לראשונה באיילון: ברעם תקים שלט דיגיטלי - עם מסר סטטי
חברת שילוט החוצות ברעם, בבעלותו של גיא ברעם תקים שילוט חוצות דיגיטלי בנתיבי איילון, לראשונה בישראל. השילוט הדיגיטלי באיכות HD יהיה סטטי, בהתאם לחוק השילוט באיילון. המשמעות היא שהפרסומות שיוצגו בפורמט דיגיטל לא יהיו סרטונים בעלי תנועה.
המסך יוצב בנתיבי איילון, במחלף השלום/עזריאלי ויציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ-24 שעות. היתרון בפורמט החדש עבור המפרסמים, גלום בגמישות החלפת המסרים בזמן אמת ומרחוק, ללא עלויות הפקה כפי שהיו נהוגות בפורמט המסורתי של פוסטר הנייר/בד. מבחינת ברעם מדובר כמובן ביתרון ברור שמבוסס על האפשרות להציב בשלט דיגיטלי אחד פרסומות רבות, מתחלפות, ללא עלות וכך לייצר מחזורים גבוהים יותר פר שלט.
בחברה מציינים כי מחיר הפרסום ל-10 ימים, כולל עד 10 הפקות ללא עלות, יעמוד על 40 אלף שקלים. "אנחנו ממשיכים להשקיע בחטיבת ה-DIGITAL ולהרחיב את פריסת מסכי ה-LED בחוצות" אומר המנכ"ל גיא ברעם. "היתרונות של המסכים הדיגיטליים כוללים את האפשרות להציג תוכן 'טרי' בלי עלות הפקה והתקנה. זאת ועוד, ניתן לשלב את הפרסום יחד עם טכנולוגיות נוספות, כך למשל המפרסם יכול לשלב מידע אודות מזג האוויר ולייצר קמפיין שהתוכן שלו משתנה בהתאם (אם זה יום גשום או יום שטוף שמש). שילוט דיגיטלי לא מאפשר לפספס את המסר הבולט - לא ניתן 'להחליף תחנה' ואין תוכנות שיכולות לחסום את הפרסום".
השילוט החדש באיילון מצטרף להסכם שחתמה ברעם, לאחרונה, עם קבוצת עזריאלי, בהיקף השקעה כולל של כ-45 מיליון שקלים. ההסכם כולל הרשאה להתקנת קיר LED על גבי הקיר החיצוני של מרכז עזריאלי תל אביב. בנוסף, מתקינה ברעם מסכי ענק על גבי הקירות החיצוניים של קניוני עזריאלי: איילון, עזריאלי ירושלים (מלחה), עזריאלי חיפה ועזריאלי הנגב (באר שבע).
- המבוטחת הודתה ששיקרה - וזכתה בכיסוי ביטוחי
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.רובי 02/04/2019 17:43הגב לתגובה זוהעתיד של התחום הזה כבר קורם עור וגידים תבדקו את Parsempo
- 8.משחק חדש שאפו (ל"ת)גלעד 01/04/2019 17:11הגב לתגובה זו
- 7.רק בישראל הכל שכונה , שאפו לצלם זה לא נראה ככה בשטח (ל"ת)דוד לד 01/04/2019 14:31הגב לתגובה זו
- 6.מסך מיניאטורי, לא מבין את המחיר המופקע. (ל"ת)אסף 01/04/2019 14:20הגב לתגובה זו
- 5.המסך מרצד בעיניים ועושה עוול למותגים שעולים שם (ל"ת)מסונוורת 01/04/2019 14:18הגב לתגובה זו
- 4.מיכל ב' 01/04/2019 14:14הגב לתגובה זוכל מה שאפשר כדי להרים את המחיר
- 3.אחות של מיכל 01/04/2019 14:13הגב לתגובה זולא שווה את הכסף
- 2.גם מיכל 01/04/2019 14:12הגב לתגובה זומסכים בגודל הזה בתוך העיר נמכרים בעשירית מחיר
- מאיר 01/04/2019 17:12הגב לתגובה זולא סרט
- 1.מיכל 01/04/2019 11:15הגב לתגובה זווואוו. לא מפסיקים להפתיע !!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
