שילד רוצה לעזור לגופים פיננסים להילחם בהונאות גייסה 15 מיליון דולר

הגיוס, אשר הינו הראשון עבור החברה לאחר שבשנים האחרונות התבססה בעיקר דרך מכירות והכנסות מהפעילות הגולמית, הובלה על ידי הקרנות Macquarie Capital ו-OurCrow, במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק
תומר אמן |

חברת Shield המפתחת פלטפורמה לאיתור מניפולציות והונאות בשוק ההון השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר בהובלת הקרנות Macquarie Capital ו-OurCrowd ובהשתתפות Mindset Ventures. זהו גיוס הון ראשון שמבצעת החברה, אשר הוקמה בשנת 2018, וצמחה אורגנית עד כה דרך מכירות והכנסות בהיקפים שעל פי דיווחה הסתכמו בעשרות מיליוני שקלים (ב-4 שנים).

הסטארטאפ Shield הוקם על ידי שירן ויצמן ואופיר שבתאי, אליהם הצטרף ערן נועם המשמש מנהל עסקי ראשי בחברה. ההשקעה תשמש לגיוס כוח אדם בישראל והרחבת הפעילות בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק.  

שילד מספקת לבנקים וארגונים פיננסיים פלטפורמה לאיסוף, תיעוד וניתוח מבוסס בינה מלאכותית של אינטראקציות פנים וחוץ ארגונית של סוחרים ועובדים וזאת בהתאם לדרישות הרגולטוריות העוסקות בהגנה על משקיעים, שמירה על יושרת שוק ההון ומניעת הונאות. התיעוד והניתוח כוללים הודעות דואר אלקטרוני, צ'אטים, שיחות טלפון, זום, מייקרוסופט טימס ואחרים, כדי לאפשר לחברה לגלות מבעוד מועד ניסיונות של הונאה על ידי השפעה על ניירות ערך, הרצה, סחר פנים ועוד. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אייפון 17 (רשתות)אייפון 17 (רשתות)

אייפון 17 - מצלמה ברמה גבוהה, טעינה משופרת; ומה המחיר

לקראת ההשקה מחר של אייפון 17 - איך אמור להיראות המכשיר ועל השקות נוספות שיהיו מחר

עמית בר |
נושאים בכתבה אייפון 17 אפל

ערב ההשקה הרשמית, דליפות ממקורות מהימנים מציגות כיצד תיראה סדרת iPhone 17. השינוי הבולט: אפל מפסיקה להבדיל בין דגמים בסיסיים לדגמי Pro בכל הקשור לתצוגות. כל הסדרה, כולל הדגם הבסיסי, תגיע עם מסכי OLED בקצב רענון של 120Hz – טכנולוגיית ProMotion שהייתה עד כה מוגבלת לדגמי הפרימיום.


הדגמים הזולים לא יקבלו את טכנולוגיית LTPO המאפשרת שינוי דינמי של קצב הרענון מ־1Hz עד 120Hz לחיסכון בסוללה – יתרון שיישאר לדגמי Pro. עם זאת, המעבר מ־60Hz ל־120Hz קבועים צפוי לשפר את חוויית השימוש היומיומית.


גדלי המסכים משתנים: 6.1 אינץ' בבסיסי, 6.3 אינץ' ב־Pro (במקום 6.1), 6.6–6.7 אינץ' ב־Air החדש, ו־6.9 אינץ' ב־Pro Max. בנוסף, אפל מציגה ציפוי אנטי־רפלקטיבי שמיועד לשפר את הראות בשמש ישירה ולהפחית טביעות אצבעות, לצד עמידות מוגברת לשריטות. בנוסף,  הסדרה תושק במבחר צבעים: סגול כהה, ירוק יער, כחול מטאלי כהה, וכן ורוד, תכלת וצהוב בהיר. הצבעים פותחו בטכנולוגיה שמיועדת לצמצם דהייה בחשיפה לאור השמש.


המהלך מגיע לאחר ירידה במכירות הדגמים הבסיסיים. לפי IDC, בזמן שהשוק צמח ב־6%, מכירות האייפונים הזולים ירדו. סמסונג וגוגל כבר מציעות קצבי רענון גבוהים במכשיריהן, ואפל מתאימה את עצמה לשוק.


iPhone 17 Air – במקום Plus

בעקבות חוסר הצלחה של דגמי Plus (פחות מ־5% מהמכירות), אפל מחליפה את הקו ומציגה את iPhone 17 Air – מכשיר דק במיוחד בעובי של 5.5–6 מ"מ ובמשקל 145 גרם. לשם השוואה, iPhone 14 Pro Max שוקל 240 גרם. מדובר במהלך המזכיר את ה־MacBook Air, כאשר ההעדפה היא לניידות על פני תכונות נוספות.


אייפון 17 אייראייפון 17 אייר

אירוע ההשקה של אפל: חשפה את האייפון 17 אייר

אפל עורכת את אירוע ההשקה השנתי בקופרטינו והציגה את סדרת iPhone 17, הכוללת דגם Air דק וקל לצד גרסת Pro משופרת; בנוסף הכריזה על אוזניות AirPods Pro עם חיישן דופק מובנה וסדרת Apple Watch חדשה
אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה אפל

ענקית הטכנולוגיה אפל Apple -1.48%  תחשוף היום את דור המכשירים החדש שלה באירוע השנתי של ספטמבר, בו היא נוהגת להציג את מוצרי הדגל המעודכנים – ממחשבי מקבוק ואייפד ועד לשעוני אפל ווטש. עם זאת, עיני הלקוחות והמשקיעים נשואות בעיקר אל האייפון, שממשיך להיות מקור ההכנסה המרכזי של החברה. בשנה שעברה דיווחה אפל על הכנסות של 391 מיליארד דולר, מתוכן יותר מ-200 מיליארד הגיעו ממכירות האייפון בלבד.

הציפיות הפעם גבוהות במיוחד, עם הערכות כי החברה תציג ארבעה דגמים חדשים בסדרת iPhone 17 – בהם גרסת אייר (Air) דקה וקלה יותר, שתתווסף ל-iPhone 17, iPhone 17 Pro ו-iPhone 17 Pro Max. אם אכן תושק, זו עשויה להיות התוספת המרעננת שמבקרים ומשקיעים טוענים שנחוצה אחרי כמה מחזורי עדכון שבהם השינויים היו מתונים יחסית.



הצטרפו להשקה:




האייפונים החדשים

אפל הציגה את סדרת ה-iPhone 17 באירוע ההשקה השנתי שהתקיים בקופרטינו, תחת הכותרת "awe dropping". לצד השעונים החכמים החדשים וגרסה מעודכנת של אוזניות AirPods Pro, בלטה במיוחד חשיפת דגם חדש – iPhone 17 Air – שמוסיף קו עיצוב דק וקל במיוחד, בהשראת מותגי ה-Air של החברה.


הדגם החדש מתהדר בעובי של 5.6 מילימטרים בלבד, קל משקל, ומצופה מגן קרמי משני הצדדים לשיפור העמידות. בכך הוא מקדים במעט את מתחרהו הישיר של סמסונג, ה-Galaxy S25 Edge, שעוביו 5.8 מילימטרים. ה-Air מצויד גם בשבב קישוריות שפותח על ידי אפל עבור Wi-Fi ו-Bluetooth, לצד גרסה מהירה יותר של מודם החברה שהופיע לראשונה בדגם iPhone 16e.