עוד שלב בדרך לאיחוד מערכות: כתב 'ידיעות' מתן צורי יכתוב גם עבור ynet
כתב ידיעות אחרונות בדרום מתן צורי, יתחיל לסקר את האזור גם עבור ynet - כך נודע לאייס. לדברי גורמים ב'ידיעות', צורי קיבל על כך הודעה השבוע והוא צפוי לעבוד עבור האתר כבר בתחילת השבוע הבא.
צורי (34) עובד ב'ידיעות אחרונות' מזה 8 שנים, ומכסה את אזור לכיש והנגב המערבי. לפני כ-5 שנים קיבל את אות מצטיין מערכת החדשות של 'ידיעות' לשנת 2008. עוד לפני 'ידיעות', עבד צורי ברדיו דרום.
לאחרונה עזב נרי ברנר את ynet, לטובת עבודה עם חה"כ יואל רזבוזוב. בקבוצת 'ידיעות' החליטו לא לגייס כתב מחליף, אלא לאחד הלכה למעשה את התפקיד עם זה של 'ידיעות', כפי שקרה לפני כ-3 חודשים עם איחוד התקנים של כתב הבריאות והכתב לענייני פלסטינאים.
לא מן הנמנע כי מדובר בעוד צעד לקראת איחוד מערכות החדשות, לאחר שבעבר כבר
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל מקרה איחוד פונקציית הכתב בדרום, עשוי להשליך בתקופה הקרובה גם על תפקידי השטח האחרים בעיתון ובאתר - שם עשויים לבחון איחודים גם לגבי משרות הכתב האזוריות האחרות.
תגובותיהם של 'ידיעות אחרונות' ו- ynet טרם התקבלה. מתן צורי סירב להגיב.
- 6.דבורה 20/08/2013 00:05הגב לתגובה זובהצלחה צורי
- 5.הכתבים הופכים עבדים. מקצוע מת (ל"ת)אגודה ז״ל 19/08/2013 22:30הגב לתגובה זו
- יוני 21/08/2013 15:29הגב לתגובה זוכותב מעולה
- צניחה עצומה בלימודי תקשורת. סטודנטים לא רוצים (ל"ת)מרצה 20/08/2013 09:44הגב לתגובה זו
- 4.כתב בדרום 19/08/2013 21:15הגב לתגובה זושמח לקרוא שסוף סוף צורי יתחיל לעבוד ולעשות משהו. מדובר בבן אדם שהשתמש בשיטות כוחניות ועשה עוד עבודות מהצד כשהוא מכניס אייטם פעם בשבועיים. אולי עכשיו כשיתחילו לטרטר אותו עם מבזקים ושידורים בלייב הוא יתחיל סוף סוף לעבוד ולהצדיק את המשכורת שלו
- 3.רון, די להדליף (ל"ת)מחקר מדיניות 19/08/2013 20:29הגב לתגובה זו
- 2.עמית 19/08/2013 20:07הגב לתגובה זומה אכפת לי ..את מי זה מעניין?
- 1.בצפון הולכים למהלך דומה (ל"ת)אחד מבפנים 19/08/2013 18:26הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
