עידכון מדד המעו"ף - האם העליות האחרונות מרמזות על מגמה?

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מדד המעו"ף לאור העליות של הימים האחרונים
אייל גורביץ | (101)

עליות המחירים האחרונות מחייבות היערכות מחודשת בטווח הזמן הקצר והבנת המשמעות שלהן בפרופורציות הנכונות. הגם שאני עדיין בדעה לפיה השווקים שרויים תחת חולשה הרי שהדינאמיקה בשוק המניות האמריקאי כמו גם בשוק המקומי מחייבות אותי לעדכן הערכות

המגמה המשנית

בגרף השבועי אפשר לראות את המרכיבים הבאים:

1. מהלך הירידות שהחל ברמת 1,345 הנקודות נמשך לאורך רצף נטול תיקונים של שמונה שבועות ללא כל תיקון. רצף זה דרדר את מדד המעו"ף עד לשפל של 1,180 הנקודות.

2. יחד עם ירידה זו נשברה מטה רמת 1,226 הנקודות האמורה לשמש כרמת התנגדות ולמעשה, תשמש כאינדיקציה מרכזית לכיוונו של מדד המעו"ף בטווח הזמן הקצר.

3. מהלך העליות של הימים האחרונים מהווה תיקון טכני לגל הירידות הרציף שחווה המדד כאשר שבירה ברורה מעלה של רמת 1,226 תעיד על עוצמה בטווח הזמן הקצר.

4. מבחינת יעדים יש לשים לב ראשית לחתוכי פיבונאצ'י המצויים בין 1,240-1,280 הנקודות ומייצגים את יעדי התיקון.

המגמה המינורית

בגרף היומי אפשר לראות את המרכיבים הבאים:

1. מדד המעו"ף ביסס שתי נקודות שפל שאינן יורדות במהלך התקופה האחרונה. שתי נקודות שפל אלו מעידות על מגמת הירידה אשר החלה ברמת השיא תמה, וכי המדד בשל לתיקון.

2. עוד אפשר לראות את רמת ההתנגדות המצויה סביב 1,260 הנקודות שתשמש גם היא במשוכה גבוהה למעבר.

סיכום

השווקים יוצאים לתיקון לאחר שמונה שבועות רצופים של ירידות. בשלב הנוכחי, תהיה ההתייחסות לירידות אלו כאל תיקון טכני והן תיבחנה לאור מחזורי המסחר ורמות ההתנגדות שאיתן יהיה עליהם להתמודד.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

תגובות לכתבה(101):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 68.
    בני 05/07/2011 23:20
    הגב לתגובה זו
    לדעתי יש לו לבד או עם שותפים. אם כן, מובן מדוע לא מורידים אותו למרות ערימת הפשלות שעשה. מי שיש לו מושג על הדבר שתגיב בבקשה
  • 67.
    אלון 02/07/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
    " השווקים יוצאים לתיקון לאחר שמונה שבועות רצופים של ירידות. בשלב הנוכחי, תהיה ההתייחסות לירידות אלו כאל תיקון טכני והן תיבחנה לאור מחזורי המסחר ורמות ההתנגדות שאיתן יהיה עליהם להתמודד. " בפסקה המצוטטת נאמר למעשה דבר והיפוכו: אם השווקים יוצאים לתיקון לאחר 8 שבועות של ירידות, הרי שהמגמה היא ירידה והעליה היא התיקון. לפיכך איך ניתן להתייחס לירידות " אלו" (???) כאל תיקון טכני? אני דובר את השפה ואפילו מבין דבר או שניים בניתוח טכני, אבל באמת שהסיכום הזה גדול עלי...
  • קליפ 02/07/2011 17:29
    הגב לתגובה זו
    המזכרה הקלידה " ירדות" ....צ" ל " עליות" הסבר:רכוש אופציות קול ותהנה פעמיים:גם תשואה נאה וגם שימחה וצהלה נפשית
  • אלון 03/07/2011 09:14
    גם בסקירה החדשה מהבוקר מופיעה " שגיאת הקולמוס" הזו, או שמישהו עושה copy paste כמו תוכי. באמת שזה לא רציני.
  • 66.
    סמוראי 02/07/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
    מר גורביץ היקר, האם עדכון ההערכות שלך מתבצע אחרי מה שקורה בשוק או לפני????
  • 65.
    איך אפשר ? פשוט איך אפשר? אני כועס על עצמי! (ל"ת)
    עמית 02/07/2011 07:55
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    מורן 01/07/2011 20:38
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו מכם חושב שאנליסט הוא נביא,כמה שיותר מהר יברח משוק ההון. אני עוקב אחריי אייל המון שנים-הוא תמיד הנגדי של מחשבותיי,הוא להבדיל מכל " האנליסטים" שקמים בדיעבד " עומד כמו גבר ומנתח לנו את המדדים" ,מראה לנו עוד קו מחשבה שמתבסס על הטכני.ההיפוכים לא תלויים באייל או באנליסט זה או אחר,המצב בבורסה כעת מאוד עדין ומה שלא מבין את זה שיתרחק משוק ההון. אייל תודה,לי אישית אתה תמיד עוזר בפתיחת המוח,זאת למרות שלא תמיד אני עובד לפי הצועותיך,אך גבול ההגנות שלי עובד לפי המלצותיך.אני שוקל להירשם לקורס אצלך ,האומץ,האנרגיות והמקצועיות לעמוד מול ביקורת חסרת בסיס,מוכיחה שאתה אדם ישר,אמיץ ומקצועי. יישר כוח!!!כל מי שסוחר בשוק ההון צריך להבין שהטכני הואברוב המקרים מה שימנע מכם הפסדים רבים וימקסם לכם רווחים
  • קליפ 02/07/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    יהודים.מגדפים מקללים והכל כדי להביא שינאת חינם לעולם
  • r u a moran? (ל"ת)
    משמעות השם 02/07/2011 00:00
    הגב לתגובה זו
  • תתבגר (ל"ת)
    מורן 02/07/2011 23:13
  • יעקב 01/07/2011 21:34
    הגב לתגובה זו
    כל אחד יכום לטעות, אך מר גורביץ טועה במעל 80% ובמיוחד במצבים קריטיים. ביולי שנה קודמת 2010 כשהמעוץ היה 1050 שהמעוך הולך להתמוטט ופועל תוך מספר חודשים המעוף עלה מעל 1300!!! אם אתה עוקב אחריו בטח נזכר ב-2008 שהמדד הולך ל-590!!! נניח שהפעם הוא טעה, איפה הסטופלוס??
  • קליפ 02/07/2011 20:13
    במציאות קשה לחתוך עסקה כושלת....אולי יעלה מחר?אולי בסוף היום...אולי לעשות ממוצעים.לא מילת קסם:stop loss...
  • 63.
    גני 01/07/2011 18:25
    הגב לתגובה זו
    גורו - תיזהר - תשמור על עצמך, ילד כי אנחנו מזמן מפסידים
  • 62.
    גורביץ, לוזרביץ, כישליונביץ,שרלטנביץ (ל"ת)
    גני 01/07/2011 18:23
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    אבי 01/07/2011 17:28
    הגב לתגובה זו
    מה לעשות, גורו? סטופלוס שמופלוס גורו?
  • קליפ 02/07/2011 11:22
    הגב לתגובה זו
    בעל דירה!!!לך לגור בשכירות זוג צעיר!!!
  • 60.
    סמיאל 01/07/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    לא בחינם היום אין ראיון של יוסי פינק עם גורו - השתיקה רועמת
  • 59.
    סמיאל 01/07/2011 16:34
    הגב לתגובה זו
    את נפשך!
  • 58.
    משקיע גדול 01/07/2011 16:22
    הגב לתגובה זו
    תכבד את עצמך
  • 57.
    vala 01/07/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    המליצת בחום לפני שנה וחצי על אילקס מדיקל .הפסד להיום 50%
  • יש לנתח כלכלית (ל"ת)
    זה רק מספרים. 01/07/2011 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    גורו כמו אפיפיור - אף פעם לא טועה (ל"ת)
    בני 01/07/2011 10:31
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    מאיר 01/07/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    כתבת בבטחון מלא שהשוק יצנח לאחר שבירת 1226 בעוד לפחות 10%." הדרך למטה סלולה" אתה גורם לאנשים הפסדים בתחזיות שלך ואם אתה לא מתפטר ומפסיק לכתוב שטויות אני מציע חרם קוראים על ביזפורטל והתחזיות הדפוקות של המנחש הלאומי שאין לו מושג מה יקרה. כמו הקוראים בקפה..מנסה לשכנע אותנו ושוב ושוב טועה ומטעה..חמור ביותר שנותנים לו להמשיך לכתוב בכלל...
  • 54.
    דן 01/07/2011 08:46
    הגב לתגובה זו
    כמעט כולם פה מייללים ואומרים כמה איל גורביץ' לא מבין , טיפש , משחיל וכו אז... אל תקראו מה שהוא אומר . עובדה שכולכם קוראים אותו בשקיקה . חלקכם פשוט דבילים . אין אף אחד שתמיד פוגעץ ואם טעה ( למשל כיל ) צריך לדעת איפה לקטוע הפסד . גילוי נאות: למדתי עם אייל לפני כ 25 שנים בזמן שרובכם עוד הייתם בגן אן ביהס יסודי אז ילדים: קצת כבוד . אתם עדיין מאוד רחוקים ממנו ולאלה שאומרים שכל פעם עושים הפוך תזהרו: אולי דוקא הפעם אייל יהיה צודק ?..... שבת שלום
  • זנבי, שב! (ל"ת)
    לא נכון 01/07/2011 09:12
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    ה592 הידוע לשימצה ומעתה גם ה1100 הידוע לשימצה (ל"ת)
    הקוליסט 30/06/2011 22:30
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    דודו 30/06/2011 21:43
    הגב לתגובה זו
    הניתוח הטכני אולי עובד בבורסות נורמאליות , לא כאן אצלנו . גופים גדולים , כולל קרנות גידור מחו" ל , שמשחקים באופציות המעו" ף יכולים בקלות להטות את המדד כרצונם לכאן אן לכאן . לכן אין משמעות לניתוח טכני בבורסה בישראל , הכל ספקולציה , ורק הגופים הגדולים תמיד ינצחו. צאו מהשוק , כי תמיד תפסידו להם את כספכם .
  • 51.
    משקיע 30/06/2011 19:33
    הגב לתגובה זו
    קצת צניעות.
  • אתר של זבלים 30/06/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    לא סתם אתם מבאים ליצנים בשקל חחחחחחחחחחחחחחח זבלים מסכן משקיע שנכנס לאתר הזה יוצא בטח רק בנזק
  • 50.
    מה עם רמת 1100? שום מילה אה? (ל"ת)
    אבנר 30/06/2011 19:10
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    ירוק עד 30/06/2011 17:50
    הגב לתגובה זו
    אתה ללא ספק מתמודד על התואר" פשלונר השנה" בתחום הבורקרי. מתי תוציא הודעת תיקון? כשהשוק יעלה ב 10%?
  • 48.
    טיפש 30/06/2011 16:54
    הגב לתגובה זו
    כי אמרת שיצאנו לתיקון ועכשיו אני צריך לתקן את השיניים והכיס אני קורא לכל מי שהפסיד בגלל גורביץ להתאגד ולהגיש נגדו תביעה
  • קליפ 02/07/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    ואתה עדיין מיילל,בוכה ועושה במיכנסך?המאסטרו התהפך בזמן.אמור תודה ותהנה מהקולים
  • 47.
    ישראל 30/06/2011 16:29
    הגב לתגובה זו
    שלום אייל, הדינאמיקה של היומיים האחרונים מעוררת אצלי שאלה האם סטופ לוס היא נקודה שברגע שהנייר מתחתיה המשמעת מחייבת למכור מיד. או שזאת רמה שמצריכה שבירה, ואם כך יש לחכות לסיום יום המסחר, ולמכור רק אם זה נר אדום עם גוף גדול וצללית קטנה, ורוב הנר היומי מתחת לרמת הסטופ?
  • 46.
    איש המטבעות 30/06/2011 15:45
    הגב לתגובה זו
    בקרוב יינתן סיגנל להיכנס לטרייד
  • 45.
    קונו 30/06/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    לפגוע בך, גורו המסקן. אז תשמור על עצמך, גורו...
  • 44.
    איציק 30/06/2011 12:36
    הגב לתגובה זו
    פשוט, כל מה שהוא כותב וממליץ אני עושה הפוך. זה המתכון !!
  • 43.
    נכון! (ל"ת)
    דני 30/06/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    מה זה ? הבדיחה השבועית לילד? מה זה? (ל"ת)
    יוסי 29/06/2011 23:00
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    הצופה האמיתי 29/06/2011 22:32
    הגב לתגובה זו
    נראה שזה הולך לטוס , האם כך נראה בניתוך טכני? בתודה מראש.
  • 40.
    אבנר 29/06/2011 20:24
    הגב לתגובה זו
    בניתוח טכני , אבל הבעיה היא בגרידיות שלנו ולכן מנתחים טכניים באים לענות על הצורך שלנו לרווח מהיר ולכן אל לנו להלין אלא רק על עצמנו!
  • קליפ 29/06/2011 22:26
    הגב לתגובה זו
    ב-5 שנים האחרונות באמת עשיתה 40% על הכסף שקבלתה מההורים?
  • מני 29/06/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
    ספר גם לי אם זה כל כך פשוט.
  • אם אתה שואל אותי אז אתה כנראה לא חכם גדול (ל"ת)
    אבנר 29/06/2011 22:07
  • 39.
    מיואש 29/06/2011 20:22
    הגב לתגובה זו
    אז מה אם נגיע ל 1350 וכל הפוטים יתעופפו לביוב. יכול להיות שבספטמבר או באוגוסט יהיו הירידות של ה 10 אחוז. חכו. קצת סבלנות. אז מה אם הילדים שלי אוכלים סיד מהקירות ואני עומד עם כוס בצומת. בסוף היוונים ישרפו את המועדון, ספרד תיפול ואחריה המאפיה האיטלקית. תראו- יהיה טוב...
  • 38.
    קליפ 29/06/2011 20:19
    הגב לתגובה זו
    הסבר:אני מעריך את דעתך,יושרך ואתה נכס יקר לאתר לבכיינים המגדפים:כאשר אייל מביע דיעה..אתם בוכים כאשר מיסתייג מעט אתם שוב בוכים.... יתכן שאתם אוסף מיקלדות מגוחכות?תינוקיות...שלא לומר מפגרות?
  • 37.
    קליפ 29/06/2011 19:59
    הגב לתגובה זו
    מי שהימר על שורט ..חטף סקוויז ושווה פחותמי שעשה ההפך עשה עשרות אלפים.....אך המאסטרו,יוצר העולם הוירטואלי(הטכני)צדק!הסבר:האשם זה השוק,קצת פרוע,מעט בלתי צפוי,וקונס מיד וביד את התמימים.
  • האדיש 29/06/2011 20:23
    הגב לתגובה זו
    אנחנו חיים בעידן (אה זה ממשהו אחר......) הכל אינסטנט ולא סלחן ! ולפעמים אנחנו מוטעים ולא נותנים את המשקל הנכון לידיעה או מקור. (מהיום אייל אצלי בדיוק כמו כולם לא יותר ולא פחות סתם אדם (גם אני טעיתי בגללו ולא עוד ...... תלמדו גם אתם מזה ).
  • 36.
    אחת שבאמת מבינה 29/06/2011 18:57
    הגב לתגובה זו
    " הגם שאני עדיין בדעה לפיה השווקים שרויים תחת חולשה" - במילים אחרות, אם יהיו ירידות אז צדקתי. " הרי שהדינאמיקה בשוק המניות האמריקאי כמו גם בשוק המקומי מחייבות אותי לעדכן הערכות" - אם יהיו עליות, אז גם צדקתי. אף פעם לא טועה! גאון של אמא
  • 35.
    אנליסט 29/06/2011 17:37
    הגב לתגובה זו
    כל הקיץ יהיה חם ולוהט, פוטים יתנו מאות אחוזים לא ממליץ...
  • 34.
    סע סע 29/06/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    יש בים הרבה גלים אולי בגלים אלו אתה מבין ובכלל צא קצת לחופש די מספיק לך להיתאוורר סע סע מספיק את הפדיחה שלך כבר עשית
  • 33.
    אתה לא רלוונטי אבל ממש לא (ל"ת)
    עמי 29/06/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    לאייל גורביץ 29/06/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    לא טכני ולא סנדלים מה שקובע איך תיגמר ההצבעה ביוון ואולי זה יציל את הקצת כבוד שנשאר לך אם בכלל כי לא רק שאתה טועה אתה גם מטעה בנחרצות שלך
  • 31.
    לאייל גורביץ 29/06/2011 16:28
    הגב לתגובה זו
    מה שאני מציע לך תהיה יותר צנוע פחות יהיר בלי אגו מנופח יותר אוהב את הבריות יותר מתחשב ומבין את הבריות ואז אולי משמים יעזרו לך לפחות תנסה
  • 30.
    האשם האמיתי 29/06/2011 16:16
    הגב לתגובה זו
    ליוסי פינק לדעתי מה שקורה פה לא מוסיף כבוד ויוקרה לאתר ביזפורטל וההפך הוא הנכון אתם נראים מגוחכים וכמו אתר צהוב אתה חייב להתחיל לעשות סדר גם לכל בדיחה יש סוף וכל שכן לבדיחה עצובה וביספורטל תפרסמו זאות ועל תהיו סותמי פיות
  • 29.
    יוסי 29/06/2011 15:33
    הגב לתגובה זו
    אני יודע שאנו לפני גל 5 אבל בa b c אני לא סגור על גל b האם בגלל העליות הימים האחרונים אנו עוברים לגל 5 בתודה.
  • 28.
    אלי 29/06/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    גם השעון המקולקל שלי מדייק פעמיים ב 24שעות.
  • מאוכזב אודיוקודס 29/06/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    א. מסכים אתך בכל מילה. ב. אל תשכח שהם צריכים למלא את העמודים עם משהו. ג. לא בטוח שיש טובים יותר או גרועים פחות. ד. אני עדיין ממתין לעלייה של 50% באודיוקודס. ד" ש לאיל.
  • 27.
    מיואש 29/06/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    או שהניתוח הטכני צריך לרדת מהבמה ככלי ניתוח רציני או שאתה מנתח גרוע. בכל מקרה- החולה מת
  • מה שצודק צודק, איילוש מפספס בע נ ק! (ל"ת)
    אליקו 03/07/2011 17:58
    הגב לתגובה זו
  • יובי 29/06/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
    ביזפורטל שלחתי לכם תגובה בבוקר מס 2 למה לא פירסמתם אני חוזר על התגובה אדון גורביץ טען עד לפני שבוע שהשוק במגמת ירידה מובהקת וצפוי לרדת עוד 10 אחוז בסקירותיו אלה הוא גורם נזק לציבור המשקיעים עכשיו הוא טוען שהשוק צפוי לעלות מה קורה ביזפורטל תהיו רציניים ואל תתנו יד לדבר הזה כי הוא לא הגורו היחיד בעולם שיודע הכל שימו ביקורת
  • 26.
    משה 29/06/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
    וההצבעה ביוון עוברת לחתוך הפסדים ולעבור ללונג. לא נשאר הרבה זמן וחבל על ההפסדים של האנשים!!
  • 25.
    2647 29/06/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    חיובי זה אחרי שנתנו כבר נומר 30% מהגל העולה לכן לא מוכרים אלה מגדילים. כי מגדילים בירידות ולא בעליות.
  • 24.
    " מנוס מירידום של עוד 10 % " -חשבתי יש לך ביצים (ל"ת)
    חרטטן אחושילנג 29/06/2011 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    המלך הוא עירום והנתינים אינם מבינים זאת . (ל"ת)
    בגדי המלך החדשים 29/06/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    מס' 15 הכריש, חזק!!! (ל"ת)
    אוגר 29/06/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    יוני 29/06/2011 13:50
    הגב לתגובה זו
    אני קורא להצעה פשוטה , להוציא את גורביץ ממערכת ביזפורטל , לא לתת לו במה להטיית הקוראים התמימים , הוא גורם להפסדים עצומים עבור משקיעים פשוטים
  • די לתמימות 29/06/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    אני איתך אבל תקרא את הכוכבית הראשונה בסוף הסקירה ותבין יותר טוב את הקשר בין האתר לבין גורביץ
  • יוני 29/06/2011 17:49
    קודם כל רוב הדברים שאני רושם מסוננים ע" י ביזפורטל , פשוט חבורה של קקות , אני רואה את הקשר בין גורביץ בורסהגרף וביזפורטל , תהיה בטוח שניתן ליצור גרפים בכל תוכנה חינמית , אין שום צורך גורביץ והניתוחים הכושלים לצורך העניין , מי שנכשל פעם אחר פעם שילך הביתה
  • 20.
    הספקולנט 29/06/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
    אני באמת לא יודע איך אתר ביזפורטל ממשיך להעסיק אותך , אין לי שום דבר אישי נגדך ,יכול מאד להיות שאתה בחור נחמד .אבל זה פשוט הופך לפארסה היכולת שלך לטעות ולהטעות כל פעם מחדש. אני לא יודע אם יש מישהו שעוד מוכן ללמוד אצלך ניתוח טכני. ולאתר ביזפורטל עשו טובה ותתחילו לכבד את שימכם
  • מאיר 01/07/2011 08:54
    הגב לתגובה זו
    מסכים עם כל מילה-הגיע הזמן לשמוע גם מה שלטוקבקיסטים יש חהגיד והם לא אוהבים את הניתוחים שלך כי החולים מתים ומפסידים כסף בגללך.. אם לך אין כבוד לפרוש לבד אז שיפרישו אותו כבר לכל הרוחות
  • 19.
    אלמוני 29/06/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    להזכירך בשנת 2007/8 ניתוח על מניית כיל כאשר הייתה בשער 3000 אמרת המניית בדרך לקריסה אבל מי ששמע לך הפסיד המון כסף מכיוון שהמניה עלתה לשער 8000 אתה אדם ציני ולא רציני
  • 18.
    סוחר 29/06/2011 12:33
    הגב לתגובה זו
    אין אף שיטה שיכולה לנבא את כיוון השוק.זהו משחק של הסתברויות וסיכויים לכן הכי טוב זה פשוט לסחור עם כיוון השוק.אם לצורך העניין נקח את השבועות האחרונים השוק ירד עד אזור 1180 ובאותו יום הסתובב עד ל-1206 כמובן שלא נוכל לדעת לאן השוק יכול להגיע מרמת 1180 אך מה שכן אנחנו יודעים שהשוק הסתובב בנקודה זו מה שאומר במילים פשוטות שהקונים הגיעו באזור הזה ומה שכן אפשר לעשות זה פשוט להצטרף כשאנחנו יודעים שכל עוד השוק מעל 1180 אנחנו לא יוצאים . ומכאן כל אחד והשיקולים שלו מי שעובד על טווח קצר יכול לממש באזור 1210 1220 למי שיש אורך נשימה רחב יותר פשוט נשאר בשוק וכל עוד השוק מעל 1180 שזה אזור כניסה שלו הוא לא יוצא וככה עובדים.
  • נו באמת..... ממש מצחיק (ל"ת)
    אחת שבאמת מבינה 29/06/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    מה קורה עם 1100 ?? מה קרה??לא יאמן!! (ל"ת)
    אני 29/06/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
  • קליפ 02/07/2011 11:13
    הגב לתגובה זו
    אשליות?
  • 16.
    חדש 29/06/2011 11:54
    הגב לתגובה זו
    1226 למעטה. האם כדאי לי להשאר או לצאת? בינתיים אני מאוזן פחות או יותר. תודה מראש
  • קליפ 02/07/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    הסבר:האופציות נותנות עשרות(לפעמים 70%) ביום אחד יש מבין ברוך? תהנה מהקולים עם כל המגזר היהודי
  • נתן 30/06/2011 22:39
    הגב לתגובה זו
    פשוט מאוד: אייל אומר " שורט" - תעשה שורט. " לונג" - לונג. ככה תגלה את האמת. לא על הבורסה. על אייל.
  • 15.
    ג'ורג' 29/06/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    הגרף נראה כמו בנפיר של כריש, כרישים צוללמים למטה ולכן המדד ירד
  • 14.
    שאלה לגורביץ 29/06/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    מי שנכנס לשורט בפריצה של 1220, מתי לעשות סטופ לוס? אם טעית אז לפחות תגיד איפה לקטוע את ההפסד!!!
  • 13.
    שי 29/06/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    וגרמת להרבה משקיעים להיות בשורט על סמך האימרה שלך שמתחת ל- 1226 נרד עוד 10%, בקיצור כל הניתוח הזה הכל חארטה. גם בלי להבין כלום בטכני רואים את התיקון. אז איזה ערך מוסף יש בזה ?!
  • 12.
    1226 29/06/2011 11:07
    הגב לתגובה זו
    וכל המוסיף גורע...
  • חיים 02/07/2011 09:44
    הגב לתגובה זו
    מה זה זה?
  • 11.
    תודה אייל תמשיך בסקרות (ל"ת)
    אחד שלומד ממך הרבה 29/06/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
  • אמנון 29/06/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    כי יש הבדל
  • 10.
    ד.ב 29/06/2011 10:35
    הגב לתגובה זו
    אייל היקר, כאשר למדתי אצלך ניתוח טכני מה שניסתה להבהיר לי שהגדרת יעדי רווח טובים לשיחות סלון והחשוב מכל, ובעצם הדבר היחיד שעליו אנו שולטים זה גובה ההפסד ובזה צריך להתמקד.אני מבין שלציין יעד רווח זה טוב לכתבה אבל זה לא שווה כלום ללא הדגשה על גובה הסיכון הכרוח בכך. לימים זה רק יוצר הד. ניתוח טכני כפי שלמדתי ממך בה לתזמן לנו יחס סיכוי סיכון טוב יותר מכניסה אקראית לפי הרקע ההיסטורי ועבר לכך זה ניחוש והרבה מזל.
  • 9.
    בושה וחרפה! אתמול היית נחרץ על 10% למטה. (ל"ת)
    צחי 29/06/2011 10:35
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    קורא ותיק 29/06/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
    רק ני יומיים הכל היה ברור למטה. מגמת ירידה מובהקת לפי כל הפרטרים הדרושים ע" פ הספר והביטחון בשיאו. יומיים ירוקים והמחשבות כבר על 1260. אני לא מאשים חלילה אבל כסף מזה אי אפשר לעשות.
  • 7.
    אברי 29/06/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    ב-ZOOMOUT המהלך היורד מ-1350 ל-1180 מהווה תיקון למהלך העליות מ-1050 ל-1350, גל אליוט 4 ואולי אנו בהתגבשותו של גל אליוט 5 שיביא אותנו עד 1350 לפחות ואולי גבוה יותר? מה דעתך, אייל???
  • 6.
    שלומי 29/06/2011 10:08
    הגב לתגובה זו
    אדם שפוי לא קורא אותך כל יום ומכפיש
  • ??? 29/06/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
    מה זה לא להתיחס לעלובי נפש? הם קהל שמרגיש שניתנה לו תחזית רעועה בבטחון רב. התחזית של אייל (" דרך המלך" ) לא החזיקה שבועיים - עליות ודשדוש אפינו אותם. בקיצור, אלו הם הלקוחות שלך!
  • 5.
    אלי 29/06/2011 10:08
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שהתיקון היה עבור המהלך בין 1050 עד 1346 והירידה עד 1180 סיימה את התיקון היורד ? כל המנתחים לא צפו שזה המהלך העומד לתיקון . מה דעתך?
  • 4.
    כ" כ קשה לומר " טעיתי" , זה כזה קשה ???? (ל"ת)
    עמית 29/06/2011 10:02
    הגב לתגובה זו
  • צודק !!! (ל"ת)
    שי 29/06/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בושה 29/06/2011 09:28
    הגב לתגובה זו
    מגוחך אחרי שאתה רואה עליות פתאום נעלמו התחזיות השחורות שלך? איפה 1250 בנסדק ?
  • חסן 29/06/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    תזכור אמרת 1250 s
  • 2.
    יוגב 29/06/2011 09:24
    הגב לתגובה זו
    אחרי עליה של 45 נקודות מהשפל של 1180, גורביץ מודיע שהחל תיקון לירידות...
  • 1.
    אמנון 29/06/2011 09:08
    הגב לתגובה זו
    אתה לא יודע מה זה השקעות. אתה מנסה לתזמן ובגלל זה אתה בהפסדים כבדים. ניתוח טכני לא עובד והשיטה הזאת גרועה. קודם תלמד לקרוא דוחות כספיים אחר כך תמליץ על מניות
משקיע סוחר בקריפטו (רשתות)משקיע סוחר בקריפטו (רשתות)

העלימו רווחי קריפטו בעשרות מיליונים - כך חוקרי רשות המסים תפסו אותם

תושב חולון, תושב באר שבע ותושב נצרת נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים

רן קידר |
נושאים בכתבה העלמת מס קריפטו

במסגרת מבצע חקירות כלל ארצי: תושב נצרת, תושב באר שבע ותושב חולון נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים. לא ברור איך אנשים חושבים שרשות המס לא תעלה עליהם. בסוף יש עקבות דיגיטליות ועקבות בכלל ששמים את כל המעלימים בסיכון גדול. השיטה הבסיסית היא מודיעין מהשטח והלשנות. השיטה השנייה היא מעקב דיגיטלי. רשות המסים מתקדמת טכנולוגית וחוקרים שלה יכולים לעלות על כתובות IP מישראל שמשתתפים ונמצאים בפלטפורמות דיגיטליות. 

החוקרים גם נמצאים בפורומים, ברשתות ומזהים גורמים חשודים ואז מרחיבים את החקירה גם במישורים נוספים. חוץ מזה, בסוף אנשים רוצים להשתמש בכסף שהרוויחו. זה מחלחל לחשבון הבנק, זה נמשך דרך כרטיסי אשראי, יש סימנים. 

יש עוד הרבה דרכי פעולה, כשהיום מדווחת רשות המסים כי במסגרת החקירה התגלה כי לחשוד ששמו איגור שרגורודסקי, תושב חולון, שנחקר על ידי פקיד שומה חקירות מרכז יש דירות ונכסים שלא מוסברים דרך השכר השוטף שלו. מחומר החקירה עולה חשד כי לפיו הוא פעל בזירות מסחר למטבעות וירטואליים בחו"ל בהיקפים גבוהים בשנים 2020 - 2024 ולא דיווח לרשויות המס. כמו כן עולה חשד כי הוא לא דיווח על הכנסות שהיו לו מחברות בחו"ל ובסך הכל התחמק מדיווח על הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים. 

שרגורודסקי שגר בחולון מחזיק מספר דירות בבעלותו, ששוויין עולה פי כמה וכמה על פוטנציאל הנכסים שלו בהינתן הכנסותיו המדוחות. נבדק חשד לעבירות על חוק איסור הלבנת הון, בכך שרשם נכס שבו עשה שימוש בעלים על שם אדם אחר. הוא חשוד שהרוויח עשרות מיליונים בקריפטו בלי לדווח לרשות המס. 

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.