שווה הון: כשהקנאביס יפגוש את תעשיית המזון
מהפכת הקנאביס מתפשטת בעולם ועל פי הערכות גורמים בתחום קפיצת המדרגה הבאה תהיה בשוק מוצרי המזון והמשקאות. חברת קינטיקן הישראלית היא החברה הראשונה בעולם שעוסקת בפיתוח רכיבי מזון מבוססי קנאביס שיוכלו להשתלב כרכיבים מורשים במזונות ומשקאות שאינם מוצרי קנאביס ייעודיים. החברה מכוונת להנפקה בבורסה וכעת מגייסת משקיעים דרך פיפלביז שיהפכו בעלי מניות ויוכלו להיות חלק מהמהפכה הקרבה בשילוב קנאביס במזון.
הלגלזציה בעולם משפיעה גם על תעשיית המזון שמסתכלת על תעשיית הקנאביס ורוצה לשלב אותה פנימה כמזונות פונקציונאליים, כשאנשיה מבינים את היתרונות שיש בצמח, את העוצמה והפתרונות שהוא יכול להביא במזון.
בעוד שבעולם קיימים לא מעט יצרני קנאביס מסיס במים, מרבית היצרנים אינם פועלים בטכנולוגיות וסטנדרטים המותאמים לתעשיית המזון ומכאן שאינם יכולים לפנות ליצרני מזון מבוססים.
בסטארט-אפ הישראלי קיניטיקן הבינו את הפוטנציאל הגלום בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת לשילוב קנאביס במזון ופיתחו רכיב מזון חכם, אשר נושא בתוכו תכונות יחודיות שמביאים לאופטמיזציה של הקנאביס, תכונות כגון: שליטה באופן השחרור בגוף, ציבות מוכחת, הדירות וחיבור מושכל של רכיבים שונים מהקנאביס על מנת לקבל אפקט רצוי.
- חברה ישראלית רותמת את הריפוי הגנטי לטיפול בפרקינסון
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הטכנולוגיה הייחודית של קינטיקן לא קיימת בשוק היום ולכן יכולה לתת פתרון לתעשיית המזון. הטכנולוגיה החדשנית מסוגלת להביא תוצאות זהות חוזרות, זמן ההגעה הנכון של החומר האקטיבי למחזור הדם, הזמן שהחומר יישאר בתוך הגוף, כמות ההשפעה, אחוז המיצוי הרצוי לשימוש בו - ולבסוף להביא את החברה למצב שהצוות המנוסה שלה יידע לדייק את הכמות הנדרשת בתוך מנת מזון מסוימת - זה מה שתעשיית המזון מחפשת והמהפכה קרובה מתמיד.
עופר סגל, מנכ"ל ומייסד החברה, התארח באולפן ביזפורטל וסיפר: "החברה שלנו כבר ביססה את עצמה עם מוצרים קיימים ותהליכים שכבר החלה בהם. אנחנו רואים את תעשיית המזון ואת ההתבוננות שלה על תעשיית הקנאביס ואנחנו רואים שעכשיו זה הזמן, אנחנו יוצאים לגיוס הון כדי להיות עכשיו בקדמת השוק, כדי להיות מוכנים לעוד רגע שניים שתעשיית המזון תנחת פה ואנחנו אלו שירצו אותם".
חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-100,000 שקל.
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר.
הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם.
ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".
עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
"אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק."
על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022.
Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות.
על Well-Beat
Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים,
Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם.
החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>