יונתן רגב אליקה מרחבי אורן אריאלי גיתם
צילום: יח"צ

ג'ובים בגיתם: אליקה מרחבי - משנה למנכ"ל, יונתן רגב ואורן אריאלי קודמו לסמנכ"לים

לאחר 10 שנים במשרד, אליקה מרחבי זוכה להבעת אמון מעידו הר-טוב ועמית לבני שממנים אותה ליד ימינם. רגב ואריאלי מנהלים אשכולי לקוחות ב-3 השנים האחרונות
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום גיתם BBDO עורך מקצה שינויים במערך ניהול הלקוחות. אליקה מרחבי, מוותיקות המשרד מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל המשרד, ובמקביל - יונתן רגב ואורן אריאלי מונו לסמנכ"לי לקוחות. רגב ואריאלי מצטרפים לקרן בכר אמיתי שמונתה לסמנכ"ל לקוחות לפני כשנה. ארבעתם ידווחו ישירות למנכ"לים - עידו הר-טוב ועמית לבני

לדברי עמית לבני: "בשנתיים האחרונות פועל גיתם להרחבת מגוון שירותי התקשורת השיווקית הניתנים ללקוחות הפרסום תוך התאמה לשינויים החלים בתעשיית הפרסום בעולם. קידומם של מנהלי לקוחות הפרסום מעיד על חשיבותם בהובלת תהליכים מורכבים אלה ועל הצלחתם בהטמעה של שיטות וכלים חדישים".

 

אליקה מרחבי נכנסת לשנתה העשירית בגיתם ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל לקוחות. כיום היא מנהלת אשכול לקוחות גדול ומרכזי הכולל את: קבוצת פוקס, אסם, אופל, חוגלה, לוריאל, קבוצת קאופמן - ד"ר גב, נטוצי ואלדד פרי. מרחבי היתה שותפה למהלכים פרסומיים מובילים כגון השקת השפה הפרסומית של אסם והשקת השפה החדשה של פוקס שהובילה בין השאר להעברת כל תקציבי הקבוצה לרשות גיתם. כמו כן הייתה שותפה מרכזית לניהול ההשקות של דגמי אופל. 

 

אורן אריאלי מנהל מזה כ-3 שנים אשכול לקוחות הכולל בין השאר את סלקום, שופרסל, כלל ביטוח, מובילאיי  וכרומגן. אריאלי החל את דרכו המקצועית כפלנר באדלר חומסקי. לאחר מכן שימש כ-3 שנים כמנהל שיווק ואסטרטגיה בחברת NOKIA  ולאחר מכן כמנהל האסטרטגיה והמחקר בחברת פלאפון. במהלך השנים היה שותף מרכזי למהלכים אסטרטגים מרכזיים במשרד, ובניהם השקת סלקום TV (משיח) והשקת המותג הפרטי של שופרסל (מהלך בשר אנגוס, מהלך קפה פרימיום ועוד).

 

יונתן רגב החל דרכו בגיתם לפני למעלה מ-9 שנים, ומזה כשנתיים וחצי מנהל אשכול לקוחות הכולל בין השאר את BMW MINI, WRIGLEY, אופטיקנה, המרכז האקדמי פרס, רשות הטבע והגנים, דלתות רשפים ו-GETT. רגב נמנה על הצוות שעומד מאחורי המהלכים של מותג הרכב MINI וכן היה שותף להשקת האסטרטגיה החדשה של אופטיקנה. כמו כן היה שותף בזכייה במכרזים רבים במשרד, ביניהם אופטיקנה ודלתות רשפים.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    טייטל במקום העלאה (ל"ת)
    עמותת זוכרות 16/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יונתן רגב מלך! (ל"ת)
    ירון 15/02/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    למה היא בצבע והם בשחור לבן זה מסר כלשהו (ל"ת)
    אמיר 14/02/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
  • בלונדה, לא? (ל"ת)
    דנה 18/02/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יאצק 14/02/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    משנה למנכל??? יש שם מנכל אחד. אין לו משנים. בטח לא זאתי.
  • 1.
    מנחם 14/02/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מלךךךךךךךךךךך
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.