אוי זה חמוד: דלתא הפכה הורים ל"גיבורי על" מול ילדים המומים
חברת האופנה דלתא המתמחה בהלבשה תחתונה יצאה בקמפיין חדש עבור קולקציית גיבורי העל אותה היא משווקת. באמצעות משרד הפרסום HOOLIGANS צילמה החברה סרט משעשע שבו הורים וילדים הגיעו להצטלם לקמפיין, כשמאחורי הקלעים, חברת האופנה וההורים הכינו לילדים הפתעה מרתקת.
מבלי שיידעו שהכל מבוים, הילדים הופתעו לגלות כיצד הוריהם מפגינים יכולות מאגיות שעוזרות להם להזיז חפצים בכוח המחשבה בלבד, כגון כוסות על השולחן, הטחת כסאות בחדר ללא מגע והצלת אשת הפקה שנופלת מהסולם ברגע האחרון, גם כן ללא מגע.
- 6.קופי פייסט 14/09/2017 14:55הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=VlOxlSOr3_M&feature=youtu.be
- 5.עדי 14/09/2017 14:08הגב לתגובה זוההורים כגיבורי על בעיני הילדים - מושלם
- 4.איז יה? 14/09/2017 12:14הגב לתגובה זושהר, מקסוס, אני רוצה שתעשו לי גיבורי על... טוב, רק ששהר תעשה לי... טוב, נו... גם אתה איז יה... זה מקסים, כל הכבוד!!!
- 3.שחוק 14/09/2017 01:51הגב לתגובה זוהרעיון הזה כבר נעשה כמה פעמים כמתיחה, הביצוע אנמי. ניכר גם המאמץ המזיע להשאר במסגרת הפוליטקלי קורקט ולהביא גבר, אשה, אתיופי חסר רק הזוג ההומואי, בטח בעונה הבאה.
- 2.סופר קסום (ל"ת)קופיפי 13/09/2017 23:39הגב לתגובה זו
- 1.סופר אמא 13/09/2017 17:37הגב לתגובה זורעיון נהדר וסרט מהנה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
