ג'וליה לואי דרייפוס סיינפלד
צילום: יח"צ

אחרי הסופרנו, הגיע זמן הסיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yes

כוכבת הסדרה המיתולוגית 'סיינפלד' צולמה לקמפיין בבו הושקעו 7 מיליון ש', לכבוד השקת MultiRoom yes. הקמפיין יעלה הערב בערוצים 2, 10 ו-24
כתבי אייס | (2)

שירות חדש, קמפיין חדש: חברת הלוויין yes תעלה הערב (יום ב') בקמפיין פרסומי חדש להשקת MultiRoom yes, שירות חדש שמאפשר לצפות בסרט שהוקלט בסלון, גם במסך אחר. השירות מושק היום ללא תוספת תשלום ללקוחות ה-VOD.

כוכבת הסרטון החדש היא ג'וליה לואי דרייפוס, המוכרת כאיליין בניס מהסדרה המיתולוגית 'סיינפלד', וכבת דמותה של סגנית הנשיא וכסלינה מאייר מהסדרה VEEP. סרטון הפרסומת צולם כבר במהלך חודש ינואר בלוס אנג'לס.

המהלך של yes ממשיך מסורת מבחינת החברה, במסגרתה כיכבו בקמפיינים שלה כוכבי סדרות אמריקאיות ששודרו בערוצי החברה, בין היתר ג'יימס גנדולפיני - כוכב 'הסופרנוס', סטיב בושמי ועוד.

הפרסומת עם סטיב בושמי לפני כשנתיים

הקמפיין של מקאן אריקסון יעלה הערב למשך כ-3 שבועות בזכייניות 'קשת' ו'רשת' בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל וברדיו. במקביל, תצא yes במהלך דיגיטלי המעניק לגולשים חוויה אינטראקטיבית במסגרתה החברה הפיקה סרטון המזמין את הגולשים לקדם את העלילה בכיוון בו בחרו על ידי הזזה פיסית של השחקנים/או החפצים בסרטון. הפעולה מתבצעת באמצעות טכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני. חלקי האינטראקציה בסרט צולמו ב-High speed ברזולוציית Full HD כדי ליצור תחושת שליטה ואנימציה ייחודית.

קרדיטים:

צוות yes: גלי ניר - סמנכ"ל שיווק; דובב גולדשטיין - מנהל פיתוח עסקי; יפעת גולדמן - מנהלת תקשורת שיווקית; הילה פרידמן - מנהלת תחום פרסום; נועה פלציג-פז - מנהלת פרסום.

צוות מקאן: סמנכ"לית לקוחות ומשנה למנכ"ל מקאן אריקסון - שגית צור- להב; מנכ"ל מקאן דיגיטל - אלדד ויינברגר; סמנכ"ל קריאיטיב דיגיטל - עמי אלוש; סמנכ"ל קריאייטיב - איתי גלאון; רונה יעקובי - מנהלת קריאייטיב; קופירייטר - עידו בן דור, טל מנור; ארט - מל כספי, גל פורת; תקציבאות - אור זר-אביב, אסף ניסנבוים; מנהל לקוחות - תומר רוטנברג; קופירייטר - טל שוויגר; ארט דיירקטורית - הגר נחום-ברוקמן; סמנכ"ל הפקות דיגיטל - עידן סמברג; מעצב - ירון עופרי; אשת QA - אודליה ממן.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה קמפיין שני אתה. פרסומות מבריקות! (ל"ת)
    Moshe 04/06/2013 00:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה לא היה כבר וירד מזמן? (ל"ת)
    התוהה מבגדד 03/06/2013 23:02
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.