האח הגדול
צילום: יחצ

האח הגדול ממשיכה לנצח; צמוד יחסית בחדשות מוצ"ש

האח רשמה פער של 2.5 נק' בחמישי על הכוכב הבא ו-6 נק' בשבת על מאסטר שף. בשישי: פחות מ-10% לאולפן שישי. בחמישי: כמעט 6% לבואו לאכול איתי בכאן 11
אלכסנדר כץ |

האח הגדול (רשת) גברה בקלות יחסית על מאסטר שף (קשת) - בפער של שש נקודות רייטינג. האח רשמה 18.2% מול 12% למאסטר. בכאן 11 - ילדי שלום עם 2.4%. 

בהמשך הערב, מאחורי הכסף (רשת) הניבה 8.1%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) ניפקה 7%, וסליחה על השאלה (כאן 11) עם 4%. 

פרה פריים:

קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 5.2%, פגוש את העיתונות - 6.1%

רשת: המטה - מורחב - 4.3%, המטה - 5.3%

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע (קשת) - 11.1% 

מהדורת שבת (רשת) בפער לא גדול מקשת - עם 9.8%

חדשות השבת (כאן 11) - 4.6%

יום ו':

סברי מרנן (קשת) הסתפקה ב-7.9% ואחריה שידור חוזר של הסדרה עם 7%. מנגד רשמה בחזרה לפספוסים (רשת) 4.2%, ואילו שי בשידור (כאן 11) עם 3.2%. 

בהמשך הערב, שידור חוזר של משחקי השף (רשת) קיבל 2.2%, שידור חוזר של פרק בסדרה המפקדת (כאן 11) רשם 1.6%, שידור חוזר של הכי בעולם (רשת) הניב 1.5%, ושידור חוזר לש הכוכב הבא (קשת) הסתפק ב-1.4%.

בגזרת הבוקר:

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 4.4%

העולם הבוקר בשישי (רשת) - 3%

פרה-פריים:

קשת: שישי בחמש - 5.3%, אופירה וברקו - 6.9%

רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 2.8%, אלמוג בשישי - 4.2%

כאן 11 - שידור חוזר של המרדף - 1.9%, סוכן תרבות - 1.3%

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת) הסתפקה בנתון חד ספרתי של 9.8%

מול שישי עם אילה חסון (רשת) שהניבה 7.1%

השבוע עם מואב ורדי (כאן 11) עם 2.9%

יום ה':

האח הגדול (רשת) ניצחה את הערב עם 16.7% מול 14% לכוכב הבא (קשת). בואו לאכול איתי (כאן 11) רשמה נתון גבוה יחסית של 5.9%. 

בהמשך הערב, הצינור (רשת) קיבלה 11.7%, אינטימי (קשת) ניפקה 6.8%, היום שהיה (רשת) הניבה 6.6%, ושידור חוזר של נקסט (קשת) עם 3.1%. 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 3.3%

העולם הבוקר (רשת) - 2.5%

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם - 8.1%, תוכנית חיסכון - 12.2%

רשת: חמש - שרון גל - 2.8%, שש - אמנון לוי - 3.2%, לפני החדשות - 4.3%

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 13.9%

חדשות 13 - 7.1%

חדשות הערב (כאן 11) - 4.3%

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.