השיטה השיווקית של אינפומושין: M&M במקום אקסטזי..

חברת המדיה Infomotion המציבה מסכי LCD בתחבורה ציבורית, החלה לשלוח אתמול ל-75 משרדי פרסום מעטפות חומות שבתוכן סוכריות M&M המדמות כדורי אקסטזי
שרון שפורר |

חברת המדיה החדשה Infomotion המציבה מסכי LCD בתוך כלי תחבורה ציבורית, החלה לשלוח אתמול ל-75 משרדי פרסום שחקן הלבוש כהיפי מחלק מעטפות חומות שבתוכן סוכריות M&M המדמות כדורי אקסטזי. חלוקת הסוכריות היא חלק מפעילות קידום מכירות שמבצעת החברה אל מול מחלקות המדיה של משרדי הפרסום בעקבות קמפיין ראשון שהיא מעלה תחת הכותרת "קח LCD וסע בסרטים". בכדי להשלים את החוויה מצרפת החברה גם עוגיות המדמות space cookies עם מדבקה הנושאת את הכיתוב "peace love, LCD"

במקביל לפעילות זו של הקמפיין שעלותו 15,000 דולר, תדביק החברה על כלי תחבורה ציבורית כרזות ועליהן הכיתוב "לקחתי LCD". מטרת ההדבקה לייצר מודעות לפריסת המדיה החדשה המוצעת בקרב המפרסמים והפרסומאים. מטרה נוספת שהוצבה נועדה לעזור לנוסעים לדעת על אלו כלי תחבורה ציבורית משדרים ערוצי טלוויזיה, מידע מאתרי אינטרנט ומידע שירותי וכך לבחור האם לעלות לנסיעה או לא. מטרה אחרונה שהציבה החברה, היא ליידע את כלל הציבור, גם אלו שלא נוהגים לנסוע בתחבורה ציבורית כי מעתה ישנם מסכי LCD בתוך הקווים העוברים בעיר.

"הקמפיין הפרסומי נערך לאחר קמפיין יחסי ציבור שביצענו בחצי השנה האחרונה", אומר אורי בר, מנהל המדיה של Infomotion. "הרעיון הפרסומי העומד מאחוריו נועד להעביר את המסר מרכזי של המדיום: מהיום הנסיעה בתחבורה הציבורית הפכה לאטרקטיבית הן לנוסע והן למפרסם. הנוסע מקבל מענה לשעמום במהלך הנסיעה והמפרסם את הנוסע המחפש תעסוקה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי כהן, שר האנרגיה והתשתיות. קרדיט: אופיר אייביאלי כהן, שר האנרגיה והתשתיות. קרדיט: אופיר אייבי

הצעת החוק לסגירת תאגידי המים אושרה בוועדת השרים לחקיקה; איך זה ישפיע על חשבון המים שלכם?

רשויות שיעמדו בקריטריונים שיוגדרו יוכלו לנהל את משק המים בעצמן, בתנאי למשק כספי סגור ולייעול ההוצאות במים ובביוב; שאלות ותשובות על השינויים הצפויים

ליאור דנקנר |

לאחר שנים שבהן תאגידי המים נמצאים תחת ביקורת ציבורית על ייקור חשבונות המים ועל ניהול מנופח, המערכת הפוליטית מתקרבת לשינוי במבנה משק המים. המהלך שמוביל משרד האנרגיה והתשתיות מבקש לאפשר לרשויות מקומיות לחזור לניהול ישיר של תחום המים והביוב, כפוף לעמידה בקריטריונים מקצועיים ושמירה על כך שהגבייה תישאר מיועדת לטיפול במים ובהשקעה בתשתיות.

על פי הצעת החוק של שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן, רשויות שיעמדו בקריטריונים שיקבעו יוכלו לנהל את משק המים בעצמן, זאת בתנאי שיישאר כמשק כספי סגור. המהלך צפוי לשים סוף לבזבוז ולניהול המנופח הקיים כיום ברבים מהתאגידים, ולהוביל לחיסכון בהוצאות משק המים והביוב. הצעת החוק אושרה היום בוועדת חוקה, ולאחר שתעבור לניסוח משפטי, היא צפויה לעלות לקריאה ראשונה בכנסת בעוד כחודש.

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן אומר כי ״מטרת החוק שאנו מקדמים הוא ביטול תאגידי המים ברשויות יעילות. אין מקום במשק לעשרות תאגידים מנופחים עם מאות ג׳ובים מיותרים. זהו מקרה קלאסי בו הגולם קם על יוצרו ויצר בזבוז של מאות מיליוני שקלים בשנה. רשויות העומדות בקריטריונים יוכלו לנהל בעצמם את משק המים, וכך לחסוך מיליוני שקלים. מים הם מוצר צריכה בסיסי, ועלינו להבטיח שיטופל ביעילות מירבית במטרה להפחית את התעריף. הרשויות שיבחרו לבטל את התאגידים יתחייבו לניהול משק כספי סגור, באופן שיבטיח שההכנסות מהמים ישמשו אך ורק לצרכי ניהול משק המים והשקעה בתשתיות״.


עבודת המטה והמתווה לרשויות המקומיות

ההצעה לתיקון החקיקה מגיעה לאחר עבודת מטה מקצועית בנושא תאגידי המים, בהובלת מנכ״ל משרד האנרגיה והתשתיות יוסי דיין וצוות המשרד, יחד עם היועצים זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה לשעבר, ועו״ד דרור שטרום, הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר.

בהתאם לתיקון, רשויות מקומיות שעומדות בקריטריונים שיקבעו יוכלו לפעול ללא חובת תאגוד, תוך שמירה על משק כספי סגור. היום אושרה הצעת החוק בוועדת השרים לחקיקה, ולאחר שתעבור לניסוח משפטי היא צפויה לעלות לקריאה ראשונה בכנסת בעוד כחודש.