כנען במקום נור בירושלים: זכתה במכרז החוצות של הרכבת הקלה בשווי 5 מיליון ש'

לאחר 3 שנים שבהן הוחזק הזכיון לפרסום בידי נור, עוברת הרכבת הקלה לעבודה משותפת עם כנען מדיה בחוזה ל-5 שנים
משה בנימין | (1)

זיכיון הפרסום ברכבת הקלה של ירושלים מחליף ידיים. לאחר 3 שנים שבהן הוחזק הזכיון על ידי חברת נור, עובר תקציב החוצות לחברת כנען מדיה - כך נודע לאייס. 

זיכיון הפרסום כולל כ-150 פוסטרים הנמצאים ב-20 רציפי הרכבת שפונים להולכי הרגל, נוסעי הרכבת ונהגים. כחלק מהזיכיון, כנען תשיק בימים הקרובים פורמט חדש לפרסום בתוך 100 קרונות הרכבת. תקופת החוזה בין הצדדים היא ל-5 שנים, כאשר היקף הזכיון לשנה עומד על כמיליון שקל. 

בכנען מדיה מוסרים כי פוטנציאל החשיפה של הרכבת נאמד בכ-500 אלף איש ביום, מתוכם כ-140 אלף בקרב נוסעי הרכבת עצמה. האזורים האסטרטגיים שבהם לא קיימים אמצעי שילוט אחרים, ובהן תוואי הרכבת עובר הם: רח' יפו, שוק מחנה יהודה, אזור העירייה ועוד. 

 

זיכיון זה מתווסף לפעילות כנען הכוללת פרסום בתנועה על גבי 2,000 אוטובוסים עירוניים בכל הארץ, זיכיון לפרסום במטוסי ארקיע בטיסות פנים וחוץ ופעילות האוטובוסים החווייתיים (road show) אותה השיקה כנען לפני כחצי שנה.

 

אוהד גיבלי, מנכ"ל כנען מדיה: "כחברה המובילה את הפרסום בתנועה בישראל (באוויר וביבשה) אנו שמחים להרחיב את מגוון אמצעי הפרסום שברשותנו ולהציע ללקוחותינו את מלוא האפשרויות לפרסום בתנועה בארץ בכלל ובירושלים בפרט. בחודשים הקרובים נשיק מוצרי פרסום חדשניים מהמתקדמים בעולם ובכך נמשיך להציע ללקוחותינו את מוצרי הפרסום מהטובים והמשתלמים בענף".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ב. 25/11/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לכם! חברה נהדרת בהנהגתו של המלך הבלתי מעורער אוהד גיבלי!!!! 555555
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.