אפליקציית המבקרים
צילום: אייס

מה נעשה היום? קבוצת 'הארץ' משיקה אפליקציית ביקורות חדשה - שבשלב הראשון תהיה חינמית

בשבועות הראשונים תהיה אפליקציית 'המבקרים' חינמית בזכות הסכם חסות מסחרי עם חברת Uber. בהמשך היא תמשיך להיות חינמית ללקוחות הדיגיטל של 'הארץ'
אייס | (1)
נושאים בכתבה הארץ המבקרים

קבוצת הארץ תשיק היום (יום ג') את אפליקציית המבקרים, שמציגה המלצות למסעדות, סרטים, תוכניות טלוויזיה, הצגות תיאטרון והופעות. את האפליקציה ניתן יהיה להוריד למכשירי אייפון ואנדרואיד. המינויים הדיגיטליים של 'הארץ' מקבלים גישה לכל התכנים ובכל זמן, אולם בשבועות הראשונים להשקתה היא תהיה פתוחה לכל הגולשים, במסגרת הסכם חסות מסחרי עם חברת Uber.

 

האפליקציה שפותחה בחטיבת הדיגיטל של 'הארץ' ובחברת זיגיט, מותאמת אישית כך שמדי יום יוכלו הגולשים לקבל התראות פוש עם המלצות בילוי בהתאם לנושאים שמעניינים אותם.

 

באפליקציה החדשה יוכלו הגולשים לקבל סקירה מקיפה מאת כותבי 'הארץ' ממיטב על קולנוע (אורי קליין), תיאטרון (מיכאל הנדזלזץ), מוזיקה (בן שלו), טלוויזיה (רוגל אלפר), מחול (רות אשל), מסעדות (שגיא כהן) ועוד, להתעדכן כשמתפרסמת ביקורת בתחומים שמעניינים אותם, לראות כיצד דירגו את מבקרי 'הארץ' סרטים ולשתף חברים בביקורת מסעדה. מדי יום האפליקציה תתעדכן בביקורת טלוויזיה, פעמיים בשובע בביקורת מסעדות, ומדי פעם בתיאטרון, מחול ועוד, בהתאם לנסיבות.

 

בשלב זה אין תחרות ישירה לאפליקציה הזאת, שכל עניינה ביקורות בלבד - של מבקרים מקצועיים של 'הארץ'. מאידך, היא כן נכנסת לטריטוריה בה שוחות כבר תקופה ארוכה עכבר העיר וטיים אאוט

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    go 03/05/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    מהלך "גאוני" ... מצד שני יש אנשים שאשכרה משלמים על "הארץ" אז ...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.