אחרי הסופרנו, הגיע זמן הסיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yes
שירות חדש, קמפיין חדש: חברת הלוויין yes תעלה הערב (יום ב') בקמפיין פרסומי חדש להשקת MultiRoom yes, שירות חדש שמאפשר לצפות בסרט שהוקלט בסלון, גם במסך אחר. השירות מושק היום ללא תוספת תשלום ללקוחות ה-VOD.
כוכבת הסרטון החדש היא ג'וליה לואי דרייפוס, המוכרת כאיליין בניס מהסדרה המיתולוגית 'סיינפלד', וכבת דמותה של סגנית הנשיא וכסלינה מאייר מהסדרה VEEP. סרטון הפרסומת צולם כבר במהלך חודש ינואר בלוס אנג'לס.
המהלך של yes ממשיך מסורת מבחינת החברה, במסגרתה כיכבו בקמפיינים שלה כוכבי סדרות אמריקאיות ששודרו בערוצי החברה, בין היתר ג'יימס גנדולפיני - כוכב 'הסופרנוס', סטיב בושמי ועוד.
הפרסומת עם סטיב בושמי לפני כשנתיים
הקמפיין של מקאן אריקסון יעלה הערב למשך כ-3 שבועות בזכייניות 'קשת' ו'רשת' בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל וברדיו. במקביל, תצא yes במהלך דיגיטלי המעניק לגולשים חוויה אינטראקטיבית במסגרתה החברה הפיקה סרטון המזמין את הגולשים לקדם את העלילה בכיוון בו בחרו על ידי הזזה פיסית של השחקנים/או החפצים בסרטון. הפעולה מתבצעת באמצעות טכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני. חלקי האינטראקציה בסרט צולמו ב-High speed ברזולוציית Full HD כדי ליצור תחושת שליטה ואנימציה ייחודית.
קרדיטים:
צוות yes: גלי ניר - סמנכ"ל שיווק; דובב גולדשטיין - מנהל פיתוח עסקי; יפעת גולדמן - מנהלת תקשורת שיווקית; הילה פרידמן - מנהלת תחום פרסום; נועה פלציג-פז - מנהלת פרסום.
צוות מקאן: סמנכ"לית לקוחות ומשנה למנכ"ל מקאן אריקסון - שגית צור- להב; מנכ"ל מקאן דיגיטל - אלדד ויינברגר; סמנכ"ל קריאיטיב דיגיטל - עמי אלוש; סמנכ"ל קריאייטיב - איתי גלאון; רונה יעקובי - מנהלת קריאייטיב; קופירייטר - עידו בן דור, טל מנור; ארט - מל כספי, גל פורת; תקציבאות - אור זר-אביב, אסף ניסנבוים; מנהל לקוחות - תומר רוטנברג; קופירייטר - טל שוויגר; ארט דיירקטורית - הגר נחום-ברוקמן; סמנכ"ל הפקות דיגיטל - עידן סמברג; מעצב - ירון עופרי; אשת QA - אודליה ממן.
- 2.זה קמפיין שני אתה. פרסומות מבריקות! (ל"ת)Moshe 04/06/2013 00:12הגב לתגובה זו
- 1.זה לא היה כבר וירד מזמן? (ל"ת)התוהה מבגדד 03/06/2013 23:02הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
