יונתן רגב אליקה מרחבי אורן אריאלי גיתם
צילום: יח"צ

ג'ובים בגיתם: אליקה מרחבי - משנה למנכ"ל, יונתן רגב ואורן אריאלי קודמו לסמנכ"לים

לאחר 10 שנים במשרד, אליקה מרחבי זוכה להבעת אמון מעידו הר-טוב ועמית לבני שממנים אותה ליד ימינם. רגב ואריאלי מנהלים אשכולי לקוחות ב-3 השנים האחרונות
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום גיתם BBDO עורך מקצה שינויים במערך ניהול הלקוחות. אליקה מרחבי, מוותיקות המשרד מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל המשרד, ובמקביל - יונתן רגב ואורן אריאלי מונו לסמנכ"לי לקוחות. רגב ואריאלי מצטרפים לקרן בכר אמיתי שמונתה לסמנכ"ל לקוחות לפני כשנה. ארבעתם ידווחו ישירות למנכ"לים - עידו הר-טוב ועמית לבני

לדברי עמית לבני: "בשנתיים האחרונות פועל גיתם להרחבת מגוון שירותי התקשורת השיווקית הניתנים ללקוחות הפרסום תוך התאמה לשינויים החלים בתעשיית הפרסום בעולם. קידומם של מנהלי לקוחות הפרסום מעיד על חשיבותם בהובלת תהליכים מורכבים אלה ועל הצלחתם בהטמעה של שיטות וכלים חדישים".

 

אליקה מרחבי נכנסת לשנתה העשירית בגיתם ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל לקוחות. כיום היא מנהלת אשכול לקוחות גדול ומרכזי הכולל את: קבוצת פוקס, אסם, אופל, חוגלה, לוריאל, קבוצת קאופמן - ד"ר גב, נטוצי ואלדד פרי. מרחבי היתה שותפה למהלכים פרסומיים מובילים כגון השקת השפה הפרסומית של אסם והשקת השפה החדשה של פוקס שהובילה בין השאר להעברת כל תקציבי הקבוצה לרשות גיתם. כמו כן הייתה שותפה מרכזית לניהול ההשקות של דגמי אופל. 

 

אורן אריאלי מנהל מזה כ-3 שנים אשכול לקוחות הכולל בין השאר את סלקום, שופרסל, כלל ביטוח, מובילאיי  וכרומגן. אריאלי החל את דרכו המקצועית כפלנר באדלר חומסקי. לאחר מכן שימש כ-3 שנים כמנהל שיווק ואסטרטגיה בחברת NOKIA  ולאחר מכן כמנהל האסטרטגיה והמחקר בחברת פלאפון. במהלך השנים היה שותף מרכזי למהלכים אסטרטגים מרכזיים במשרד, ובניהם השקת סלקום TV (משיח) והשקת המותג הפרטי של שופרסל (מהלך בשר אנגוס, מהלך קפה פרימיום ועוד).

 

יונתן רגב החל דרכו בגיתם לפני למעלה מ-9 שנים, ומזה כשנתיים וחצי מנהל אשכול לקוחות הכולל בין השאר את BMW MINI, WRIGLEY, אופטיקנה, המרכז האקדמי פרס, רשות הטבע והגנים, דלתות רשפים ו-GETT. רגב נמנה על הצוות שעומד מאחורי המהלכים של מותג הרכב MINI וכן היה שותף להשקת האסטרטגיה החדשה של אופטיקנה. כמו כן היה שותף בזכייה במכרזים רבים במשרד, ביניהם אופטיקנה ודלתות רשפים.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    טייטל במקום העלאה (ל"ת)
    עמותת זוכרות 16/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יונתן רגב מלך! (ל"ת)
    ירון 15/02/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    למה היא בצבע והם בשחור לבן זה מסר כלשהו (ל"ת)
    אמיר 14/02/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
  • בלונדה, לא? (ל"ת)
    דנה 18/02/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יאצק 14/02/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    משנה למנכל??? יש שם מנכל אחד. אין לו משנים. בטח לא זאתי.
  • 1.
    מנחם 14/02/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מלךךךךךךךךךךך
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.