הקמפיין: איסתא מעודדת תיירות פנים ורשת דואיט במיתוג מחדש
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש בהיקף של כ-1 מיליון שקל
רשת מטבחי do it יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון שקל , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט. על פי הערכה, תקבל דופונט עבור הקמפיין כ-20,000 דולר. במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועכד'.הקמפיין כולל, שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט.,
רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "הרשת ביצעה פריצת דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם שיהיה בית לאדריכלים, מעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".
עוד הוא מציין, כי "עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה ולכן החלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף".
חברת 'סודהפופ' בקמפיין ומהל מיתוגי בהשקעה של של כ-3.5 מליון שקל
חברת 'סודהפופ' ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המותג GAZOZ , המערכת החדשה להכנת משקאות תוססים ביתיים וסירופים טבעיים GAZOZ PLUS. 'סודהפופ' תשקיע כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר, נטע, יער', וזאת בנוסף להשקעה של כ-2 מליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג.
המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים". התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה. הקמפיין ישודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.
לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית 'סודהפופ' ישראל: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למותג החדש, למערכת הביתית המעוצבת והחדשנית ולסירופים הטבעיים להכנת משקאות תוססים בבית".
איסתא בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בארץ
רשת הנסיעות איסתא, יוצאת בימים אלו בקמפיין שילוט חוצות לעידוד תיירות הפנים בשילוב רשת מלונות דן ומלון דניאל.
הקמפיין מתמקד בהמחשה של יתרונות ישראל והבלטת נקודות החן בה אל מול יעדים דומים בחו"ל, תוך שימת דגש על יופייה של ישראל, תחת הסיסמא המובילה: ישראל. יותר מכל מקום בעולם!. תקציב הקמפיין עומד על כחצי מיליון שקל ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'.
לדברי נועם רון מנהל השיווק של איסתא, "צפויה השנה ירידה בתנועת היוצאים לחו"ל בתקופת הקיץ, ואיסתא נרתמת להגביר את מכירות תיירות הפנים כחלופה לנופש בחו"ל".
קמפיין פרסום ראשון ורחב היקף למותג תוספי התזונה 'סופהרב'
חברת "אמברוזיה סופהרב" יצרנית ומשווקת מותג תוספי התזונה SUPHERB, עולה לראשונה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג. הקמפיין משלים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחודש למותג הויטמינים הישראלי תחת הסלוגן: "SUPHERB תוספת טבעית לחיים".
הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה, שיווק ופרסום לצעירים", בשווי מוערך של 1.5 מיליון שקל ומתמקד במוצר ייעודי לנשים. הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה (חסויות בערוץ 2, 10, 9) ועיתונות.

בטיחות או נוחות - איך בוחרים את המושב המושלם בטיסה?
איפה הכי מסוכן לשבת במטוס, איפה הכי נוח לשבת במטוס? ככה תדעו לבחור את המקומות המתאימים לכם
הצ׳ק אין למטוס אל על בואינג 737-800 ברגע האחרון, לא איפשר לי לבחור את המושב הבטוח שרציתי. עליתי ברגשות מעורבים לטיסת אל על LY290 לוונציה בדרכי לטרק בהרי הדולומיטים. ישבתי בשורה הרביעית בקדמת המטוס ולא יכולתי שלא להיזכר בטיסת ALOHA Airlines 243 בשנת 1988, גם היא במטוס בואינג 737-200. טיסת אלוהה איירליינס 243 זכורה כטיסה שהשאירה צמרמורת ופחד בקרב 95 נוסעי הטיסה, כשבגובה 24,000 רגל, נשמעו רעשי שבר וקריעה וחלקו הקדמי העליון של המטוס נתלש מעליו בחלקיק שניה מעל שורות 1-5 ורוח בעוצמה של הוריקן פרצה לחלל המטוס.
הנוסעים החגורים ראו לעיניהם המבועתות את אחת הדיילות נשאבת לחלל האוויר. הנוסעים שישבו תחת הגג הפעור לרווחה, בהיעדר גישה למסכות החמצן, סבלו מהיפוקסיה, מצב שבו יש חוסר באספקת חמצן לרקמות בגוף, מצב המסכן חיים. רעש הרוח היה חזק כל כך שהטייסים התקשו לדבר ביניהם והדיילים התקשו בגלל הרוח להגיע לתא הטייס בכדי לראות אם הטייסים נותרו בחיים. שני הטייסים התקשו להטיס את המטוס הקרוע אך הצליחו בתושייתם להנחיתו בשלום והנוסעים ניצלו. זה היה מטוס הנוסעים עם הנזק הכי גדול בגוף המטוס שהצליח לנחות בשלום.
מאז, הלקחים נלמדו. השבר שהיה "שבר התעייפות" עקב מחזורי הפרשי הלחץ בהמראה ונחיתה נלמד, התכן והתחזוקה שופרו, ובכל זאת, כשישבתי בשורה 4 במטוס 737 ידעתי שיש מקומות בטוחים יותר לשבת בהם.
המושבים הבטוחים יותר
היו מספר ניסויים לבחינת עמידות ריסוק מטוס מטוסים לבחינת מיקום המושב המועדף. הניסוי המפורסם ביותר שבדק בטיחות מושבי הנוסעים במטוס בואינג נערך על ידי הערוץ הבריטי Channel 4 יחד עם Discovery Channel בשנת 2012, תחת השם Live Crash Test.
- "טריק יום כיפור" חוזר: כך ישראלים קונים כרטיסי טיסה זולים, מהמרים על ביטולים – ומרוויחים
- מחירי הטיסות יורדים - חוץ מיעד אחד; לאן אפשר לטוס ב-100 דולר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7