רביב דרוקר: "בצוק איתן שוב הוכח שהארץ הוא כמעט העיתון היחיד בארץ", מה הוא אומר על הטור של גדעון לוי?

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10. "הביביתון נראה כמו נייר תעמולה, ב'ידיעות' עוד פה ושם היה מאמר ראוי, אבל כמובן הכול עמוק בתוך הקונצנזוס"
מערכת Bizportal | (187)

קצת אחרי ששלב המלחמה הסתיים וכעת הצדדים מכונסים במו"מ לעבר הסדר כלשהי, רביב דרוקר הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 בוחר לצאת להגנתו של העיתון שהיה המושמץ ביותר בתקופת 'צוק איתן'.

וכך כותב דרוקר בעמוד הפייסבוק לו: "בצוק איתן שוב הוכח ש'הארץ' הוא כמעט העיתון היחיד בארץ. הביביתון נראה כמו נייר תעמולה, ב'ידיעות' עוד פה ושם היה מאמר ראוי, אבל כמובן הכול עמוק בתוך הקונצנזוס. אם באמת נשקפת סכנה כלכלית ל'הארץ', חשוב מאוד, אפילו לימניים, לעשות מנוי לעיתון. אגב, לא מזמן פגשתי שני אנשי ש ס בכירים (לא דרעי), שאמרו לי שרק ב'הארץ' הם הצליחו לקבל מידע רציני על מה שקורה וציטטו שורה של מאמרים שהם קראו שם."

דרוקר מתייחס גם לטור "הרעים לטייס" שעורר סערה וגרם לביטוליי מנויים. "לא הסכמתי עם המאמר של גדעון לוי ובהזדמנות, אני אשמח לנהל איתו ויכוח על זה. בעיניי, ללא ספק זה מאמר שראוי לדפוס, הוא מעניין וחשוב ועובדה שעורר כל כך הרבה מחלוקת. זה בטח לא סיבה לבטל מנוי על עיתון, שאין מאחוריו שלדון אדלסון".

נזכיר כי טורו של גדעון לוי 'הרעים לטייס' עורר סערה גדולה בישראל ולפי הערכות - רבים בחרו לבטל את המנוי להארץ כמחאה על פרסום הטור.

תגובות לכתבה(187):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 154.
    תמים 20/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    דעה היא ראויה, שקר הוא פסול, תאור הטייסים במאמר הוא שקר וראוי שהנושא ידון בבית משפט.
  • 153.
    השואל 19/08/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    חולירע שמאלנית
  • 152.
    עזרא צחור 19/08/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    הרעים להארץ- אמת ידיעות וישראל היום, מורים את עצמם לדעת ולאג'נדה שלהם, הארץ מלבד הכתיבה בנושאי תרבות ואומנות(גם היא משרתת עילית מסויימת)נמצא בדיוק באתו מקום ריק מתוכן ומכור לאג'נדה
  • 151.
    דרוקר הוא באמת יצור לא נחמד (ל"ת)
    אדם מעורר אי נוחות 18/08/2014 23:54
    הגב לתגובה זו
  • 150.
    שילה 16/08/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    אם הארץ הוא העיתון היחיד שעובד כאן אז שיסגר הוא נזק אדיר לי כאזרח ובראיה כוללת גם למדינה . אני אעדיף את פוקס ניוז ואפילו cnn . ויש עוד הרבה אתרים היום שהמידע הוא זמין. אני לא אבכה ואני בטוחה שהרבה כמוני.
  • 149.
    כמו שאמר: יש ביביתון יש אנטיביביתון ויש הארץ (ל"ת)
    קורן 15/08/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
  • 148.
    הארץ הוא פשוט בטאון החמאס ודרוקר דובר החמאס (ל"ת)
    רני 13/08/2014 18:34
    הגב לתגובה זו
  • 147.
    מסכים עם דרוקר וחתמתי על "הארץ" (ל"ת)
    יעקב 13/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 146.
    כל הכבוד להארץ ששומר על מקצועיות. תמיד כיף לקרוא. (ל"ת)
    חיפאי 13/08/2014 14:29
    הגב לתגובה זו
  • 145.
    מיקי 13/08/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    הארץ פשוט עיתון מצוין ומקצועי. אני לא קורא בגלל שזה מעייף את העיניים שלי לקרא, וכן, יותר נח לי לקרוא את הכותרות הגדולות של האחרים ו"לגמור מהר". הארץ ברמה אחרת, למי שיש כח...את הדעות שלי על המסקנות של הכותבים שלהם - אני יכול לגבש את העמדה שלי לבד
  • 144.
    עיתון לשונאי אדם 13/08/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    מותר להסית, ושהחוק אינו שווה בפני כולם. זה מה שהארץ הוכיח ואם יורשה לי לצין שהוא עשה זאת בגזענות רבה כמו שרק השמאל יכול לנפק.
  • 143.
    שיחליף שמו למוחמד עוכר ישראל (ל"ת)
    טל 13/08/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 142.
    חיים 13/08/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    דרוקר אתה שקוף מאוד .. לא יודע מה הקומבינה שלך עם "הארץ" וגדעון לוי ... דבר אחד בטוח גוייסת לחומרני הארץ ונטשת את רוח העם... מציע לך לקרוא את "משל יותם בן גדעון "שופטים פרק ט' " אולי תחכים.
  • 141.
    ככ 13/08/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    הוא לא מסכים עם הנטיה של העיתון אבל זה היחיד שהוא באמת עיתון. ידיעות ומעריב וישראל היום הם מגזינים לבידוק. 90% מהכתבה היא תמונה גדולה עם קצת כתוב. כמו קומיקס.
  • 140.
    הארץ עיתון ברמה גבוה (ל"ת)
    יאנוש 13/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 139.
    אנונימי 13/08/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    כאשר אני רואה את התגובות הנמוכות והמתלהמות אני מבין עוד יותר עד כמה חשוב "הארץ" לשיח הציבורי של החברה הישראלית. חבל שאי אפשר לחלק את הארץ חינם כמו את העיתון אותו קוראים ,כנראה ,חלק גדול מהמגיבים .
  • א.מ 13/08/2014 13:45
    הגב לתגובה זו
    של גדעון לוי ודומיו היא הנמוכה?
  • למה אנונימי.... פחדן! (ל"ת)
    חיים 13/08/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 138.
    sami 13/08/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    עזרתה לי לבחור בן ערוץ 22 לערוץ 10 תתבייש שמאלן עלוב.
  • 137.
    הדרדרת קשות -עד לפני 13/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    לא אמיתי מה קרה לך? הארץ נותן בחלקו במה לשונאי ישראל גם אתה שונא ישראל?
  • 136.
    דניאל 13/08/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    אתה מחפש מאמר שיעורר סערה? חסרים נושאים המעוררים סערה בציבוריות הישראלית?... הלא ידוע שגדעון זה לחם חוקו .. אז שמשהוא אחר יממן את משכורתו.. אני ביטלתי מנוי ואיני מתכוון לחזור איליו.....
  • 135.
    אשמח אם דרוקר יעבור להארץ, כדי שיפוטר כשזה יסגר (ל"ת)
    דור 13/08/2014 09:24
    הגב לתגובה זו
  • 134.
    עידו 13/08/2014 08:25
    הגב לתגובה זו
    לך להזדהות עם החמאסניקים שלך. לא נשכח שאת הסימפטיה שלך אתה שומר לאויב. אנחנו סתם "מתקרבנים" מבחינתך.
  • 133.
    שהשמאלנים ימשיכו להלל את שופר התעמולה שלהם עד לסגירתו (ל"ת)
    הארץ עיתון מתחסד 13/08/2014 07:39
    הגב לתגובה זו
  • בנתיים מי שנסגר זה מעריב (ל"ת)
    ככ 13/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
  • גם אתה כמו חבירך מתחבא שמות חבר שמות (ל"ת)
    חיים 13/08/2014 12:28
  • 132.
    משה ראשל"צ 13/08/2014 07:39
    הגב לתגובה זו
    שמנו לב בזמןצוק איתן את הלוזריות שלך כנראה מחפש גוב אצל שוקן שוקן וגדעון לוי - גיס חמישי קויזלינג היה גאה בכם
  • 131.
    דליה 13/08/2014 07:20
    הגב לתגובה זו
    יש להביע דעה! ויש רדיפה וזה דרוקר ! עדיף שיכתוב בעתון כך לא נצטרך לשמוע ולראות אותו אדם לא נעים לאוזן!!!!
  • 130.
    KAMPOS 13/08/2014 04:09
    הגב לתגובה זו
    לא שוכח את אותם זבלים שדיווחו על מקום נקודת הכינוס בצפון ש-13 חיילי מילואים קיפדו את חייהם פשוט נתנו לאנשי הכי זבאללה חומר למחשבה איך לפגוע באופן בטוח יותר וזיבלון לוי הוא הרי זן מיוחד ומיוחס של שוקן
  • 129.
    האם דרוקר התחבר לשוקן??? ברוך בואך לקן החם. (ל"ת)
    חבר בקהילה 12/08/2014 23:47
    הגב לתגובה זו
  • 128.
    מיינויי הארץ שנותרו , אל תשקיעו כסף בתעמולת החמאס! (ל"ת)
    רן לבטל מינוי הארץ 12/08/2014 23:32
    הגב לתגובה זו
  • 127.
    שלומית 12/08/2014 23:22
    הגב לתגובה זו
    מי הוא בכלל?? מה פתאום ביזפורטל נותנת לו כותרת?כנראה שהלקקן הזה יש לו קשרים בכל מקום..מזמן חשדתי שהוא הומו
  • 126.
    כמו כן, מותר לדרוקר כבר לשנות את שמו לדרעקר. (ל"ת)
    ד ו ד . 12/08/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 125.
    ד ו ד . 12/08/2014 22:09
    הגב לתגובה זו
    "הארץ" הפך מעיתון שפוי לעיתון הזוי. במקרה הטוב ניתן לומר כי הוא הפך לשופרה של המפלגה הקומוניסטית. אין שום קשר בין מה שכתוב שם כפרשנות (לא חדשות) לבין המציאות.
  • 124.
    שלומי 12/08/2014 20:36
    הגב לתגובה זו
    כי אל העתון הזה מתקבלים כל עיתונאי הבררה שנפלטים מכלי תקשורת כושלים ומתפרקים...יחד עם זאת, ומאחר ועיתונאי הערוץ הראשון נפלטים החוצה לכן דרוקר ממהר לתפוס בהארץ מקום בעוד מועד...
  • 123.
    שרון ב 12/08/2014 20:05
    הגב לתגובה זו
    אנטישמי מצא אנטישמי, ושניהם ממומנים על-ידי אירופה האנטישמית. לפני 75 שנים אירופה השמידה יהודים, וכמעט כולם שיתפו פעולה בגלוי או בסתר, והיום אירופה מממנת קבוצות וארגונים ותקשורת אנטישמיים כדי לחסל את מדינת ישראל היהודית-ציונית. אך אני מניח שביזפורטל לא יפרסמו את דבריי, כאילו אין באנטישמים עסקינן.
  • 122.
    מי אתה בכלל ,יפקק -דעתך שווה לקליפת השום!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רוני 12/08/2014 20:02
    הגב לתגובה זו
  • גם דעתך דביל (ל"ת)
    רוני 18/08/2014 03:45
    הגב לתגובה זו
  • 121.
    gigi101 12/08/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
    מי שמקבל אותם בחינם אותי בכלל מעניינת רק הדעה שלי אבל אותי לא מראיינים
  • 120.
    דרוקר, פרילאנסר עלוב, פרשן שחצן, ועיתונאי חסר יושרה... (ל"ת)
    ב.ב.ד. 12/08/2014 19:14
    הגב לתגובה זו
  • 119.
    סוף סוף הבנתי- מי שפוחד להיות מפוטר מערוץ 10 מלקק לשוקן (ל"ת)
    עכשיו הדברים במסגרת 12/08/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
  • 118.
    רביב מה נתן לך עיתון הארץ?כמה כסף שלמו לך?תתביש לך (ל"ת)
    רביב דרוקר 12/08/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 117.
    ד.מ. 12/08/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    אם זה נכון אז עוד שרץ מצטרף למעוז השרצים ......
  • 116.
    בוצו ננוש 12/08/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    הרי כתבתו של גדעון לוי היתה דרק. דרוקר כל כך מתפעל שעוד מעט יאמר שגדעון לוי הוא פטריוט ישראלי. אפנה אותו לנורבגיה במלחמת העולם השניה ובמיוחד לקויזלינג ששרת את הנאצים. מה ההבדל בינו לבין גדעון לוי? מכאן המסקנה שאפשר להשליך לזבל את דעותיו של דרוקר.
  • 115.
    תיקשורת השמאל רק דרכם צריכה להישמע!אפילו בתורכיה מותר (ל"ת)
    לרוב העם להישמעע!מו 12/08/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 114.
    מלואימניק מהנח"ל 12/08/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    דרוקר כנראה חתם בעיתון הארץ. הוא יודע שערוץ 10 ייסגר. כרגיל התחיל ללקק לשוקן אחרי הליקוקים מגיע שלב נוסף , נכון אדון דרוקר.??
  • 113.
    רק שמאלנים קיצוניים עדיין חושבים ש"הארץ" הוא עיתון. (ל"ת)
    אפרת שדה 12/08/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
  • 112.
    סתם אזרח זקן 12/08/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    איני מחסידיו של לוי - מאוד נגדו ולגבי דרוקר - יודע ולדעתי מחשיב עצמו - אבל בגילי - 78 - מותר לי להטיל חשד - ויסלח לי ה"חשוד" אם אני טועה - וחשדי הוא שמר דרוקר מכין לו מקום חליפי למקרה שערוץ 10 יקלע לצרות ויסגר - כי כבר ראינו שמר ארדן יודע לסגור ערוצים - ולא משנה הסיבה. ולמען ההגינות לא קראתי את מאמרו של לוי - רק משמועות יודע מה נכתב בו.
  • 111.
    רעות 12/08/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    סתם קשקשן אבל תראו כמה אנטי הוא מעורר........עוד אחד שחושב שיש לו מונוופול על החוכמה וחושב שהוא יודע יותר טוב ממני ויותר טוב ממך מה טוב בשבילי ומה טוב בשבילך.......רק ברוסיה ובסוריה העיתונאים חושבים במקום ציבור הקוראים
  • 110.
    דוד 12/08/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שאחוז חולה נפש בתקשורת,הרבה יותר גבוה מאשר בכלל האוכלוסיה.
  • 109.
    דרוקר כל כך מלא מעצמו שתכף הוא מתפוצץ (ל"ת)
    דרוקר=דרק 12/08/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 108.
    עשיתי מנוי :-) (ל"ת)
    שאול 12/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 107.
    נותן בראש 12/08/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    בא שוקן לדרוקר וביקש שיגיד מילה טובה על הארץ ובתמורה יובטח לו כבר מיפלט אם ערוץ 10 יזרוק אותו........אבל זה מראה כמה ששוק לא חכם- כי הוספת תואם גדעון לוי לעיתון זה עוד מסמר בארון המתים שלו
  • 106.
    חוקר 12/08/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    הארץ שילמו לדרוקר שיגיד איזו מילה טובה כדי לעצור את סחף ביטול המנויים ורמזו לו שאם יעיפו אתו מערוץ 10 מובטח לו מקום לא שדרוקר מציאה גדולה אבל את הרעש שהנפיחה שלו תעשה הרבה ישמעו מה שמוכיח שכסף קטן תמיד עושה רעש וצלצולים אבל לא שוה כלום
  • 105.
    "לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב"..כי הוא בן מינו ! (ל"ת)
    צבי 12/08/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 104.
    ציון 12/08/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    בכל מקום בו אני שומע אותך - אני מחשיך במיידי!
  • 103.
    אבי 12/08/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    דעותיו השמאלניות של דרוקר ידועות זה מכבר והגנתו על עיתון הארץ שבצל קורתו דר גדעון לוי ודומיו הינה מובנת מאליה על כן הגנתו זו כלל לא מפתיעה
  • 102.
    אהרון 12/08/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    רביב התחיל לכתוב בעיתון הארץ עם תוכן זהה לדעתו של שוקן . אני כקורה של 42 שנים של הארץ שמח על ביטול המנוי שלי כאשר אני צופה שרביב עומד להיות אחד הכתבים בעיתון אחרי שיפוטר מערוץ 10 . על זה נאמר מקדים תרופה למכה
  • אחד 12/08/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    היית כותב "קורא" ולא "קורה".......עוד נבער שקנה מקלדת
  • שמוליק 12/08/2014 16:01
    הכתיב קורה נכון במקום בו הוא כתוב.
  • 101.
    רן 12/08/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    גם ב 1939 לא קיבלו את מי שלא היה בקונצנזוס
  • 100.
    לוי דוד 12/08/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    מר דרוקר היקר בזמן הזה חשוב להתייצב מאחורי הממשלה והחלטותיה. הם הנבחרים ולהם יש יפוי כח לנהל את המדינה. הדעות שלכם יפי הנפש לא מענינות אותנו בזמן הזה. אתם כעיתונאים וכתבים תפקידכם לדווח ואל תנהלו לנו את המדינה. לו רצינו בכם כמנהלים היינו פונים אליכם ולמר גדעון לוי אתה לא שווה את העפר מתחת לרגלי הטייסים. מי אתה שתכנה את הטייסים רוצחים. אם לך מותר בזכות חופש הדבור אז לי מותר להגיד לך שאתה סתם עוד זבל ואתה לא מעניין אותנו עם הדעות שלך. לך ותחיה באחת ממדינות ערב האהובות עליך ושם תביע בחופשיות דעות כאלה. מקומך לא איתנו אתה אזרח לא רצוי
  • 99.
    דרוקר-"דרעק"!האם ניסית אתה לשנות דעותיך?שמאלן קיצוני!!! (ל"ת)
    אזרח מוטרד ומבין 12/08/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
  • מדהים 12/08/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    למה שישנה את דעותיו, כי הן לא דעותיך ???? טפש !
  • ללא 12/08/2014 23:36
    אבל למה אתם חושבים שרק דעתכם היא הנכונה וכל האחרים "נבערי" דעת?
  • 98.
    OFER 12/08/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    בדרך כלל אני לא מתייחס אל הערותיך כי זה בסגנון של תת רמה - אבל - 1- האם העובדה שרוב מוחלט פה חושב שונה ממך זה עושה לך משהו ? לדעתי לא כמו כול שמאלן ש"העובדות אף פעם לא מבלבלות אותו" 2- העובדה שאני נהנה מישראל היום ואת ידיעות או הארץ אינני מכניס לביתי אלא אם אני צובע את הדירה עושה אותי פחות אינטלקטואל ממך או מחבורתך ? אני משאיר לך את התשובה ואני מניח שאתה בודאי מחשיב אותי לדל תוכן (למרות שאתה כזה ושים לב כמה מעירים לך על כך).
  • 97.
    g 12/08/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    דרוקר הייתי שמח אם הייתה עוזב טלוויזיה וגם מפסיק לקרוא את עתון הארץ
  • 96.
    מיכל 12/08/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    איכס..
  • את ממש מאוהבת ברביב. יש סומק בלחיים? (ל"ת)
    מ 12/08/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 19/08/2014 17:33
    וגם אתה די דוחה למען האמת..
  • 95.
    יונה 12/08/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    כל אתון פוצה את פיו, ומתנחמד ומוכר את העם והמדינה שלו בשם איזו שהיא נאורות חלולה לא מציאותית
  • 94.
    מיכל 12/08/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    ופלצן
  • 93.
    אלי כהן צדק 12/08/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    כל דרדק שלא מבין מהי דמוקרטיה משמיץ את עיתון הארץ. ,הארץ זה לא רק גדעון לוי. דרוקר הוא אחד הבודדים בעיתונות שעדיין מיצג עתונות ברמה וביושר מקצועי. דווקא עכשיו ולמרות השטנה התפוצה של הארץ גדלה עשרת מונים
  • 92.
    הארץ - עיתון של PLO + אונר"א (ל"ת)
    דרקר 12/08/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 91.
    אנדרואיד משנות ה 50 12/08/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    עמירה השבחית, גדעון שנפל כאן בגדול על קביעות בהן אינו מבין, והשילוב המשמים של הצלם ליבק עם גדעון לוי בכתבות סמאל לאורך שנים היה כמו בחילה שניתן להמשיך איתה, תוך הנאה מכתבות ריאליות ומוספים "שווים" גם הארץ שלנו והקריקטורת היו מזור לבחילות, אלא שבחילה אחת עלתה כדי הקאה והשאירה חמיצות בגרון המרשם לטיפול הוא הימנעות מגורמי הבחילות עזבתי (גם אני) את הפרינט ואני קורא ברשת -ואז אני העורך ולא איכפת לי גם יד-שניה (מצוטט) ברשת.
  • 90.
    איזו התנשאות!!!??? קצת צניעות ימנית לא תזיק לך !!! (ל"ת)
    אמת 12/08/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
  • 89.
    סרח עודף ובוגדן (ל"ת)
    עלי 12/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
  • 88.
    שמוליק 12/08/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    אביב דרוקר וגדעון לוי חד המה. שני שמאלנים קיצוניים דוברי האוייב. אני ביטלתי מזמן את המנוי לעיתון הארץ הנבזי מאחר שכבר הספקתי ללמוד היטב את האוייב ....
  • 87.
    אור לגויים 12/08/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    שמעתי את הפרשנויות הצבאיות שלו במהלך המבצע, פשוט חמור קופץ בראש עם תאוריות מופרכות שאין בינם לבין המציאות כל דימיון, רק כדי לנסות לבלוט מעל ערימת הזבל. כולה חוקר במשטרה הצבאית ויודע לקבוע שצהל הופתע בכל השלבים וצהל לא חזה דבר וממנו מתקבל הרושם שרק במקרה צהל ניצח באופן מוחץ את החמאס. בקיצור, קשקשן בגרוש !!
  • 86.
    אנונימי 12/08/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    מדי פעם "יורד" לקרוא תגובות כדי להתרשם לאן הרו"ח נושבת . ותמיד מגיע לאותה מסקנה , חבל ש"ירדתי".
  • לדעתי אתה יכול להמשיך לרדת לאיזה נער פלסתיני (ל"ת)
    במקום לזבל לנו במוח 12/08/2014 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 85.
    במילה אחת - דראקר בשירות אל הרד (ל"ת)
    מחבל תשקורתי 12/08/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
  • 84.
    meiryacoby 12/08/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    יש לאשפז אותו דחוף בגהה
  • 83.
    שיתוף פעולה עם שונאי ישראל...רביב יא מסכן (ל"ת)
    אלי 12/08/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
  • 82.
    טיפוס מגעיל...ומנייקי גדול (ל"ת)
    ציון 12/08/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    kaligula 12/08/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    sory for you ,you are old BOLSHEVIK AS GIDON.
  • 80.
    יוסי 12/08/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    בעיניי התקשורת חטפה מכה קשה במבצע שלא לומר נוק-אאוט והכי מדהים זה שהיא נתנה את זה לעצמה. הקונצנזוס בתקשורת הוא שהתמונות עושות את הסיפור ולכן אנו מפסידים ברמת ההסברה וכל העולם מראה את תמונות הזוועה מעזה ונגד זה קשה להילחם. זה אומר שהתקשורת אומרת כי התקשורת בעולם מעוותת את המציאות ולא אומרת את האמת והעולם נגדנו בגלל המראה המעוותת שהתקשורת מראה. אם זה נכון ואני מניח שכן, זה אומר שלא ניתן לסמוך על התקשורת בעולם ואז בעצם זה אומר שכל מה שמעניין את התקשורת זה סיפור שניתן למכור אותו ובעצם כל התקשורת הם סוחרים מניפולטיביים של מידע, המבקשים למכור את מרכולתם והאמת היא אינה חשובה. וזה נכון גם בישראל.
  • מה, נולדת היום? (ל"ת)
    יולדת 13/08/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 79.
    עיתון לאנשים בוגדים 12/08/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    אל ארד במאמר מערכת "להרגיע" מ-14/11/2012: "אחמד ג'עברי, רמטכ"ל החמאס, היה איש צבא שהקדיש את חייו למלחמה נגד ישראל". שימו לב איך הם מכנים את המחבל המתונף ג'עברי - רמטכ"ל ולא מחבל!
  • 78.
    חופש הביטוי 12/08/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    רביב דריקר ממליץ לאל גזירה מיוזמתם לתת לך משכורת זה יתווסף ל"ישראל החדשה ". אתה בעל מוסר כפול מי שלא תומך באגנדה שלך כמו שלדון אדלסון הוא מוקצה . וכן אתה סיבה לעביר ערוץ כאשר אתה מלכלך את המסך בערוץ 10 בדיוק כמו שגדעון לוי הוא סיבה לבטל מינוי בהארץ. אתה וחלק מחבריך עושים עליהום על מי שלא תומך בדעתכם בצורה וולגרית ובוטה וכל זה בשם חופש הביטוי .
  • 77.
    הכתום 12/08/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    אפילו כבוד לאביך שנפטר לפני שבוע לא נתת בושה מה קרה אתה לא יכול לשמור לפחות חודש של כבוד כך אתה נראה אתם ממורמר ומגעיל
  • 76.
    אבי קול 12/08/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    רביב דרוקר התחרפנתה? הארץ שתף פעולה עם התקשורת העולמית שכולה יצאה נגד ישראל מבלי להזכיר את חמאס...כארגון טרור...רק פלסטינים...ילדים...עיתון הארץ מייצג שמאל קיצוני ואתה בה לתת לו הכשר...מדוע? בכדי שיעזרו לך ויתמכו בך אם תציג דעות נגד ראש הממשלה ביבי...לידיעתך אני מעדיף עיתון חינם...שחי על פרסום...הודעות ואובייקטיבי...גם אם אחריו עומת מיליארדר כמו שלדון אדלסון מאחורי עיתון הארץ עומדת משפחה מעשירות בארץ שמייצגת עיתון שמאל קיצוני שעוזר לשונאי ישראל בעולם ומנותק מהעם לכן, רביב דרוקר לא מתאים לך להתחרפן !!!
  • 75.
    הארץ לא עיתון איכות כי הארץ הוא בבעלות גרמני (ל"ת)
    חיים 12/08/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    הארץ-העיתון הערבי היחיד המופיע בעברית (ל"ת)
    נאמן 12/08/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    יקי 12/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    אתה עיתונאי קטן ומסכן זה מראה עד כמה שהתקשורת מעסיקה אך ורק כתבים אשר מצדדים את השמאל בלבד. אם אתה לוקח את גדעון לוי כמודל לחיקוי , אזי אתה עיתונאי מסכן ורדוד.
  • 72.
    קוקסי 12/08/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    דוגמא ל"יושרה" של דרוקר ניתן למצוא אפילו בכתבה הנוכחית . הוא מציין בלעג או לפחות בביקורת את הבעלות של "ישראל היום" בידי שלדון אדלסון אך לא טורח לציין שאוליגרך רוסי נכנס שותף ל"הארץ" והוא מממן אותו . דרוקר לא יודע ? אולי הוא לא אמין ? אולי הוא לא ישר ? אולי דעתו וידיעותיו תמיד כפופות לפוזיציה והאינטרס שהוא רוצה לקדם ? מינימום אתיקה ואינטגריטי היו מחייבים שקיפות מלאה אבל כנראה לא אצל דרוקר .
  • 71.
    ... 12/08/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    כל מילה אחרת מיותרת....
  • 70.
    דרוקר כמה שילמו לך בעיתון "הארץ" .. יסגר בקרוב! (ל"ת)
    חיים 12/08/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    הארץ... לאנשים שחושבים שהם חושבים (ל"ת)
    גיא 12/08/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    אלא מה..." הלך הזרזיר אצל העורב ". (ל"ת)
    רן 12/08/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    מנוי הארץ גאה 12/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    יש היום יותר אנשים ש"מבטלים" את המינוי להארץ ,מאשר היו להארץ מנויים מעולם. או שהימנים מתרכזים בכתיבת טוקבקים במקום לעבוד, או שמצב החברה בישראל באמת מתדרדר לעומקים חדשים
  • עידו 13/08/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 סיבות מעולות לא להתייחס למה שאתה "חושב".
  • זה לא "או"......שתי האופציות - נכונות. (ל"ת)
    התבלבלת 12/08/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    רביב דרק 12/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    שנאתך לנתניהו בולטת בפרשנות שלך לכן אל תטיף נגד ישראל היום
  • 65.
    ירון 12/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    הארץ הוא כנראה עיתון שמיועד יותר לפלסטינאים ולא לישראלים.
  • 64.
    רונית 12/08/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    אני רואה את הפרצןף של הדרוקר הזה וזה כבר עושה לי נאחס לכל היום......המלצה לעמוס שוקן: אל תוסיף חטא על פשע ואל תצרף לגדעון לוי את הדרק הזה.....עוד מעט תישאר בלי עיתון
  • 63.
    טייס 12/08/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    גדעון לוי אמר הרעים לטייס......אז הנה הוא מקבל חיזוק ועוד מעט יצטרף איליו עוד שקמיסט במיל שקיבל צל"ש על "שפעל מעל ומעבר למצופה".....בושה שאלה קוראים לעצמם עיתונאים ישראלים
  • 62.
    כל פעם שהוא צץ בערוץ 10 אני מעביר ערוץ! (ל"ת)
    אזרח אוהב מדינתו 12/08/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
  • וואלה גם אני לא סובל אותו (ל"ת)
    מיקי 12/08/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    שי 12/08/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    אבא שלך היה מתבייש בך רביב המוכתם
  • 60.
    משהמוישה 12/08/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    ילד מתחכם ותו לא. "אלארד" הינו עיתון טוב ללא ספק. יש לו בעיה אחת: הוא אנטי כל דבר שנמצא בקונצנזוס בישראל. נאספו שם כותבים שונאי עצמם ועמם. כל מה שנכתב בזמנים רגילים הוא לגיטימי, אך המאמר של לוי בעניין הטייסים הוא גבולי מאד ונוטה לכיוון מסוכן. כל ביקורת היא נכונה בזמנה. חיילים וטייסים לוחמים בפקודת ממשלה לגיטימית שגם אם היא שוגה פוליטית יש לתמוך בה ואם לא לפחות לא לשים לה רגל בזמן הלחימה. את זה, שרבוב הגל, "אלארד" עושה בצורה מחליאה ולוואי והרבה שמאלנים, כמוני,יפסיקו את חתימתם על כתב הפלסתר היום יומי הזה...
  • 59.
    רודף הצדק 12/08/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    כמעט 90% מעיתונאי ישראל הם שמאלנים. הם אינם פורצי דרך ואינם מביעים דעה חדשה ומהפכנית או דעה כנגד הקונצנזוס של המיליה בה הם חברים. הם אינם מחפשים איפה הם טעו (והם טעו, טועים ומטעים לאורך כל הדרך מבחינת תפיסת הסכסוך עם הפלשתינאים), ואינם מכים על חטא וכמובן שלא נותנים דין וחשבון על השטויות שהם כותבים או אומרים, אז מה בדיוק האומץ והחוכמה פה?
  • 58.
    גם את המעט שעוד הקשבתי לך חיסלת. אתה לא פרשן את שופר (ל"ת)
    שמאלה סוף העולם 12/08/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    מאז פרוץ ההתנתקות רק סובלים (ל"ת)
    עוטף עזה 12/08/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    רביב השמאלן 12/08/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    איש מגעיל zoנה של השמאל
  • 55.
    ko 12/08/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא אובייקטיבי, לא הארץ, לא חדשות 10, ולא ישראל היום. רוצה אובייקטיביות? חפש בפייסבוק ובטוקבקים לא במדיה הישנה (שמעבדת מחשיבותה כל דקה). חשוב שהארץ ישמר ? אם הייתי רוצה לקרוא כאלה דעות הייתי מוסיף כמה חברים פלאסטינים לפייס שלי...
  • 54.
    ולגבי עיתון הארץ נדרש לסגור אותו מהר אנטי ארצנו !! (ל"ת)
    אני 12/08/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    סוף סוף עתונאי אמיתי ולא מתקרנף עלוב (ל"ת)
    אזרח 12/08/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    דרוקר נולד אידיוט נפוח מחשיבות עצמית וככה גם יגמור... (ל"ת)
    יעקב 12/08/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    דרוקר {דרק} כמו שמו אך וברבן גדול (ל"ת)
    אני 12/08/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    בא 12/08/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    יסרבו להלחם או החיילים שלנו .וכול זה כדי לתפוס כותרות .
  • 49.
    tush 12/08/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    נכון אתה רהוט ויודע להתנסח, אך מעבר לכך אתה כל הזמן עסוק בלהיות חכמולוג, לנסות להראות כמה שאתה יותר (השאלה מה?...), אך דבריך פעמים רבות הם בלון נפוח, ומעוררי שאלה באיזו ספירה אתה חי?... אז רד לעם ולמציאות.. הבעיה היא לא בדעותיך שהן דבר לגיטימי, אלא הדרך, ההנמקה זריקת החיצים, שגם אינה מדויקת, זה פשוט לא חשוב בעיניך.
  • 48.
    בא 12/08/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    לילדים ,שם יקבלו אותו ואת דעותיו האוטופיות בשמחה ,הוא לא חייב להיות מצוייר כדי לעבוד שם .
  • עכשיו שתפסת כמה כותרות בטוח תתקבל ,אל תדאג . (ל"ת)
    בא 12/08/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    מאיר מור 12/08/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    מעניין האם בדקת שח"כ חנין זועבי מנויה על עיתון הארץ ? אהיה מוכן לשקול להיות מנוי על חלקים שאבחר מתוך עיתון הארץ.
  • 46.
    מחלוקות בין מי למי (ל"ת)
    עובדיה26 12/08/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    בא 12/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    מאמר כזה ,אפילו לא שניה 1 לפני . אתה מגעיל שתופס כותרות .
  • שוב חוזר הניגון 12/08/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    וכדי לכתוב בעד ביבי,בעד הליכוד ובעד הביביתון - גם צריך להלחם בעזה או שבמקרה הזה יש "פטור" ?. (צורה לכם "פטריוטים" )
  • 44.
    אל"מ(מיל) מוטי הוד 12/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    אם חיפשנו סיבה לבטל את מינויי הארץ אז הנה אם החוכמולוג הזה בעד עיתון הארץ וכן הוא בעד לכתוב בעיתון שהרעים לטיס-ועוד תוך כדי לחימה-אזיי אני .ברור שאני לא מנוי ולא אהיה בשום אופן מנוי בעיתון שבזמן לחימה משמיץ את חיילנו
  • 43.
    יוחנן 12/08/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    מעניין מי "תומך" ברביב דרוקר
  • שוב חוזר הניגון 12/08/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    עם יידע שכזה - קטן עליך לברר מי התומך......לא כך?.....הרי לא יתכן שאדם רציני שכמותך סתם מעליל......
  • 42.
    בא 12/08/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    כאן במזרח הטחון אפשר לחיות ,פיזית ,רק על החרב ,תראו את סוריה ,לבנון ,עירק ,......אבל כאמור במדע בדיוני אפשר להמציא מציאות אחרת ,ואפשר ללכלך על הגיבורים ששומרים אלינו .ובזכותם אנחנו חיים כאן .
  • 41.
    ללא 12/08/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    מקרין הבעת פנים עם חשיבות עצמית מוגזמת. תן עצה לצבא איך להילחם כל שנה וחצי בלי לפגוע באזרחי עזה
  • 40.
    חוטף עזה 12/08/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    לישראל היום יש אג'נדה בדיוק כמו שלעיתון הארץ יש אג'נדה
  • 39.
    דרוקר,שיכנעת אותי!! (ל"ת)
    להחרים את ערוץ 10 12/08/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    לא מיותר ? כתבה על סמולן קיצוני... (ל"ת)
    דורון 12/08/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    המשקיף 12/08/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    שני עיתונאים בשירות שונאי ישראל שיש להתעלם מהם את ערוץ 10 והעיתון שהינו שופר השמאל החרמתי כבר מזמן
  • 36.
    הומו סאפיינס 12/08/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    רביב הבולשביק, מאמין שבידו האמת הצרופה, ולכן הוא חושב ועושה כל מאמץ לבטל כל עיתון אחר למעט הארץ שמשקף את דעותיו. רשאי הקרתן דרוקר להאמין בדעותיו ובוודאי לכתוב אותם בעמוד הפייס שלו, אבל לא ברור לי מה מצא ביזפורטל - אתר מידע כלכלי - לצטט מעמוד הפייסבוק של עיתונאי רביב דרוקר? אין לזה קשר לכלכלה אין כל חדש בהגיג הזה של רביב אין לנאמר ע"י רביב שום חשיבות עתונאית - בבחינת כלב נשך אדם רביב היה רוצה עתונית כמו ברוסיה - ביזפורטל לא צריך להיות השופר
  • 35.
    מנוי לעיתון 12/08/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    מי שרוצה להתעדכן במה שבאמת קורה גם אם זה לא תמיד נעים לו לשמוע.
  • בא 12/08/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    הכול ,איפה זה כתוב בארץ אדון מנוי לארץ אחרת .
  • מה שקורה - איפה? (ל"ת)
    tush 12/08/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
  • בא 12/08/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    אחרת דימיונית כמו בסוסוני הפוני אולי שזאת סידרה נחמדה לילדים .
  • 34.
    דניאל י. בן אבו 12/08/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    לא בכדי ביטלתי את חתימתי על העיתון שחושב שהוא עיתון לאנשים חושבים אבל לא! הוא עיתון לאנשים דוגמאתיים החושבים שכל החכמה מצוייה בראשם. כמותן אותו אחד מערוץ 10 הקרוי דרקר. הנה נתת לי סיבה שלא להיכנס יותר לערוץ הזה. כתושב אשדוד שלא חושב לעזבה וכאחיין לדודה חסיבה שאמרה לי "שיתפצצו החמאס וכל החברים שלהם" "אני מציעה לכל העיתונים (התכוונה לעיתונאים) לבוא לגור שבוע בשדרות ואז הם יבינו מי זה החמאס ומה צריך לעשות איתו"!
  • 33.
    אוחז בעט 12/08/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    אני מעדיף לכתוב בעילום שם כי כאן כבר שום דבר לא בטוח..אבל את דעתי אשמיע- כי שמורה לי זכות הצעקה(כדברי חיים ברנר) דרוקו קטרא לעצמו עיתונאי ופרשןן??? הרי התוית הפוליטית שלו ידועה..אבל זה מילא.. אני רוצה לצטט את אליהו נאוי ז"ל שאמר "לא כל רוכב על סוס הוא פרש ולא כל אוחז בעט הוא עיתונאי,.......והמבין יבין
  • עזוב ,הוא סתם תופס כותרות ,נו פירסום בחינם . (ל"ת)
    בא 12/08/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    דרוקר,בלתי נסבל ,מאוס.אחת הסיבות שאסור לצפות בערוץ 10 (ל"ת)
    גועל 12/08/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    ישראלי 12/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    עכשיו השתכנעתי סופית לבטל את המנוי לעיתון היחידי בארץ שמשמיץ את המדינה ואת צה"ל ומשרת את חמאס ואל ג"זירה... גדעון לוי הוא הליבה של העיתון שבגללה אני בורח-עמוס שוקן הוא המעטפת שבגללה אני בורח ודרוקר הוא כלב השמירה הנובח שבגללה אני בורח......ואני מציע שישנו את שם העיתון
  • 30.
    אנונימי 12/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    לדעתי אביב מכר את נשמתו לארץ. כנראה מחפש עבודה לאחר סגירת ערוץ 10 ב"ה במהרה בימינו.
  • 29.
    דרוקר - תגלית המלחמה 12/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    תגלית "צוק איתן" במחנה השמאל הקיצוני ההזוי הוא כבר מזמן דרוקר שיצא בהתקפה על מירי רגב אחרי שסילקה את זאחלקה (בצדק רב כולל ובעיקר - הסגנון) . דרוקר מרחי את סוף ערוץ 10 ובכל מקרה את סופו בערוץ 10 וכנראה מנסה להוכי בחודש האחרון שהוא ראוי להיכלל בנבחרת "הארץ" . אין ספק שלצד גדעון לוי הוא ירגיש מאד נוח לעומת צבי יחזקאלי ואלון בן דוד .
  • זחלתה . (ל"ת)
    בא 12/08/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    כרגיל הוא צודק ויש לו האומץ לכתוב (ל"ת)
    עמי דרום 12/08/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    מעניין מי תומך בעיתון הזה שהוא מצליח לשרוד. (ל"ת)
    ישראל 12/08/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    מיכל הרשקוביץ 12/08/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    דרוקר??? פרשן פוליטי???? מי זה בכלל ולמה דעתו בכלל חשובה?פתחתי מילון וחיפשתי בערך "פרשן פוליטי "ומצאתי שזה אדם שמתפקידו להציג מציאות פוליטית כפי שהיא ללא משוא פנים או העדפה לשום צד ואם הוא מצגי את דעותיו הוא כבר לא פרשן אלא בעל עיניין...אז תשפטו אתם אם אפשר לקרא לדרוקר השמאלני המובהק פרשן או סתם דעתן שערוץ 10 מעסיק בגלל החטטנות שלו שמביאה כנראה רייטינג לערוץ המסכן שמחפש הישרדות........
  • 25.
    צחי 12/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    כל השנים שאתה והחברים שלך כמו אברמוביץ, מפמפמים לציבור את דאותיכם, ומסתבר שהציבור לא טיפש, ולא חושב כמותכם, כדאי שתעשה חשבון נפש, כל כך הרבה שנים של תעמולת שמאל ללא הצלחה, כנראה שאתה עושה משהו לא טוב. ומה שזה בביתון? עיתון שלא תוקף את בנט, ביבי וליברמן? אתה ואברמוביץ עושים את זה כל הזמן, האינטילגנציה המרושעת שלך לא עוזרת, העם(אספסוף לדעתך כנראה) לא חושב כמוך.
  • 24.
    דרוקר-- מחפש צומי (ל"ת)
    חייק 12/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    הארץ עיתון של גרמני .. (ל"ת)
    חיימק 12/08/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    רביב ...אתה ביביתון יא מניוק קקון (ל"ת)
    זהב 12/08/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    איך עומדים בתור בפתח תקווה לזבל הזה- הביביטון (ל"ת)
    רועי 12/08/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    תחקירך הלכו רחוק-לא ראית מי יושב ממש לידך ? (ל"ת)
    תחקירן סלקטיבי 12/08/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    דרוקר כולנו יודעים שאתה שמאלני אז תפסיק לזין לנו תשכל (ל"ת)
    ישראל 12/08/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    עוד דוגמא קלאסית למחבל התקשורתי המצוי והבזוי (ל"ת)
    שפטל 12/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    איריס 12/08/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    דרוקר, הארץ הוא מזמן לא עיתון אלא אג'נדה. וכל מי או מה שאינו מתיישב עם האג'נדה לא קיים שם. זה בטאון שכולל סילופים קשים, שקרים והטיות, חדשות לבקרים ובעיקר בגרסתו באנגלית שגורמת לישראל נזק קשה יומיומי. לתמוך בביטאון הזה זה לתמוך בחיסול הדמוקרטיה הישראלית באופן אקטיבי.
  • 16.
    בן עמי הקטן 12/08/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    סולחים לך רביב !!!! הרבה לפניך שגו ואחרי שגילו את ההפתעות שהכינו החמס ולמזלנו הצלנו להכשיל את רובן, שינו דעתם!!! כמו כל הצעירים אתה יודע שאתה יודע, ובטוח שאתה מבין הכל. כמו שאמרו חז'ל "חמישים לבינה" הם ידעו מה שאמרו. הגיל מלמד אותנו להבין כל מה שלא הבנו.
  • מורה לנבוך 12/08/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    "חמישים לעיצה"!!! מסכת אבות כא. אם כבר מצטטים מחז"ל, אז נא לדייק.
  • 15.
    נו באמת 12/08/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    במסדר הכבוד של חנין זועבי
  • 14.
    מורה לנבוך 12/08/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    לשיטת "העיתונאי" דרוקר, רק עיתון שפונה נגד הקונצנזוס הוא עיתון ראוי, לא משנה אם הוא טועה, בוגדני או נותן במה למאמרי הבל רוח ושיטנה, העיקר שהוא ביקורתי. עיתון הארץ הוא דמגוגי, משרת גורמים מהשמאל הקיצוני ומאוייבי ישראל והוא איננו חף מרבב אינטרסטני. אבל אל תתנו לעובדות לבלבל את רביב דרוקר, שביקורתו את נתניהו נובעת ממניעי שינאה אישיים שלו לאיש.
  • מה שהיה - יהיה 12/08/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    שבח והלל לליכוד ולביבי - "ענייני" ביקורת על ביבי - "הכל נובע משנאה אישית"......אלוהים,כמה שאתם עלובי החיים.
  • 13.
    קורא 12/08/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    זה שהוא מתאים לדעות של דרוקר לא עושה אותו טוב מעתונים אחרים.
  • 12.
    כמה טפשות בכתבה כל כך קטנה (ל"ת)
    gidi12 12/08/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    3% מהשמאל הקיצוני שולט בבתי המשפט ובתקשורת (ל"ת)
    הסכנה 12/08/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
  • אם אכן זה רק 3%, מה זה אומר על ה - 97% ? (ל"ת)
    סתם שאלה 12/08/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
  • זה אומר ש97% הם אנשים נאורים יותר (ל"ת)
    סתם תשובה 12/08/2014 11:15
  • 10.
    צודק ב - 100%. ולבחור יש ביצים !!! (ל"ת)
    בימים טרופים אלה 12/08/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עדי 12/08/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    ישראל היום הוא העיתון הכי הוגן והגינותו כוללת את נתניהו
  • 8.
    אני ביטלתי את המנוי שלי להארץ - לא אממן תעמולה לחמס (ל"ת)
    משה 12/08/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
  • העיתון ממומן ע"י אלג'זירה - קטאר רחרת היה נסגר מזמן (ל"ת)
    זקן ירוק 12/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
  • ואני דווקא עשיתי מנוי בעקבות "צוק איתן" (ל"ת)
    1:1 12/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    א,ב 12/08/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    איכסה של עם
  • 6.
    פסטרנק 12/08/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    הבוז לך על התבטאותך כאחרון הטוקבקיסטים מדוע קשה לך לכתוב ישראל היום? ואתה כותב ביביתון? רביב אם את יוסי ביילין קנו אותך אף אחד לא צריך לקנות......
  • 5.
    לדרוקר הדמגוג 12/08/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    אדם הזוי ובזוי ,בכל מדינה מתוקנת לא היה מוצא עבודה ואף יושב בכלא על אהדה לכל מי תוקף את ארצו!
  • 4.
    אחד הפרשנים הכי רדודים שצמחו בישראל (ל"ת)
    מוטי 12/08/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יון 12/08/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    שמואלן וקשקשן.מחפש כותרות .מכין מקום עבודה.....
  • 2.
    אנונימי 12/08/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    סתם אחד שקיבל מקלדת ומשתין דרכה כאילו היתה קטטר
  • מי שמשתין דרך המקלדת - זה אתה. (ל"ת)
    אחד 12/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
  • אתה חי בסרט 13/08/2014 16:31
    סופו ליפול ואף אחד לא יושיט לו יד!
  • 1.
    צודק!! (ל"ת)
    ארז 12/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו