התחנה הבאה - ניו יורק: גיא פורה הצטרף לסוכנות Silver & partners
התחנה הבאה בקריירה העמוסה של איש הפרסום הדיגיטלי גיא פורה היא ניו יורק. פורה, לשעבר בעל חברת האינטראקטיב Redhead, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ובתפקידו האחרון בישראל - ראש תחום הניו מדיה בגיתם BBDO הצטרף לסוכנות הפרסום הניו יורקית Silver & partners כ-CIO ראש תחום החדשנות.
בפורפוליו הלקוחות של Silver & partners נמנות כמה מהחברות המובילות בארה"ב, כמו: Verizon, Capital one ו-Carmax כשהפרסומת של הסוכנות עבור האחרונה הפכה לאחת המדוברות במהלך ערב השידורים של הסופרבול האחרון, עם הגרסה הכפולה שכללה פרסומת עם כלבים.
סוכנות הפרסום החלה את דרכה בשם AMALGAMATED וב-2012 מותגה מחדש תחת שמה הנוכחי ובהתאם לשמו של בעל השליטה Eric Silver. מגזין הפרסום Ad age ציין אותה בתחילת 2013 כאחת מחברות הפרסום הבולטות, שעומדות למשוך תשומת לב רבה. השינוי המשמעותי אותו עברה החברה הוא במעבר מפרסום מסורתי מבוסס עיתונות וטלוויזיה לזירה הדיגיטלית, כאשר להבדיל משנים קודמות, חצי ממחזור ההכנסות של החברה מגיע מדיגיטל וסושיאל.
- 5.23/04/2014 11:51הגב לתגובה זוחוץ מיחסי ציבור לעצמו משהו מכיר מהלך אחד שהאיש הזה עשה - הכל דיבורים
- 4.טל 22/04/2014 15:48הגב לתגובה זומסתבר שאפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן. או לפחות על חלק מהאנשים, חלק מהזמן. ואז פשוט לעבור לתחנה הבאה.
- 3.אחד שעבד איתו צמוד 18/04/2014 13:44הגב לתגובה זומעניין תוך כמה זמן ייקח לחברים בארה"ב שגיא פורה הוא אפס מאופס לא עשה שום דבר בארץ, פשט רגל בחברה שלו ואח"כ לא עשה כלום בגיתם, בשלמור ושוב בגיתם. ממנף את עצמו מכשלונות, פשוט הזוי
- 2.האיש שלא עשה כלום מוחשי בקריירה חוץ מללקק (ל"ת)גדעון 18/04/2014 10:15הגב לתגובה זו
- 1.טוב שאתם מעודכנים (ל"ת)הוא נסע לפני חודשיים 17/04/2014 13:03הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
