אילה חסון
צילום: צילום מסך חדשות 13

האח הגדול ניצחה בסופה"ש; אילה חסון צמודה לקשת בשישבת

האח גברה בפערים גדולים בחמישי ובמוצ"ש עם יותר מ-19% מול 14% בערב למותגים של קשת. מגזין שישי והמטה בשבת בהובלת חסון - שומרת על פערים קטנים מחדשות 12
אלכסנדר כץ | (3)

האח הגדול (רשת) ניצחה בגדול את הערב עם 19.5% מול הכוכב הבא (קשת) שרשמה  14%. שידור חוזר של תיק 512 (כאן 11) הסתפק ב-2.5%.

בהמשך הערב, שידור חוזר של הצינור (קשת) ניפק 11.3%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) רשמה  7.7%, ושידור חוזר של הפרק השני של תיק 512 (כאן 11) עם 2.6%. 

פערים קטנים בפרה-פריים: 

קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 6.4%, פגוש את העיתונות - 7.5%

המטה - מורחב - 5.4%, המטה - 6.5%

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע (קשת) - 13.7%

מהדורת שבת (רשת) - 9.7%

חדשות השבת (כאן 12) - 3.1%

יום ו':

סברי מרנן (קשת) רשמה 9.1% ושידור חוזר של סברי מרנן (קשת) עם 8.15. מנגד בחזרה לפספוסים (רשת) עם 3.4% בלבד. בכאן 11 - שי בשידור עם 2.4%. 

בהמשך הערב, שידור חוזר של הכוכב הבא (קשת) רשם 4.9%, שידור חוזר של הכי בעולם (רשת) ניפק 1.9%, שידור חוזר של האח הגדול (רשת) הניב 1.7%, ושידור חוזר של סבתא בישלה (כאן 11) עם 1.6%. 

בגזרת הבוקר: 

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 4.2%

העולם הבוקר (רשת) - 2.9%

פרה-פריים:

קשת: שישי בחמש - 7%, אופירה וברקו - 8.3%

רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 3%, אלמוג בשישי - 4.8%

כאן 11: סוכן תרבות - 1.3%

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת) שוב עם נתון דו ספרתי של 9.7%

ובפער לא גדול משישי עם אילה חסון (רשת) שהניבה 7.2% סטנדרטיים

השבוע עם דב גלהר (כאן 11) עם 1.8% בלבד

יום ה':

האח הגדול (רשת) רשמה 19%, וגברה בקלות על קטיה וליאור - החתונה, במסגרת חתונה ממבט ראשון (קשת) שהסתפקה ב-13.8%. זהו זה (כאן 11) עם 5.1%. 

בהמשך הערב, הצינור (רשת) רשמה 12.7%, המתמחים (קשת) ניפקה 7.3%, והיום שהיה (רשת) זכתה ב-7.2%. 

בגזרת הבוקר: 

חדשות הבוקר (קשת) - 5.1%

העולם הבוקר (רשת) - 3.2%

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם - 8.6%, תוכנית חיסכון - 10.5%

רשת: חמש - שרון גל - 6%, שש - אמנון לוי - 4.8%, לפני החדשות - 5%

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 15.4%

חדשות 13 - 7.3%

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מני 1 06/10/2022 15:07
    הגב לתגובה זו
    איילה חסון לא תוכל להציל את התקשורת המוטה אך אפשר לראות לאן צריך לשאוף
  • 2.
    רק איילה חסון ?? (ל"ת)
    אור 14/08/2022 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איילה חסון תותחית. קשת = מיץ של זבל (ל"ת)
    אזרח 14/08/2022 11:48
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״