נכשלה ההנפקה של המכון לחקר האינטרנט

הציבור לא התלהב היום מההנפקה שהייתה אמורה בעיקר להעשיר את החתמים והיועצים לחברה
|
צחי סולטן, צילום: Bizportal

ההנפקה שהייתה אמור בעיקר להעשיר את החתמים והיועצים נכשלה. כזכור, המכון לחקר  האינטרנט של ד"ר הירושי מיפן ביקשה השבוע לגייס בת"א 20 מיליון שקל, כאשר מתוכם ישולמו לחתמים כ-12.5. נראה כי הציבור לא התלהב מהגיוס, והזרים ביקושים נמוכים שגרמו להנפקה להיכשל.

ע"פ הודעת החברה הערב, החברה הציעה לציבור לקנות עד 116,000 יחידות כאשר כל יחידה מורכבת מכ-100 מניות רגילות, כאשר המחיר לא יפחת מסכום של 173 ₪ ליחידה. במסגרת המכרז שנערך היום התקבלו מהציבור 43 הזמנות בלבד לרכישת 110,331 יחידות. משמעות הדבר: החברה לא עמדה בתנאי המכרז וההנפקה בוטלה.

המכון לחקר האינטרנט הינה חברה פרטית הרשומה בישראל, בבעלותו של ד"ר הירושי פוג'יווארה, המחזיקה 100% ממניות חברת Internet Research Institute היפנית (IRI). פעילות החברה מתרכזת בעיקר בשיתופי פעולה אסטרטגיים בתחומי הטכנולוגיה והפיתוח העסקי, מחקר ופיתוח ויצירת ערך למשקיעים באמצעות השקעות ועסקאות M&A (מיזוגים ורכישות).

הסכום של 7.5 מיליון השקלים שהחברה שאפה לקבל מהציבור, היה מיועד לרכישה והשקעה בטכנולוגיות או בחברות, בעיקר בישראל וביפן, העוסקות בתחומי פעילותה. כמו כן, שאפה החברה להקים פעילות מחקר ופיתוח של החברה עצמה בישראל וביפן. נראה כי תנאי ההנפקה החריגים קבעו כי שאיפות החברה לא ימומשו לבינתיים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות