ברעם. שילוט דיגיטלי באיילון
צילום: יחסי ציבור

לראשונה באיילון: ברעם תקים שלט דיגיטלי - עם מסר סטטי

בחברה מציינים כי מחיר הפרסום ל-10 ימים, כולל עד 10 הפקות ללא עלות, יעמוד על 40 אלף שקלים
משה בנימין | (10)

חברת שילוט החוצות ברעם, בבעלותו של גיא ברעם תקים שילוט חוצות דיגיטלי בנתיבי איילון, לראשונה בישראל. השילוט הדיגיטלי באיכות HD יהיה סטטי, בהתאם לחוק השילוט באיילון. המשמעות היא שהפרסומות שיוצגו בפורמט דיגיטל לא יהיו סרטונים בעלי תנועה.

  

המסך יוצב בנתיבי איילון, במחלף השלום/עזריאלי ויציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ-24 שעות. היתרון בפורמט החדש עבור המפרסמים, גלום בגמישות החלפת המסרים בזמן אמת ומרחוק, ללא עלויות הפקה כפי שהיו נהוגות בפורמט המסורתי של פוסטר הנייר/בד. מבחינת ברעם מדובר כמובן ביתרון ברור שמבוסס על האפשרות להציב בשלט דיגיטלי אחד פרסומות רבות, מתחלפות, ללא עלות וכך לייצר מחזורים גבוהים יותר פר שלט. 

 

בחברה מציינים כי מחיר הפרסום ל-10 ימים, כולל עד 10 הפקות ללא עלות, יעמוד על 40 אלף שקלים. "אנחנו ממשיכים להשקיע בחטיבת ה-DIGITAL ולהרחיב את פריסת מסכי ה-LED בחוצות" אומר המנכ"ל גיא ברעם. "היתרונות של המסכים הדיגיטליים כוללים את האפשרות להציג תוכן 'טרי' בלי עלות הפקה והתקנה. זאת ועוד, ניתן לשלב את הפרסום יחד עם טכנולוגיות נוספות, כך למשל המפרסם יכול לשלב מידע אודות מזג האוויר ולייצר קמפיין שהתוכן שלו משתנה בהתאם (אם זה יום גשום או יום שטוף שמש). שילוט דיגיטלי לא מאפשר לפספס את המסר הבולט - לא ניתן 'להחליף תחנה' ואין תוכנות שיכולות לחסום את הפרסום".

השילוט החדש באיילון מצטרף להסכם שחתמה ברעם, לאחרונה, עם קבוצת עזריאלי, בהיקף השקעה כולל של כ-45 מיליון שקלים. ההסכם כולל הרשאה להתקנת קיר LED על גבי הקיר החיצוני של מרכז עזריאלי תל אביב. בנוסף, מתקינה ברעם מסכי ענק על גבי הקירות החיצוניים של קניוני עזריאלי: איילון, עזריאלי ירושלים (מלחה), עזריאלי חיפה ועזריאלי הנגב (באר שבע).

 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    רובי 02/04/2019 17:43
    הגב לתגובה זו
    העתיד של התחום הזה כבר קורם עור וגידים תבדקו את Parsempo
  • 8.
    משחק חדש שאפו (ל"ת)
    גלעד 01/04/2019 17:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רק בישראל הכל שכונה , שאפו לצלם זה לא נראה ככה בשטח (ל"ת)
    דוד לד 01/04/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מסך מיניאטורי, לא מבין את המחיר המופקע. (ל"ת)
    אסף 01/04/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    המסך מרצד בעיניים ועושה עוול למותגים שעולים שם (ל"ת)
    מסונוורת 01/04/2019 14:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מיכל ב' 01/04/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    כל מה שאפשר כדי להרים את המחיר
  • 3.
    אחות של מיכל 01/04/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    לא שווה את הכסף
  • 2.
    גם מיכל 01/04/2019 14:12
    הגב לתגובה זו
    מסכים בגודל הזה בתוך העיר נמכרים בעשירית מחיר
  • מאיר 01/04/2019 17:12
    הגב לתגובה זו
    לא סרט
  • 1.
    מיכל 01/04/2019 11:15
    הגב לתגובה זו
    וואוו. לא מפסיקים להפתיע !!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״