רועי כהן
צילום: יח"צ

מטייל באירופה: רועי כהן מסיים קדנציה בגרמניה ועובר ל-Blue Hive לונדון

אחד הליגיונרים הבכירים שהשוק הישראלי שיגר לאירופה ממשיך לתחנה הבאה. כהן ישמש כמנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה
משה בנימין | (6)

תעשיית הפרסום הישראלית שיגרה מספר ליגיונרים מוצלחים לניכר, שרובם באירופה. אחד מהם שעושה חיל ולא נתקע יותר מדי זמן במקום אחד - הוא איש הדיגיטל רועי כהן שלאחר 3 שנים בגרמניה בהן הספיק לעבוד בשני משרדים שונים - עובר כעת ללונדון. 

כהן מונה לאחרונה למנהל קריאייטיב דגיטל ב-Blue Hive - סוכנות פרסום הממוקמת בלונדון ומעסיקה עשרות עובדים. Blue Hive מטפלת בתקציב הפרסום של מותג הרכב FORD בפריסה מלאה בכל יבשת אירופה ומנהלת קמפיינים (עבור FORD) ב-22 שווקים בעת ובעונה אחת.  

כהן רושם קפיצה משמעותית בקריירה עם מינויו למנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה מטעם Blue Hive. הוא ידווח ישירות למנהלת הקריאייטיב הראשית קארין אונסגר-בירץ' (Karin Onsager-Birch). 

כאמור, כהן מסכם קריירה של 3 שנים בגרמניה אותה החל באפריל 2012 לאחר שבתפקידו האחרון בישראל שימש כסמנכ"ל הדיגיטל של שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. התחנה הראשונה שלו בגרמניה היתה במשרד העצמאי (והמעוטר בפרסים) Jung von matt בהמבורג, בו שימש כראש צוות קריאייטיב וטיפל בתקציבי הפרסום של מותג הרכב מרצדס וחברת התקשורת וודאפון. לאחר כשנה במשרד הוא עבר למשרד הפרסום Interone מקבוצת BBDO העולמית (גם כן בהמבורג) בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל וטיפל בין השאר במותג הרכב BMW, O2 ו-DOVE. 

הרזומה של כהן כולל 10 אריות מפסטיבל קאן (כולל זהב), פרסי קליאו, יורובסט ופרסים מפסטיבל הפרסום בניו יורק. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    טל 11/03/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ישר כוח! המשך להצליח ובכך לייצג נאמנה את ישראל והמוח היהודי היצירתי והשנון.
  • 3.
    אחחחאאא יא תותח!!! (ל"ת)
    ב ה צ ל ח ה 09/03/2015 03:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    08/03/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • עצוב 08/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    את הטקסט הזה אפשר לכתוב גם על מקום שני בקקטוס, באפ"י, במוצר השנה ונאום העזיבה של הקופי
  • 1.
    תקציבאית 08/03/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    וטיילתי בלונדון לפני חצי שנה. למה אתם לא עושים עלי אייטם?
  • פסח 11/03/2015 22:59
    הגב לתגובה זו
    ת: כי את פשוט משעממת ;-)
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.