22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דו"ח הנאמן: ענבל אור העבירה לבעלה לשעבר 1.7 מ' ש' מקופת החברה מתוקף הסכם הגירושין, ועשתה חגיגת קניות

אחת העובדות זוכה לשכר חודשי של 40 אלף שקלים, מסיימת לעבוד כל יום ב-14:00, וזה עוד כלום... 
 |  76
ממליץ לפרק
Share
הדוח הראשון של עו"ד איתן ארז, הנאמן שמינה ביהמ"ש להקפאת ההליכים בקבוצת אור סיטי נדל"ן שבבעלות ענבל אור, הוגש הבוקר (ה') והמלצתו המרכזית היא "לפרק את החברה ולאפשר לכל פרויקט להיבנה בשיטת "משק סגור" ע"י הדיירים ו/או בעלי הקרקע בסיוע מפרק זמני. בעניין זה נכתב כי "אין כל תרומת בעלים, בעלת השליטה לא מביאה "כסף מהבית", ואפילו את הסכום של 1.5 מיליון שקלים שהתחייבה להזרים לתקופת הניהול, היא לא הפקידה אלא הופקדו 111 אלף שקלים בלבד". מעבר לזה, הדו"ח חושף התנהלות מזעזעת של ענבל אור בכספי רוכשי הדירות. 


בראשית הדו"ח יש התייחסות ל'סיבות האמתיות לקריסת החברה', וכך נכתב: "מהבדיקות שערך הנאמן עד כה, עולות סיבות רבות לקריסת החברה בהן: ערבוב נכסים, הוצאות עתק על פרויקט בבלי, הוצאות מטה מופרזות, משיכות אישיות של בעלת השליטה במיליוני שקלים, החזקת משרד יקר, משכורות גבוהות ביותר. נזכיר כי במצבת עובדי החברה נמצאים מס' עובדים שעלות שכרם היא אסטרונומית. כך למשל, מופיעים במצבת השכר מספר עובדים שעלות שכרם היא בין 35,000 שקל ל-57,000 שקל  לחודש! לגבי עובדת אחת נמסר לצוותו של הנאמן כי עלותה היא קרוב ל-40,000 שקל לחודש למרות שהיא עובדת מידי יום עד השעה 14:00". 

הנה עוד כמה פרטים מסמרי שיער:- מערכת המחשבים של קבוצת אור סיטי נותקה והוצפנה עקב חוב לקבוצת החברות, שלא שולם כבר 10 חודשים לחברת יוניק תעשיות תוכנה בע"מ המעניקה שירותי מחשוב לקבוצת החברות. חברת יוניק ניתקה את השרתים והצפינה אותם- שתי דירות בפרויקט מגדלי הצעירים בת"א נרשמו על שם בנותיה הקטינות של ענבל אור

- שולמו מקופת החברה כ-1.7 מיליוני שקלים לבעלה לשעבר של גב' אור (מר גרינפלד ) מכח הסכם גירושין שבו נקבע כי עליה לשלם לו פיצוי של "איזון משאבים" בסך 5 מיליון שקל שישולמו באמצעות 60 שיקים מעותדים שיימסרו למר גרינפלד מראש. פיצוי זה שאמור היה להיות משולם כמובן מכספה האישי של הגברת אור ,שולם בסך של כ- 1.7 מיליון שקל מכספי החברה דהיינו מכספי רוכשי הדירות. כלומר אדם שרכש דירה ברמת גן וחשב שכספו מובטח ומיועד לבניית הבניין, למעשה שילם את הסדר הגירושין של הגב' ענבל אור מבעלה. 

- השתמשה בכספי החברות כרכושה הפרטי ובכלל זה השתמשה בכספי החברות לצורך מתן הלוואות לבני משפחתה. כך לדוגמא, כרטיס הנהלת החשבונות של אחיה של הגב' אור, מר חיים קריאף-אור מצוי ביתרת חובה לחברת אור סיטי נדל"ן בסך של 172.5 אלף שקל (המורכב בין היתר מהלוואות). יתרה מזאת, כרטסת הנהלת החשבונות של הגב' אור כוללת הוצאות פרטיות רבות כגון: טיסות לחו"ל וחופשות משפחתיות בעשרות אלפי שקלים, אחזקת גינה כ-17 אלף שקל, רכישת אופנוע כ-18 אלף שקל, רכישות תכשיטים בעשרות אלפי שקלים מחברת ה.שטרן ואחרים, רכישות בעשרות אלפי שקלים בחנויות אופנה, תשלום שכר למטפלת, רכישות רבות של אביזרים לתינוקות ועוד.    

הבור הכי גדול, שריסק את ענבל אור וגרר התנהלות של טירוף - 'פרויקט בבלי':

וכך נכתב בדו"ח: לצורך שיווק הפרויקט, הוציאה הקבוצה כ-17 מיליון שקל נוספים מהם כ-10 מיליון שקל בגין פרסום וכ-6 מיליון בגין אירוע השקה גרנדיוזי בבית מלון, תכנון ועוד. הסכומים המדויקים שהוצאו בגין פרויקט זה קשים לחישוב מכיוון שהפרויקט גזל גם הוצאות הנהלה וכלליות, הוצאות משפטיות ובסופו של דבר גם ריבית. הניסיון לשווק את הפרויקט לא צלח מכיוון שהדירות שווקו במחירים יקרים לאותה תקופה, ומכיוון שהחברה לא הצליחה להתקשר עם מספיק רוכשים. בסך הכל גרם פרויקט זה לחברות להפסד של 30 מיליון שקל לפחות."

"על מנת לממן את ההוצאה העצומה הנ"ל ומכח שיטת ערבוב הנכסים והערבוב בין פרויקטים שהייתה נהוגה בקבוצת החברות, עשתה החברה שימוש בכספים שהועברו אליה מרוכשי פרויקטים אחרים ובמיוחד מפרויקט ז'בוטינסקי 104 ר"ג ופרויקט שדרות הילד ברמת גן. אותם רוכשים אף הוחתמו ככל הנראה על מסמכים שידוע להם כי הכספים אינם מופקדים בחשבון נאמנות ייעודי לפרויקט אלא יופקדו בקופת החברה. ההסתבכות באותו פרויקט בבלי, יצרה למעשה תחילתו של כדור שלג, שממנו החברה כבר לא יכלה להתאושש בהיעדר הון עצמי".

ואם זה לא מספיק, אז עוד נכתב בדו"ח כי "הוצאות המטה של המשרדים, הנהלה וכלליות של החברה, הגיעו כמעט למיליון ₪ בחודש שהורכבו מעלויות שכר של 600,000 שקלים לחודש, אחזקת משרד מעל ל-100,000 שקלים בחודש, אחזקת כלי רכב רבים בליסינג, ביטוחים, הוצאות משפטיות, יועץ תקשורת, רואה חשבון וכולי. בנוסף לכך, בוצעו לאחרונה שיפוצים בסך של כ-500,000 אלף שקלים במושכר. בשנת 2013 בקירוב בוצע גם מעבר ממשרד למשרד שעלה מעל מיליון שקלים".

ואולי הפרט הכי משמעותי: הנאמן סבור שהדו"חות לשנת 2014 אינם משקפים באופן נאות את המצב הכספי של החברה. "בהתאם לחוות דעתם של פירמת RSM  צריך היה להפחית ממצבת הנכסים שהוצגה בבקשת ההקפאה 55.6 מיליון שקלים, להוסיף חובות נוספים שלא הוצגו בסך של 71.6 מיליון שקלים  כך שבסה"כ ההבדל בין התמונה ה"ורודה" שהוצגה בבקשה להקפאת הליכים לבין המציאות הינו 127.2 מיליון שקלים לחובת קבוצת החברות".

אור סיטי נדל"ן בתגובה לדו"ח: "מדובר בדו"ח מגמתי הבוחר להתעלם מהנתונים הפיננסיים האמיתיים של החברה. יצויין כי סוגיית המע"מ מצויה בבדיקה וכי טרם יצאו שומות ועל כן לא ניתן כל פירוט בעניין. אנו נקרא את הדו"ח לעומקו, נגיב עניינית לבית המשפט על כל טענה וטענה ונוכיח כי עיקר הטענות אינן מדויקות וכי חברת אור סיטי הינה חברה ריווחית, אשר יש ביכולתה לחזור לפעילות תוך מימוש תוכנית הבראה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

76 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 הקורבן מבבלי 06/04/2016 23:05 לדעתי ההסתבכות מהאופציה וההשקעות הסרק בבבלי
כששילמה וקנתה את האופציה לא גילו לי פרט מהותי ביותר , שהעירייה מנעה מימוש זכויות בניה בבבלי והיא לא הבינה את זה והאמינה שהיא תוכל לממש את זכויות הבניה שבאופציה והעובדה היא שהיא השקיעה עשרות מיליוני שקלים ונפלה כי במועד חתימת הסכם האופציה שרכשה ,הנהלת נכסי העירייה ואברמוביץ עדיין לא הגיעו אז להסדר לפיו אברמוביץ וחברות בשליטת תשובו יפנו את המחזיקים ממגרשי הבניה של העירייה.
41 אלכס 31/03/2016 16:43 די, נמאס
אין יותר חדשות כלכליות במדיה? כל יום כל היום אוק סיטי וענבל אור. יאלה שחררו.
דודי 31/03/2016 22:27 אלכס חבל שהיא לא עקצה אותך הנוכלת הזו
יש לי רושם שאתה מגן אלה בטח גם קיבלתה שכר שמן על לימכור חול לאנשים
40 הגולש 31/03/2016 16:00 בהעדר משק סגור לפר יקטים, ומגדל הצעירים
הצעירים הוא עם מארגנים אחרים הרי שחשוב לדעת אם במגדל ההוא לפחות משק סגורשאם לא כל האחרים גם בבעיה ונשאלת השאלה אם גם אצל המארגנים ההם אין משק סגור כדרך קבע
39 אחד 31/03/2016 15:54 שחורדינית
במדינה רבע נורמלית כבר מזמן היו מנצנצים השורשים הכהים שלה מתחת לשחורדינים בבית המעצר. הבעיה זה לא היא אלא מערכת משפט שמפקירה את כל האזרחים. ברגע שהענין התפוצץ היה צריך לחלוט רכושה ולא לחכות שתתחיל במכירת חיסול על חשבון אזרחים תמימים שיאבדו את רכושם. טוב נו השופטים ישנו בשקט במצודות המפוארות שלהם. רפובליקת בננות
38 idoco78 31/03/2016 15:50 הרמת מסך + חליטת רכוש (ל"ת)
37 אולנדו 31/03/2016 15:24 סתם שתדעו
אתר החברה "אור סיטי" עדיין קיים ומשווק פרוייקטים ללא כל הערה או התייחסות למצב
36 אור סיטי 31/03/2016 14:05 לא יאמן
הפושעת ענבל אור ועורך דינה העבריין גיא נוף רכשו מבנה מסחרי בז'בוטינסקי 104 רמת גן. השניים הסבו את המבנה ל- 50 דירות חדר להשכרה ללא אישור בניגוד לתב"ע תוך ליקויי בטיחות רבים. השניים משכירים את הדירות בשחור. שכרתי מהם דירה בבניין בשכירות של 2,000 ש"ח בנוסף לפיקדון בסך 5,000 ש"ח במזומן שנתתי להם. נעדרתי מספר ימים מהדירה. בבואי לשוב לדירתי גיליתי שמישהו גר בדירה. מסתבר שהשניים ניצלו את היעדרותי מהדירה, פרצו לדירה, גנבו את כל רכושי, מכרו את הרכוש והשכירו את הדירה למישהו אחר. כל זאת כשהחוזה בתוקף ועמדתי בכל התשלומים. בעודי עומד מחוץ לדירתי הותקפתי פיזית ואוימתי ע"י שני העבריינים הללו. ניידת משטרה שהגיעה למקום רצתה לעצור את ענבל אור ועו"ד גיא נוף. לפתע הפושעת ענבל אור התקשרה למפכ"ל רוני אלשיך ולאחר מספר דקות השוטרים קיבלו הוראה לא לגעת בענבל אור וגיא נוף, ולסלק אותי מהבניין. במידה ואסרב אז לעצור אותי. לאחר בירור שעשיתי גיליתי שהמפכ"ל רוני אלשיך קנה מהפושעת דירה ברחוב אלוף הניצחון 20 ברמת גן, תוך קבלת הנחה, כאשר עו"ד גיא נוף שייצג את ענבל אור בעסקה הסכים לייצג גם את המפכ"ל ללא תמורה. במקום שענבל אור ועו"ד
אולהים 31/03/2016 16:16 סוף גנבת לתלייה וגם המפכ"ל יחטוף זפטא בפרצוף (ל"ת)
זיפו 31/03/2016 15:52 סיפור מדהים שמקומו במהדורת חדשות מרכזית בשעה 20:00 (ל"ת)
טובה 31/03/2016 15:18 מזעזע, תפנה עם זה לתקשורת (ל"ת)
אזרח המום 31/03/2016 14:59 מדוע מחש לא חוקרים את המפכ"ל לגבי מעורבתו? (ל"ת)
35 מקסימוב 31/03/2016 13:26 מתי היא באה כבר....לנווה תירצה ולהרבה זמן.... (ל"ת)
34 ענבל 31/03/2016 13:19 נשים לא נכנסות לכלא
בשל 'הפליה מתקנת' נשים אינן נכנסות לכלא אלא רק במקרים קיצוניים ביותר אם בכלל,לא פלא שיש בית כלא אחד לנשים. הגישה סלחנית ותרנית כלפי נשים. וזה מגיע מכוון הרשות המבצעת (משטרה וכו),נשים שיקרו בחקירות והודו או נתפסו בעסירה ולא נעשה שום צעד נגדן, בישראל קיימות אלפי תלונות שקר של נשים שהוכחו והמשטרה אינה עושה דבר, מה היה קורה אילו ענבל אור היתה גבר!!!
אבל הרוכשים מסכנים 31/03/2016 13:30 אל תדאג, ענבל אור תכנס כמו אתי אלון
כניסת אור לכלא, עם או בלי שותפיה ושכיריה, לא תחזיר את הכסף למסכנים שקנו ממנה דירות..
33 ברלינאית 31/03/2016 13:14 משקיעים הזהרו מלהשקיע בברלין
מזכיר את קייזמן מוכר לכם דירות לא רשומות הכל מעובר לקפריסין הזהרו !!!!!!!!!!!!!!!! החקירה בדרך לא סתם הוא הפסיק את הפרסום !!
רמאות לשמה.... 31/03/2016 13:36 מה חדש? כל הפרסומות לנדל'ן בחו'ל הן
אבל גם הפרסומות לרכישת חלקות קרקע חקלאית במכירי שוק שחור לא טובות יותר....וכמו אצל ענבל אור, הרשויות מתערבותמאוחר מדי אם בכלל..
32 ישראל ישראלי 31/03/2016 13:07 תבדקו מה ידעו עורכי הדין של אור.ישבו במשרדיה בעזראלי
דאגו לעצמם בלבד.ארבעה עורכי דין שיתפו איתה פעולה כנגד הדיירים.
לא מבין איך הרוכשים 31/03/2016 19:05 את עורכי הדין של הקבוצות שלה - נאמנים חחח (ל"ת)
כשהשכר זורם, שותקים! 31/03/2016 13:33 ידעו הכל ביחוד טלי ירון אלדר ופלדמן, אבל (ל"ת)
31 אני לא מודאג 31/03/2016 13:06 כל המדינה כך (ל"ת)
נאבד את המדינה 31/03/2016 13:16 ב"זכות" זבל כמוך וכמו אור קריאף ושותפיה (ל"ת)
30 העצבני 31/03/2016 12:50 תגובה ל 21
אני אשכנזי.לא מבין מה הקשר.אתה כנראה דביל עם רישיון.
29 כמו כולנו 31/03/2016 12:42 יאללה, ענבל לפוליטיקה ! (ל"ת)
המתעניין.... 31/03/2016 13:05 למה ? אתה פושע וגנב כמוה? (ל"ת)
28 co007 31/03/2016 12:36 העוקץ במיטבו
על זה נאמר , הפראיירים לא מתים רק מתחלפים. מה חשבו? נדל"ן זה הוקוס פוקוס........:-)
לשעבר, ירון אלדר.... 31/03/2016 13:10 למה עוקץ? זו גניבה בעזרת נציבת המס (ל"ת)
נציבת מס לשעבר! 31/03/2016 13:07 למה עוקץ? זו גניבה , הונאה ורמאות בחסות
מקומה של ענבל אור בכלא, זה ברור, האלה רק אם טלי ירון אלדר לא צריכה לחבור לה בתא?
27 לא מבין 31/03/2016 12:30 לפי הדוח יש חשד למעשים פליליים. מדוע המשטרה לא חוקרת? (ל"ת)
מדים..... 31/03/2016 13:10 כנראה שחלק ממקבלי המשכורות, גם לבשו (ל"ת)
26 יוסי 31/03/2016 12:24 מה יהיה עם כספי הלקוחות ?
איך אומר הגשש.... "סלמט" ): תגידו ביי ביי לפפילינוס ):
הייתי עושה לה במקומם 31/03/2016 13:04 לא רוצה לתת לאף אחד עצות, אני יודע מה (ל"ת)
25 רונית 31/03/2016 12:11 אם היא לא הולכת לכלא , אין לי מילים
נמאס לנו שהמדינה הזו נהייתה גן עדן של נוכלים , רמאים ומחוסרי מצפון !!!!!!
24 ישראלי 31/03/2016 11:41 שחורדינית =בלונדינית עם עבר שחור ועתיד עוד יותר שחור. (ל"ת)
23 ANGUI 31/03/2016 11:35 אתי אלון צדיקה לעומתה (ל"ת)
בשחורדיניות.... 31/03/2016 13:09 בוא לא נגזים, אבל הן די דומות ולא רק (ל"ת)
ניר. 01/04/2016 10:47 היא כנראה יותר גרועה, אתי אלון מימנה את אחיה החולה. (ל"ת)
22 אמזלג סאל במילואים 31/03/2016 11:10 צריך
צריך לקבוע עונש לפי הסכומים שנגנבים כי ממש נהפכנו למדינת פשע מאורגן
עצובי 31/03/2016 12:44 מי שיכול, משתין ואפילו מהמקפצה.
ואמא שלו אומרת שהוא חמוד, תורם גדול ועושה ובכלל צדיק הדור.
21 מכלוף 31/03/2016 11:07 אני מזרחי
אני ב56 ומנסה מהיום שנולדתי להראות לכולם שהמזרחים הם גם טובים אבל כמו שהמורה שלי בכיתה ז אמרה לי פעם אתם הספרדים כולכם אותו הדבר גנבים שקרנים נולדת בפחון ותמותבפחון כנראה שהיא צדקה
גדי ברקוביץ 31/03/2016 14:03 מוציא שם רע על ספרדים!!
לא יפה לדבר ככה! ספרדים הם אנשים נפלאים ובגלל שאחת סרחה אתה נסחף לשטויות?! ספרדים מוצלחים ויש אצל כולם טובים ורעים!
מכלוף 31/03/2016 13:00 אשכנזי גזען
אני מכיר אשכנזים הגונים, הם החברים הכי טובים שלי
גנב לפחות כמו אור... 31/03/2016 13:15 מעניין אם אתה מכלוף דרעי? אם כן אתה (ל"ת)
לחבר'ה שלך, הבלונד 31/03/2016 13:13 למכלוף, ברור שהאשכנזים הגונים, אור שיכת
הוא רק צבע הסוואה........
20 גיל 31/03/2016 11:06 מנטליות של פרחה
מנטליות של פרחה וחוסר יכולת ניהולית אמיתי
19 נתי 31/03/2016 11:05 פשוט:שודדת קופות ציבור הלקוחות.
אבל יאמר לזכותה: היא רחוקה מאוד מהשוד של מוטי זיסר
18 סובלימציה 31/03/2016 11:05 מסתבר שהבור עמוק משחשבו.. (ל"ת)
17 עינת 31/03/2016 11:05 היתה צריכה בעל כמו ביבי
יש שתי אפשרויות ,או שנשלח אותה לכלא או שנשלח אותה ישר לכנסת .
צדיק..... 31/03/2016 13:17 ביבי רמאי ונוכל, אך לעומת אור קריאף הוא (ל"ת)
16 אותה ופלדמן שיקר 31/03/2016 11:01 רגע אבל נציבת מס ההכנסה לשעבר יצגה
עבורה...אולי שווה לבדוק גם אם פלדמן כשיר להיות עורך דין ומה כשירותה של נציבת מס ההכנסה לשעבר, הגב אלדר?
15 סתם אזרח זקן 31/03/2016 11:00 יש עוד מעורבים "אשמים"
איני יודע כמה זמן נמשכור הדברים - היא ידעה מה עשתה - אבל היכן רואי החשבון האמורים לפחות לפקח על רישום נכון ואמין ולהעמיד אותה על חומרת מצב הגופים אותם הקימה. התפארה תמיד וכנראה שידעה שאין הרבה מאחורי דבריה וחיוכה המקסים . אבל יש גרועים ממנה - הטייקונים היודעים לצאת ב"כבוד" - כואב הלב עליה ויותר מכך על אלו שנפגעו ממנה
כמו : אלדר, פלדמן... 31/03/2016 12:25 כל ה"אשמים" הם אלה שקיבלו ממנה כסף (ל"ת)
14 המבולבל 31/03/2016 10:57 מתי תתערב המשטרה כאן? ניראה כמו אירגון של העולם העליון (ל"ת)
13 דוד 31/03/2016 10:55 כל זה קרה? למה לקח למס הכנסה כל כך הרבה זמן?
הרמת מסך ולשים אותה בתא עם אתי אלון
מס הכנסה לשעבר! 31/03/2016 11:02 כי היא העסיקה התשלום את אלדר, נציבת (ל"ת)
וסוללת עורכי דין 31/03/2016 12:28 צלא רק את ירון אלדר, גם את אודי ברזילי
ובראשם אביגדור פלדמן הצדקן המחוטטט
12 אתי 31/03/2016 10:55 הרמת מסך ולשים אותה בתא עם אתי אלון! (ל"ת)
11 בכל התקשורת! 31/03/2016 10:51 כך מתנהל כל "עסק" שמפרסם את עצמו
עסקים אמיתיים של אנשים ישרים מתנהלים בלי פרסומת ובלי בזבוז....
10 טל 31/03/2016 10:50 הרמת מסך היא בלתי נמנעת כאן (ל"ת)
גנבה הכל.. 31/03/2016 10:54 "הרמת מסך" ? מה נשאר להרים? הפריחה (ל"ת)
9 דודו 31/03/2016 10:42 כבר שנים היה ברור שמשהו חשוד הולך שם (ל"ת)
8 יובל נשיא 31/03/2016 10:42 ענבל המנוולת
לאור מעלליה הפליליים של גדולת הנוכלות בישראל שתתכונן להחליף את הבגדים המחוייטים שלה למדי אסירה לשנים רבות מאוד בכלא אם תשרוד אותן .
וחוזרת אליו..... 31/03/2016 10:57 היא סה'כ סוגרת מעגל, התחילה מהזבל
הבעיה היא שבדרך היא הרסה למסכנים רבים את חייהם....
7 ברק 31/03/2016 10:31 בקיצור תרמית פונזי לשלוח 20 שנה בכלא
צריכים לשלוח גם אותה וגם את רואה החשבון לכלא אם בצעו עבירות כל כך חמורות.
שמייצגים אותה.... 31/03/2016 10:55 ומומלץ טיפול מיוחד בשני נציבי המס לשעבר (ל"ת)
6 שי 31/03/2016 10:28 נראה שהגירושין שלה נעשו לשם הברחת נכסים וממונו משוד וגז (ל"ת)
שמטוב 31/03/2016 10:54 זה רעיון ...
חשיבה יצירתית. אף אחד לא יוכל לרדת לניכסי הגרוש. הם יכולים לחלוק רכוש ביניהם (בכפיפות להסכם סודי ביניהם) לאחר שהעסק יתיישן. בכל מקרה, נראה לי שענבל אור עברה עבירות פליליות של הונאה וגניבה. עליה לעמוד לדין פלילי.
כולה שקר ורמאות! 31/03/2016 10:53 אין שום דבר אמיתי בפריחה מבאר שבע! (ל"ת)
5 מה זהjQuery20302308113477192819_1459408812890? 31/03/2016 10:26 ואני הייתי בטוח שסתם נפלו עליה..
איי איזה ברוך, רחמחם על האנשיםועונש כבד לגנבת
4 אחד 31/03/2016 10:25 לא פלא שהיא מחייכת מאוזן לאוזן
אם הכסף של רוכשי הדירות למעשה מימן את אורח החיים הפזרני שלה במקום שישמש לבניית דירות, ברור שהיא תחייך מאוזן לאוזן.
3 שמטוב 31/03/2016 10:24 נוכלת. גנבה כספי לקוחות. (ל"ת)
המליחה להבריח לחו'ל? 31/03/2016 10:58 נוכלת זו מחמאה לחלאה! מעניין כמה כסף (ל"ת)
2 אחד 31/03/2016 10:22 כל הכבוד לרוכשי הדירות שהסכימו לממן הסכם הגירושין שלה
בחיי, אין הרבה אנשים טובים כאלה בארץ. אולי גם תסכימו לממן את המזונות שלי? אם יכולתם לממן 5 מיליון שח הסכם גירושין של ענבל אור, וודאי תוכלו לעמוד בתשלום צנוע של 2700 שח בחודש.
צדיק כתמר יפרח 31/03/2016 10:42 צדיקים תמימים
כבשים
1 ככ 31/03/2016 10:20 עכשיו היא תראה את הצביעות כל אלה שעשתה אצלהם שופינג והם
התחנפו אליה יראו לה את הגב עולם צבוע מנוכר למי שרוצה להתפרסם הנפילה היא קשה ביותר לכן עדיפה הצניעות