צעד קדימה: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו
שנתיים לאחר שפרשה מאדלר חומסקי ועברה "לצד של הלקוח", לתפקיד סמנכ"ל השיווק של דלתא, מור פסו אבלגון (35) עושה צעד נוסף קדימה ומתברגת לתפקיד נחשק בשוק האופנה המקומי - סמנכ"ל השיווק של קסטרו. פסו אבלגון נכנסת לתפקיד שלא אויש בשנים האחרונות והיה תחת אחריותו של גבי רוטר, המנכ"ל המשותף של החברה.
"אני מברך על הצטרפותה של מור פסו אבלגון להנהלת החברה כחלק מתהליך ההתחדשות שאנו מבצעים" אמר רוטר. "מור נמנית על דור העתיד של מנהלי השיווק בישראל אשר צמחו בעידן הדיגיטלי ואני בטוח שהיא תהווה תוספת כוח משמעותית ותתרום לחיזוק המותג ולהתפתחותה של קסטרו".
כאמור, לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאחר שעברה לדלתא הקשר עם אדלר חומסקי נשמר מעצם היותו משרד הפרסום של מותג האופנה. בקסטרו היא תעבוד מול משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל במותג ובהתאם תקבל לידיה תקציב פרסום גדול בהרבה מקודמו בדלתא.
על פי יפעת בקרת פרסום, כ-70% מתקציב הפרסום של קסטרו מופנה לטלוויזיה. 23% מופנים לגזרת הדיגיטל והשאר מתחלקים בין עיתונות, רדיו ושילוט חוצות. התקציב נאמד בכ-10 מיליון שקלים ואם לשפוט על פי דבריו של רוטר שציין את העובדה שפסו אבלגון גדלה "בעידן הדיגיטלי", חלק הדיגיטל מתוך התקציב צפוי לקבל דגש רב יותר כדי לענות על צרכי הקהל בימים אלו.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.ר 15/10/2018 20:11הגב לתגובה זותותחית, בהצלחה!
- 5.זה אני 15/10/2018 13:01הגב לתגובה זואחרי מה שעשתה מדלתא אפשר רק לדמיין מה תעשה עם קסטרו בהצלחה!
- 4.אלופה מלא בהצלחה ! (ל"ת)גל 15/10/2018 11:30הגב לתגובה זו
- 3.בחורה עם אנרגיות שיא - מינוי מעולה! שיהיה בהצלחה (ל"ת)פומיקי 15/10/2018 11:03הגב לתגובה זו
- 2.איד 15/10/2018 10:55הגב לתגובה זווהכי לוהטת שיש
- 1.לימורי 15/10/2018 10:38הגב לתגובה זוזה הזמן להמשיך קדימה לקסטרו. חחח
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
