18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ההכרעה נדחתה: ענבל אור העבירה מכתב לשופט - "בני משפחתי מוכנים לעזור לי - תן לי הזדמנות"; הנה הנוסח המלא

זה היה דיון סוער. ענבל אור התפרצה, וננזפה ע"י השופט - "שבי! אני אוציא אותך מהאולם!". מחכים להכרעה
 |  63
בדקה ה-90
Share
האם 'אור סיטי' של יזמית הנדל"ן ענבל אור הולכת לפירוק? הדיון הקריטי הסתיים ובשעה שכולם מחכים להכרעתו של השפט אורנשטיין, ענבל אור העבירה מכתב לשופט. בעקבות המכתב, ביקש השופט אורנשטיין את תגובת הנאמן תוך 24 שעות. הנאמן, עו"ד איתן ארז, השיב תוך שעות ספורות ומבקש לדחות את הבקשה של אור. כמו כן, הוסיף הוא כי מדובר בדפוס קבוע של אור: ""מכתבה" הנוכחי של בעלת השליטה מהווה שיטת פעולה שחוזרת על עצמה שוב ושוב כלפי כל הגורמים ברגע שבעלת השליטה חשה שיש צורך למשוך זמן". כעת נותר לחכות להכרעת השופט.


וכך כותבת ענבל אור לשופט במכתב שהעבירה מוקדם יותר: "יצאתי מהדיון היום נסערת ונרגשת. קשה לי להאמין שאוכל לוותר על מפעל החיים שלי. אני מאמינה בחברות שלי ובפרויקטים שלי באמונה שלמה ובטוחה שיש סיכוי טוב להצלת החברות שבניתי במו ידיי במשך 11 שנה". 


ענבל אור לקראת סוף הדיון: "יש למנות מישהו שלא בא לפרק אלא מישהו שרוצה לבדוק פרויקט פרויקט. אני מוכנה באופן אישי להגיד ולהצהיר כאן שאם יחסר כסף לאחד מהנושים כאן אני לוקחת את כל נכסיי ושמה אותם באופן אישי ואני מקבלת מרוכשים מבחוץ שמוכנים לתת כסף. החברה לא יכולה להתפרק, זה אסון! אני מבטיחה שכל אגורה לא תילקח מאף לקוח שלי. אני מוכנה לשם כך לשים את נכסיי ובית המשפט יאמין לי שיש לי הרבה".עו"ד מטעמה של אור במהלך הדיון: "הליך הפירוק הוא גזר דין מוות לחברות וידינו צריכה לרעוד לפני החלטה כה גורלית. אני מתחייב שימונה רו״ח בעל תפקיד שיישב פרויקט פרויקט ונראה אם הולכים עם חלק לחיסול וחלק הבראה. אני יודע שהנאמן לא שש לקדם הצעה כזו. אבל האם זה הוגן? אנו מצויים על סף התהום, דחיפה קלה ומפרקים הכל".

עו"ד של אור המשיך: "אני הייתי מצפה שהנאמן יגיד ש-5-7 ימים לא מאפשרים בדיקה יסודית ויש משקיעים שרוצים להשקיע והם גם רוצים שענבל אור תישאר. אולי היא לא מצטיינת בניהול, אבל בשיווק היא נהדרת. תן לה 30 ימי חסד שתוכל להיות בהבראה שיקום ותקווה". השופט אורנשטיין בתגובה: "אין פרויקט שלא הוגשה בו בקשה לפירוק". בכל אחד מהפרויקטים הבקשות שקיבלתי הן להוציא את החברה מהקשר, לא רוצים להמשיך". עו"ד של אור משיב: אני מבין את ההיסטריה אבל שוב אומר, אם תחליט על הפירוק - יהיה פה חורבן. הגברת אור רוצה לממן מכספה ותמכור נכס - שהנאמן יחליט איזה נכס שישמש לטובת ההפעלה... בוא נגיע לחורבן עוד חודש ואולי לא נגיע לשם". 

נציג בנק מזרחי - "יש פה פירמידה קלאסית"
 
עו״ד פינס מטעם בנק מזרחי אמר בדיון כי: ״שאלה אחת נותרה ללא מענה והיא צורת מימון העסקים של החברה, שהיא שיטת פירמידה קלאסית: הראשונים מממנים את האחרונים. בשיטת פעולה כזו לא יכולה להיות הבראה זה בלתי אפשרי״. 

לגבי שאלת המימון בתקופת ההקפאה, אמר: "זו עזות מצח לבקש מהבנק לממן את ההרפתקה החדשה הזו אחרי הטענות של אור. ב-16 בפברואר הייתה חריגה ממסגרת האשראי ומנגד הפקידה אור מיליון שקלים וזאת כדי לשכנע את הבנק שלא לסגור את מסגרת האשראי", אמר פינס.



אורנשטיין לנציגה של ענבל אור: "אנו במצב נתון שהחברה אמורה להחזיר כספים. האם יש יכולת להחזיר?"

בילט (נציגה של אור): "אנשים היו צריכים להחזיר וביטלו את הצ׳קים. זה לא הנרשמים, אך החייבים שבעלי זכות לדירה. אין כאן פירמידה החברה הרוויחה. בנושא ההקפאה, כשהוגשה הבקשה החברה הציעה מיליון וחצי שקל לממן את הקפאה, שמקורם מכירת הזכויות בחברה הציבורית וכבר הייתה תעודת הסכם שצורפה לבקשת ההקפאה". 

אורנשטיין: "חלק מהמניות של החברה הציבורית שייכות לבנק המזרחי"

בשלב הזה ענבל אור מתפרצת לדיון בטענה כי זה לא נכון, ויש בקופה 1.94 מיליון שקל.

בילט: "הגיעו להסכמה שהסכום שיופקד הוא 400 אלף שקל והיא הפקידה 111 אלף שקל. היא תעמיד 400 אלף. את הסכום הנוסף תוכל להביא ממכירת דירת פנטהאוז במגדל הטייסים".
 
אורנשטיין: "מדובר בדירה משועבדת".
בילט: "הנכס היקר ביותר נמצא בז׳בוטינסקי 104 ברמת גן. ביקשנו למשכן את התכשיטים ואין פה שום הלבנת הון". 

אורנשטיין: "איפה הסכם המשכון?"
בילט: "הנאמן קובע בנספח 4 שיש הון לחברה 3.4 מיליון שקל, ולא שמעתי מקרה בו מפרקים חברה שיש לה הון".

אורנשטיין: "מה פתאום! יש לה חוב של מעל 100 מיליון שקל". 
בילט: "גם נתון היתרה שרשם המלווה לא נכון. למען הסדר והדיוק לא יכול להיות דבר כזה. 
ב29 בפברואר נמכרו נכסים. הנאמן מתעלם מהזרמות הכספים של ענבל אור לחברה. על פי הנספח של רו״ח ברלב יש הזרמות כספים".

אורנשטיין: "נתונים מ-2009, 2010".

אור לא מרוצה מאופן שבו עורך הדין שלה מציג את הדברים וממשיכה לנסות להתפרץ לדבריו. אורנשטיין נוזף בה: ״אני מבקש ממך, עורך הדין שלך מדבר אם תרצי תכתבי לו פתק. לא ראיתי התייחסות עניינית בבירור שהוגשה תביעה ב2011 על פרויקט בבלי".

רו״ח ברלב: "כתוב בבירור שהוגשה תביעה והרישום נרשם בפועל על פי הכנסת החברה". 

אורנשטיין: "שאלתי למה כתוב שיש תביעה שלא הוגשה?"

ברלב: "ב-2 בלילה קצת קשה לבדוק נתונים. אדוני יקרא המאזן אם התביעה תזכה".

אורנשטיין צועק: "התביעה לא הוגשה"
ברלב: "אם ינתן לי זמן לבדוק אוכל להשיב".

אורנשטיין: "זו תשובה. בפרויקט בבלי הושקעו 20 מיליון שקל ו-8 מיליון שקל שיווק".
ענבל אור: "אפשר להגיב?"

אורנשטיין: "התשובה היא לא! אני אוציא אותך! ככל שההתפרצויות תמשכנה לא יהיה מנוס להוציאה מהאולם. יש בור של 20 מיליון שקל כי לקחו מפרויקט אחר לכסות את הבור שנוצר בפרויקט בבלי".

המפרק: "לחברה אין שום רכוש"
עו״ד איתן ארז, המפרק שמונה לחברת אור סיטי נדל"ן, אמר מוקדם יותר היום בדיון: "יש לגייס בין 150-100 מיליון שקל להבראת החברה ומנגד לא רק שלחברה אין שום רכוש אלא גם סכומים קטנטנים איננה יכולה לשלם, כמו ליסינג לרכבים. אפילו את האגרה להקפאת ההליכים החברה לא שילמה. בנק מזרחי החזיר צ׳קים מה-22 לפברואר לפני התחלת החקירה ברשות המסים".

לגבי תגובת אור לפיה אין הצעה להסדר נושים לפי חוקי החברות והתקנות, אמר ארז: "לא כתוב מהיכן יגיע הכסף ואייך יוחזר לנושים. אין מה לשמר, אין מימון וכל יום החוב עולה בעשרות אלפי שקלים. רק אתמול נודע שאור שילמה מקופת החברה 430 אלף שקל שכירות לפנטהאוז שהתגוררה בו. יש כאן 450 משפחות לדאוג להן".

פרשת ענבל אור שהחלה עם פתיחת החקירה ברשות המסים לפני כחודש והתגלגלה ככדור שלג שעבר דרך דיונים רבים בבית המשפט וביניהם בקשות פירוק ופשיטת רגל שהסתיימו בהחלטה למנות נאמן לחברה מטעם ביהמ"ש. נזכיר כי הנאמן הגיש בשבוע שעבר המלצה נוקבת לפירוק החברות בבעלותה של אור, תוך פירוט נרחב על מעשיה וביניהם משיכת כספי החברה למימון גירושיה ושורה של האשמות קשות ביותר על התנהלותה. אור ביקשה זמן להגיב לדו"ח זה, אך השופט דחה הבקשה. היא לא נשארה חייבת, והגיבה לנאמר בדו"ח: "מדובר בדו"ח מגמתי שבוחר להתעלם מהנתונים הפיננסיים האמיתיים".

נוסף על כל התהליך המשפטי והחקירה ברשות המסים, לאורך כל דרכה, ענבל אור בוחרת לפעול גם בזירה התקשורתית. ביום שישי האחרון, בחרה אור להתראיין לחדשות 2 שם היא מתפרקת מבכי מול המצלמות וטוענת כי "השמיים נפלו עליי".."חשד להעלמות, רק חשד. ואז בום, סוגרים לך את החשבונות". 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

63 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 אור 07/04/2016 01:51 יהיה בסדר, המחירים עולים והחוב יוחזר זה עניין של שנה שנ (ל"ת)
45 צדוק 04/04/2016 12:59 במדינת ביבי, כחלון, הרצוג, בנט, וליצמן לכל שרלטן יש
רישיון לתחמן אנשים ולשאוב את הונם לכיסו -- יזמית עלאק !!!!
44 בני גור 04/04/2016 12:27 אם יש דבר שמדאיג אותי
מה זה הצלקת בצד שמאל, מה זה קמטי הבעה, כשקניתי את הדירה זה לא היה
43 אזרח שמבין 04/04/2016 09:38 בסוף הכול קשור לביבי נהנתניהו שהרס פה הכול
מי שהצביע לו עוד ימרוט את שערות ראשו.
42 אלי 04/04/2016 08:03 האישה הזאת ממש פסיכית
ראיתי את הראיון ולפי תנועות הגוף האישה הזאת ממש פסיכית אך אך אך אךאך אך אך אך אנשים קנו אצלה דירות .גם שלי נרקיס לא יקבל את הריבית הרצחנית .
41 אחד 03/04/2016 22:06 זאב זאב
מה עשתה בין לבין לפני הקפאת הליכים? מכרה דירה אחת לשניים רשמה דירות ע"ש בנותיה הקטינות מה עוד.. אני אם הייתי שופט הייתי לוקח את המכתב שלה בדרך לשרותים נראה לי שהוא רך יותר מנייר טאולט. אבל השופטים שלנו לב רחום להם על האכזריים ביותר. והקונים רעיונית דירות? הרעיון של השופטים שיגורו ברחוב. נו נו.
40 יעקב 03/04/2016 20:51 ומי יעזור לאלה שלא יראו את כספם? (ל"ת)
39 ששדדה .... 03/04/2016 19:58 בקיצור, הפריחה הרויחה עוד 24 שעות כדי להעלים כספים (ל"ת)
38 א 03/04/2016 19:41 ענבל - תהיי חזקה!!!
מאמין בך, אין שום סיכוי שתכננת להונות אנשים ו/או לפגוע בהם אותה תקשורת שהעלתה אותך למעלה חובטת בך בלי הפסקה
אלי 04/04/2016 08:05 זאת את
שקיבלת 40000 שקל לחודש.
37 מה זה גן ילדים? 03/04/2016 18:01 טוב שלא הביאה מכתב מההורים
שהשופט יאפשר גם לכל המסכנים שאכלו אותה אצלה להגיש לו מכתבים.
36 יעקב 03/04/2016 17:22 זה סופו של כל בלון (ל"ת)
35 Joe 03/04/2016 16:47 עינבל אור עובדת על מערכת המשפט
הגיע הזמן שהמערכות יתפכחו והשופטים יבינו שיש כאן עסק עם רמאית שרלטנית, שמגיע להחרים את כל רכושה הפרטי, ולהעביר את הכספים לנפגעי רוכשי הדירות.
34 שמשון 03/04/2016 16:23 אני מקווה שיזרקו את הנוכלת הזאת ל- 20 שנה להירקב בכלא
כדי למנוע מעוד נוכלים לגנוב מאזרחים את הנכס הכי חשוב שלהם חייבים לתת לה עונש מרתיע כזה שימנע מנוכלים פוטנציאליים להשתמש בשיטת קבוצת הרכישה לביצוע פשעים בשיטה שבה נקטה.
33 הקבלן 03/04/2016 15:39 ענבל אור והתקשורת
במיוחד ערוץ 10 שנתנו במה לענבל אור עוד בזמנו של שרון גל בלילה כלכלי. לתקשורת יש אשמה רבה במה שקורה עתה עם ענבל אור וכל רוכשי הדירות שקיבלו רושם מוטעה על הגברת הצעירה והנחמדה כביכול והשקיעו ממיטב כספם. היכן התקשורת במיוחד ערוץ 10 שהעלוה לכותרות השכם הערב ולא בדקו את שיטתה...ענבל אור לא קבלנית ולא יזמית אלא מתווכת ששידרגה את עצמה לרמה מאוד מסוכנת. והתקשורת עשי חשבון נפש היכן אחרויותך בפגיעה באנשים תמימים
דני 03/04/2016 17:27 זה בסדר גם עכשיו שרון גל ירכב עליה בדרך למטה (ל"ת)
32 אורון 03/04/2016 14:58 אותה כותרת תראו גם בנדלן בעוד חצי שנה,
ככה זה בחיים .וגם במניות תראו אותו דבר, למדו מהבנקים את השיטה
31 אורי 03/04/2016 14:58 האם תפתח חקירה פלילית? או שהמשטרה תתרץ "כמחלוקת אזרחית? (ל"ת)
הבורר 03/04/2016 15:10 אין פתרון אחר
חזרה למעברת ממבו
30 אורי 03/04/2016 14:57 פרשת אור סיטי לא התחילה עם חקירת המיסים. הרבה קודם.
רק שאתם עיתונאים שלא עושים תחקירים אלא רק קוראים הודעות יחצן. והאגו שלה הוביל אותה לטעון שרשות המיסים התחילה בלאגן. היא כבר קודם על הקרשים.
29 LL0305 03/04/2016 14:56 מזעזע.......... (ל"ת)
28 א 03/04/2016 14:42 נוכלת לכל דבר. צריכה לשבת שנים בכלא (ל"ת)
27 יצא בזמן 03/04/2016 14:40 הראשון לחתוך מהפרמידה היה בעלה (ל"ת)
26 טעות 03/04/2016 14:25 פירמידה קלאסית - האחרונים מממנים את הראשונים (ל"ת)
חוב חדש משמש לפדיון 03/04/2016 14:49 כמו אגח מדינה וחברות. לפני הפדיון מנפיקים חוב חדש
לרוב ללא ערבויות. פירמידה קלאסית
25 גדי 03/04/2016 14:11 איפה היה הבנק עד עכשיו?
לא מבין! הלוותם מיליונים ולא פקחתם על התנהלות הכסף או לפחות לא ראיתם דוחות ולא ביררתם מה היא עושה כל רבעון? חלק מהפלונטר גם בגלל הבנק שלא מינה מפקח מטעמו על הפרויקט. אז מה הם באים הטענות עכשיו?! מישהו יכול להסביר לי?
24 פרעה 03/04/2016 14:07 בפירמידה קלאסית, האחרונים מממנים את הראשונים
האחרונים להגיע לחגיגה, מממנים ב"השקעתם" את הראשונים ש"השקיעו". אני חושב שחוסר הבנה במושגים הוא גם בין הגורמים לזה שאנשים תמימים נופלים בפח. השכלה והבנה הם לרוב תרופה טובה שמונעת מאנשים שיש להם אותה, ליפול בתופעות כמו ענבל אור. ולכן רצוי לתקן את הכותרת לכתבה
23 ענבל חושך 03/04/2016 14:07 ענבל את אם כול הערסיות של ישראל (ל"ת)
22 הזוי 03/04/2016 13:47 נציג בנק מזרחי מדבר על פירמידה והבנקים הם אבות ומטפחי
הפידמדות. ללא תמיכה גורפת ועידוד מסיבי של הבנקים, הפירמידות לא היו באות לעולם בישראל.
21 אריה ספיר 03/04/2016 13:45 "אי אפשר לקחת את ענבל א האמיתית"- באמת , מי רוצה? (ל"ת)
20 יקנעמוס 03/04/2016 13:43 לפני הראיון חשבתי....
שהיא בן אדם מדהים. אחרי הראיון אני חושב שהיא מדהימה מאד! אני מחזיק לה אצבעות שתצליח לצאת מהבוץ כי אם כך יקרה, סימן הוא שיש עוד תקווה לאנשים רבים וטובים שנקלעו למשבר ויכולים לו.
בבר 03/04/2016 14:40 הולכת לכלא (ל"ת)
19 אורן 03/04/2016 13:35 השיטה שלה , זה כמו הבנקים והבורסה והנדלן.
כל הקודם זוכה, והאחרונים מפסידים , מה חדש?
18 הבורסה יורדת 03/04/2016 13:26 כי חברה גדולה קורסת ענבל אור סיטי (ל"ת)
17 לכבוד השופטים 03/04/2016 13:24 נא לפרק מייד את החברה אם לה אפילו כסף להיתר (ל"ת)
16 עוד אחת 03/04/2016 13:16 פתחה חברה עם 1000 ש״ח ארוחת בוקר אנשי פריארים (ל"ת)
15 תום 03/04/2016 13:13 בנקאים מושחתים כל עוד השיטה עבדה לא אמרתם לא הזהרתם (ל"ת)
14 ענבל חרא 03/04/2016 13:12 היא הפרצוף של המדינה. הקונים הסתנוורו מהמחשוף שלה
ומיד חתמו. מגיע לכם.
13 לפרק את חברותיה 03/04/2016 13:07 ההצגות של ענבל קריאף/אור ממש לא מרשימות היא פושעת ויש
ולהוציא נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ...על מנת להבטיח החזרה של מקצת הכסף לנושים!
12 צוק 03/04/2016 12:58 מסוכנת לציבור לכלא מיד!!! (ל"ת)
11 עמית 03/04/2016 12:58 סוף גנב לתליה (ל"ת)
10 אורן 03/04/2016 12:53 משנראה זול יוצא יקר מאוווד! (ל"ת)
LL0305 03/04/2016 14:59 יקר בלי תמורה.......... (ל"ת)
9 תום 03/04/2016 12:46 פלילי
צריך למצות את הדין עם רב נוכלת מסוגה אין לי חמלה עליה יש לי חמלה על הקונים שקנו את שקריה שלמו לה עבור דירה במיטב כספם שעליו עמלו כל חייהם והרב נוכלת שילמה מכספיהם את חלום המגלומניה שלה שכירות דירה בכחצי מליון שח לחודש שתלך לבית סוהר
8 אחד מהעם 03/04/2016 12:24 אני לא מבין דבר אחד
אי אפשר לאמת את הסיפור על התכשיטים? אם זה באמת בא ממכירת התכשיטים שלה על איזה הון שחור מדובר? מצד אחד מבקשים ממנה להכניס כסף פרטי לחברה ומצד שני הבנק מסרב לקבל את זה. אז איך היא אמורה לבצע את זה? מה זה מלכוד 22?
אני 03/04/2016 13:24 התכשיטים נקנו מקופת החברה.......
לכן שייכים לחברה. אם מישכנה שתביא אישור משכון מה הבעיה?
הלבנת הון! 03/04/2016 13:10 ברגע שמדובר על תכשיטים שנקנו בכסף שחור, הרי זו (ל"ת)
אחד העם 03/04/2016 14:18 הרי אין סוף לדבר הזה - אפשר לטעון שגם הרכב שלה
בא מהון שחור או הבית שלה. אז מה היא אמורה לעשות עכשיו בשביל להכניס כסף לחברה??
7 פגוע 03/04/2016 11:21 נשמע פלילי
יש גם 400 משפחות שבוכות....ולהם אין מספר דירות ורכבי יוקרה
6 שיזרקו אותך לכלא 03/04/2016 11:20 לכי חפשי מי ירחם עליך! נוכלת עם דיבור מפונפן (ל"ת)
5 עשרות בוכים בגללך 03/04/2016 11:19 יאללה יאללה, שחררי אותנו מהפוזות שלך! גנבת! ג-נ-ב-ת!! (ל"ת)
4 טומארפורקולו 03/04/2016 11:10 פירוק זה מתבקש משפטית במידה והנאמן ימליץ (ל"ת)
3 אליהו 03/04/2016 11:04 חיסול ממוקד
ככה זה שמישהו מפריע לגדולים מאפיה כבר אמרנו? ענבל תהיה חזקה ותנצח
השד העדתי במחשוף 03/04/2016 13:39 אידיוט. לא מדובר במסכנה שהצליחה אלא בשרלטנית (ל"ת)
2 דני 03/04/2016 10:43 עינבלי החונטה הלבנבנה עשתה לך סיכול ממוקד
לא מתאים לחונטה הלבנבנה שלפרענקית מרוקאית יש שעון רולקס ואנחנו עדין שואלים למה רות דוד לא מועמדת לדין
נפגע 03/04/2016 12:43 הלוואי שאתה תיפול ככה כמונו אצל אחת מזרחית כזאת
ואז נראה איך תגיב, היא נוכלת גנבת שדפקה משפחות
דוד 03/04/2016 12:33 רות דוד לא אשכנזית..... (ל"ת)
LL0305 03/04/2016 15:05 רות דוד היא רומניה......... (ל"ת)
ישראלי 03/04/2016 11:37 נמאסתם,מה הקשר?תחשוב על מי ששילם הרבה כסף שאבד
נמאסתם עם הטענה הגזענית, פושע צריך לשלם. הירשזון מזרחי? דנקנר מזרחי? מה הקשר? זו כסות להתחמק מעונש כמנהג דרעי ושות' עם השיר הוא זכאי. כל פעם שיש טענה של גזענות כביכול זה אומר שלחשוד אין טיעונים טובים והוא אשם, כך גם לגבי תומכיו שבטח חלקם מטעם. די לילל וקחו אחריות, תלמדו מהעלייה הרוסית שדוקטורים לא התביישו לנקות רחובות עד שנקלטו והסתדרו והגיעו לעמדות מכובדות. המייללים עם המנטליות של המגיע לי ושל דופקים אותי כי אני מזרחי נמאסו!!!! אגב, גם מזרחיים שילמו לנוכלת ונדפקו.
eby 03/04/2016 14:11 הטיעון נכון אבל נפלת בנימוק.
רוב רובם של הרוסים מגיעים לפה ממדינה שרשמה את ההשכלה בראש סולם העדיפויות ובנוסף חינמית .גם בימיה הכי קשים.כי זה התנאי להתקדמות ולהצלחה.ההצבעה של הימין לשמאל הנובעת משנאה לשמאל ששלט פה קרוב ל 40 שנה נובע בדיוק מהסיבה הזו שלא הבין על מה לא לוותר -השכלה לכל פעוט מגיל אפס ובחינם.היו לשמאל 2 הזדמניות לשמאל לתקן (בזמן רבין ובזמן ברק) והן פוספסו.רק כך יהיה סיכוי לשמאל לחזור להנהגה.אבל לא בן יום.
ישראלי 03/04/2016 14:47 נימוק נכון שלי ושלך, הרוסים גם בארץ חוסכים ללימודים
לפני בילויים ואפילו אוכל. לצערי יש אוכלוסיות בארץ שמבזבזות הון על בילויים, רכבים, סמארטפונים, חגיגות של "שופוני" אבל כשצריך לשלם לתיגבור לימודים/מועדונית לילד/ חינוך/ מחברות וספרים אז אין להם. לא נעים אבח בדרך כלל אלה הטוענים להיותם" דפוקים/ שקופים..." וכו'. אז אני חוזר, אנשים, קחו אחריות. מי שעושה ילדים שידאג לפרנסתם והשכלתם ולא יפיל על החברה את האחריות על גידולם. והכל קשור...
1 לכלא נוכלת 03/04/2016 10:21 פרוק החברות ומחיקת השם לעד בשם הלקוחות
ההשפיות ורוח הקודש
Aviv 03/04/2016 18:35 למה את צרי עין . האישה מצליחה בזכות עצמה איכה מדינת ישרדם
למה אתם צרי עין . האישה מצליחה בזכות עצמה איכה מדינת ישראל מוצצי דם
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש