ג'וליה לואי דרייפוס סיינפלד
צילום: יח"צ

אחרי הסופרנו, הגיע זמן הסיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yes

כוכבת הסדרה המיתולוגית 'סיינפלד' צולמה לקמפיין בבו הושקעו 7 מיליון ש', לכבוד השקת MultiRoom yes. הקמפיין יעלה הערב בערוצים 2, 10 ו-24
כתבי אייס | (2)

שירות חדש, קמפיין חדש: חברת הלוויין yes תעלה הערב (יום ב') בקמפיין פרסומי חדש להשקת MultiRoom yes, שירות חדש שמאפשר לצפות בסרט שהוקלט בסלון, גם במסך אחר. השירות מושק היום ללא תוספת תשלום ללקוחות ה-VOD.

כוכבת הסרטון החדש היא ג'וליה לואי דרייפוס, המוכרת כאיליין בניס מהסדרה המיתולוגית 'סיינפלד', וכבת דמותה של סגנית הנשיא וכסלינה מאייר מהסדרה VEEP. סרטון הפרסומת צולם כבר במהלך חודש ינואר בלוס אנג'לס.

המהלך של yes ממשיך מסורת מבחינת החברה, במסגרתה כיכבו בקמפיינים שלה כוכבי סדרות אמריקאיות ששודרו בערוצי החברה, בין היתר ג'יימס גנדולפיני - כוכב 'הסופרנוס', סטיב בושמי ועוד.

הפרסומת עם סטיב בושמי לפני כשנתיים

הקמפיין של מקאן אריקסון יעלה הערב למשך כ-3 שבועות בזכייניות 'קשת' ו'רשת' בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל וברדיו. במקביל, תצא yes במהלך דיגיטלי המעניק לגולשים חוויה אינטראקטיבית במסגרתה החברה הפיקה סרטון המזמין את הגולשים לקדם את העלילה בכיוון בו בחרו על ידי הזזה פיסית של השחקנים/או החפצים בסרטון. הפעולה מתבצעת באמצעות טכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני. חלקי האינטראקציה בסרט צולמו ב-High speed ברזולוציית Full HD כדי ליצור תחושת שליטה ואנימציה ייחודית.

קרדיטים:

צוות yes: גלי ניר - סמנכ"ל שיווק; דובב גולדשטיין - מנהל פיתוח עסקי; יפעת גולדמן - מנהלת תקשורת שיווקית; הילה פרידמן - מנהלת תחום פרסום; נועה פלציג-פז - מנהלת פרסום.

צוות מקאן: סמנכ"לית לקוחות ומשנה למנכ"ל מקאן אריקסון - שגית צור- להב; מנכ"ל מקאן דיגיטל - אלדד ויינברגר; סמנכ"ל קריאיטיב דיגיטל - עמי אלוש; סמנכ"ל קריאייטיב - איתי גלאון; רונה יעקובי - מנהלת קריאייטיב; קופירייטר - עידו בן דור, טל מנור; ארט - מל כספי, גל פורת; תקציבאות - אור זר-אביב, אסף ניסנבוים; מנהל לקוחות - תומר רוטנברג; קופירייטר - טל שוויגר; ארט דיירקטורית - הגר נחום-ברוקמן; סמנכ"ל הפקות דיגיטל - עידן סמברג; מעצב - ירון עופרי; אשת QA - אודליה ממן.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה קמפיין שני אתה. פרסומות מבריקות! (ל"ת)
    Moshe 04/06/2013 00:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה לא היה כבר וירד מזמן? (ל"ת)
    התוהה מבגדד 03/06/2013 23:02
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.