
בזכות היצירתיות: אבי מוטולה, מנכ"ל חברת נגב - איש השיווק של מארס 2012
אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב ובעבר מנכ"ל בסט ביי וסמל"ת, הוא איש השיווק של מארס 2012, כך קבע איגוד השיווק הישראלי. הבחירה במוטולה נזקפת לזכות מהלכים שיצרו שינוי משמעותי במעמדה של חברת האריחים לשעבר ובמיצובה - בארץ ובעולם - כחברת עיצוב לכל דבר.
לפי איגוד השיווק, במהלך 5 שנותיו בחברה מוטולה יזם שורה של צעדים והפך תפיסות קמעונאיות ומסחריות על פיהן. אחת הדוגמאות לכך היא הטמעת הקונספט הקימעונאי 'נגב ויז'ן' שמביא עמו מערכות המחשה שבאמצעותן הצרכן יכול לראות נתוני אמת לפני ביצוע העסקה.
במקביל לכך מוטולה פעל להרחבת קווי ייצור, להקמת מערכות שמשלבות תעשיה-מסחר-הפצה, לעיבוי המערך הלוגיסטי של נגב ועוד, כל זאת מתוך תפיסתו של הלקוח כמי שעומד במרכז העשייה העסקית של הארגון.
בנוסף, מוטולה איבחן את השוק לשכבותיו ובעקבות זאת ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות, לרבות ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של 'גרוהה'.בד בדב הורחבו גם קווי המוצרים של החברה.
- 4.chivouk is good as long as y still hav custo (ל"ת)interputz 27/07/2012 05:37הגב לתגובה זו
- 3.chivouk is good as long as yo u have customer (ל"ת)lets play with the l 27/07/2012 05:35הגב לתגובה זו
- 2.מוטולה תותח על (ל"ת)רותם 16/04/2012 04:00הגב לתגובה זו
- 1.מה עם איזה רימינג קטן? מי מתנדב? (ל"ת)מירי זכרוני 02/04/2012 11:03הגב לתגובה זו