על רקע המאבק לסגירת חנויות בשבת: קמפיין חדש לטיב טעם
רשת הקמעונאות טיב טעם תעלה הערב (יום ד') בקמפיין פרסומי הקורא לחופש הבחירה בעריכת קניות בשבת. הקמפיין מושק כשברקע "חוק המרכולים" שיזם שר הפנים אריה דרעי.
המטרה של טיב טעם היא להמשיך ולהפעיל את חנויותיה בשבת, מקור הכנסה גדול לרשת, מהיחידות בישראל שפועלות בסוף השבוע, יחד עם רשת המרכולים AMPM, ורשתות מרכולים קטנות יותר, בעיקר בתל אביב וסביבתה. החוק גם מתייחס למתחמי הקניות הגדולים הפועלים בשבתות, כגון מתחם שפיים.
בטיב טעם מכנים את הקמפיין כ"מאבק חברתי" והסלוגן שלו הוא "טיב טעם - החופש לבחור". לדברי אנשי הרשת, הקמפיין "תומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, החופש לבחור לאכול כשר או לא, החופש לעשות קניות גם בשבת". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון שקלים והוא יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד.
מנכ"ל קבוצת טיב טעם עדי כהן אומר כי "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".
- העלאת המע"מ ב-1% - פוגעים בחלשים כי אפשר
- דרעי ניצח את כספית: העיתונאי ישלם 60 אלף שקל פיצוי על לשון הרע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדבריו, "בקמפיין ניתן לראות את הישראליות על כל גווניה החל מחילוניים, דתיים, מסורתיים וליברלים המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת , גזע ומין. חופש דת, חופש המצפון חינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות".
עם תיקשור ההודעה היום על הקמפיין, כינו אותו באתר ערוץ 7 – הפונה לציבור הדתי-לאומי – כ"קמפיין פרובוקטיבי". באתר ציינו כי "הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד", והוסיפו כי טיב טעם מוכרת טריפות ופתוחה בשבתות. נראה כי סביב הקמפיין עוד צפויים ביקורות של גופים שמרנים ודתיים.
- 4.דני 08/03/2018 11:37הגב לתגובה זורעיון מעולה ביצוע מעולה משרד מעולה
- 3.קולגה מפרגנת 08/03/2018 09:53הגב לתגובה זומניח שזה לקוח עם תקציב לא גדול, שמייצר תוצר קטן וחכם שרלוונטי ומדויק לקהל היעד שלו מחזק את הקהל מחזק את המותג וכנראה יקבל קרדיט אצל קהלים חדשים. ותיזמון בנ"Z (*מוסקל אתה ילד נודניק)
- 2.רעיון בסדר למקאן. רע ללקוח. אבל ראבאק, הוא חתם על הצ'ק! (ל"ת)מניות הפרסום בקריסה. 07/03/2018 22:19הגב לתגובה זו
- 1.יורם 07/03/2018 17:35הגב לתגובה זוהיחידים שמצליחים היום לבלוט מעל השאר
- ייי 08/03/2018 10:28הגב לתגובה זוקצת מודעות עצמית

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.