על רקע המאבק לסגירת חנויות בשבת: קמפיין חדש לטיב טעם
רשת הקמעונאות טיב טעם תעלה הערב (יום ד') בקמפיין פרסומי הקורא לחופש הבחירה בעריכת קניות בשבת. הקמפיין מושק כשברקע "חוק המרכולים" שיזם שר הפנים אריה דרעי.
המטרה של טיב טעם היא להמשיך ולהפעיל את חנויותיה בשבת, מקור הכנסה גדול לרשת, מהיחידות בישראל שפועלות בסוף השבוע, יחד עם רשת המרכולים AMPM, ורשתות מרכולים קטנות יותר, בעיקר בתל אביב וסביבתה. החוק גם מתייחס למתחמי הקניות הגדולים הפועלים בשבתות, כגון מתחם שפיים.
בטיב טעם מכנים את הקמפיין כ"מאבק חברתי" והסלוגן שלו הוא "טיב טעם - החופש לבחור". לדברי אנשי הרשת, הקמפיין "תומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, החופש לבחור לאכול כשר או לא, החופש לעשות קניות גם בשבת". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון שקלים והוא יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד.
מנכ"ל קבוצת טיב טעם עדי כהן אומר כי "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".
- העלאת המע"מ ב-1% - פוגעים בחלשים כי אפשר
- דרעי ניצח את כספית: העיתונאי ישלם 60 אלף שקל פיצוי על לשון הרע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדבריו, "בקמפיין ניתן לראות את הישראליות על כל גווניה החל מחילוניים, דתיים, מסורתיים וליברלים המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת , גזע ומין. חופש דת, חופש המצפון חינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות".
עם תיקשור ההודעה היום על הקמפיין, כינו אותו באתר ערוץ 7 – הפונה לציבור הדתי-לאומי – כ"קמפיין פרובוקטיבי". באתר ציינו כי "הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד", והוסיפו כי טיב טעם מוכרת טריפות ופתוחה בשבתות. נראה כי סביב הקמפיין עוד צפויים ביקורות של גופים שמרנים ודתיים.
- 4.דני 08/03/2018 11:37הגב לתגובה זורעיון מעולה ביצוע מעולה משרד מעולה
- 3.קולגה מפרגנת 08/03/2018 09:53הגב לתגובה זומניח שזה לקוח עם תקציב לא גדול, שמייצר תוצר קטן וחכם שרלוונטי ומדויק לקהל היעד שלו מחזק את הקהל מחזק את המותג וכנראה יקבל קרדיט אצל קהלים חדשים. ותיזמון בנ"Z (*מוסקל אתה ילד נודניק)
- 2.רעיון בסדר למקאן. רע ללקוח. אבל ראבאק, הוא חתם על הצ'ק! (ל"ת)מניות הפרסום בקריסה. 07/03/2018 22:19הגב לתגובה זו
- 1.יורם 07/03/2018 17:35הגב לתגובה זוהיחידים שמצליחים היום לבלוט מעל השאר
- ייי 08/03/2018 10:28הגב לתגובה זוקצת מודעות עצמית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
