קינטיקן
צילום: shutterstock
TV

שווה הון: כשהקנאביס יפגוש את תעשיית המזון

מהפכת הקנאביס מתפשטת בעולם ועל פי הערכות גורמים בתחום קפיצת המדרגה הבאה תהיה בשוק מוצרי המזון והמשקאות. חברת קינטיקן הישראלית היא החברה הראשונה בעולם שעוסקת בפיתוח רכיבי מזון מבוססי קנאביס שיוכלו להשתלב כרכיבים מורשים במזונות ומשקאות שאינם מוצרי קנאביס ייעודיים. החברה מכוונת להנפקה בבורסה וכעת מגייסת משקיעים דרך פיפלביז שיהפכו בעלי מניות ויוכלו להיות חלק מהמהפכה הקרבה בשילוב קנאביס במזון.

נושאים בכתבה פיפלביז קנאביס

הלגלזציה בעולם משפיעה גם על תעשיית המזון שמסתכלת על תעשיית הקנאביס ורוצה לשלב אותה פנימה כמזונות פונקציונאליים, כשאנשיה מבינים את היתרונות שיש בצמח, את העוצמה והפתרונות שהוא יכול להביא במזון.

בעוד שבעולם קיימים לא מעט יצרני קנאביס מסיס במים, מרבית היצרנים אינם פועלים בטכנולוגיות וסטנדרטים המותאמים לתעשיית המזון ומכאן שאינם יכולים לפנות ליצרני מזון מבוססים.  

בסטארט-אפ הישראלי קיניטיקן הבינו את הפוטנציאל הגלום בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת לשילוב קנאביס במזון ופיתחו רכיב מזון חכם, אשר נושא בתוכו תכונות יחודיות שמביאים לאופטמיזציה של הקנאביס, תכונות כגון: שליטה באופן השחרור בגוף, ציבות מוכחת, הדירות וחיבור מושכל של רכיבים שונים מהקנאביס על מנת לקבל אפקט רצוי

 

לפרטים והשקעה בקינטיקן >

הטכנולוגיה הייחודית של קינטיקן לא קיימת בשוק היום ולכן יכולה לתת פתרון לתעשיית המזון. הטכנולוגיה החדשנית מסוגלת להביא תוצאות זהות חוזרות, זמן ההגעה הנכון של החומר האקטיבי למחזור הדם, הזמן שהחומר יישאר בתוך הגוף, כמות ההשפעה, אחוז המיצוי הרצוי לשימוש בו - ולבסוף להביא את החברה למצב שהצוות המנוסה שלה יידע לדייק את הכמות הנדרשת בתוך מנת מזון מסוימת - זה מה שתעשיית המזון מחפשת והמהפכה קרובה מתמיד.

 

עופר סגל, מנכ"ל ומייסד החברה, התארח באולפן ביזפורטל וסיפר: "החברה שלנו כבר ביססה את עצמה עם מוצרים קיימים ותהליכים שכבר החלה בהם. אנחנו רואים את תעשיית המזון ואת ההתבוננות שלה על תעשיית הקנאביס ואנחנו רואים שעכשיו זה הזמן, אנחנו יוצאים לגיוס הון כדי להיות עכשיו בקדמת השוק, כדי להיות מוכנים לעוד רגע שניים שתעשיית המזון תנחת פה ואנחנו אלו שירצו אותם".

לפרטים והשקעה בקינטיקן >

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפליקצית ספץ spetz
צילום: spetz

חיפוש בעלי מקצוע בעזרת בינה מלאכותית: זה כאן, וזה עובד

אפליקציה ישראלית מהפכנית מביאה חיים חדשים לתחום ותיק

החיפוש אחר בעל המקצוע המתאים בזמן ובמקום הנכון עלול להיות עניין מתיש ומסורבל, הכרוך במקרה הטוב בבילוי זמן ארוך בטלפון, ובמקרה הגרוע בתקלה שלא תוקנה ובמפח נפש. Spetz, אפליקציה ישראלית חדשה וחכמה, מנצלת את יתרונות הבינה המלאכותית כדי להבטיח למשתמשיה את בעל המקצועי הטוב והזמין עבורם תוך 30 שניות בלבד. האפליקציה, עובדת ורווחית, כבר ניהלה מעל 400,00 קריאות לתיקון תקלות, והיא נמצאת בעיצומה של חדירה לשווקי חו"ל עתירי פוטנציאל. סבב גיוס ראשון שערכה החברה דרך פלטפורמות ההשקעה החברתית פיפלביז הניב מעל 1,200,000 שקלים. כעת, לקראת השקה רחבה בשוק הבריטי, החברה יוצאת לסבב גיוס שני, ומזמינה משקיעים לקנות מניות בחברה ולהיות שותפים להצלחה העתידית של Spetz, שראשיה אינם מהססים להשוות אותה לUber  ו Wazeלפרטים והשקעה בספץ >>  100,000 חיפושי "אינסטלטור" בגוגל שוק החיפוש המקוון של בעלי המקצוע עושה את צעדיו הראשונים בישראל, וגם בעולם, כשטרם נרשמה ההצלחה הבינלאומית הגדולה בתחום. ב Spetz מסבירים שהשיטה הקיימת, שבה חיפוש בעלי מקצוע ברשת מוביל לרשימה שאינה מציגה דירוג של בעלי מקצוע, אינה יעילה עבור מי שרוצים לוודא שהם פונים לבעל מקצוע אמין ומקצועי. נוסף לאפשרות לדרג את בעל המקצוע, לפתרון של Spetz יתרונות נוספים על פני המתחרים בשוק, כמו כיסוי מאות אנשי מקצוע רלבנטיים מכל תחום, ניטור אנשי מקצוע מומלצים בזמן אמת, אפשרות לתזמון עתידי להזמנת תיקון התקלה ואפשרות לקבלת מספר הצעות מחיר לתיקון התקלה תוך 30 שניות.  

הזדמנות השקעה אטרקטיבית

באופן שלא תמיד מאפיין מיזמים בשלבי גיוס הון, Spetz מציגה מודל פעיל ורווחי העומד בפני התרחבות משמעותית לשווקים חדשים. בחברה אומרים כי הפטנט הייחודי שלהם, הבונה על ההיגיון של ענקיות איתור אחרות כמו אובר או ווייז, מחבר בין בינה מלאכותית לחכמת ההמונים ומצליח להיות הראשון בשוק בינלאומי בעל פוטנציאל עצום. עד כמה עצום? תחום המנעולנות הנישתי בארה"ב רשם הכנסות של כשני מיליארד דולר בשנה שעברה. כשמוסיפים לרשימה חשמלאים, טכנאים, מתקני מזגנים ומכשירים שונים, הפוטנציאל העסקי של מנוע חיפוש דומיננטי בשוק בעלי המקצוע העולמי נותן משנה תוקף להערכות של מובילי Spetz. הפטנט הטכנולוגי של החברה רשום ומוגן, והרוכשים מניות יזכו לשותפות מלאה בפעילות הבינלאומית של החברה. הפעילות הזו כבר רוקמת עור וגידים, עם פעילות להקמתה של Spetz UK, שתממומן מכספי הגיוס החדש.  

השקעה חברתית: ההייטק פתוח לכולם    

המיזם Spetz מציע מניות לרכישה באמצעות הפלטפורמה הייעודית של פיפלביז, שמאפשרת לציבור הרחב להשקיע בחברות הייטק ישראליות צעירות. פיפלביז, הראשונה לקבל מעמד חוקי של "רכז הצעה" בשוק ההשקעה החברתית בישראל, פועלת מ 2018, ועד כה גוייסו באמצעותה למעלה מ 47 מיליון שקלים עבור שורת חברות הזנק כחול לבן. עבור חברת Spetz, זהו סבב הגיוס השני בהשקעה חברתית, לאחר סבב גיוס ראשוני מוצלח. לפני פריצה לשוק הבריטי, הנחשב ידידותי במיוחד להשקעות זרות (במיוחד כאלה המגובות ברישום פטנטים מקומיים), ניתנת כעת הזדמנות למשקיעים לקנות מניות ולהפוך לשותפים מלאים באפליקציה ישראלית פורצת דרך. לפרטים והשקעה בספץ >>