צעד קדימה: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו

לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. בשנתיים האחרונות שימשה כסמנכ"ל שיווק בדלתא
משה בנימין | (6)

שנתיים לאחר שפרשה מאדלר חומסקי ועברה "לצד של הלקוח", לתפקיד סמנכ"ל השיווק של דלתא, מור פסו אבלגון (35) עושה צעד נוסף קדימה ומתברגת לתפקיד נחשק בשוק האופנה המקומי - סמנכ"ל השיווק של קסטרו. פסו אבלגון נכנסת לתפקיד שלא אויש בשנים האחרונות והיה תחת אחריותו של גבי רוטר, המנכ"ל המשותף של החברה. 

"אני מברך על הצטרפותה של מור פסו אבלגון להנהלת החברה כחלק מתהליך ההתחדשות שאנו  מבצעים" אמר רוטר. "מור נמנית על דור העתיד של מנהלי השיווק בישראל אשר צמחו בעידן הדיגיטלי ואני בטוח שהיא תהווה תוספת כוח משמעותית ותתרום לחיזוק המותג ולהתפתחותה של קסטרו".

 

כאמור, לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאחר שעברה לדלתא הקשר עם אדלר חומסקי נשמר מעצם היותו משרד הפרסום של מותג האופנה. בקסטרו היא תעבוד מול משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל במותג ובהתאם תקבל לידיה תקציב פרסום גדול בהרבה מקודמו בדלתא. 

על פי יפעת בקרת פרסום, כ-70% מתקציב הפרסום של קסטרו מופנה לטלוויזיה. 23% מופנים לגזרת הדיגיטל והשאר מתחלקים בין עיתונות, רדיו ושילוט חוצות. התקציב נאמד בכ-10 מיליון שקלים ואם לשפוט על פי דבריו של רוטר שציין את העובדה שפסו אבלגון גדלה "בעידן הדיגיטלי", חלק הדיגיטל מתוך התקציב צפוי לקבל דגש רב יותר כדי לענות על צרכי הקהל בימים אלו.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ר 15/10/2018 20:11
    הגב לתגובה זו
    תותחית, בהצלחה!
  • 5.
    זה אני 15/10/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    אחרי מה שעשתה מדלתא אפשר רק לדמיין מה תעשה עם קסטרו בהצלחה!
  • 4.
    אלופה מלא בהצלחה ! (ל"ת)
    גל 15/10/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בחורה עם אנרגיות שיא - מינוי מעולה! שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    פומיקי 15/10/2018 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איד 15/10/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    והכי לוהטת שיש
  • 1.
    לימורי 15/10/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן להמשיך קדימה לקסטרו. חחח
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.