שימו לב: ג'רי קוטישטנו חושף באיזה סקטור בת"א הם החליטו השבוע להגדיל החזקה - לקראת מהלך חזק?

מנהל ההשקעות הראשי של תחום הגמל ב-IBI חושף ב'ראיון שווקים' את המניות המועדפות עליו כעת בת"א
ג'רי קוטישטנו, צילום: Getty images Israel
ג'רי קוטישטנו, מנהל ההשקעות הראשי של תחום הגמל בבית ההשקעות IBI הגיע לאולפן BizportalTV, התייחס למצב הבורסה המקומית - וסימן סקטורים מועדפים. נציין כי קופת הגמל הכללית של IBI רשמה ב-2014 תשואה של 7.03% שממקמת אותה במקום השני בתעשייה ובמרחק משמעותי מהממוצע בקופות שעמד על 5.7% בלבד. לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    סליחה, זאת לא אותה ממשלה עם העומד בראשה?
    הממשלה החדשה 11/04/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי הפעיל את הממונה לא ביבי?
    סגור
  • 8.
    הודעה
    משקיע זועם 06/04/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם מותר לבעל תפקיד בבית השקעות לפרסם אתה מה שקנה ללקוחות שלוjQuery20302572589048650116_1428329078566??
    סגור
  • בודאי שמותר ! (ל"ת)
    עמי 06/04/2015 23:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    עכשיו הכל ברור
    גבי 06/04/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    העלו את העסק ב20 אחוז חלא הצדקה כלכלית.
    סגור
  • 6.
    תסבירו
    אבי 06/04/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 14
    תסבירו לי רגע, למה היהודים עם הריח קקא מהפה שיוצא להם דרך המחשבות גם ומה עוד שגם נילווה להם הריח מהפלוצים תחת חושבים שהם צורחים על דברים שנעשים מחוץ לישראל ונובחים כמנו כלבים וחושבים שזה מעניין תתחת של מישהו? היהודים פשוט צריכים להשאר במדינה שלהם כמו כלבים ולא לדחוף את האף הענק עם המוחטה בנחיריים לכל מקום, הרי אמרתם אין על ישראל אין על המדינה שלנו ובלה בלה בללוש, אז תשארו עם כל החרבטיטים שלכם תאכל פתיתים קוסקוס סחנה סחוג וכל האוכל תחת שלכם ותייצרו עוד ריח ביוב מהפה ופלוצים מהודרים בריח פצצות אטום ותחפשו כסף נדבות כמו שמוקים שמשחקים אותה מסכנים. ואל תשכחו אף פעם, יהודי רוצה רק כסף ובחינם שלא כמו החרדים, כי יהודון זה כסף ויהודון זה מדבר הרבה עם פה פי פי פי פי פי פי פי פי והיהודון צריך כבר להבין שלאף אחד לא מעניין תתחת מה שהוא נובח ומצייץ, ותצחצחו שיניים כבר יא איכסות, עד כאן לבנתיים...
    סגור
  • 5.
    זאת אגדה- עדיף היה להשקיע באג"ח ולא במניות
    מניות עלו יותר מידי? 06/04/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאז המפולת יש עדיין מניות רחוקות מהשיא. כמו מניות הבנקים, כיל, מניות הסלולר, ועוד ועוד.
    סגור
  • 4.
    הכל טוב.....
    פורש 06/04/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקנה מניות ונחזיק אותם קרוב להתחלת הריבית בארהב בערך בספטמבר ואז נמכור ברווח יש זמן...הכל עובד לפי הספר...אז זה לא עובד כך אבל כל בתי ההשקעות באותה דעה ומי יצא פרייר זה המשקיעים הקטנים אף פעם לא לומדים מההיסטוריה.
    סגור
  • 3.
    בקיצור הוא מודה שרציו תיכף חוזרת ל 50
    רציונל 06/04/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    12 6
    בקיצור מודה שרציו תיכף חוזרת ל 50
    סגור
  • כן (ל"ת)
    חייק 06/04/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מתי אתה מחליף את רוני כבר ?
    תותח 06/04/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מגיע לך להיות מנהל השקעות ראשי של כל התיקים
    סגור
  • 1.
    מה קרה ביד ? (ל"ת)
    שני 06/04/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא שואלים גבר מה... עשיתה ביד?
    קליפ 06/04/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רואים שוקל הלחץ...
    סגור