19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"המטרה שלנו - לפוצץ את בועת הנדל"ן בישראל"

בשיחה עם Bizportal מסמן מנהל עמוד מחאת הדיור את היעד הבא, "אנחנו הולכים לגדול בקרוב בצורה דרמטית. המלחמה שלנו היא על התודעה"
 |  206
שוק הדיור
Share
שוק הדיור בישראל שרשם בשנים האחרונות מהלך עליות מחירים מסחרר נכנס בתקופה האחרונה למצב של האטה הולכת וגוברת. אם זה בגלל המשכנתאות שמתייקרות, אם זה בגלל המשקיעים שנדחקים החוצה ואם זה בגלל ההבנה המחלחלת שהמחירים לא יעלו לנצח. אחד מעמודי הפייסבוק היותר פעילים בתחום הדיור נקרא 'המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדירות'. קרוב ל-50 אלף עוקבים יש לעמוד שמרכז אלפי תגובות ושיתופים בפוסטים השונים שמטרתם ברורה ועינה כשמו של העמוד - להוריד את מחירי הדירות.


בשיחה עם Bizportal מסביר מנהל העמוד שבחר להישאר אנונימי את מטרת הפעילות: "אנחנו מנהלים מלחמה על התודעה, והמטרה שלנו היא להקדים את פיצוץ בועת הנדל"ן. יש פה אלמנט פסיכולוגי עצום שתרם את חלקו לעליית מחירי הדירות, אותו אלמנט נתמך ע"י אינטרסנטים שליבו את המגמה בצורה של שטיפת מוח. הפעילות שלנו באה במטרה לשנות את השיח. בראייה שלנו, הדבר הראשון לעשות זה לעצור את ריצת העדר ובעצם להקפיא את השוק, להבנתי כבר עכשיו אנחנו גורם משפיע. אני יודע על המון אנשים שנמנעים מלקנות דירה בגלל הפעילות שלנו בפייסבוק".

מנהל העמוד מספר כי עתה מתנהלת היערכות להרחבת המהלך, "פתחנו עמותה ואנחנו מגייסים כסף. באמצעות הכסף שיגוייס אנחנו מתכוונים להגדיל בצורה דרמטית את מספר העוקבים בעמוד הפייסבוק וכך להגיע ליותר ויותר אנשים. כאשר זה יקרה, אני מניח שתהיה לכך השפעה מהותית על שוק הדיור שייכנס למצב של קיפאון. אמנם אנשים עושים את ההשוואה לימים של לפיד כשר אוצר בשנת 2014, אז השוק נכנס להאטה ובסוף זה נגמר בהתחדשות דרמטית של עליית מחירי הדירות, אבל לדעתי זו ראייה לא נכונה. בזמנו השוק עצר כי אנשים חיכו שלפיד ייתן להם את הנחת המע"מ (מע"מ 0%) וברגע שזה לא קרה אז השוק חזר לעליות מחירים. כיום אין משהו שהציבור ממתין לו, המצב הוא של שינוי מהותי. האוצר עושה עבודה בכל הקשור לפעילות המשקיעים, אבל כפי שאמרתי - צריך לשנות את הפסיכולוגיה של הציבור ולשם אנחנו דוחפים". "אנחנו רוצים לראות ירידת מחירים משמעותית. כלכלנים אומרים שזה עלול להזיק ברמה הכלכלית, אבל אותי זה לא מעניין. מחקו פה דור שלם ועכשיו אומרים לי שצריך לנהוג באחראיות? זו לא הבעיה שלי. עדיף שבועת מחירי הדירות תתפוצץ עכשיו מאשר תתפוצץ עוד שנתיים-שלוש כאשר היא תהיה הרבה יותר מנופחת". צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של הקבוצה:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

206 תגובות ב-133 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
133 בדוק 25/07/2017 14:26 כל מי שחוסך בבנק תורם לעלייה
אם יש לכם כסף בבנק בחיסכון אתם תורמים ישירים לעליית המחירים. הבנק מלווה את הכסף שלכם ל"משקיעים" ובכך שומר על מחירי הדיור המטורפים. אם כולם ימשכו את החסכונות מהבנקים או יעבירו את הכסף לחשבונות בחול הירידה תגיע מהר מהצפוי. בדוק!!!
132 חלי 27/04/2017 08:13 המחירים יורדים כי לאנשים כבר אין כסף
שיתקעו המשקיעים עם הדירות פח שלהם. שישקיעו במשהו שתורם לחברה כמו תרופות או מדע
131 דניאל 05/03/2017 22:22 יש לי כסף פנוי ואם לא היה החוק ההזוי והנוראי
של 3 דירות, ברגע זה הייתי קונה דירה שלישית. המס שלוקח 1500 שקלים לחודש בנוסף למס של 10%, הוא פשוט נוראי. זה שלב בדרך לקומוניזם, צריך להוקיע את כחלון שלא מצליח לעשות דבר מלבד לגזול כספם של אנשים. כאשר הפתרון לכל דבר זה העלאת מסים הפתרון האמיתי הוא להטיס את כחלון הביתה.
130 אבי 05/03/2017 14:36 חחח חיים סרט שהמחיר יירד (ל"ת)
129 תל אביבי 05/03/2017 10:21 בומרנג
שני שלישים ממחירה של דירה חדשה הם מסים. אם כחלון יוותר על המסים לצעירים הם יוכלו לקנות דירה ששוויה מיליון וחצי בשליש המחיר, חצי מיליון שקלים. כדי להסוות אמת פשוטה זו כחלון פתח במסע הסתה נגד המשקיעים, הקבלנים ומי לא?. כיוון שחוק דירה שלישית עומד להתבטל מסע ההסתה הזה יפעל כבומרנג נגד אלה שיזמו אותו.
128 משקיע 05/03/2017 09:27 סבבה, 3 לוזרים מבלים 24 שעות ביממה מזיעים על מקלדת ולנו
אין זמן, מצטערים, עובדים ומטפלים בנדלן למען הילדים והעתיד שלנו.
127 חיים 04/03/2017 08:18 מחירי הדירות לא ירדו!
מחירי הדירות באזור המרכז במקרה הטוב יעמדו במקום במקרה הרע הם יעלו. הסיבות לכך הן עלייה חזקה בתשומות הבנייה בעיקר בתחום השכר. והדבר השני אוכלוסיית ישראל הולכת וגדלה ועוד מעט לא יהיה מקום לכולם. לכן אני ממליץ לא לחכות לקנות ומהר.
126 תל אביבי 03/03/2017 19:01 חוק 3+ פסול מעיקרו
כאשר כתבתי לפני 28 בפברואר כי חוק 3+ מבוסס על מעשה תרמית כיוון שרשות המסים תוכל לשנות מדי פעם במחשכים את הנוסחה, הייתי קצת תמים, אני מודה. חשבתי ששינו אותה לא יותר מפעמיים שלוש והנה הסתבר ששינו את החוק לא פחות מ-23 פעמים אחרי שכבר אושר בקריאה שלישית! שערו בנפשכם איזה שיק פתוח שמן ועסיסי חשבו שודדי האוצר לקטוף עם החוק המתועב הזה! כל הפרמטרים נעים להם כמטוטלת במחשכים, ללא פיקוח וללא דיווח! והנוסחה הדפוקה היא רק אחד מהם!. בכל אופן אני סבור שהנוסחה היא אחד הפגמים המהותיים ביותר בחוק, פגם יסודי בלתי ניתן לתיקון עד כדי כך שאפילו רק בגינו כל החוק הוא גם נבלה וגם טריפה. למעשה אין כל אפשרות מעשית לדעת מה מכיל החוק בפרטים הקטנים ולכן הוא פסול מעיקרו ולא ניתן כלל להצביע עליו בכנסת. הדבר אינו דומה לתשלומי הארנונה שלנו, שם כל שינוי מקבל אישור והוא שקוף לעיני כל. למעשה בכל רגע נתון "המחיר הקובע" היחידי שהוא רלוונטי הוא שווי שמאי, ערך ששום נוסחה מקפצת לא יכולה להפיק. האוצר פשוט משתין על כולנו ועל שופטי בג"צ מהמקפצה.
125 אנחנו איתך! 03/03/2017 11:09 גם אנחנו הפסקנו לחפש
נמאס לנו מהקבלנים שמעליו כל יום את המחיר ומנסים לעשות עלינו מניפולציות בשקל.נמאס לנו מהמתווכים שמבקשים עשרות אלפי שקלים בשביל להראות לי דירה (2% מעמ) ומלחיצים אותנו רק לקנות לקנות נו נו.דיי, אנחנו אנשים פשוטים מתפרנסים בכבוד, חוסכים כל שקל, למה שאני אתן את הכל לקבלן עשיר או למשקיעים ומתווך שיעשו עלי סיבוב?
124 זוג צעיר 03/03/2017 06:37 בקרוב מאד משקיע יעשה את החישוב הקבוע של תשואה
מהדירה אותה רוצה לקנות וזה כבר לא יהיה משתלם לו.
123 קלקלן 02/03/2017 23:37 סתם שוטף מח, ואפילו לא שם לב שאומר את זה בגלוי
מה זה "לשנות תודעה" אם לא שטיפת מח? פשוט ליצנות. המצוקה אמיתית, הפעילות בפייסבוק לא פחות ממטופשת וחסר כל הגיון. במיוחד חסרת הגיון פנימי. אז בואו נגיד שיצליחו לעצור את השוק והמחירים ירדו כתוצאה מזה. מה יקרה אח"כ? יושבי הגדר יתחילו לרכוש והמחירים יעלו חזרה! טפשות. הפתרון פשוט (אבל לא קל): צריך להגדיל את ההיצע. הפעילות הוירטואלית זה לאלה שאוהבים להשלות את עצמם.
122 כלכלן בכיר 02/03/2017 17:57 משתתפי המחאה הקודמת כבר הפתכחו וקנו, ני שנשאר זה ההזוי
שכותב כול יום ולילה מאות תגובות היסטריות ולא מוכן לשמוע מילה השונה משלו, מנבל את הפה ומקלל באלימות סוציומטית. החולה הזה לא יגיע בחיים לדירה, השאלה מה אתכם? רוצים לחכות עד שדירות שוב יכפילו את המחיר כמו אחרי מע"מ 0 או להיות קצת יותר מפוכחים....
זוג צעיר 03/03/2017 06:57 "משקיעים" הפסיקו להתנפל על כל דירה שמוצעת למכירה
ולזוג צעיר יש יתרון ברכישת דירה. המחירים יירדו גם אם תפמפם עד מחר.
גוואלד 02/03/2017 23:34 בקרוב לא יחשבו מחיר בית ע"י תשואה אלה לפי כמה שזוג מוכן
לשלם עליו. ישר כח לכחלון. ואתה, אני שמייח שעברת לפמפם עליות בטוקבקים והכותרות האמיתיות בעיתונים דווקא מספרים על ירידה.
121 שוכר 02/03/2017 16:43 חחחח יש כחלון המחירים יעלו (ל"ת)
120 הנקניק 02/03/2017 12:23 "שבחר להישאר אנונימי"- פה הפסקתי לקרוא (ל"ת)
119 ליאור 02/03/2017 03:39 הנה זה בא - הנפילה הגדולה
וכל הבבונים שהלכו להיות יזמי נדלן הולכים ליפול קשה. אינטרסנטים תאכלו את הלב, אנחנו העם ננצח אותך נמצא את האשמים ונדאג שישבו שנים בכלא! אהוד דנוס here we come!
118 אירוניה 01/03/2017 19:26 בתכלס הקבוצה הזאת חושפת את הביקוש העצום (ל"ת)
גוואלד 02/03/2017 23:40 ספסר שבונה על הכנסה של שכירות כל חודש מוכן לשלם הרבה
הביקוש קיים אצל זוגות צעירים אך הכסף פחות. אין ספק שהביקושים יירדו כשה"משקיעים" יתדלדלו ובכל מקרה זוג צעיר מחשב ערך של דירה בצורה שונה ממשקיע.
המוכיח 02/03/2017 08:04 חבל על המאמץ להסביר. אנשים פה מקבלים כסף בשביל תגובות
זה ברור שיש ביקוש מטורף לדירות
גג 02/03/2017 01:05 וכולם רוצים
לפוצץ את הבועה כמה שיותר מהר ,כי כל מדינה שהמצב הזה היה ודחו את זה יותר ויותר המדינה התרסקה כלכלית לאחר מכן.
גג 02/03/2017 01:03 נדלניסט בוא תלמד
1.ביקוש=רוצה ויכול לקנות. 2.אין ביקוש=רוצה לקנות לא יכול. 3.אין ביקוש=לא רוצה לקנות אבל יכול. 4.אין ביקוש=לא רוצה לקנות וגם לא יכול. אם היה ביקוש אז המכירות לא היו יורדים כל הזמן כמות הדירות החדשות שנמכרו ירד כבר ב25% רק בתקופה האחרונה ויורד כל הזמן. בחיים אין וקום לכן אם יהיה ביקוש שאתה מדמין וקורא לו כבוש אין דבר כזה ביקוש כבוש, יגיעו סינים ואחרים ויבנו בשביל הביקוש שאתה קורה לו כבוש מצב 2 וזה גם שווה למדינה לאפשר את זה.
לך תעשן 02/03/2017 17:36 הומלס בוא תלמד, כסף עושים מעסקים ולא מדיבורי פסיכולוגיה (ל"ת)
117 מישה 01/03/2017 18:44 אין שום סיבה ממשית לירידת מחירים, אז כששוב יהיה זינוק
ממי תקנו? מצצל או מעידן שרון??? יהיה בדיוק כמו בהמתנה למעמ ס, ואותו זינוק. ואיפה אתם תהיו?
גוואלד 02/03/2017 23:44 אם מס דירה שלישית יעבור אני יחכה לספטמבר
אם המס הצודק לא יעבור, אני מאמין שיגיע תיקון שלו.
116 אני 01/03/2017 17:07 אני קניתי לפני שלוש שנים ומוכר, המשכנתא עלתה
זו משכנתא שהיא בור בלי תחתית. שליש מהמשכנתא שלי השתנה בעקבות הריבית וכעת התשלום פשוט בלתי אפשרית. זו טעות לקנות במחירים של היום. אל תקנו !!!!
מישהי 02/03/2017 16:54 למה יש לי תחושה שהוא לא אמיתי
איך הסכום עלה? מהשמיים? לקחת לפני 3 שנים, לפני 3 שנים ריבית בנק ישראל לא הייתה 0.1%. המדד בריצפה, מנסים למכור פיקדונות של מדד וחוץ מחודשיים שעשו יופי של עבודה אנשים הפסידו כסף. אז על מי אתה עובד?
יועץ משכנתאות 02/03/2017 07:56 כי אתה טיפש, לקחת צמוד מדד. קח קבועה לא צמודה (ל"ת)
הנקניק 02/03/2017 12:24 הוא חרטטן, המדד בקושי עלה וזה רק מראה שהוא משקר
מי שנידפק זה כל מי שחיכה ולא לקח משכנתא קבועה לא צמודה+פריים.
115 גיא וולף 01/03/2017 17:02 לכל עליה יש ירידה בממוצע אחרי 11 שנה
ככה זה, זו החוקיות...המחירים עומדים לרדת ובגדול. זה סיכון כלכלי לקנות היום דירה, לא משנה מה המטרה.
צודק 03/03/2017 11:11 חבל על החסכונות של ההורים
הם עבדו קשה בשבילהם
114 חשבון בסיסי 01/03/2017 16:35 כל המדינה תהיה יותר ויותר בועה
כל עוד המקום ככ קטן והמוני יהודים בעולם מעוניין בפיסת נדלן דווקא כאן.
דודו 02/03/2017 00:00 השקל מאוד חזק יחסית ליורו/דולר. אף יהודי לא קונה דירות
בשביל יהודי אירופה וארה"ב המחירים של דירות בארץ הם מאוד גבוהים.
113 ד"ר פסיכו 01/03/2017 14:19 אתם יודעים שהוא בסוף יבלה מאחורי סורגים, כאלו או כאלו.. (ל"ת)
112 יוסי 01/03/2017 12:54 בלי עליית ריבית במשק אין ירידות.
עם כל הכבוד למחאה בפייסבוק, ב 2011 הייתה מחאה גדולה פי כמה ולא התפוצצה הבועה שכבר הייתה קיימת אז. גם עכשיו יש המתנה וחשש. ברגע שנתניהו וכחלון ירגישו סכנה כלכלית כמו פיצוץ בועה הם יעצרו זאת בכלים הבאים 1. הבנקים יחוייבו להוריד ריבית משכנתאות חזרה כדי לאפשר רכישות. 2. יעוכבו חוקים כנגד משקיעים. 3. יבוצעו הקלות מיסוי כמו מס רכישה 4. ידרש פחות הון עצמי לרכישה בהוראת בנק ישראל 5. ישווקו קרקעות בכמויות גדולות לעודד ירידת מחיר ולא פיצוץ בועה חד. בקרוב נראה מהלכים שיעודדו רכישה מכל הגורמים האינטרסנטים. נתניהו וכחלון יעשו הכל למנוע פיצוץ בועה והרס הכלכלה. הם מאוד מאוד יודעים מה המשמעות של פיצוץ בועה. לכן נמנעו כמובן לעשות זאת מיוזמתם, עכשיו הם יעשו הכל בכדי שזה לא יקרה כשהם בכיסא. תודעת העדר נשלטת אף היא בידי הממשלה.
111 הנקניק 01/03/2017 12:36 שבתאי צבי פראייר לעומת המשיחי שקר שמספרים לכם שטויות (ל"ת)
110 לא פרייארים 01/03/2017 11:08 לא פריארים
אל תתנו לבעלי ההון לעשוק אותנו ולעשות רווח של מאות אחוזים
109 אורלי 01/03/2017 10:43 דור בלי בית
לא יתכן שדור שלם לא יכול להרשות לעצמו בית. לא יתכן שדור שלם שמשלם מיסים, תרם למדינה בצבא, לא יכול להרשות לעצמו בית. לא יתכן שמדינת ישראל, הפכה להיות קפיטליסטית שמונעת מהון שילטון תמנע מהורים לאפשר לילדים שלהם יציבות ובטחון. הציבור כבר לא מטומטם, הציבור כבר לא לא ישלם!!!
מישהי 02/03/2017 17:00 נכון, לכן צריך להגדיל שוב לאט לאט את המשכורת מינימום
שכר חציוני עומד על 6 אלף ש"ח לא הגיוני. זו הסיבה גם שהמדדים שחוקים. לתת הטבות למי שסיים צבא לדירה(לפי אחוזים של וותק/לוחם/לא לוחם וכו'). הורדת מחירים תהרוס את כאן את הכלכלה. צריך לטפל במיעוט שאלו הצעירים כדי שיוכלו להגיע לדירה וזו לדעתי הדרך.
שי 01/03/2017 11:40 עצוב ונכון
לא הגיוני שאנשים שעובדים קשה ישלמו את מירב השכר על דירה.
המוכיח 01/03/2017 11:05 1 הציבור מטומטם 2.הציבור משלם- על מכוניות וחתונות יקרות
תפסיקו לבזבז
מישהי 02/03/2017 17:01 בעיה - צריך להתחתן לא תתחתן?
גם אם הכי תרצה להוריד את הסכום למינימום תגיע לכ-100 אלף ש"ח - ואני מדברת על חתונת חורף ששם יש את כל הדילים.
סבא 02/03/2017 17:40 אני התחתנתי ברבנות ולמחרת הלכתי לעבודה וככה יש לי דירה,
וככה יש לנכדים שלי דירות, כולם עובדים קשה ולא מחכים לאף אחד.
108 גבי 01/03/2017 10:16 הפיצוץ מעבר לפינה
אנשים כבר החלו לפתוח עיניים ולהבין שכל מה שעולה חייב לרדת. וצניחת המחירים ממש בפתח. אף אחד לא היה רוצה לרכוש לפני שהמנייה צונחת ולהפסיד מאות אלפי שקלים. בנדל"ן כל תנודה שווה המון כסף. לא להיות פראיירים ולא לתת לפרסום שיקרי ותעמולה של בעלי אינטרס להפיל אתכם להפסדים. כל הכבוד לדף המחאה וכל הכבוד לאתר שבחר לפרסם זאת.
אמא 02/03/2017 17:48 אז תהיה מוכןלהוריד את הפופקורן מהאש (ל"ת)
107 סדאם חוסיין 01/03/2017 09:22 הסיבה שאני לא מצטרף לקבוצה שלכם בפייסבוק היא דיקטטורה
קבוצה. כל מי שמביע דעה שונה משלכם ישר הוא חזיר אינטרסנט. גם זוג צעיר שמצטרף לקבוצה ומעיז להביע דעה שונה או להצביע על בעיה מסוימת שצריך לתקן מקבל מקלחת. אז תמשיכו ככה ושיהיה לכם בהצלחה. ההתנהגות שלכם דוחה.
משה 01/03/2017 11:06 דורון סער?
זה אתה?
סדאם חוסיין 01/03/2017 12:15 לא חמודי, אני אדם פשוט זוג צעיר שרוצה לקנות בית
וסך הכל הבעתי דעה שונה וחטפתי מטר של קללות ושל השפלות.
תומי 01/03/2017 09:58 אם הדעה שלך באה להוציא לאנשים רוח מהמפרשים..
אין לנו צורך בה, תודה. תגובות כמו "אין סיכוי שהבועה תתפוצץ" תשאיר בבית.
סדאם חוסיין 01/03/2017 10:54 אפילו לא הקשבת וכבר אתה מתנהג כמו בהמה. תקרא:
כשאני כתבתי כמה דברים ואמרתי לכם בקבוצה בואו נלחץ על הממשלה כדי לתקן, אנשים כמוך מתבהמים. אני כתבתי על זה שהמדינה מאפשרת למשקיעים לקנות קרקעות מהמינהל ולהחזיק אותן שנים או לפרסם למחרת ביד 2 ולמכור פי 2, אנשים כמוך מתבהמים ולא מוכנים לשמוע!!!! אז שיהיה לכם "בהצלחה"!!! אני זוג צעיר כמוך שרוצה לקנות קרקע במחיר שפוי אבל לא יכול להתחרות במשקיעים!!!
106 יניב 01/03/2017 08:44 כל הכבוד!!! לא קונים עד לירידה משמעותית!!!
לא קונים במחיקי בועה!
105 איציק 01/03/2017 08:38 הבועה תתפוצץ
הבועה תתפוצץ בכל מקרה. הדף מסייע להקדים זאת
104 שוכר 01/03/2017 08:02 רק ביטול מס שבח ימתן את השוק (ל"ת)
103 אמיריר 01/03/2017 07:55 מחזק את דף המחאה
אני בן 32 וחסכתי למעלה מ300 אלף שקל בשנים של עבודה ללא עזרה מההורים או המשפחה, וגם עם כל החסכון הזה זה עדיין לא מספיק בשביל לקחת משכנתא על דירה מתפוררת בת 60 שנה. כשהמצב הוא כל כך לא הגיוני זה רק מראה על כמה הבועה מנופחת. ולמסקנה הזו הגעתי הרבה לפני שהגעתי לדף המחאה כשראיתי שמצב דומה מאוד היה גם במדינות אחרות מוכות בועת נדלן . בכל אופן אני לא קונה דירה במחירים של היום ואני שמח שאנשי המחאה רק מחזקים את האמונה שלי ומנפצים שקרים ומיתוסים.
102 avivaguy3@.gimail.co 01/03/2017 07:46 הורדת מחירי הדירות
צודקים במאת האחוזים .אין הגיון בעליה המטורפת של הדירות .אין שום הצדקה .אלא אם רוצים שכל העשירונים העליוניים שמרווחים מעל למאה אלף שקלים בחודש יהיו בעלי הבתים הבלעדיים .
101 יגאל 01/03/2017 07:19 אנחנו השובר שיוויון בשוק
המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור !!!!
100 פרגמטיסט 01/03/2017 04:33 פיצוץ הבועה כבר התחיל
למעשה הבועה כבר התחילה להתפוצץ הפניקה רק מתחילה להקים את הראש צריך לנשוף על הגחלים שהאש לא תדעך ואולי תקום כאן בערה גדולה שתזיז למישהו במדינה האדישה הזאת !
99 עכשיו קניתי 01/03/2017 00:00 ושלמתי מס 8%
הלך הכסף, העיקר המדינה לוקחת לי מס!לא הרווחתי שקל וכבר לוקחים לי מס...
מישהי 02/03/2017 17:04 אתם שקופים.. (ל"ת)
מתן 03/03/2017 08:34 תכף מגיע מס דירה שלישית (ל"ת)
98 אני 28/02/2017 23:56 מחזיקה לכם אצבעות (ל"ת)
97 נועם 28/02/2017 23:40 לא לקנות עד שהמחירים ירדו למחיר שפוי! יעלה כמה שיעלה, (ל"ת)
96 None but ourselves 28/02/2017 23:39 Emancipate yourself from mental slavery (ל"ת)
95 אלי 28/02/2017 23:33 מחאה אינפנטילית, מאשימים את הקבלנים והשמאים במקום
ללחוץ על הממשלה להתחיל בניה מסיבית לרכישה ולשכירות מוגנת. אם קבלנים יפשטו רגל איך זה יועיל לכם בדיוק.
המוכיח 01/03/2017 13:52 אלי חבל על המאמץ להסביר אנשים מקבלים כסף בשביל תגובות (ל"ת)
ששון 01/03/2017 09:52 צא ולמד, אין מחסור ולא היה מחסור בדירות.
המחסור נוצר עקב כניסת משקיעים לנדל"ן שקנו דירות במקום צעירים, לכן המחירים עלו. כל זה נוצר אך ורק בגלל הריבית הנמוכה שהנהיגו הסתומים מבנק ישראל לאורך כמעט 10 שנים! ממש פשע שעליו ישלמו הרבה מהאזרחים בדמות משכנתאות מטורפות. ואין צורך לדאוג לקבלנים וליזמים הם הרוויחו בשנים האלה ל-20 שנה הבאות, החזירים האלה ילמדו להסתפק במועט ולא לקנות כל שנה גי'פ חדש.
עמיר 02/03/2017 12:26 ששון, היצע וביקוש הם השולטים בשוק הזה ואם אין מחסור
ז"א שההיצע עולה על הביקוש היינו רואים ירידת מחירים טבעית ולא ירידה בגלל סיסמאות שמופרחות מאינטרסנטים.
המוכיח 02/03/2017 08:06 נגיד ואין מחסור בדירות. כמה מהן לא ראויות למגורים?
תשובה: כמעט כולן. אתה ביית מוכן לגור בשכונת מצוקה עם סודאנים? לא.
94 גננת 28/02/2017 23:17 ביז מה יהיה? שוב ממחזרים שטויות גן ילדים? (ל"ת)
93 אבי 28/02/2017 23:12 לא לקנות דירות בכלללל!!!!!!!
לא להיות פריירים יש לי חברים שהשקיעו בדירות ואמרו לי שהם את הכסף שלהם כבר עשו ואין להם כל בעיה למכור. הם עשו מיליונים מהשכירויות מבלי לשלם אגורה למיסים פשוט כול מי שיש לו עסק משלם מס והם מהדירות שלהם עשו אכלה עסק מבלי לשלם מס. הם מפצלים דירות ורושמים כל דירה על שם אחר וכך הם מתעשים בכסף שחור!!!!
92 ישראל 28/02/2017 23:08 סכנה!!! לא לקנות דירות!!! תפסיקו להיות פריירים אין יותר
כל המתווחים,הקבלנים, הבנקים ועוד... מנצלים טת המצב ומרוויחים על הפריירים שקונים דירות במחיר הזוי. כל אחד מפרסם מודעה ביד 2 בחינם ומנסה למצוא את הפרייר שיקנה ממנו דירה במחיר הזוי כי גם כך הוא לא משלם על המודעה ומנסה למכור כמה שיותר יקר עד שיפול הפרייר שיקנה ממנו. אז לא להתפתות ולא לקנות במחירים הזוי לא הגיוני להשקיע בחול וחצץ יותר ממליון על תשתעבדו לדירה לכל החיים הדירה לא תעבור איתכם לעולם הבא. תחיו ותהנו מהחיים ותתנו לכל האנטרסנטים שישארו עם הנכסים שלהם. הרי פורסם כבר שקבלן העלה מחירים כי הוא אמר שהציבור משלם אז הוא מוכר כמובן לכל המרבה במחיר.
91 נגד כחלון 28/02/2017 23:01 לא מבין איך מחוסרי הדירות ממשיכים לאכול את הלוקשים
של פחלון.פשוט לא להאמין לכם אלא אם כן כל המגיבים הם פחלון ואז זה מובן לגמרי. תקנו כדי להפסיק לשלם שכירות לחסוך את עלית מחירי הדירות וגם להפסיק להאמים לאיש הפח.כדאי לכם לקנות עוד היום.כל יום שעובר המחירים עוליםםםםםם.
90 ש.מ 28/02/2017 23:00 תרצו או לא.....זה יתרסק (ל"ת)
89 שמטוב 28/02/2017 22:47 איש אחד כותב לפחות50 אחוז מהתגובות
מענייון מי זה ?
פסיכיאטר 01/03/2017 08:42 הוא כותב לפחות 90% מהתגובות ובכול אתרי הנדלן חוץ מהאתר
הפתטי שלו. זה מה שקורה כשסוגרים מחלקות בבתי חולים נפש ומשחררים את האוכלוסיה לרחוב....
שמטוב 01/03/2017 09:23 לא חושב שהוא חולה נפש. חושב שהוא נוכל.
ציטוט: מנהל העמוד מספר כי עתה מתנהלת היערכות להרחבת המהלך, "פתחנו עמותה ואנחנו מגייסים כסף. "פתחנו עמותה ואנו מגייסים כסף ...". כלומר - הטוקבקיסט הזה רוצה לשאוב תרומות מהציבור למימון "העמותה" שלו ואחר כך יקח את הכסף שניתרם למותה ויסתלק. פרייר מי שתורם לעמותה הזו.
אמיר 01/03/2017 14:09 אהה, הוא כבר מגייס כספים, חושב שהוא עינבל אור ומבטיח
ירידות של 47%....
משה ראשל"צ 01/03/2017 06:03 וזה כנראה אתה פפפפחחחחח (ל"ת)
88 נברו הוגט 28/02/2017 22:45 אשדוד
קונים רק במחיר שפוי
87 אני 28/02/2017 22:44 נראה לי ששתים שלושה אנשים יושבים כל היום
מול המחשב כל יום בכל האתרים ורושמים לא לקנות פיצוץ ירד כבר 30 אחוז וכדומה.מי שלא יקנה ימשיך בשכירות ובהמשך באוהל ברוטשילד.לא לשכוח שאת כמות הדירות ביד 2 יש לחלק ב 3 או 4 בגלל כמות הפערסומים של כל דירה.מי שלא יקנה יבכה.
86 אומללים 28/02/2017 22:42 יופי אז לכו לקנות דירה אצל הפסיכולוג (ל"ת)
85 אבא 28/02/2017 22:41 ילדים מסכנים נסחפים אחרי נביא שקר שבתאי צבי. אתם יודעים
כמה התאבדו כשהתבררה האמת הכואבת והגיעה ההתפכחות? מילא הוא לוזר סוציומט שמחפש בלגן ומהומות, אבל יש כמה תמימים שיאבדו את הצ'אנס האחרון שלהם לדירה לפני העליות הגדולות הצפויות בקרוב. לא השתנה כלום בנתונים, מסירת הדירות מתמעטת, הבניה מתמעטת והביקוש כבוש אך גדל והולך.
סדאם חוסיין 01/03/2017 09:23 חבל על המאמץ להסביר. אנשים פה מקבלים כסף בשביל תגובות
לא תוכל להתחרות איתם
84 מתקפת המטקבקים 2 28/02/2017 22:40 כמה משלמים לכם כדי להגיב יום אחרי יום אחרי יום?
אני גם מוכן לעבוד בזה.תמשיכו לשבת על הגדר ולבכות בסוף השנה שוב.
83 אלי 28/02/2017 22:36 כמובן שהציבור ממתין למחיר למשתכן
אבל בסוף יצטרכו לאכול את הכובע.ההיצע יהיה נמוך יותר ועלית מחירי דירות גדולה מאוד בדרך .
82 משה ראשל"צ 28/02/2017 21:06 קשקוש של כתבה דירה זה לא קוטג" (ל"ת)
מאיר 28/02/2017 23:33 נכון, זה פי מליון יותר חשוב
הציבור לא קונה יותר את הבלופים של לובי הנדל"ן
81 משה 28/02/2017 20:23 הפיצוץ מעבר לפינה
לא קונים דירה!!
אגדה 28/02/2017 22:34 בבקשה ילדים הנה הפופוקורן, פיצוץ נעים בסרטים שלכם.... (ל"ת)
80 דור 28/02/2017 20:05 דור שלם משועבד ל 4 קירות
שמר כחלון יקח חברות בניה ויבנה 100000 דירות בשנה וימכור לזוגות צעירים במחיר עלות !!! כמו שבן גוריון בנה בשנות ה 50' וה 60'. זו הדרך לשנות את השיח. כל השאר קישקושים
79 בועה לי בועה לי 28/02/2017 19:52 לא קונה במחיר בועה!
פראייר מי שקונה עכשיו דירה
78 קולט אינטרסנטים 28/02/2017 19:47 התשובה לשאלה, עד לאיזו ירידת מחירים צריך להמתין
טוב דבר ראשון תסכימו איתי כולם שכדור השלג החל להתגלגל. עכשיו נשאלת השאלה באיזו רמת מחירים יש לחזור לשוק חזרה? אז אני אענה בקצרה: מי שיתאמץ קצת ויפתח גרפים היסטוריים של פיצוץ בועות נדל"ן בעולם יכול לראות בקלות שכל בועת נדל"ן שהתפוצצה, הירידות הגיעו לרמה כזאת שהמחירים חזרו למחיר שבו היא התחילה לפחות וככל שהבועה גדולה יותר (כאן אצלנו היא ענקיתתתתת) כך רמת הירידה גדולה יותר ובפרק זמן קצר יותר (ניתן להסביר זאת גם על ידי אפקט פסיכולוגי - ככל שהבועה התנפחה יותר כך רמת הפאניקה עולה כאשר המגמה מתהפכת). לסיכום המסקנה היא כדלהלן: גם אני לא קונה מחזירים דירה במחיר בועה עד שהמחירים יורדים לפחות למחירי 2008). שבת שלום ופיצוץ נעים לכולם.
אמיר 01/03/2017 14:11 מה זה חשוב? בכול מקרה לא תוכלו לקנות,ועל ירידות תחלמו (ל"ת)
77 גל 28/02/2017 19:38 לא קונים דירה במחירי בועה
לא קונים דירה במחירי בועה!!!
76 אריק 28/02/2017 19:31 יושב על הגדר רגל פה רגל שם (ל"ת)
75 ישראל 28/02/2017 19:26 לא קונה במחיר בועה
עד שלא ירדו ב50 אחוז לא קונים דירה במיוחד בריביות והמחירים של היום
74 אדר 28/02/2017 19:16 אני ועוד הרבה מהחברים שלי החלטנו לא לקנות דירה עם בועה! (ל"ת)
73 מ 28/02/2017 19:14 קניית דירה היום היא טעות כלכלית איומה
שאין ממנה כל דרך חזרה. אסור לקנות, לא להשקעה ולא למגורים. כלום. השוק בדרך לקריסה טוטאלית עם העלאות ריבית שיקרו בסוף 2017 תחילת 2018 גם בארץ.
72 מעניין מאוד 28/02/2017 19:08 בארה"ב אף אחד לא מקטר על מחירי הדיור ושם לא זול
בארה"ב דירת 2 חדרים בחור נידח מתחילה ב 250 אלף דולר וזוגות צעירים קונים ב 700 אלף דולר . לא ראיתי אף אחד מקטר מי שלא יכול לקנות שוכר דירה וגם זה לא זול 3 חדרים מתחיל ב 1500 דולר בעיירות ולא בערים מרכזיות
נוי 28/02/2017 23:14 או שאתה אינטרסנט או שאתה מושפע מספינים ושקרים...
אבל המחירים שאתה מדבר עליהם הזויים לחלוטים ושקריים. ב 250 אלף דולר, אתה קונה בארה"ב את כל בית פרטי עם גינה במרק של חצי שעה מכל מטרופולין... במרחק של 500 אלף דולר, אתה כבר קומה וילה ענקים כמעט בכל עיר מרכזית בארה"ב. ולא לשכוח שהמשכורות בארה"ב גבוהות ביותר מפי מאשר בישראל.
אמיר 01/03/2017 14:11 ראית בכלל כמה התייקר הנדלן בארהב? תתחיל לטקבק שם, (ל"ת)
איציק 28/02/2017 19:53 כל הכבוד, לא קונים דירה במחיר בועה, נקודה !!
העם התעורר , כבר לא מצפים שאף אחד יעשה את העבודה בישבילנו, אנחנו לוקחים את המושכות ליידים ומייבשים את השוק.
דן 28/02/2017 19:39 בארה"ב מספיקות חצי מכמות המשכורות שנדרשות כאן לדירה (ל"ת)
אמא 02/03/2017 17:53 שוב אתה עם הסרטים והפופוקורן, פחחחחחח (ל"ת)
71 נמאס 28/02/2017 19:06 כל 5 דקות כתבה על הדיור. דייייייייייייייייייייייייייייי (ל"ת)
70 אבנר 28/02/2017 19:01 צודק לחלוטין, הבועה מתחילה להתפוצץ (ל"ת)
69 אייל 28/02/2017 18:58 הגיע הזמן - למישהו יש סיכה? (ל"ת)
68 דן 28/02/2017 18:57 לא קונים!
עוד קצת והכל מתפוצץ. הריבית כבר מתחילה לעלות והשוק גוסס.
67 אמיר 28/02/2017 18:53 הפיצוץ בדרך
כבר היום רואים ביד 2 שאנשים מורידים מחירים אבל בתקשורת לא מפרסמים כלום
66 Eli 28/02/2017 18:51 I'm not bying department! the prices are too high!!
I'm not bying department! the prices are too high!! I'm not bying department! the prices are too high!!
65 Oren 28/02/2017 18:47 לא קונים עד שיורד לפחות 30%
לא קונים עד פיצוץץץ הבועהה.
64 המשיח 28/02/2017 18:46 נ נג נגמ נגמר נגמרה החגיגה
על הגב של הצעירים. לא קונים דירה במחיר בועה!!!!
63 היועץ 28/02/2017 18:44 משקיעים חכמים? למכור עכשיו!
אף אחד לא מספר לכם שיש בכלל עודף היצע של דירות לא מאוישות, קבלנים כבר התחילו להוריד את המכנסיים.
62 בומבר 28/02/2017 18:43 עוד שניה זה מגיע
עליית ריבית משמעותה ירידת מחיר הדירות מריבית 0.1 לריבית 2 אחוז אומר מחיר הדירות יפול בין 40 ל50 אחוז ראו הוזהרתם מסכן מי שרנה ב5 השנים האחרונות
61 זמן למעשים 28/02/2017 18:39 זמן למעשים
חברים, אין ספק שהמחאה צודקת ואפילו חובתו של כל אזרח! הבעיה היא שזו לא ממש מחאה.. הגיע הזמן לעלות הילוך ולהקים מחאה אמיתית!! החרמות על ירידי מכירות הפגנות בכל מקום פרסום שלילי לכל מי שדואג לנפח עוד את הבועה. פרסום של חברי כנסת שלא עושים מספיק להילחם בזה הגיע הזמן להיות יותר אקטיביים ולא לחכות !!! רק כך נזרז סופה של הבועה הכי נגועה ומושחטת שידענוץ צר לי על כל הנוגעים בדבר כי אין יותר אנטי ציונות וצביעות מלקחת חלק בזה במקום לחשוב על טובת העם ודור העתיד!
60 דניאל 28/02/2017 18:37 מסכים עם כל מילה
עשקו פה דור שלם בשביל להתעשר. מחירים לא הגיוניים בכל קנה מידה.
59 דבו 28/02/2017 18:36 פראיירים אנחנו לא
זה בכח שלנו לשנות...
58 קבלן,בנק,ממשל=שקרנים 28/02/2017 18:36 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
57 אהרון 28/02/2017 18:35 לא להרפות
רק מחאה מתמשכת תכופף את מחירי
56 נדב 28/02/2017 18:33 אני אחד מאלו שלא קונים דירה בגלל דף המחאה
אני עוקב כבר זמן אחרי הדף ובעקבות הדף אני בטוח שהמחירים ירדו ולכן אני לא קונה דירה. זכיתי במחיר למשתכן וסרבתי לקנות דירה במחירים שהציעו לי כי הם היו פשוט מחירים לא סבירים. אני יודע שהמחירים ירדו וכשזה יקנה אני אזכה לקנות דירה במחיר שפוי.
מישהי 02/03/2017 17:13 טוב די אתם באמת שקופים! זכית במחיר למשתכן ולא קנית?
מה זה הבולשיט הזה?! אלפים מחכים למחיר למשתכן, זו הסיבה שיש האטה. מתוך זה רק מאות יזכו ומה עם כל האלפים? ימשיכו להשכיר או שיחליטו לקנות דירה משלהם. חלאס עם השטויות שלכם, נראה כאילו יש פה 4-5 חברה שמחליטים להעלות עשרות טוקבקים שקריים. תרגעו.
55 אהוד אילני 28/02/2017 18:33 יוזמה מבורכת
הבועה לסל וחסל!!
54 השפוי 28/02/2017 18:31 או אה מי זה בא הפיצוץ של הבועה!!!
או אהה מי זה בא, הפיצוץ של הבועה!!!
53 בועה 28/02/2017 18:30 הפיצוץ קרב רק הציבור יקבע
יש להעמיד לדין את כול מי שניפח את הבועה ושיעבד דור שלם לאבדון .... במקום לדאוג לרווחה כלכלית ....
52 זאב 28/02/2017 18:21 רק פרייארים קונים היום דירות
רק פרייארים קונים היום דירות
51 מאיר 28/02/2017 18:20 נעשה ונצליח (ל"ת)
50 לא קונים במחיר בועה! 28/02/2017 18:10 לא קונים במחיר בועה!!!
דירה לא קונים במחיר בועה!!!!
49 אנונימי 28/02/2017 18:09 כשהירידות באות הם באות וחזק ! (ל"ת)
48 דניאל סגל 28/02/2017 18:05 יוזמה מעולה. הדור המשכיל מול "בעלי האחוזות"-
אנו לא מוכנים להשתעבד ל"בעלי האחוזות" שיסרסו בחיינו, רק בשביל לחיות במדינה אותה אנו מטפחים- גם כלכלית ושעליה אנו שומרים.
47 יוסי 28/02/2017 18:05 2017 שנת השינוי...
עליית ריבית. מס על משקיעים קיימים. עליית מס רכישה. משכנתאות מתייקרות. שיא בדירות חדשות ריקות על המדף. שינוי תפיסה של הציבור. המגמה למטה.
46 שי 28/02/2017 18:04 כל הכבוד לעמוד (ל"ת)
45 ליאת 28/02/2017 18:03 כיף לשבת ביחד על הגדר
דף המחאה מגדיל את כוחו מיום ליום, ויש לנו כח צרכני אדיר! לאט לאט מובאות לידי חברי הקבוצה עוד ועוד כתבות שמוכיחות שהסבלנות שלנו כקבוצה משתלמת. לא קונים דירה במחיר בועה!
44 לאון 28/02/2017 18:02 הפיצוץ קרב מהר מהצפוי
כשרואים אין סוף כתבות על ירידת המחירים, המגמה ברורה מאוד, הפיצוץ כבר כאן
43 שינוי? 28/02/2017 18:00 קבוצה של שמאלנים
סתם:) ,הרי זה מה שיגידו עליכם.כאילו למי שאין דירה אכפת ממשהו מדיני עכשיו... כל הכבוד על היוזמה והנחישות , לא קונים דירה במחיר בועה! ואגב שר האוצר יבחן על המחירים שיביא לקראת בחירות הבאות, ונראה לי שהבוחרים שלו רוצים כבר לראות תוצאות.
איציק 28/02/2017 19:51 בולשיט
הכי קל לזרוק שטויות באוויר כדי לדכא את המחאה , אבל אם באמת היית עוקב , היית יודע שהדף לא נוקט שום עמדה פוליטית ולמעשה הדף תקף כל זרם פוליטי שלא עושה צעדים להורדת המחיר , כולל הימין מרכז ושמאל. אבל אנחנו כבר לא קונים את הניסיונות להשבת המחאה כי זה כבר מזמן לא עניין של ימין ושמאל , זה כבר עניין של הישרדות נטו
42 אדי 28/02/2017 17:56 שכל האינטרסנטים יתפוצצו לא קונה דירה במחירים האלה!! (ל"ת)
41 ישראל 28/02/2017 17:55 מה שהמחאה תעשה היא תביא עוד מפלגות שיבטיחו
קריסה בנדל"ן, היו כאלה "חכמים" שהגיעו לכנסת בגלל ההבטחות אתם רוצים להביא עוד?
40 חיים 28/02/2017 17:55 לא קונים דירה במחיר בועה
לא קונים דירה במחיר בועה הכוח בידי הצרכן
39 טדי 28/02/2017 17:55 מחקו דור שלם. אכן, מילים כדורבנות
וכאשר תקום ועדת החקירה, כולם יגלגלו עניים לשמיים
38 אל 28/02/2017 17:52 המשקיעים בפאניקה כי הם כבר מבינים
המגמה השתנתה, זה עובר מפה לאוזן, האנשים מחכים בסבלנות למחירים נורמלים ולא הזויים כמו היום
שמטוב 28/02/2017 22:41 אתה חי באשליות והאוזניים שלך שומעות קולות הזויים (ל"ת)
37 רוני 28/02/2017 17:52 בגץ לא יעזור לכם
מפוצצים את בועת הנדלן. חזירים
36 סיימון 28/02/2017 17:50 נוסחת הקסם שמגלה את המחיר האמיתי
ראיתם דירה שמחירה 600 אלף שח המחיר האמיתי שלה הוא 198 אלף שח פשוט תורידו 66% מהסכום ותגיעו למחיר האמיתי של הנכס
אבגי 28/02/2017 22:49 אתה יכול לקנות בסכום הזה בסוריה.חה חה חה (ל"ת)
35 ניר 28/02/2017 17:49 כנסו
ירדו המחירים אתם הזויים כתבה דרך אינטרסנטים של כחלון
34 יוסי 28/02/2017 17:47 חיים בסרט
נגיד ותצליחו להוריד מחירים ואז כולםםם ירוצו לקנות ושוב יעלו המחירים
דני 01/03/2017 17:11 אם יתחילו לקנות אזי המחירים יתייצבו, אך לא יעלו שוב (ל"ת)
דן 28/02/2017 19:00 אף אחד לא קונה מנייה בהתרסקות
אף אחד לא יקנה כל עוד זה יורד, אם אני אקנה היום ומחר זה ירד אז הפסדתי.
טדי 28/02/2017 18:13 בין השנים 1998 -2008 המחירים ירדו בחדות וברציפות
ותתפלא אף אחד לא רץ לקנות בשוק יורד מה שהחזיר את הקונים לשוק הייתה הריבית הנמוכה ותו לא.
מישהי 02/03/2017 17:29 אתה מדבר על 10 שנים
10 שנים שבהן המצב הביטחוני כאן לא היה טוב, אם אתה זוכר את האינתיפאדה שכל 5-10 דק' היה מתפוצץ אוטובוס/מסעדה וכו'. הייתה את המלחמה בשנת 2006 - מלחמת לבנון השניה. המצב במדינה לא היה מזהיר במיוחד. בנוסף, קמו ערים חדשות - היצע הדירות עלה. זו לא חכמה להציג את אותן השנים כשמספר הצעירים כאן שמחפשים דירה רק עלה, שלא נדבר על משפרי דיור.
אמיר 01/03/2017 14:14 זה יפה שאתה אף פעם לא מתבלבל מהנתונים (ל"ת)
אומגה 28/02/2017 18:59 ירדו ריאלית כמעט שלא נומינלית, צריך לדייק (ל"ת)
איציק 28/02/2017 19:48 ירד גם נומינלית
וגם ריאלית
33 שלום 28/02/2017 17:47 רוצו לקנות דירה
אם לא תקנה היום לא בטוח שלא יעלה מחר :)
ליאור 01/03/2017 07:53 לא קונים גם שיכולים
אפילו שאני יכול להרשום לעצמי לקנות בית אני מחכה , ביחד כולנו נצליך לפוצץ את הבועה
דן 28/02/2017 20:12 בטוח שירד (ל"ת)
דן 28/02/2017 20:10 בטוח שירד (ל"ת)
32 לא קונים דירה במחיר 28/02/2017 17:45 לא קונים דירה במחיר בועה!!! (ל"ת)
31 רפאל 28/02/2017 17:44 המחירים יורדים כבר חצי שנה כל הכבוד לכולם!!
כוחות השוק עובדים יפה. הירידות בפועל כבר כאן ומזמן. מחכים לקריסה!!
30 אדיר 28/02/2017 17:44 לא קונים דירה במחיר מופקע!
לא משתעבדים ל4 קירות! המחירים יצנחו כי לא יתכן פער עצום כזה בין השכר לעלות דירה לאורך זמן.simple as that
29 נמאס משקרנים 28/02/2017 17:44 שף הזוי ומלא בשקרים והסתות
הבעייה בדף המחאה הזה שחוץ משקרים וסילוף נתונים אין שם שום מחאה כמה ממרמרים שלא החכימו לרכוש דירה בעל הדף בן 50 כמעט ככה שהבועה לא הייתה בזמנו והסיבה שהוא בלי דירה היא התנהלות כלכלית לא נכונה... צריך לקרוא כדי להאמין כמה שקרים והסתה מחיקת תגובות וסילוף האמת יש גדף המחאה ההזויי הזה... המלצה לכולם לקחץ בעירבון מוגבל מאוד את הנאמר שם ולהבין שרושמי הפוסטים הם אנשים שמבחינתם העולם חתפוצץ העיקר כולם ידפקו ויפסידו... אין ראיית עולם כלכלית צזון או מטרה רק מירמור יש בדף הזה...
אני 28/02/2017 22:48 יפה כתבת.שלא יקנו אבל אחר כך יבכו. (ל"ת)
דן 28/02/2017 19:05 עוד משקיע לחוץ
ואל תשחק אותה גאון פיננסי, כשעוד היה אפשר לקנות פה דירה רובנו עדיין היינו בצבא. עשית מה שכל אחד עם קצת כסף עושה כשהריבית נמוכה.
אתה הוא ההזוי 28/02/2017 18:30 הפיצוץ קרב ובא!
לא רלוונטי בן כמה מנהל הדף, הוא מייצג דור שלם של אנשים שלא קנו דירה וכיום כבר לא יקנו. לקנות במחיר הנוכחי פשוט לא כדאי עבור אף א ח ד. המשמעות היא שעבוד לכל החיים עבור חתיכת בטון עלוב. עובדתית העלייה בישראל היא הגבוהה ביותר מבין מדינות ה-OECD, ונובעת מחזירות של הדור הקודם. שום מדינה שמכבדת את עצמה מתנהגת בבהמתיות כמו בישראל. פיצוץ הבועה שיצרתם קרב, ולא תעצרו זאת!
איציק 28/02/2017 18:20 איזה קשקוש
הדף היחידי שמציג את הפרשנות הנכונה לנתונים. ולגבי חברי הדף, כשמחירי הדירות היו "נוחים", רבים מהם היו בצבא, עסוקים בלהגן על דירותיך שלא יפלו עליהן טילים. אז קצת כבוד...
טדי 28/02/2017 18:12 אתה נשמע מישהו בלחץ..,
אז כאחד שמגיב הרבה בדף, אני בן 50 פלוס, בעלותו בית גדול ויפה ומסודר כלכלית, מה שכנראה יימנע מהילדים שלי בגלל מחירי הדיור הכי גבוהים בעולם. ועד כמה שאני יודע, מנהל הדף בן 30, מסודר כלכלית ובעל הון עצמי גדול, אבל לא מוכן לזרוק את כל הכסף שלו בשביל שהבנקים, הקבלנים וכמה אינטרסנטים ימשיכו להתעשר. בכל זאת, זה הכסף דלו ועובד קדה בשבילו. ובנוגע למחיקות. הרי מי ששלט עד היום בשיח הציבורי, זה משרדי יחסי ציבור של התאחדות בוני הארץ שמשלמים מיליונים למימון ההצגה של המציאות המדומיינת של המחסור. וכן, כאשר התודעה של השקרים של האינטרסנטים מנסה להמשיך לפמפם את הבועה בדף המחאה, אז ההודעות השקריות שלהם נמחקות. אם הם רוצים לפמפם שקרים ומציאות מדומיינת, שימשיכו לשלם למשרדי יחסי הציבור והלוביסטים. לא בדף מחאה טהור שמביא עובדות שמסלפות את השקרים שלהם
28 לא פראייר 28/02/2017 17:43 לא קונים
לא קונים דירה במחיר מופקע!!
27 אסף 28/02/2017 17:42 יוזמה נהדרת (ל"ת)
26 רון 28/02/2017 17:42 אם לא יקרה בקרוב, מחאת 2011 תהיה משחק ילדים....
הרסתם דורות שלמים.... במקום להריץ תכנית חירום נותנים לכחלון להתאמץ לבד. כנסת ישראל חידלת אישים מאין כמוה.
מה יהיה ? 28/02/2017 22:52 פשוט תעבור לאוהל או לדירה של עמידר (ל"ת)
בא 28/02/2017 18:04 זה המנהל ביבי ,אתה מחפס את המפתח מתחת לפנס הלא נכון (ל"ת)
25 איציק 28/02/2017 17:40 למה אנחנו צריכים לשלם סכומים מטורפים
30 שנה משכנתא של 5 אלף שקל אם הפטרו אותי מה אז ?
ליאור 01/03/2017 07:50 אההה פה הקומבינה
אם יפטרו אותך ולא תתליח לעמוד בהחזרים הגבוהים המדינה תבעט אותך מהבית בלי שום סנטימנטים או רגש ותמכור את הבית ששעיבדת לבנק לפראייר הבא.
24 גיל 28/02/2017 17:40 לא נסכים להשתעבד, מהפכה!
כל הכבוד לכל הפעילים היקרים
נכה מחוסר דיור 28/02/2017 18:18 נכון לא נסכים, עבדים היינו במצרים ב...
ישראל אנחנו רוצים להיות בני חרין
23 הגיע הזמן 28/02/2017 17:39 כל הכבוד!
יוזמה מבורכת...כל הכבוד! רק ככה נצליח!!
22 שגיא 28/02/2017 17:39 הפוליטיקאים מדברים אנחנו פשוט לא קונים!!!
לא קונים את הדירות במחירים ההזויים
21 רונית 28/02/2017 17:38 הבועה תתפוצץ בענק בקרוב מאד. הגיע הזמן (ל"ת)
20 ' 28/02/2017 17:38 היא תתפוצץ ככה או ככה וזה כבר התחיל להתגלגל. (ל"ת)
19 קלקלן 28/02/2017 17:35 שני מיליון יהודים מאמריקה בדרך לישראל (ל"ת)
בא 28/02/2017 18:05 ממש. (ל"ת)
טדי 28/02/2017 17:59 כבר לא נשארו כלים לאינטרסנטים...
ממשיכים לנסות לפמפם את המציאות המדומיינת שלהם..
18 איציק 28/02/2017 17:32 פשוט
לא קונים דירה במחיר בועה. נקודה
יורי 28/02/2017 17:51 בסדר אבל באיזה מחיר במרכז כן נכון לקנות? (ל"ת)
איציק 01/03/2017 08:41 היעד שלי
אני הצבתי יעד 50? ריאלית פחות מהיום. כלומר בערך מחירי 2007 פלוס הצמדה למדד. אז אתחיל להתעניין
בכנות? 28/02/2017 23:02 במחירים של היום אחרת תפסיד בהמשך! (ל"ת)
דן 28/02/2017 20:04 במחירי 2007 (ל"ת)
17 א.ק 28/02/2017 17:32 לא קונים דירה במחיר בועה (ל"ת)
16 אבי 28/02/2017 17:32 לא קונים דירה במחיר מופקע!!!!
זהו אינטרסנטים לכו הביתה אני את הדירה שלי לא קונה ביותר מהמחיר ב2008
15 לא קונה 28/02/2017 17:32 לא קונים דירה במחיר מופקע!!!
מפסיקים להיות תרנגולות שרצות אל השוחט
14 אסף 28/02/2017 17:32 כבר ממש שומעים את הבום!!
חברים יקרים רוכשים פוטנציאלים כעת זה לא הזמן לרכוש דירה!! צריך להראות לאליטות שאנחנו לא עבדים מודרנים, לא נולדנו בכדי לתדלק את השלטון שלא רואה אותנו ממטר.!! המחירים יפלו וזה יהיה כואב מאוד ולהרבה אנשים, אבל לא לנו.. אלו שאין להם דבר. לא קונים דירה במחיר בועה
13 בן 28/02/2017 17:31 צודק!
בועת הנדלן תתפוץ בקרוב וכולם ירוויחו מזה. (מלבד קבלנים עם משכורות ענק)
12 הומלס 28/02/2017 17:31 לא קונה דירה במחיר בועה. נקודה. (ל"ת)
11 מחאת הדיור 28/02/2017 17:30 זאת המחאה הכי ספונטנית והכי חשובה
בעשור האחרון, קורת גג ראויה במחיר הוגן ושפוי גם בשכירויות וגם בדירה ראשונה למגורים. הדור הנוכחי נלחם למען הדורות הבאים.
10 רועי 28/02/2017 17:28 תרצו או לא
הפיצוץ בדרך ושום דבר לא יעצור אותו. הציבור התפכח והפסיק להיות כספומט של חזירים. היכונו לנחיתה.
9 נמאס 28/02/2017 17:25 מי שקונה דירה במחירים של היום צריך עזרה נפשית...
לא משעבדים את החיים בשביל עסקנים ושקרנים! עוד מעט הכל יקרוס!
אתה בסוף 28/02/2017 22:56 תצטרך עזרה כי תהיה לך בעיה ליקנות כשדירה
תעלה מיליונים .
8 איציק 28/02/2017 17:25 מדהים
אין מילים פשוט כל הכבוד
7 איתן 28/02/2017 17:24 לא לקנות עכשיו דירות.רק פראיירים יקנו עכשיו. (ל"ת)
6 עמי 28/02/2017 17:24 המשקיעים הקבלנים והשמאים קוראים ועושים במכנסיים
הם מבינים שהחגיגה נגמרה, וכמה שלא ישתלו כתבות מוטות בתקשורת, וכמה שלא ירוצו לאולפנים לשקר ולחרטט, הם הולכים לחטוף חזק.
5 גבי 28/02/2017 17:23 עאלק העומד מאחורי העמוד אנונימי -בטח שליחי כחלון (ל"ת)
אריק 28/02/2017 19:33 כחלון המלך! (ל"ת)
4 גיתית 28/02/2017 17:22 לא קונים לא קונים לאאאאא קונים דירהה במחיר בועה (ל"ת)
3 אבנר 28/02/2017 17:22 צודקים. זה רק שאלה של זמן (ל"ת)
2 יהיב 28/02/2017 17:21 חחח כחלון לא תצליח הגידול באוכלוסייה לעולם לא ידביק החו (ל"ת)
1 דני 28/02/2017 17:21 חברה אין מה ...
להגיד הבחור צודק ,אני איתו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש