סכסוך בין מועצת שומרון לערוץ 7: חרם מודעות, צנזור תמונות ואי פרסום אייטמים
מזה כחודשיים ששורר לו נתק בין המועצה האזורית שומרון לערוץ 7. גורמים מספרים לאייס על הסכסוך - והטלת האשמות זה בזה.
מצד אחד נמצאים אנשי ערוץ 7, שטוענים כי עוד לפני פסח הפסיקה המועצה האזורית לשלוח הודעות לעיתונות, ואף נקטה בצעד של חרם מודעות – בכך שנמנעו תקציבי פרסום בעשרות אלפי שקלים. הסיבה - כך נטען - היא וטו שהטיל ראש המועצה יוסי דגן על עבודה עם ערוץ 7, גוף התקשורת מהמזוהים ביותר עם ההתיישבות ביהודה ושומרון, משום שלא זכה לסיקור לו רצה.
בדף הפיסיבוק של ערוץ 7 אף פורסם אתמול: "על אף חרם שהטילה עלינו המועצה האזורית שומרון, מסיבות אישיות ופרטיות של הנהגת המועצה, אנחנו ממשיכים לסקר את החדשות והאירועים המתרחשים באזורכם, לדווח באמינות וללא משוא פנים".
מן הצד השני נמצאת המועצה האזורית שומרון, שאנשיה טוענים כי הסיבה להפסקת הפרסום בערוץ 7 היא חוסר האפקטיביות שקמפיינים כאלה הניבו, מה שהוביל להחלטה לנתב יותר ויותר תקציבים לפרסום בפייסבוק, ואף באתרים 0404 וכיפה. לטענת גורמים כנראה שזו הסיבה שהובילה לשינוי ביחס, לכאורה, של ערוץ 7 כלפי המועצה.
את תגובתו של דגן לא ניתן היה להשיג משום שלא היה אתמול בערב בארץ, אולם גורם אמר לאייס כי דווקא ערוץ 7 הוא זה שמחרים את המועצה, ומנסה להלך אימים על אנשי המועצה, כמו גם צנזור תמונות ואף קטעי וידאו בהם מופיע דגן.
גורם בערוץ 7 ציין בשיחה עם אייס כי "ראש המועצה דגן הילך אימים על האתר ודרש את שמו ותמונתו בכל אייטם שנשלח על ידי דוברת המועצה. דגן פועל בצורה כוחנית ומבזה איש ציבור. כל הניסיונות להביא אותו לחדול ממעשיו עלו בתוהו".
מהמועצה המקומית שומרון נמסר: "המועצה נמצאת בתנופה של שפע אירועי תרבות וחינוך מטבע הדברים ריבוי הפעילות בכל רחבי המועצה דורש פרסום נרחב לרבות פרסום במדיה החברתית. המועצה לא יכולה להתחייב לפרסום רק בכלי תקשורת אחד. המועצה האזורית שומרון תשקיע את כספי הפרסום שלה, כספי ציבור, במדיות האפקטיביות ביותר וברשת החברתית על בסיס תוצאה, והיא מצפה כי מדיות התקשורת לא יחרימו התרחשויות הקשורות בשומרון בשל פרסום".
- 4.היכן ניתן למצוא עיתון ימני אמיתי (ל"ת)יהודה 11/07/2023 23:29הגב לתגובה זו
- 3.תומר 08/06/2016 19:08הגב לתגובה זוהרי זה מה שבנה אותו כששבת מול ביתו של ביבי , כשזה האחרון התרפס לפניו.
- 2.תומר 08/06/2016 19:08הגב לתגובה זוהרי זה מה שבנה אותו כששבת מול ביתו של ביבי , כשזה האחרון התרפס לפניו.
- 1.אורי ציון 08/06/2016 14:58הגב לתגובה זוכל הזמן מצנזרים.. אין חופש ביטוי.. כאילו ערוץ 7 אבל מתנהג כמו החרדים שמסננים במסננת מים.. כל דעה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.