השיטה השיווקית של אינפומושין: M&M במקום אקסטזי..
חברת המדיה החדשה Infomotion המציבה מסכי LCD בתוך כלי תחבורה ציבורית, החלה לשלוח אתמול ל-75 משרדי פרסום שחקן הלבוש כהיפי מחלק מעטפות חומות שבתוכן סוכריות M&M המדמות כדורי אקסטזי. חלוקת הסוכריות היא חלק מפעילות קידום מכירות שמבצעת החברה אל מול מחלקות המדיה של משרדי הפרסום בעקבות קמפיין ראשון שהיא מעלה תחת הכותרת "קח LCD וסע בסרטים". בכדי להשלים את החוויה מצרפת החברה גם עוגיות המדמות space cookies עם מדבקה הנושאת את הכיתוב "peace love, LCD"
במקביל לפעילות זו של הקמפיין שעלותו 15,000 דולר, תדביק החברה על כלי תחבורה ציבורית כרזות ועליהן הכיתוב "לקחתי LCD". מטרת ההדבקה לייצר מודעות לפריסת המדיה החדשה המוצעת בקרב המפרסמים והפרסומאים. מטרה נוספת שהוצבה נועדה לעזור לנוסעים לדעת על אלו כלי תחבורה ציבורית משדרים ערוצי טלוויזיה, מידע מאתרי אינטרנט ומידע שירותי וכך לבחור האם לעלות לנסיעה או לא. מטרה אחרונה שהציבה החברה, היא ליידע את כלל הציבור, גם אלו שלא נוהגים לנסוע בתחבורה ציבורית כי מעתה ישנם מסכי LCD בתוך הקווים העוברים בעיר.
"הקמפיין הפרסומי נערך לאחר קמפיין יחסי ציבור שביצענו בחצי השנה האחרונה", אומר אורי בר, מנהל המדיה של Infomotion. "הרעיון הפרסומי העומד מאחוריו נועד להעביר את המסר מרכזי של המדיום: מהיום הנסיעה בתחבורה הציבורית הפכה לאטרקטיבית הן לנוסע והן למפרסם. הנוסע מקבל מענה לשעמום במהלך הנסיעה והמפרסם את הנוסע המחפש תעסוקה".