BB
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום והיח"צ של יבואנית מוצרי החשמל OIG - יטופל במשרד BB&A

תקציב הפרסום והיח"צ של החברה צפוי לעמוד על כ-1.8 מיליון שקלים בשנה
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום והיח"צ של חברת OIG, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל, יטופל ב-BB&A של קובי אמזלג, מוטי בן בכר וערן קליגר - כך נודע לאייס.

 

BB&A ו-Kliger/BB&A יטפלו בכל פעילות התקשורת השיווקית של החברה הנאמדת בכ-1.8 מיליון שקלים בשנה. OIG היא חברה משפחתית הפועלת בשוק מוצרי החשמל כבר יותר מ-20 שנה. בין מותגיה: ייבוא בלעדי של מסחטות הבריאות Hurom, מותג הפרמיום DAVO, מותג הקיטור האיטלקי POLTI והמותג Novo.

איציק ועופר גבאי, בעלי OIG: "שנת 2016 הולכת להיות שנה משמעותית במיוחד עבורנו כחברה, שנת פריצה וצמיחה. שמנו לעצמנו מטרה להכניס את מסחטות הבריאות המתקדמות בעולם לכל בית בישראל, ואני בטוח שהצוות המקצועי של BB&A הוא השותף האסטרטגי הנכון לדרך. שיהיה לנו בהצלחה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יובל 01/02/2016 20:22
    הגב לתגובה זו
    המשרד צעיר ומתחיל להתפתח וכאשר יהיה גדול לא יוכלו לעצור אותם נראה לי מאוד הגיוני דווקא הייתי הולך עליהם
  • 3.
    נעמה 01/02/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    אלופים אחד אחד
  • 2.
    רש"י 01/02/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    BB&A יטפלו בOIG ויעשו להם פרסום KK
  • 1.
    יעלה 01/02/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    הוא למד איתי והפגין חוסר כישרון והבנה מוחלטים בכל מה שקורה.
  • מלך!! (ל"ת)
    קליגר המלך!!! 01/02/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.