ג'וליה לואי דרייפוס סיינפלד
צילום: יח"צ

אחרי הסופרנו, הגיע זמן הסיינפלד: ג'וליה לואי דרייפוס תככב בפרסומת של yes

כוכבת הסדרה המיתולוגית 'סיינפלד' צולמה לקמפיין בבו הושקעו 7 מיליון ש', לכבוד השקת MultiRoom yes. הקמפיין יעלה הערב בערוצים 2, 10 ו-24
כתבי אייס | (2)

שירות חדש, קמפיין חדש: חברת הלוויין yes תעלה הערב (יום ב') בקמפיין פרסומי חדש להשקת MultiRoom yes, שירות חדש שמאפשר לצפות בסרט שהוקלט בסלון, גם במסך אחר. השירות מושק היום ללא תוספת תשלום ללקוחות ה-VOD.

כוכבת הסרטון החדש היא ג'וליה לואי דרייפוס, המוכרת כאיליין בניס מהסדרה המיתולוגית 'סיינפלד', וכבת דמותה של סגנית הנשיא וכסלינה מאייר מהסדרה VEEP. סרטון הפרסומת צולם כבר במהלך חודש ינואר בלוס אנג'לס.

המהלך של yes ממשיך מסורת מבחינת החברה, במסגרתה כיכבו בקמפיינים שלה כוכבי סדרות אמריקאיות ששודרו בערוצי החברה, בין היתר ג'יימס גנדולפיני - כוכב 'הסופרנוס', סטיב בושמי ועוד.

הפרסומת עם סטיב בושמי לפני כשנתיים

הקמפיין של מקאן אריקסון יעלה הערב למשך כ-3 שבועות בזכייניות 'קשת' ו'רשת' בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל וברדיו. במקביל, תצא yes במהלך דיגיטלי המעניק לגולשים חוויה אינטראקטיבית במסגרתה החברה הפיקה סרטון המזמין את הגולשים לקדם את העלילה בכיוון בו בחרו על ידי הזזה פיסית של השחקנים/או החפצים בסרטון. הפעולה מתבצעת באמצעות טכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני. חלקי האינטראקציה בסרט צולמו ב-High speed ברזולוציית Full HD כדי ליצור תחושת שליטה ואנימציה ייחודית.

קרדיטים:

צוות yes: גלי ניר - סמנכ"ל שיווק; דובב גולדשטיין - מנהל פיתוח עסקי; יפעת גולדמן - מנהלת תקשורת שיווקית; הילה פרידמן - מנהלת תחום פרסום; נועה פלציג-פז - מנהלת פרסום.

צוות מקאן: סמנכ"לית לקוחות ומשנה למנכ"ל מקאן אריקסון - שגית צור- להב; מנכ"ל מקאן דיגיטל - אלדד ויינברגר; סמנכ"ל קריאיטיב דיגיטל - עמי אלוש; סמנכ"ל קריאייטיב - איתי גלאון; רונה יעקובי - מנהלת קריאייטיב; קופירייטר - עידו בן דור, טל מנור; ארט - מל כספי, גל פורת; תקציבאות - אור זר-אביב, אסף ניסנבוים; מנהל לקוחות - תומר רוטנברג; קופירייטר - טל שוויגר; ארט דיירקטורית - הגר נחום-ברוקמן; סמנכ"ל הפקות דיגיטל - עידן סמברג; מעצב - ירון עופרי; אשת QA - אודליה ממן.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה קמפיין שני אתה. פרסומות מבריקות! (ל"ת)
    Moshe 04/06/2013 00:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה לא היה כבר וירד מזמן? (ל"ת)
    התוהה מבגדד 03/06/2013 23:02
    הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?

ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות. 

איפה התוכן המקורי בפריים טיים?

אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113  אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.