רועי כהן
צילום: יח"צ

מטייל באירופה: רועי כהן מסיים קדנציה בגרמניה ועובר ל-Blue Hive לונדון

אחד הליגיונרים הבכירים שהשוק הישראלי שיגר לאירופה ממשיך לתחנה הבאה. כהן ישמש כמנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה
משה בנימין | (6)

תעשיית הפרסום הישראלית שיגרה מספר ליגיונרים מוצלחים לניכר, שרובם באירופה. אחד מהם שעושה חיל ולא נתקע יותר מדי זמן במקום אחד - הוא איש הדיגיטל רועי כהן שלאחר 3 שנים בגרמניה בהן הספיק לעבוד בשני משרדים שונים - עובר כעת ללונדון. 

כהן מונה לאחרונה למנהל קריאייטיב דגיטל ב-Blue Hive - סוכנות פרסום הממוקמת בלונדון ומעסיקה עשרות עובדים. Blue Hive מטפלת בתקציב הפרסום של מותג הרכב FORD בפריסה מלאה בכל יבשת אירופה ומנהלת קמפיינים (עבור FORD) ב-22 שווקים בעת ובעונה אחת.  

כהן רושם קפיצה משמעותית בקריירה עם מינויו למנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה מטעם Blue Hive. הוא ידווח ישירות למנהלת הקריאייטיב הראשית קארין אונסגר-בירץ' (Karin Onsager-Birch). 

כאמור, כהן מסכם קריירה של 3 שנים בגרמניה אותה החל באפריל 2012 לאחר שבתפקידו האחרון בישראל שימש כסמנכ"ל הדיגיטל של שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. התחנה הראשונה שלו בגרמניה היתה במשרד העצמאי (והמעוטר בפרסים) Jung von matt בהמבורג, בו שימש כראש צוות קריאייטיב וטיפל בתקציבי הפרסום של מותג הרכב מרצדס וחברת התקשורת וודאפון. לאחר כשנה במשרד הוא עבר למשרד הפרסום Interone מקבוצת BBDO העולמית (גם כן בהמבורג) בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל וטיפל בין השאר במותג הרכב BMW, O2 ו-DOVE. 

הרזומה של כהן כולל 10 אריות מפסטיבל קאן (כולל זהב), פרסי קליאו, יורובסט ופרסים מפסטיבל הפרסום בניו יורק. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    טל 11/03/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ישר כוח! המשך להצליח ובכך לייצג נאמנה את ישראל והמוח היהודי היצירתי והשנון.
  • 3.
    אחחחאאא יא תותח!!! (ל"ת)
    ב ה צ ל ח ה 09/03/2015 03:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    08/03/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • עצוב 08/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    את הטקסט הזה אפשר לכתוב גם על מקום שני בקקטוס, באפ"י, במוצר השנה ונאום העזיבה של הקופי
  • 1.
    תקציבאית 08/03/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    וטיילתי בלונדון לפני חצי שנה. למה אתם לא עושים עלי אייטם?
  • פסח 11/03/2015 22:59
    הגב לתגובה זו
    ת: כי את פשוט משעממת ;-)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״