פרסום ראשון

עוד שלב בדרך לאיחוד מערכות: כתב 'ידיעות' מתן צורי יכתוב גם עבור ynet

אחרי הקמת דסק בחירות מאוחד בסוף 2012 ואיחוד של מספר תפקידים ב-2 המערכות לפני 3 חודשים, תפקיד נוסף יאוחד - הכתב שמסקר את אזור הדרום
אלכסנדר כץ | (8)

כתב ידיעות אחרונות בדרום מתן צורי, יתחיל לסקר את האזור גם עבור ynet - כך נודע לאייס. לדברי גורמים ב'ידיעות', צורי קיבל על כך הודעה השבוע והוא צפוי לעבוד עבור האתר כבר בתחילת השבוע הבא.

צורי (34) עובד ב'ידיעות אחרונות' מזה 8 שנים, ומכסה את אזור לכיש והנגב המערבי. לפני כ-5 שנים קיבל את אות מצטיין מערכת החדשות של 'ידיעות' לשנת 2008. עוד לפני 'ידיעות', עבד צורי ברדיו דרום.

לאחרונה עזב נרי ברנר את ynet, לטובת עבודה עם חה"כ יואל רזבוזוב. בקבוצת 'ידיעות' החליטו לא לגייס כתב מחליף, אלא לאחד הלכה למעשה את התפקיד עם זה של 'ידיעות', כפי שקרה לפני כ-3 חודשים עם איחוד התקנים של כתב הבריאות והכתב לענייני פלסטינאים.

לא מן הנמנע כי מדובר בעוד צעד לקראת איחוד מערכות החדשות, לאחר שבעבר כבר אוחדו מערכות הצלמים והספורט. כזכור, לקראת הבחירות לכנסת הוקם דסק בחירות משותף לעיתון ולאתר.

בכל מקרה איחוד פונקציית הכתב בדרום, עשוי להשליך בתקופה הקרובה גם על תפקידי השטח האחרים בעיתון ובאתר - שם עשויים לבחון איחודים גם לגבי משרות הכתב האזוריות האחרות.

תגובותיהם של 'ידיעות אחרונות' ו- ynet טרם התקבלה. מתן צורי סירב להגיב.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דבורה 20/08/2013 00:05
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה צורי
  • 5.
    הכתבים הופכים עבדים. מקצוע מת (ל"ת)
    אגודה ז״ל 19/08/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
  • יוני 21/08/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    כותב מעולה
  • צניחה עצומה בלימודי תקשורת. סטודנטים לא רוצים (ל"ת)
    מרצה 20/08/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כתב בדרום 19/08/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    שמח לקרוא שסוף סוף צורי יתחיל לעבוד ולעשות משהו. מדובר בבן אדם שהשתמש בשיטות כוחניות ועשה עוד עבודות מהצד כשהוא מכניס אייטם פעם בשבועיים. אולי עכשיו כשיתחילו לטרטר אותו עם מבזקים ושידורים בלייב הוא יתחיל סוף סוף לעבוד ולהצדיק את המשכורת שלו
  • 3.
    רון, די להדליף (ל"ת)
    מחקר מדיניות 19/08/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עמית 19/08/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    מה אכפת לי ..את מי זה מעניין?
  • 1.
    בצפון הולכים למהלך דומה (ל"ת)
    אחד מבפנים 19/08/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.