אחרי הסופרנו, הגיע זמן הסיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yes
שירות חדש, קמפיין חדש: חברת הלוויין yes תעלה הערב (יום ב') בקמפיין פרסומי חדש להשקת MultiRoom yes, שירות חדש שמאפשר לצפות בסרט שהוקלט בסלון, גם במסך אחר. השירות מושק היום ללא תוספת תשלום ללקוחות ה-VOD.
כוכבת הסרטון החדש היא ג'וליה לואי דרייפוס, המוכרת כאיליין בניס מהסדרה המיתולוגית 'סיינפלד', וכבת דמותה של סגנית הנשיא וכסלינה מאייר מהסדרה VEEP. סרטון הפרסומת צולם כבר במהלך חודש ינואר בלוס אנג'לס.
המהלך של yes ממשיך מסורת מבחינת החברה, במסגרתה כיכבו בקמפיינים שלה כוכבי סדרות אמריקאיות ששודרו בערוצי החברה, בין היתר ג'יימס גנדולפיני - כוכב 'הסופרנוס', סטיב בושמי ועוד.
הפרסומת עם סטיב בושמי לפני כשנתיים
הקמפיין של מקאן אריקסון יעלה הערב למשך כ-3 שבועות בזכייניות 'קשת' ו'רשת' בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל וברדיו. במקביל, תצא yes במהלך דיגיטלי המעניק לגולשים חוויה אינטראקטיבית במסגרתה החברה הפיקה סרטון המזמין את הגולשים לקדם את העלילה בכיוון בו בחרו על ידי הזזה פיסית של השחקנים/או החפצים בסרטון. הפעולה מתבצעת באמצעות טכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני. חלקי האינטראקציה בסרט צולמו ב-High speed ברזולוציית Full HD כדי ליצור תחושת שליטה ואנימציה ייחודית.
קרדיטים:
צוות yes: גלי ניר - סמנכ"ל שיווק; דובב גולדשטיין - מנהל פיתוח עסקי; יפעת גולדמן - מנהלת תקשורת שיווקית; הילה פרידמן - מנהלת תחום פרסום; נועה פלציג-פז - מנהלת פרסום.
צוות מקאן: סמנכ"לית לקוחות ומשנה למנכ"ל מקאן אריקסון - שגית צור- להב; מנכ"ל מקאן דיגיטל - אלדד ויינברגר; סמנכ"ל קריאיטיב דיגיטל - עמי אלוש; סמנכ"ל קריאייטיב - איתי גלאון; רונה יעקובי - מנהלת קריאייטיב; קופירייטר - עידו בן דור, טל מנור; ארט - מל כספי, גל פורת; תקציבאות - אור זר-אביב, אסף ניסנבוים; מנהל לקוחות - תומר רוטנברג; קופירייטר - טל שוויגר; ארט דיירקטורית - הגר נחום-ברוקמן; סמנכ"ל הפקות דיגיטל - עידן סמברג; מעצב - ירון עופרי; אשת QA - אודליה ממן.
- 2.זה קמפיין שני אתה. פרסומות מבריקות! (ל"ת)Moshe 04/06/2013 00:12הגב לתגובה זו
- 1.זה לא היה כבר וירד מזמן? (ל"ת)התוהה מבגדד 03/06/2013 23:02הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
