הקמפיין: איסתא מעודדת תיירות פנים ורשת דואיט במיתוג מחדש
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש בהיקף של כ-1 מיליון שקל
רשת מטבחי do it יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון שקל , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט. על פי הערכה, תקבל דופונט עבור הקמפיין כ-20,000 דולר. במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועכד'.הקמפיין כולל, שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט.,
רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "הרשת ביצעה פריצת דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם שיהיה בית לאדריכלים, מעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".
עוד הוא מציין, כי "עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה ולכן החלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף".
חברת 'סודהפופ' בקמפיין ומהל מיתוגי בהשקעה של של כ-3.5 מליון שקל
חברת 'סודהפופ' ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המותג GAZOZ , המערכת החדשה להכנת משקאות תוססים ביתיים וסירופים טבעיים GAZOZ PLUS. 'סודהפופ' תשקיע כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר, נטע, יער', וזאת בנוסף להשקעה של כ-2 מליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג.
המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים". התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה. הקמפיין ישודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.
לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית 'סודהפופ' ישראל: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למותג החדש, למערכת הביתית המעוצבת והחדשנית ולסירופים הטבעיים להכנת משקאות תוססים בבית".
איסתא בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בארץ
רשת הנסיעות איסתא, יוצאת בימים אלו בקמפיין שילוט חוצות לעידוד תיירות הפנים בשילוב רשת מלונות דן ומלון דניאל.
הקמפיין מתמקד בהמחשה של יתרונות ישראל והבלטת נקודות החן בה אל מול יעדים דומים בחו"ל, תוך שימת דגש על יופייה של ישראל, תחת הסיסמא המובילה: ישראל. יותר מכל מקום בעולם!. תקציב הקמפיין עומד על כחצי מיליון שקל ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'.
לדברי נועם רון מנהל השיווק של איסתא, "צפויה השנה ירידה בתנועת היוצאים לחו"ל בתקופת הקיץ, ואיסתא נרתמת להגביר את מכירות תיירות הפנים כחלופה לנופש בחו"ל".
קמפיין פרסום ראשון ורחב היקף למותג תוספי התזונה 'סופהרב'
חברת "אמברוזיה סופהרב" יצרנית ומשווקת מותג תוספי התזונה SUPHERB, עולה לראשונה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג. הקמפיין משלים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחודש למותג הויטמינים הישראלי תחת הסלוגן: "SUPHERB תוספת טבעית לחיים".
הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה, שיווק ופרסום לצעירים", בשווי מוערך של 1.5 מיליון שקל ומתמקד במוצר ייעודי לנשים. הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה (חסויות בערוץ 2, 10, 9) ועיתונות.
איור: דפדפן אטלס של OpenAIנחיתת חירום באיירבוס היתה הסימן לתקלה מערכתית - הסכנה עדיין באוויר
קרינה קוסמית - חלקיקים אנרגטיים סולריים שחודרים לאטמוספירה בגובה טיסת מטוסי הנוסעים ועלולים לשבש את פעולת המחשבים, היא האחראית לאירוע שהפעם הסתיים בנס. בעקבותיו, השתמשה איירבוס בסוג של "אקמול" בכל 6,000 מטוסיה כדי להשיג פתרון מהיר. זה ממש לא מספיק
ב-30 באוקטובר 2025 חוותה טיסת JetBlue 1230 מקנקון שבמקסיקו לניוארק שבניו ג'רזי, צלילה וירידת גובה פתאומית בגובה שיוט מעל פלורידה. הקברניט דיווח למרכז הבקרה: "ציוד רפואי נדרש". 15 נוסעים נפצעו, חלקם בפצעי ראש. המטוס נחת נחיתת חירום בשדה טמפה שבפלורידה. המטוס היה איירבוס A320.
ניתוח ראשוני של איירבוס חשף כי מחשב בקרת המאזנות בכנפיים והגאי הגובה הפיק פקודות שגויות, שגרמו להורדת אף המטוס ולצלילה לא מבוקרת.
האירוע, שהתרחש על פי הדיווח ביום עם רמות קרינה סולארית שאינן גבוהות מהרגיל, הדליק נורת אזהרה: חלקיק קוסמי בודד גרם ל-bit flip, היפוך סיבית בזיכרון מחשבי המטוס, שהתפשט לפקודות קריטיות שגויות ולא רצוניות למאזנות ולהגאי הגובה של המטוס וגרמו לצלילתו הפתאומית. אלא שחברות התעופה לא קיבלו אזהרות מזג אוויר סולאריות ספציפיות או מוקדמות לפני אירוע התקלה במטוס ה-A320 של JetBlue באוקטובר 2025 מכיוון שלא נמדדו רמות סולאריות חריגות.
בניגוד לחלליות, בתעופה המסחרית אין ניטור שגרתי ל-space weather. בטיסה האזרחית שינויי גובה טיסה לטיסה נמוכה יותר - שמגבירים צריכת דלק ב-10%-20% - אינם מקובלים, כמו גם עקיפת אירועי פרצי שמש כסטנדרט לא נעשית בשיגרה.
- תקלה קריטית במטוסי איירבוס: אלפי מטוסים דורשים עדכון תוכנה מיידי בשל סכנה בטיחותית
- המטוס מספר 1 של מדינת ישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם במקרה של טיסה 171 של אייר אינדיה עם מטוס דרימליינר של בואינג שהתרסקה ביוני 2025, החקירה עדיין לא הסתיימה והמטוסים ממשיכים לטוס מאחר ולא זוהה ולא אותר בוודאות הגורם להתרסקות.
איור: דפדפן אטלס של OpenAIנחיתת חירום באיירבוס היתה הסימן לתקלה מערכתית - הסכנה עדיין באוויר
קרינה קוסמית - חלקיקים אנרגטיים סולריים שחודרים לאטמוספירה בגובה טיסת מטוסי הנוסעים ועלולים לשבש את פעולת המחשבים, היא האחראית לאירוע שהפעם הסתיים בנס. בעקבותיו, השתמשה איירבוס בסוג של "אקמול" בכל 6,000 מטוסיה כדי להשיג פתרון מהיר. זה ממש לא מספיק
ב-30 באוקטובר 2025 חוותה טיסת JetBlue 1230 מקנקון שבמקסיקו לניוארק שבניו ג'רזי, צלילה וירידת גובה פתאומית בגובה שיוט מעל פלורידה. הקברניט דיווח למרכז הבקרה: "ציוד רפואי נדרש". 15 נוסעים נפצעו, חלקם בפצעי ראש. המטוס נחת נחיתת חירום בשדה טמפה שבפלורידה. המטוס היה איירבוס A320.
ניתוח ראשוני של איירבוס חשף כי מחשב בקרת המאזנות בכנפיים והגאי הגובה הפיק פקודות שגויות, שגרמו להורדת אף המטוס ולצלילה לא מבוקרת.
האירוע, שהתרחש על פי הדיווח ביום עם רמות קרינה סולארית שאינן גבוהות מהרגיל, הדליק נורת אזהרה: חלקיק קוסמי בודד גרם ל-bit flip, היפוך סיבית בזיכרון מחשבי המטוס, שהתפשט לפקודות קריטיות שגויות ולא רצוניות למאזנות ולהגאי הגובה של המטוס וגרמו לצלילתו הפתאומית. אלא שחברות התעופה לא קיבלו אזהרות מזג אוויר סולאריות ספציפיות או מוקדמות לפני אירוע התקלה במטוס ה-A320 של JetBlue באוקטובר 2025 מכיוון שלא נמדדו רמות סולאריות חריגות.
בניגוד לחלליות, בתעופה המסחרית אין ניטור שגרתי ל-space weather. בטיסה האזרחית שינויי גובה טיסה לטיסה נמוכה יותר - שמגבירים צריכת דלק ב-10%-20% - אינם מקובלים, כמו גם עקיפת אירועי פרצי שמש כסטנדרט לא נעשית בשיגרה.
- תקלה קריטית במטוסי איירבוס: אלפי מטוסים דורשים עדכון תוכנה מיידי בשל סכנה בטיחותית
- המטוס מספר 1 של מדינת ישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם במקרה של טיסה 171 של אייר אינדיה עם מטוס דרימליינר של בואינג שהתרסקה ביוני 2025, החקירה עדיין לא הסתיימה והמטוסים ממשיכים לטוס מאחר ולא זוהה ולא אותר בוודאות הגורם להתרסקות.
