קינטיקן
צילום: shutterstock
TV

שווה הון: כשהקנאביס יפגוש את תעשיית המזון

מהפכת הקנאביס מתפשטת בעולם ועל פי הערכות גורמים בתחום קפיצת המדרגה הבאה תהיה בשוק מוצרי המזון והמשקאות. חברת קינטיקן הישראלית היא החברה הראשונה בעולם שעוסקת בפיתוח רכיבי מזון מבוססי קנאביס שיוכלו להשתלב כרכיבים מורשים במזונות ומשקאות שאינם מוצרי קנאביס ייעודיים. החברה מכוונת להנפקה בבורסה וכעת מגייסת משקיעים דרך פיפלביז שיהפכו בעלי מניות ויוכלו להיות חלק מהמהפכה הקרבה בשילוב קנאביס במזון.

נושאים בכתבה פיפלביז קנאביס

הלגלזציה בעולם משפיעה גם על תעשיית המזון שמסתכלת על תעשיית הקנאביס ורוצה לשלב אותה פנימה כמזונות פונקציונאליים, כשאנשיה מבינים את היתרונות שיש בצמח, את העוצמה והפתרונות שהוא יכול להביא במזון.

בעוד שבעולם קיימים לא מעט יצרני קנאביס מסיס במים, מרבית היצרנים אינם פועלים בטכנולוגיות וסטנדרטים המותאמים לתעשיית המזון ומכאן שאינם יכולים לפנות ליצרני מזון מבוססים.  

בסטארט-אפ הישראלי קיניטיקן הבינו את הפוטנציאל הגלום בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת לשילוב קנאביס במזון ופיתחו רכיב מזון חכם, אשר נושא בתוכו תכונות יחודיות שמביאים לאופטמיזציה של הקנאביס, תכונות כגון: שליטה באופן השחרור בגוף, ציבות מוכחת, הדירות וחיבור מושכל של רכיבים שונים מהקנאביס על מנת לקבל אפקט רצוי

 

לפרטים והשקעה בקינטיקן >

הטכנולוגיה הייחודית של קינטיקן לא קיימת בשוק היום ולכן יכולה לתת פתרון לתעשיית המזון. הטכנולוגיה החדשנית מסוגלת להביא תוצאות זהות חוזרות, זמן ההגעה הנכון של החומר האקטיבי למחזור הדם, הזמן שהחומר יישאר בתוך הגוף, כמות ההשפעה, אחוז המיצוי הרצוי לשימוש בו - ולבסוף להביא את החברה למצב שהצוות המנוסה שלה יידע לדייק את הכמות הנדרשת בתוך מנת מזון מסוימת - זה מה שתעשיית המזון מחפשת והמהפכה קרובה מתמיד.

 

עופר סגל, מנכ"ל ומייסד החברה, התארח באולפן ביזפורטל וסיפר: "החברה שלנו כבר ביססה את עצמה עם מוצרים קיימים ותהליכים שכבר החלה בהם. אנחנו רואים את תעשיית המזון ואת ההתבוננות שלה על תעשיית הקנאביס ואנחנו רואים שעכשיו זה הזמן, אנחנו יוצאים לגיוס הון כדי להיות עכשיו בקדמת השוק, כדי להיות מוכנים לעוד רגע שניים שתעשיית המזון תנחת פה ואנחנו אלו שירצו אותם".

לפרטים והשקעה בקינטיקן >

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מכונת קפה רון חושקובר
צילום: שאטרסטוק

לראשונה: רשת בתי קפה מגייסת הון ממשקיעים

רשת בתי הקפה "נמרוד" שהוקמה להנצחת זכרו של נמרוד שגב פתוחה כעת להשקעה דרך פלטפורמת פיפלביז; המשקיעים יקבלו בין היתר 20% הנחה ברשת לכל החיים

"כאב לא יכול להפוך לשמחה, אך יכול להביא שמחה לאחרים. אם רק מכוונים את האנרגיות למקום הנכון". זה המשפט אשר ליווה את אהוד שגב, אשר שכל את אחיו נמרוד במלחמת לבנון השניה והחליט להנציח את זכרו בהקמת בית קפה אשר יגיש את כל המנות האהובות על אחיו.  סניף הדגל של ׳קפה נמרוד׳ הוקם לפני כ-13 שנים בנמל תל אביב וכיום הרשת מפעילה 6 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ - מחולון עד אגמון החולה. עם זאת, ולמרות מספר הסניפים הקטן, מועדון החברים שלה מונה למעלה מ-100 אלף חברים - מספר אותו מקווה החברה לשלש ב-3 השנים הקרובות.  הרשת, אשר הוקמה כאמור על ידי אהוד שגב, שמוכר בין היתר בזכות הופעותיו כאמן חושים, יחד עם דוד אייל, מנוהלת על ידי חן בראל, אשר עמד מאחורי מסעדות "לואיזה". לאחרונה נוסף לרשת סניף חדש בקריית מוצקין, שהצטרף לסניפים הפעילים באגמון החולה, נמל תל אביב, שרונה, ראשון לציון וחולון. עם התרחבותה, מאפשרת כיום החברה להשקיע בה דרך פלטפורמת פיפלביז, כשמטרותיה הן בין היתר לפתוח סניפים נוספים ולהשקיע במיתוג ופרסום. החברה שואפת להקים 20 סניפים בארץ, כשחלק מהתוכנית האסטרטגיה שלה כולל איתור ורכישה של מסעדות לא רווחיות והפיכתם לסניפים של הרשת והקמת משרדי מטה. במסגרת גיוס הכספים, החברה מציעה לכל משקיע 20% בכל סניפי הרשת לכל החיים, והזדמנות להיות שותף ברשת צומחת אשר מנציחה את חיי הצעירים שנפלו למען מדינת ישראל.  לפרטים והשקעה בקפה נמרוד >>