לראשונה באיילון: ברעם תקים שלט דיגיטלי - עם מסר סטטי
חברת שילוט החוצות ברעם, בבעלותו של גיא ברעם תקים שילוט חוצות דיגיטלי בנתיבי איילון, לראשונה בישראל. השילוט הדיגיטלי באיכות HD יהיה סטטי, בהתאם לחוק השילוט באיילון. המשמעות היא שהפרסומות שיוצגו בפורמט דיגיטל לא יהיו סרטונים בעלי תנועה.
המסך יוצב בנתיבי איילון, במחלף השלום/עזריאלי ויציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ-24 שעות. היתרון בפורמט החדש עבור המפרסמים, גלום בגמישות החלפת המסרים בזמן אמת ומרחוק, ללא עלויות הפקה כפי שהיו נהוגות בפורמט המסורתי של פוסטר הנייר/בד. מבחינת ברעם מדובר כמובן ביתרון ברור שמבוסס על האפשרות להציב בשלט דיגיטלי אחד פרסומות רבות, מתחלפות, ללא עלות וכך לייצר מחזורים גבוהים יותר פר שלט.
בחברה מציינים כי מחיר הפרסום ל-10 ימים, כולל עד 10 הפקות ללא עלות, יעמוד על 40 אלף שקלים. "אנחנו ממשיכים להשקיע בחטיבת ה-DIGITAL ולהרחיב את פריסת מסכי ה-LED בחוצות" אומר המנכ"ל גיא ברעם. "היתרונות של המסכים הדיגיטליים כוללים את האפשרות להציג תוכן 'טרי' בלי עלות הפקה והתקנה. זאת ועוד, ניתן לשלב את הפרסום יחד עם טכנולוגיות נוספות, כך למשל המפרסם יכול לשלב מידע אודות מזג האוויר ולייצר קמפיין שהתוכן שלו משתנה בהתאם (אם זה יום גשום או יום שטוף שמש). שילוט דיגיטלי לא מאפשר לפספס את המסר הבולט - לא ניתן 'להחליף תחנה' ואין תוכנות שיכולות לחסום את הפרסום".
השילוט החדש באיילון מצטרף להסכם שחתמה ברעם, לאחרונה, עם קבוצת עזריאלי, בהיקף השקעה כולל של כ-45 מיליון שקלים. ההסכם כולל הרשאה להתקנת קיר LED על גבי הקיר החיצוני של מרכז עזריאלי תל אביב. בנוסף, מתקינה ברעם מסכי ענק על גבי הקירות החיצוניים של קניוני עזריאלי: איילון, עזריאלי ירושלים (מלחה), עזריאלי חיפה ועזריאלי הנגב (באר שבע).
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.רובי 02/04/2019 17:43הגב לתגובה זוהעתיד של התחום הזה כבר קורם עור וגידים תבדקו את Parsempo
- 8.משחק חדש שאפו (ל"ת)גלעד 01/04/2019 17:11הגב לתגובה זו
- 7.רק בישראל הכל שכונה , שאפו לצלם זה לא נראה ככה בשטח (ל"ת)דוד לד 01/04/2019 14:31הגב לתגובה זו
- 6.מסך מיניאטורי, לא מבין את המחיר המופקע. (ל"ת)אסף 01/04/2019 14:20הגב לתגובה זו
- 5.המסך מרצד בעיניים ועושה עוול למותגים שעולים שם (ל"ת)מסונוורת 01/04/2019 14:18הגב לתגובה זו
- 4.מיכל ב' 01/04/2019 14:14הגב לתגובה זוכל מה שאפשר כדי להרים את המחיר
- 3.אחות של מיכל 01/04/2019 14:13הגב לתגובה זולא שווה את הכסף
- 2.גם מיכל 01/04/2019 14:12הגב לתגובה זומסכים בגודל הזה בתוך העיר נמכרים בעשירית מחיר
- מאיר 01/04/2019 17:12הגב לתגובה זולא סרט
- 1.מיכל 01/04/2019 11:15הגב לתגובה זווואוו. לא מפסיקים להפתיע !!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.