מאסטר שף עונה 3
צילום: אלדד רפאלי
רייטינג

מתחילה חזק, ואז מגבירה: 'מאסטר-שף' ממשיכה לרשום רייטינג גבוה - 39%

'מאסטר' התחזקה מול 36.3% ביום ג' שעבר, אבל גם 'המקור' התחזקה ל-7%. יותר מ-25% ל'בחירות אישיות' עם יעקב אילון, 'קצת גבוה' הסתפקה ב-4.2%
אלכסנדר כץ | (4)

תחרות הבישולים של 'קשת' ממשיכה לרשום נתוני רייטינג גבוהים, ולגבור בקלות על ערוץ 10. למרות זאת, הצליחה 'המקור' להתחזק במקצת, כשהוסיפה לעצמה נקודת רייטינג שלמה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) רשמה 39%, מול 36.3% ביום שלישי שעבר. אז קיבלה גם 'המקור' (ערוץ 10) 5.9%, ואילו אתמול טיפסה ל-7%.

'בחירות אישיות' (קשת, ערוץ 2) עם יעקב אילון, נהנית מפלטפורמת 'מאסטר', ורשמה 25.6%, והשידור החוזר של הסרט 'הביתה, הלוך חזור' (קשת, ערוץ 2) על עידן רייכל, הניב 12.3%.

'קצת גבוה' (ערוץ 10) עם יאיר ניצני, קיבלה 4.2%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 5.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.2%, 'נקסטר' (קשת, ערוץ 2) עם 5.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה 5.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 27.3%, 'חדשות 10' הסתפקה ב-8.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    Pix37 02/01/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    פשוט בזיון של זכיין
  • 3.
    מאסטר אסקפיזם (ל"ת)
    מחפש 02/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    40% לדבר הזה? וואוו.. עלוב (ל"ת)
    ליאת 02/01/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תוכנית מזעזעת מאסטר שף (ל"ת)
    מזעזע 02/01/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.