לא מתנפלים על המונדיאל: קשת הציעה לרכוש 2 משחקים בלבד
המכרז של תאגיד השידור כאן למכירת 17 משחקים מכלל משחקי המונדיאל, לא נוחל בשלב זה הצלחה יתרה. לאייס נודע כי נכון להיום יש רק רוכש אחד למשחקים שהוצעו למכירה - ערוץ קשת 12 - ומדובר רק ב-2 משחקים בלבד בשלב הבתים ובשלב שמינית הגמר.
התאגיד פרסם לפני מספר שבועות מכרז למכירת כרבע מהמשחקים שיתקיימו בקיץ הקרוב ברוסיה. בכאן הציעו 10 משחקים משלב הבתים, 4 משחקים משמינית הגמר, 2 משחקים מרבע גמר ומשחק אחד על המקום השלישי. התאגיד מעוניין לשמור לעצמו 47 משחקים מבין 64 שיישוחקו בטורניר - כולל 2 משחקי חצי הגמר ומשחק הגמר - שלבים שאמורים להניב נתוני צפייה גבוהים מאד.
בתאגיד תמחרו את המשחקים במינימום 450 אלף שקלים למשחק בשלב הבתים, 550 אלף מינימום בשלב שמינית הגמר, ובשלב רבע הגמר מינימום 650 אלף שקלים. המשחק על המקום השלישי – שזוכה לעניין וחשיבות פחותים – תומחר במינימום 500 אלף שקלים. מועצת התאגיד גם הגבילה את המכירה רק לערוצים פתוחים, כדי להנגיש אותם לכלל הציבור. החלטה כזו גם עשויה להקטין את ההכנסות האפוציונליות של התאגיד, בכך שנפסלו מראש גופי שידור נוספים כגון צ'רלטון, ערוץ הספורט, ONE ופלטפורמות סלקום TV ופרטנר TV, דבר שנלקח בחשבון בהנהלת כאן.
בתאגיד מקווים לקבל לפחות 8.5 מיליון שקלים עבור 17 המשחקים שהוצאו למכירה, כשהצפייה הייתה שכל ערוצי הברודקאסט – קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר – יגישו הצעות למשחקים שעשויים להיות מגנט רייטינג בפריים-טיים הטלוויוזיוני, ואולם לא נראה שכך היה הדברץ כעת בתאגיד השידור עשויים לצאת במכרז נוסף על המשחקים שלא נמכרו.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- חדשות 12 הובילה במהדורות, מי בפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מקשת ותאגיד כאן לא התקבלו תגובות. מרשת 13 נמסר כי הערוץ "בחר שלא לגשת למכרז עקב עלויות גבוהות שלא תואמות את טיב המשחקים". את תגובת ערוץ עשר לא ניתן היה להשיג.
- 2.אין כסף (ל"ת)רפי 04/04/2018 01:47הגב לתגובה זו
- 1.עומר 27/03/2018 22:14הגב לתגובה זוהם מעולם לא שידרו משחקי ספורט.... הייתי מצפה מרשת לרכוש את המשחקים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
