הקמפיין: איסתא מעודדת תיירות פנים ורשת דואיט במיתוג מחדש

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש בהיקף של כ-1 מיליון שקל

רשת מטבחי do it יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון שקל , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט. על פי הערכה, תקבל דופונט עבור הקמפיין כ-20,000 דולר. במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועכד'.הקמפיין כולל, שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט.,

רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "הרשת ביצעה פריצת דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם שיהיה בית לאדריכלים, מעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".

עוד הוא מציין, כי "עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה ולכן החלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף".

חברת 'סודהפופ' בקמפיין ומהל מיתוגי בהשקעה של של כ-3.5 מליון שקל

חברת 'סודהפופ' ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המותג GAZOZ , המערכת החדשה להכנת משקאות תוססים ביתיים וסירופים טבעיים GAZOZ PLUS. 'סודהפופ' תשקיע כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר, נטע, יער', וזאת בנוסף להשקעה של כ-2 מליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג.

המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים". התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה. הקמפיין ישודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.

לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית 'סודהפופ' ישראל: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למותג החדש, למערכת הביתית המעוצבת והחדשנית ולסירופים הטבעיים להכנת משקאות תוססים בבית".

איסתא בקמפיין לעידוד תיירות הפנים בארץ

רשת הנסיעות איסתא, יוצאת בימים אלו בקמפיין שילוט חוצות לעידוד תיירות הפנים בשילוב רשת מלונות דן ומלון דניאל.

הקמפיין מתמקד בהמחשה של יתרונות ישראל והבלטת נקודות החן בה אל מול יעדים דומים בחו"ל, תוך שימת דגש על יופייה של ישראל, תחת הסיסמא המובילה: ישראל. יותר מכל מקום בעולם!. תקציב הקמפיין עומד על כחצי מיליון שקל ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'.

לדברי נועם רון מנהל השיווק של איסתא, "צפויה השנה ירידה בתנועת היוצאים לחו"ל בתקופת הקיץ, ואיסתא נרתמת להגביר את מכירות תיירות הפנים כחלופה לנופש בחו"ל".

קמפיין פרסום ראשון ורחב היקף למותג תוספי התזונה 'סופהרב'

חברת "אמברוזיה סופהרב" יצרנית ומשווקת מותג תוספי התזונה SUPHERB, עולה לראשונה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג. הקמפיין משלים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחודש למותג הויטמינים הישראלי תחת הסלוגן: "SUPHERB תוספת טבעית לחיים".

הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה, שיווק ופרסום לצעירים", בשווי מוערך של 1.5 מיליון שקל ומתמקד במוצר ייעודי לנשים. הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה (חסויות בערוץ 2, 10, 9) ועיתונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סמאד 3סמאד 3

החות׳ים משנים את כללי המשחק - האיום האמיתי על שמי ישראל: Samad 3

הכטב"ם החות'י שגרם לפגיעה הקשה באילת בעיצומו של החג הוא שדרוג משמעותי ליכולות הטכנולוגיות של החות'ים הנשענים על תמיכה מאיראן. מערכות ההגנה של ישראל מספקות תשובה מצוינת, אם כי לא הרמטית, אבל החות'ים מצדם לא שוקטים על השמרים



עופר הבר |


בלילה שקט של קיץ, יולי 2024, כאשר תושבי תל אביב חשבו שהם מביטים בשמי העיר המוארים והרגועים, חדר לשמי העיר כטב"ם משופר מהסוג המסוכן ביותר - ה-Samad-3. הוא פרץ את שכבות ההגנה האווירית המתקדמות ופגע באישון לילה בלב העיר השוקקת לאחר טיסה של 16 שעות ומרחק 2600 ק״מ במסלול מוארך דרך סודן ומצרים מתימן הנמצאת בקו אווירי של 1,800 ק״מ מישראל. 

זה היה רגע דרמטי שהוכיח כי הטכנולוגיה של האיום משתדרגת במהירות והפכה את השמיים הישראלים לזירה תחרותית של מלחמה טכנולוגית שבה כל שנייה קובעת חיים או מוות. האירוע הותיר את המדינה במרדף בלתי פוסק אחרי פתרונות חדשניים להגנה על אזרחיה מפני איומים דומים.

האם הסמאד 3 שובר שוויון?

החות'ים הגיעו בשנים האחרונות ליכולות טכנולוגיות מתקדמות יחסית בתחומי הטילים והרחפנים, המוענקות להם בעיקר עם תמיכה איראנית. בין היתר מדובר על כטב״מים קטנים כמו סמאד 3, שככלל טסים בגובה נמוך עם חתימה מכ״מית נמוכה, כך שקשה למערכות ההגנה האווירית הישראליות לזהותם וליירטם בזמן. כמו כן, שיגרו החות'ים טילים עם ראשי נפץ "cluster munitions" שפועלים על ידי פיזור ראשי נפץ משניים באמצע הטיסה, מה שמקשה על מערכות ההגנה לספק הגנה יעילה מפני הפצצונות הנפיצות שמפוזרות בכמות גדולה על שטח רחב.

ישראל, מצד שני, מפעילה מערכות הגנה אוויריות רב-שכבתיות ומתקדמות ביותר, עם כיפת ברזל כמרכיב העיקרי נגד רקטות וטילים קצרים ובקרוב בשילוב מערכת הלייזר ״אור איתן״. מערכות אלו מדויקות, מתוחזקות בצורה גבוהה עם יכולת תגובה מהירה ויכולת יירוט מעל 90% בממוצע של האיומים. 

לסמאד שלושה יתרונות מובנים המקשים על גילוי מוקדם שלו: חתימת מכ"ם נמוכה, בעיקר בגלל חומריו, מידות קטנות יחסית, ופרופיל טיסה גמיש עם יכולות תמרון וטיסה בגבהים נמוכים ועל פני טופוגרפיה מורכבת. תכונות אלו מאפשרות לו לטוס למטרה בשעה שגילוי מוקדם הופך לאתגר טכנולוגי עם אפשרויות רבות לאזעקות שווא ולחדירה דרך שכבות ההגנה של המדינה.

צילום: Pixabay, Pexelsצילום: Pixabay, Pexels

מלחמה בשמיים: בעלי הכנפיים שמאתגרים את המטוסים

למעלה מאלף מקרים של פגיעות ציפורים במטוסים מתועדים מדי שנה בישראל ונושאים איתם סכנה בטיחותית משמעותית. מה מושך את הציפורים דווקא לאזורים של שדות תעופה ואילו כלים עומדים לרשות הטייסים כדי להתמודד עם האיום המעופף



עופר הבר |


בשמי ישראל מתרחשת תופעה שמסכנת את בטיחות הטיסות: למעלה מאלף מקרים של פגיעות ציפורים במטוסים מתועדים מדי שנה בישראל. הגילוי של הציפורים במרחבי שדות התעופה הופכים את האיום לשגרה שמאתגרת טייסים, חברות תעופה ונוסעים.

כיצד מתמודדת תעשיית התעופה עם האיום המעופף שנמצא מתחת לפני השמיים?

התנגשויות בין מטוסים ללהקות ציפורים, "Bird Strikes", מהוות אחד האיומים הרציניים והנפוצים ביותר בתעשיית התעופה האזרחית והצבאית, עם השלכות בטיחותיות, טכניות וכלכליות משמעותיות. בכל רגע נתון, אלפי מטוסי נוסעים ממריאים ונוחתים בשדות תעופה ברחבי העולם, ונאבקים מול האיום הבלתי נראה אך מסוכן הזה. מדי שנה נרשמות ברחבי העולם עשרות אלפי פגיעות שכאלו, שרובן מסתיימות ללא נפגעים, אך חלקן גורמות לנזקים של מיליארדי דולרים למנועים, לכנפיים ולמערכות מטוס קריטיות.

החשש העיקרי הוא ממפגש בין עופות גדולים למנועי הסילון. יניקה של ציפור אחת לתוך מנוע עלולה לגרום לנזק חמור ואף להשבתתו המיידית. 

כשעורב במשקל 450 גרם פוגע במטוס שטס ב-800 קמ"ש

הכוח של ציפור שנכנסת במהירות למנוע סילון מטוס יכול להיות אדיר, לעיתים עד כדי יצירת כוחות של עשרות או מאות טונות בהתאם למשקל הציפור ומהירות המטוס. לדוגמה, עורב אפור שמשקלו 450 גרם שפוגע במטוס הנוסעים במהירות של 800 קמ"ש, מייצר עוצמה של יותר מ-15 טונות, ואילו ציפור גדולה כמו עגור במשקל 7.5 ק"ג עלולה ליצור עוצמה עצומה של כ־100 טונות. פגיעות כאלה יכולות לגרום לקריסת מנוע, לנזק למערכות ההידראוליות, לקריעת מעטה הכנפיים ואפילו לאובדן שליטה בטיסה שגורם לתאונות קטלניות.

הסיבה שציפורים נמשכות לאזורי שדות תעופה קשורה בעיקר לזמינות מזון, סביבת מנוחה נוחה, ומיקומם הגיאוגרפי. שדות תעופה מציעים משטחים פתוחים, לעיתים עם דשא וגידולים, שמושכים חרקים, עכברים וחרקי קרקע - מקורות מזון מרכזיים לציפורים. בנוסף, שדות תעופה ממוקמים לעיתים באזורים רחבים יחסית וכמעט ללא עצים גבוהים, כך שהציפורים יכולות להרגיש בטוחות ולהימנע מטורפים.