אור דמרי. צילום: יח"צ
אור דמרי. צילום: יח"צ

MySide עושה זאת שוב! החברה רכשה דירות בסך 40 מיליון שקלים

בעוד שרבים מחכים לירידת מחירים משמעותית, MySide מאגדת קבוצות רוכשים, מגיעה עם כוח קנייה גדול, וכך מאפשרת לזוגות, משפחות ומשקיעים להיכנס לעסקאות משתלמות בכל תנאי שוק



נושאים בכתבה נדל"ן

רוב רובם של מי שמנסים לרכוש דירה בישראל עושים זאת באופן עצמאי, לכן מתמודדים לבד מול יזמים וקבלנים, אולם מי שהחלה לשנות את פני התמונה הזו היא חברת MySide. המשוואה של MySide פשוטה ועושה המון שכל. במקום שרוכש יחיד ינסה להתמקח על דירה אחת ועל התנאים שמסביב, החברה מאגדת קבוצות גדולות של מספר קונים גם יחד, ובזכות כוח הקנייה הזה המחירים שהיא משיגה טובים בהרבה.

את החברה מוביל איש הנדל"ן אור דמרי שפועל בשוק זה כבר 6 וחצי שנים ומתמקד הן בדירות חדשות מקבלן והן בדירות יד שנייה. המודל שהחברה פיתחה מבוסס על יצירת כוח קנייה קבוצתי גדול המאפשר לה להגיע ליזמים ולקבלנים עם הצעה מרוכזת ובכך להשיג עבור קהל הלקוחות תנאים שבלתי אפשרי להשיג ברכישה פרטית.

כך למשל בימים אלה החברה פועלת בפרויקט שכונת הפארק בחדרה, שם הצליחה לאגד קבוצה של רוכשים ולסגור עסקה במחיר של 2.06 מיליון שקלים בלבד לדירות חדשות בנות שלושה חדרים. מדובר בהנחה של כ-320 אלף שקלים מתחת למחיר הקבלן והשוק. זהו ללא ספק הישג משמעותי וכל זאת עוד לפני שהיזם עצמו יצא לשיווק רשמי.
בעולם שבו לא מעט הבטחות נשמעות טוב על הנייר, ב-MySide מדגישים שכל אחד יכול לבדוק את הנתונים ולהבין כי אלה הם בדיוק הפערים שהחברה יודעת לייצר בפועל.
ההכוונה של MySide לפרויקט שכונת הפארק בחדרה אינו מגיע במקרה. תנופת הבנייה והפיתוח בעיר נמצאת בשיאה, כאשר במרכז העיר שכונות ותיקות עוברות תהליכי התחדשות עירונית ובאזורים אחרים מוקמות שכונות חדשות לגמרי. במקביל, מערכת התחבורה עתידה לעבור שדרוג מרשים גם כן, ובשנה הקרובה תיפתח תחנת הרכבת חדרה מזרח, בעוד שתחנת חדרה מערב צפויה להפוך למרכז תחבורתי אזורי שיחליף את זה של בנימינה השכנה. בנוסף על כך מוקם בעיר פארק תעסוקה מודרני שימשוך עסקים ותעסוקה איכותית.

לצד כל אלה יש כמובן גם רצועת חוף מרהיבה, כך שלמרות שמדובר בעיר ותיקה בישראל, רק כעת היא מתחילה לממש את מלוא הפוטנציאל שלה והתוצאה בהתאם. ההתעניינות בחדרה הולכת וגוברת, מצד משפחות, זוגות צעירים וגם משקיעים.

איך ב-MySide מגייסים עשרות משקיעים לכל פרויקט?

יתרון נוסף ברכישה דרך MySide בא לידי ביטוי בתנאי התשלום שהחברה משיגה גם כן. במקום להעמיס על הרוכשים והמשקיעים תזרים כבד כבר בתחילת הדרך, הם נהנים ממבנה תשלום גמיש של 15% במעמד החתימה ו-85% רק בשלב המסירה. פקטור נוסף שנכנס לתמונה הוא פטור מלא מהצמדה למדד, וכל אלה ביחד מעניקים לרוכשים השונים הרבה יותר שקט נפשי וביטחון כלכלי בתקופה לא פשוטה.

"כוח הקנייה שאנחנו יוצרים הוא המפתח להכל", אומר אור דמרי. "מאחר ובכל פעם שאנחנו מגיעים ליזם אנחנו לא באים כרוכש בודד אלא עם קבוצה שלמה של לקוחות מאחורינו, זה מאפשר לנו לשריין מספר דירות שכבר סגורות מראש ובתמורה לכך לקבל הנחות משמעותיות ותנאים שלא ניתנים בשוק החופשי".

וכיצד בחברת MySide מצליחים לגייס בכל פרויקט אליו הם נכנסים בין 20 ל-30 משקיעים גם יחד? אור דמרי מסביר:

"ההבדל הוא לא רק בהנחות שאנחנו משיגים, אלא בליווי המלא שאנחנו מעניקים לאורך כל הדרך. הלקוחות שפונים אלינו עוברים תהליך מסודר ומעמיק, שבו אנחנו בכלל לא מתחילים מהנכס אלא מתייחסים קודם כל לאנשים עצמם. אנחנו בודקים מה התקציב הפנוי ומה היכולות הפיננסיות שלהם, מבררים מהי מטרת הרכישה, ועל בסיס זה בונים יחד עם הלקוחות תוכנית מדויקת. אם מדובר במשקיע שמבקש לייצר הכנסה פסיבית מהשכרה זו תוכנית אחת, ואם זו משפחה שרוצה לשפר דיור או לרכוש דירה ראשונה זו תוכנית אחרת לגמרי. משם אנחנו מאתרים את הנכס המתאים, מנהלים את המשא ומתן אך ורק עבור הלקוחות ומכאן גם השם שלנו, MySide, כי אנחנו תמיד בצד שלהם ולא של היזם, ואנחנו ממשיכים ללוות אותם בכל שלב, כולל לאחר הרכישה עצמה. בין היתר המעטפת 360 שלנו לאורך כל הדרך כוללת ייעוץ משכנתאות, היבטי מיסוי, ליווי משפטי, מציאת שוכרים, ובמידת הצורך גם ניהול נכסים שוטף. הדרך הזו שלנו נכונה גם כאשר מדובר ברכישה של דירה חדשה ושם אנחנו תמיד נכנסים לפרויקטים במחירי דו"ח אפס וגם עבור נכסים יד שנייה".

פרויקט שכונת הפארק בחדרה הוא הרכישה הקבוצתית ה-20 שחברת MySide מובילה בתוך שנתיים בלבד, וההישגים שהמשקיעים רשמו בזכותה משמעותיים במיוחד.

זה בדיוק האתגר הגדול של שוק הנדל"ן בישראל בשנים הקרובות. הוא לא יתמקד רק במחירי הדירות, אלא ביכולת של רוכשים ומשקיעים לקבל החלטות מושכלות במציאות שמשתנה ללא הרף. מי שישכילו לשלב בין תכנון פיננסי מדויק לבין זיהוי מגמות של פיתוח ותשתיות, יוכלו להקדים את השוק וליהנות מהפירות, בדיוק לפי המודל שלפיו פועלת חברת MySide שמצליחה להשיג תנאים שהופכים הזדמנות סבירה לעסקה שפשוט לא כדאי לוותר עליה. 

לכן, אם אתם לא בטוחים כיצד לבצע את הצעד הבא, זה בדיוק הזמן לגלות איך החלטה אחת נכונה אחת יכולה לשנות את העתיד הכלכלי שלכם ביחד עם המודל של חברת MySide שמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל כהן. צילום: יח"צאביטל כהן. צילום: יח"צ

אביטל כהן עושה זאת שוב - עוד עסקת ענק באיחוד האמירויות

אשת העסקים השלימה עסקת נדל"ן אסטרטגית בהיקף של יותר מ-70 מיליון דירהם באזור הקזינו החדש של ראס אל-חיימה

נושאים בכתבה איחוד האמירויות

אשת העסקים הישראלית אביטל כהן מוכיחה פעם נוספת שהיא אחת הדמויות הבולטות והשאפתניות בזירת ההשקעות הבינלאומית. חברת AC Holding, שבבעלותה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים מרשים ברחבי העולם, השלימה עסקת נדל״ן אסטרטגית בהיקף של למעלה מ־70 מיליון דירהם באזור המתפתח ביותר כיום באיחוד האמירויות – אזור הקזינו החדש של ראס אל־חיימה (RAK).

פרויקט ONE: לוקיישן מנצח בצמיחה מסחררת

על פי פרטי העסקה, כהן רכשה שלוש קומות מלאות בפרויקט היוקרה ONE, אחד ממיזמי הדגל החדשים של חברת Pantheon Development.

הפרויקט ממוקם בלב אזור הבילויים, התיירות והקזינו העתידי של ראס אל־חיימה – אזור שעובר השקעות ממשלתיות מאסיביות, התעניינות של רשתות מלונות בינלאומיות ועלייה חדה בביקושים מצד משקיעים זרים.

AC Holding ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית

העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת מהלכים אסטרטגיים באמירויות ובאירופה, המובילים את AC Holding למיצוב כגוף השקעה גלובלי איכותי ואמין.

גורמים המעורים בעסקה מציינים כי מדובר בצעד נוסף בשאיפה של כהן לבסס נוכחות קבועה באזור המפרץ, תוך בחירה מדויקת של נכסים באזורים המתאפיינים בצמיחה עקבית ויציבות כלכלית.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.