הקמפיין: איסתא מעודדת תיירות פנים ורשת דואיט במיתוג מחדש

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש בהיקף של כ-1 מיליון שקל

רשת מטבחי do it יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון שקל , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט. על פי הערכה, תקבל דופונט עבור הקמפיין כ-20,000 דולר. במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועכד'.הקמפיין כולל, שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט.,

רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "הרשת ביצעה פריצת דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם שיהיה בית לאדריכלים, מעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".

עוד הוא מציין, כי "עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה ולכן החלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף".

חברת 'סודהפופ' בקמפיין ומהל מיתוגי בהשקעה של של כ-3.5 מליון שקל

חברת 'סודהפופ' ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המותג GAZOZ , המערכת החדשה להכנת משקאות תוססים ביתיים וסירופים טבעיים GAZOZ PLUS. 'סודהפופ' תשקיע כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר, נטע, יער', וזאת בנוסף להשקעה של כ-2 מליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג.

המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים". התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה. הקמפיין ישודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.

לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית 'סודהפופ' ישראל: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למותג החדש, למערכת הביתית המעוצבת והחדשנית ולסירופים הטבעיים להכנת משקאות תוססים בבית".

איסתא בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בארץ

רשת הנסיעות איסתא, יוצאת בימים אלו בקמפיין שילוט חוצות לעידוד תיירות הפנים בשילוב רשת מלונות דן ומלון דניאל.

הקמפיין מתמקד בהמחשה של יתרונות ישראל והבלטת נקודות החן בה אל מול יעדים דומים בחו"ל, תוך שימת דגש על יופייה של ישראל, תחת הסיסמא המובילה: ישראל. יותר מכל מקום בעולם!. תקציב הקמפיין עומד על כחצי מיליון שקל ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'.

לדברי נועם רון מנהל השיווק של איסתא, "צפויה השנה ירידה בתנועת היוצאים לחו"ל בתקופת הקיץ, ואיסתא נרתמת להגביר את מכירות תיירות הפנים כחלופה לנופש בחו"ל".

קמפיין פרסום ראשון ורחב היקף למותג תוספי התזונה 'סופהרב'

חברת "אמברוזיה סופהרב" יצרנית ומשווקת מותג תוספי התזונה SUPHERB, עולה לראשונה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג. הקמפיין משלים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחודש למותג הויטמינים הישראלי תחת הסלוגן: "SUPHERB תוספת טבעית לחיים".

הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה, שיווק ופרסום לצעירים", בשווי מוערך של 1.5 מיליון שקל ומתמקד במוצר ייעודי לנשים. הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה (חסויות בערוץ 2, 10, 9) ועיתונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ניתוח טכני
צילום: רוי שיינמן באמצעות Copilot
ניתוח טכני

מניות קטנות - הזדמנויות גדולות

זיו סגל |
נושאים בכתבה ניתוח טכני


באחד המאמרים התייחסתי פה לשינויים בפרדיגמות הסיכון שהשוק עבר. את מרבית ספרי תאוריות ההשקעות והכלכלה כנראה אפשר לתת למחזור. היום אני רוצה להציע עוד שבירת פרדיגמה: מניות של חברות קטנות הן לא בהכרח הדבר הכי מסוכן כרגע. המניות האלו היו מדוכאות שנים ארוכות בצילה של הרשימה שהתחילה בארבע חברות גדולות והפכה להיות 7 המופלאות ובהכבדת הריבית הגבוהה. אבל, כשהמניות הגדולות בפרט ומניות ה  S&P500 בכלל השתלטו על מרבית העניין ושווי השוק נותרו הרבה מניות של חברות עם שווי שוק בינוני ונמוך מתחת לרדאר. 

את ההזדמנות שנוצרה ממחיש הגרף של הראסל 2000 שמיוצג כאן על ידי קרן הסל IWM. אחרי קפיצת הקורנה היא תקנה תיקון מתאים של 50% ואז טיפסה בהדרגה אל השיא ופרצה אותו. מכאן אמור להתפתח מומנום של מגמת עליה. על גרף העוצמה ההשוואתית אפשר לראות את חולשתה המתמשכת מול ה – S&P500 וכעת השאלה האם מערכת יחסים זו אכן משתנה. זהו אינדיקטור שנצטרך לעקוב אחריו.


מי שרוצה לעשות צעד נוסף בכיוון לתעשיה. לשיקולכם.ן. מבחינת הגרף אפשר לראות את הפריצה של השיא ואת העוצמה המתפרצת בהשוואה ל  IWM. היופי כאמור בניתוח טכני הוא שאנחנו פועלים על פי מה שאנחנו רואים ולא על פי מה שאנחנו חושבים. 

נחיל רחפניםנחיל רחפנים

אלה לא ציפורים, אלה רחפנים: המהפכה הצבאית הישראלית שמשנה את שדה הקרב

להקות רחפנים אוטונומיות מבוססות AI משנות את הכללים בשדה הקרב, ויותר ויותר מדינות מצטיידות בהן, כשישראל מובילה עם חוזים לנאט"ו וייצור המוני. מי מחליט מתי נחיל תוקף ומתי נראה אותם גם במרחב האזרחי

עופר הבר |
נושאים בכתבה רחפנים

דמיינו שדה קרב שבו מאות רחפנים זעירים ממריאים כלהקת ציפורים, סורקים את השטח, מזהים מטרות ומכים בדיוק כירורגי, וכל זה בלי טייס אנושי אחד מאחורי הג'ויסטיק. זה לא סרט מדע בדיוני, אלא המציאות הצבאית הישראלית של 2025. זו גם המציאות הרווחת במלחמת רוסיה באוקראינה.

להקות רחפנים מבוססות AI הן הנשק שמשנה את כללי המשחק. צה"ל כבר מייצר מאות רחפנים בשבוע, ומשלב אותם במערכות הגנה רב-שכבתיות נגד להקות אויב. שוק הרחפנים הצבאיים צפוי לגדול מכ-16 מיליארד דולר ב-2025 לכ-23 מיליארד דולר בשנת 2026.

הנחילים שחושבים לבד

רחפני נחילים (swarm drones) הם לא סתם מכונות טיסה. מדובר ברשת חכמה שבה כל רחפן "מדבר" עם האחרים, מחלק משימות ומתאים את עצמו בזמן אמת. בישראל, מינהלת AI ואוטונומיה בצה"ל ומשרד הביטחון (תחת מפא״ת) מפתחת נחילים שמסוגלים לבצע ניווט ללא GPS, זיהוי פנים של אויבים ועקיפת הפרעות אלקטרוניות, בדיוק נגד איומי חיזבאללה וחמאס בגבולות. 

הטכנולוגיה מבוססת אלגוריתמים של למידת מכונה, שמאפשרים לנחיל להסתגל. אם רחפן אחד נופל, האחרים לוקחים את המשימה. התעשייה האווירית הציגה בתערוכת AUSA 2025 מערכת הגנה רב-שכבתית: מכ"מים, לייזרים ונשקי מיקרוגל שמנטרלים להקות שלמות בבת אחת. זה לא רק הגנה, זה התקפה. נחילים יכולים לשחרר "אם-רחפן" שמפזר עשרות יחידות קטנות מעל שטח אויב, כמו נשק ביולוגי דיגיטלי.

סיפורי הצלחה בעזה ובלבנון

בעזה, יחידות צה״ל משתמשות בנחילים לאיסוף מודיעין תלת-ממדי ולפגיעה מדויקת במחבלים, ובכך חוסכות חיי לוחמים. בכיר ביטחוני אמר לאחרונה: "אתגר הרחפנים בגבולות בדרך לפתרון", בזכות ניסויים בנגב שכללו אלפי טיסות אוטונומיות.