יש לי חלום ילדות להיות רופאת שיניים - אז השמיים הם הגבול

אייס |
נושאים בכתבה 40 UNDER FORTY

בזכות השפה הייחודית של סופר פארם וצמיחת המותג הפרטי. לאחר 7 שנים בבאומן בר ריבנאי שבהן עברה את כל הדרך באופן מעורר השראה מתקציבאית לסופרוויזר ומשם לסמנכ"לית לקוחות, שני ונגוש, עברה בסופו של דבר אל הלקוח שבו טיפלה בכל 3 התחנות במשרד – סופר פארם. בתפקידה כמנהלת תקשורת שיווקית אליו נכנסה לפני כשנתיים וחצי, שני מלווה את הפקות הענק של החברה (בעבודה מול באומן) המלוות את השפה התקשורתית הייחודית של המותג לצד הצמיחה במותג הפרטי, באמצעות השקעה בחדשנות, דיגיטל והשקות מוצרים לאורך השנה.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה