במהלך 2007 היא תפתח 4-5 חנויות נוספות בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. הסניפים ישתרעו על פני שטח של כ-100 מ"ר, לכל סניף.
עוד מסרה בגיר, כי הסניפים החדשים יפתחו ברחבי הארץ בקניונים ויצטרפו לחנות הראשונה שכבר נפתחה בקניון גבעתיים. בנוסף, קיימת כבר היום חנות מפעל בקרית גת ובכוונת בגיר לפתוח חנות מפעל נוספת בצפון הארץ.
עפר גלבוע, מנכ"ל חברת בגיר אמר היום, "אנו גאים לצאת לדרך עצמאית ולהשיק רשת עצמאית של מותג האופנה בגיר. זהו המשך טבעי של התפתחות בגיר מחברת אופנה לרשת אופנה". עוד הוסיף גלבוע, "ההחלטה לפתוח רשת חנויות עצמאית נבעה מהצורך לתת מענה הולם לקהל הצרכנים הנאמן שלנו ברחבי הארץ, ולהפוך את המותג בגיר לנגיש יותר. אנו נציע בסניפים את כל דגמי החברה בקולקציה עשירה ומגוונת המתאימה למגוון סגנונות".
בגיר פונה לקהל אותו היא מגדירה - גבר ה"היי טק" הישראלי, ומכוונת לגברים בני 25 ומעלה מהעולם העסקי. רשת החנויות של בגיר תבנה על פי הקונספט של פתרונות לבוש לעבודה ולעסקים מכל המגוון הדרוש לאותו "גבר הייטק" ישראלי, החל מקז'ואל ועד הפורמל.
בחברה אמרו היום, כי מדובר במגוון של סגנונות: סגנון לבוש המותאם לעבודה יומיומית במשרד (BASIC), סגנון לבוש יותר מחוייט לימים של פגישות חשובות יותר (semi formal), וסגנון פורמאלי המיועד לאירועים עסקיים חשובים כגון פגישות וכנסים בחו"ל (Formal).
חנויות בגיר מחזיקות מספר מותגים במספר רמות מחיר. כל המותגים הם מבית בגיר. ב-15 באוקטובר עלה קמפיין שמטרתו לרענן את המותג בגיר ולמצב את בגיר כ"מותג צעיר יותר, אופנתי, עסקי וחדשני". הקמפיינים הבאים יבוא לחזק את הקמפיין הנוכחי ויתמקדו גם הם באופנה, בחדשנות ובינלאומיות.
בגיר מתכננת, מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת ביגוד מחויט לגברים ולנשים ומוכרת לרשתות קמעונאיות מובילות בעולם כגון: Markes and Spencer, JC Penny, Brooks Brothers, The Limited ואחרים. החברה ידועה בעיקר בזכות חדשנותה בהלבשת גברים. במהלך השנים האחרונות, השיקה בגיר חליפות המכילות חדשנות טכנולוגית, ובהם החליפה הכביסה שזכתה בפרסים בכל העולם (ביניהם פרס מלכת אנגליה לחדשנות) וכן את חליפת ה-AeriFlex – חליפה נוחה במיוחד המצטיינת גם באווריריות.
לצד ההשקה של הרשת, השיקה בגיר את קולקציית סתיו-חורף 2006/7 שלה. גם כאן היא מחולקת ל-3 קטגוריות. קולקציית BASIC, המורכבת ממגוון רחב של בדים וגזרות ביניהם: מכנסי כותנה באפור, שחור, חום, ירוק וסגול – הגזרות במראה קלאסי וזרוק לצד גזרה קלאסית וגזרה נמוכה. חולצות מכופתרות אופנתיות בשלל צבעים ודוגמאות של פסים, משבצות, פרחים וכו'. סוודרים בצבעים חלקים ובשילובים של הדפסי מעויינים ופסים בצבעים חזקים. קרדיגנים בעיצוב קלאסי. מעילי צמר ארוכים, משולבים בקשמיר בצבעי כחול ושחור וז'קטים במגוון צבעים חלקים ומשובצים, בגזרות צרות וטרנדיות.
קולקציית Semi Formal הינה קולקצייה אלגנטית הכוללת:
מכנסים מחויטים במגוון צבעים, בגזרות ישרות או עם פנסים, עשויות מבדי צמר ותערובות צמר, חולצות מכופתרות מגוונות המתאימות בין היתר להופעה העסקית. ז'קטים מחוייטים מבדי צמר בדוגמאות שונות כגון: עצמות דג, משבצות וטקסטורות שונות.
וקולקציית Formal של לבוש לעסקים ולאירועים מחייבים ופורמליים עם חליפות מבדי צמר ותרכובות צמר ממיטב היצרנים בעולם, בגזרות המעניקות מראה מהודר. מגוון החליפות של בגיר נע בין חליפות עסקים ועד חליפות לאירועים בגזרות עדכניות, בצווארונים צרים וברכיסת 2 כפתורים ו-3 כפתורים. הרכבי הבדים הינם צמר נקי ותערובות צמר איכותיות. החליפות מוקפדות ומגיעות בשילוב פיתוחים טכנולוגיים מעולם הספורט המאפשרים גמישות תנועה ואווריריות התואמים את האקלים המקומי.

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה
צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.
מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.
דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.
המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.
- אחרי הדוחות החזקים: הפועלים מגייס אגח קוקו
- הנוסחה של ידין ענתבי: המניה מזנקת ב-5%, הציבור מקבל 0% בעו"ש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה
צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.
מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.
דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.
המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.
- אחרי הדוחות החזקים: הפועלים מגייס אגח קוקו
- הנוסחה של ידין ענתבי: המניה מזנקת ב-5%, הציבור מקבל 0% בעו"ש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.